- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Porto thuis niet langs Apoel. Opmerkelijk.....
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wacht met dit soort uitspraken maar even tot zondag
.
Dat is waar. Zondag rond een uur 14:15 uur gun ik het elke Ajacied zelfs dat Viola Holt op haar of zijn gezicht gaat zitten.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Alleen kinky blue chicks gezien, dus het viel uiteindelijk wel mee. Veel zorgen om niks
Heb je d'r nog eentje meegenomen?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Heb je d'r nog eentje meegenomen?

Ja en ze schijnt weer graag terug naar haar paddenstoel in het bos te willen 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen

Barcelona
Is weer abnormaal goed in die samenvatting. Die combinaties zijn echt fingerlicking en ook nog is veelal door het centrum.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Och, dat was jammer zeg, die bal op de paal.
Hahaha
Mereilles overgekomen van the Sex Pistols!
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Niet omdat hij 410 afkraakt, maar wat een compleet kansloos artikel is het
En er zijn genoeg mensen met wel een bierbuik op 410 haha
Wat bedoelt hij nou met dit stukje?
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Ziet er werkelijk niet uit. Ik heb echt medelijden met Respekked. Ongelofelijk dta er zo weinig over is gebleven van die voetbalmachine. Word echt tijd dat Wilshere terug komt. Breng Oxlade, nu!
Mijn god. Dit gaat een lang seizoen worden. Maar hoe mooi dat het nog 0-1 werd. Rambo 
Oxlade er gelijk in ipv Walcott, ware het niet dat die knul net als wij met kromme tenen in zijn schoenen voor de buis zat.
Joy4ever
-
- 4624 berichten
- 1845 stemmen
Porto thuis niet langs Apoel. Opmerkelijk.....
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Vandaar je 3-0 overwinning van Porto bij je toto? 
kos
-
- 46720 berichten
- 8874 stemmen
Joy4ever
-
- 4624 berichten
- 1845 stemmen
Vandaar je 3-0 overwinning van Porto bij je toto?
. Het is niet langer opmerkelijk dat APOEL zo goed presteert, die gaan lachend de CL winnen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat is nou steeds je punt met het posten van zulke nutteloze teksten?
Al stellen we 5 keer Enoh op, dan winnen we nog van Feyenoord.
Hij was overigens samen met Vertonghen, Janssen en Boerrigter ruim de beste van Ajax kant uit bij Zagreb.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Het was eigenlijk meer dat Zagreb superslecht was.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik moet A&L hier toch even bijstaan. Hebben jullie zondagavond Ronald de Boer niet gehoord. Die zag het wel gebeuren: "Als Enoh alleen nog leert voetballen kan hij zo naar een Europese topclub".

Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Euh... Nee.
happie
-
- 6253 berichten
- 426 stemmen
Als Enoh goed speelt, dan is het meer een incident. Hij wisselt één goede af met 15 waardeloze wedstrijden. Zelfs in die goede wedstrijden weet hij zich vaak in benarde posities te brengen. Daarbij is hij fysiek vaak niet sterk genoeg. Dat heeft niet te maken met zijn inzet, maar meer met zijn postuur. Het is een goedkope opmerking, maar het is nou eenmaal zo.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Euh... Nee.
Nee, gelukkig lopen jullie over van kwaliteit. Echt, met 5 Enohs wint Ajax zondag nog makkelijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik moet A&L hier toch even bijstaan. Hebben jullie zondagavond Ronald de Boer niet gehoord. Die zag het wel gebeuren: "Als Enoh alleen nog leert voetballen kan hij zo naar een Europese topclub".
Maar dat is wat ik ook al eerder hier zei. Jaar of 2, 3 terug leek Enoh echt een goede te worden. De kracht, de inzet en de mentaliteit had hij al. Hij zou tijd nodig hebben om echt goed in het systeem te leren spelen, maar dat is niet gelukt. Maar hij heeft echt kwaliteiten om naar een mooie club in Engeland te gaan als hij wat meer het spelletje snapte. Jammer dat dit niet gelukt is bij Ajax. Als je Eriksen en Enoh met elkaar zou kruisen dan krijg je echt een complete voetballer. Maar ik snap wel dat mensen graag over Enoh lachen. Hij heeft het ook niet waar kunnen maken, maar wat R. de Boer zegt is helemaal niet vreemd. Het ziet er ook niet naar uit dat Enoh die stap naar de top nog gaat maken.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Nee, gelukkig lopen jullie over van kwaliteit. Echt, met 5 Enohs wint Ajax zondag nog makkelijk.
Hou toch op. Enoh zou met 1 klap de slechtste speler zijn van de selectie van Feyenoord.
Maar helaas voor Feyenoord speelt Enoh dus niet zondag.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Al zetten we Enoh op doel dan winnen we nog. Feyenoord doet een half jaartje goed mee en plots denkt half Rotterdam dat ze Ajax zondag kunnen bedwingen. Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen, sommige Feyenoorders een stuk of 7 keer,
Janssen eindelijk op zijn favoriete plek, goede week achter de rug, thuisvoordeel,
Nee, ik heb momenteel €100 op Unibet staan, en ik zet waarschijnlijk tot de laatste penny in op een 1.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen

Wie hier denkt dat Feyenoord zondag gaat winnen van Ajax?

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hou toch op. Enoh zou met 1 klap de slechtste speler zijn van de selectie van Feyenoord.
Maar helaas voor Feyenoord speelt Enoh dus niet zondag.
Haha geloof je het zelf? In een ploeg met kneuzen als Fernandez, Schaken, Biseswar, Leerdam en ga maar door? Hahaha.
Enoh is voor de Eredivisie een behoorlijke speler, mits hij heel taakgericht speelt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Sprak in het algemeen, niet gericht op jou. Feyenoord forum is met vlagen weer vertegenwoordigd met de meest curieuze voorspellingen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Al zetten we Enoh op doel dan winnen we nog. Feyenoord doet een half jaartje goed mee en plots denkt half Rotterdam dat ze Ajax zondag kunnen bedwingen. Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen, sommige Feyenoorders een stuk of 7 keer,
Janssen eindelijk op zijn favoriete plek, goede week achter de rug, thuisvoordeel,
Nee, ik heb momenteel €100 op Unibet staan, en ik zet waarschijnlijk tot de laatste penny in op een 1.
Haha half jaartje? Net een maand of 3. Waarbij ze de enige wedstrijd van niveau tegen AZ gewoon verloren.
Wel hilarisch ja hoeveel vertrouwen daar plots is. Ik lees elke dag op sites Feyenoord spelers die het zondag wel zien zitten. We spelen voor de winst, hebben een goede kans en we zien mogelijkheden en meer blabla. En zondag staan ze weer met knikkende knieen in Amsterdam op het veld, staan ze voor de rust 3-0 achter en hopen ze dat Ajax na de rust maar rustig aan doet.
We moeten alleen even kijken wie linksback gaat spelen zondag. Voor de rest ziet het er uitstekend uit met het oog op de Klassieker. Ik zet in op 5-0.
happie
-
- 6253 berichten
- 426 stemmen
Ik benieuwd wie daar zondag komt te staan tegen Feyenoord. Wellicht Anita, dat Blind weer back word. Of Verthongen en dan Blind of Koppers centraal achterin.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
In een ploeg met kneuzen als Fernandez, Schaken, Biseswar, Leerdam en ga maar door? Hahaha.
Kun je nagaan hoe slecht Enoh is. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.