• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.887 films
  • 12.627 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.251 acteurs
  • 200.656 gebruikers
  • 9.483.799 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

5-1, ze zijn nu iig beter dan Nac hehe.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Dom, dom, dom, dom in de blessuretijd nog zo staan prutsen achterin. Sjongejonge

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wanvertoningen

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Die kaartje? Kom je rechtstreeks uit de Bijlmer gewandeld?

Ey swa! (ik zal het aanpassen )

Gossemikke nog 4-1 ook, wat een afgang voor de Mickey Mouse Liga, niet te filmen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

4-1 nog in Portugal zie ik .

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Als Ajax destijds volledig werd overklast door Real, wat zijn PSV en Twente dan wel niet vandaag?

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Quido schreef:

Als Ajax destijds volledig werd overklast door Real, wat zijn PSV en Twente dan wel niet vandaag?

Eeeh... ingepakt, afgeslacht, met boter en suiker, weggespeeld, ingemaakt, naar huis gestuurd, ziek, zwak en misselijk getikt, alle hoeken van het veld, geknipt en geschoren, dronken gespeeld, ingeblikt, als schooljongens in de hoek gezet, gefileerd, demasqué, afgedroogd?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

PSV en Twente weten ook wat een schiettent is

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Spartak ( waar Ajax dik van verloor ) verliest ook nog eens 5-1 van Porto ...

Wat een drama dag voor het NL-voetbal

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ach laat ze het lekker uitzoeken. Op naar de spannende eindfase van onze topcompetitie.

Paalhaas

• 1584 berichten
  • 2592 stemmen

Deze voetbalavond:

(afbeelding)

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ik dacht deze:

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

ALsof je dan gelijk onsportief maakt . Gewoon slim, en Nilmar is een Braziliaan trouwens.

Dat maakt je onsportief ja. Nogal minachtend naar je tegenstander en naar de mensen die voetbal kijken.

Porto, Villarreal en Benfica spelen dus de halve finale. Kiev komt daar denk ik nog bij.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3312 stemmen

Met 3-1 waren er nog mogelijkheden geweest, 4-1 is wel vrij kansloos. Het is ook niet zo dat Benfica zo geweldig goed was, PSV was wel zo geweldig slecht. Als je niet eens op twee meter naar elkaar kan overspelen maak je het de tegenstander wel erg gemakkelijk. En door Berg op te stellen ook natuurlijk.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat maakt je onsportief ja. Nogal minachtend naar je tegenstander en naar de mensen die voetbal kijken.

Pfff wat een gehuil. 'Minachtend naar de mensen die voetbal kijken', vind je het erg als ik mijn portie aan Fikkie geef? Gewoon slim, en bovendien toch niet tegen te houden.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3633 stemmen

rep_robert schreef:

5-1, ze zijn nu iig beter dan Nac hehe.

Jeuh

Wat een slechte wedstrijd van Twente zeg. Geweldig team dat Villareal, maar Twente had echt wel beter gekund dan dit. Alleen het 1ste kwartier was goed. Baijrami was wel de slechtste man van het veld, maar verdedigend zag het er ook niet uit bij die 1ste 3 goals. Janko ook een vreselijk slechte invalbeurt. Gewoon dikke bagger vandaag.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

BoordAppel schreef:

Met 3-1 waren er nog mogelijkheden geweest, 4-1 is wel vrij kansloos. Het is ook niet zo dat Benfica zo geweldig goed was, PSV was wel zo geweldig slecht. Als je niet eens op twee meter naar elkaar kan overspelen maak je het de tegenstander wel erg gemakkelijk. En door Berg op te stellen ook natuurlijk.

Ik zie ze thuis niet winnen van Benfica. Ja, of Benfica moet nu een B-elftal sturen.

Heb de laatste 25 minuten gezien. Wat een slappe hap van PSV-kant zeg. Leek wel of ze op halve krachten speelden.

Voor de rest verbaast me die 5-1 van Villareal me totaal niet.

Paalhaas

• 1584 berichten
  • 2592 stemmen

BoordAppel schreef:

Het grapje is vaker gemaakt, maar ik denk dat we er nu gewoon bloedserieus over kunnen zijn: met 10 man zónder Berg ben je sterker. Het was ook zó tekenend voor de verlammende werking die zijn 'losing streak' op het elftal heeft dat de goal ongeveer 30 seconden na zijn wissel viel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Porto, Villarreal en Benfica spelen dus de halve finale. Kiev komt daar denk ik nog bij.

Kaarten pakken minachting naar je tegenstander? Juist ja.

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

Tja, Nilmar, Rossi, Saviola, Aimar.

Dat is wel even anders dan dat je denkt fatsoenlijk te kunnen verdedigen als je wekelijks Dost, Demouge of Overtoom uit de wedstrijd speelt.

Maar dat Villareal is ook maar gewoon een uit de grond gestampte poenclub zonder historie en speeltje van miljonairs. Het AZ van Spanje, laat ze er maar blij mee zijn.

De Zwarte Raaf

• 12 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Maar dat Villareal is ook maar gewoon een uit de grond gestampte poenclub zonder historie en speeltje van miljonairs. Het AZ van Spanje, laat ze er maar blij mee zijn.

AZ won wel van Villareal. Toen deed Riquelme nog mee. Voor de rest niet verrassend dat Twente dik verloor. Maar goed, die kunnen zich nu volledig richten op het prolongeren van de landstitel. Mocht dat lukken dan is dat een nog grotere prestatie dan vorig seizoen.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Pffffff kutzooi; wanvertoning weer van PSV. Had niet anders verwacht, maar stiekem hoop je toch op een wat betere uitgangspositie. 3-1.. klinkt gek maar ik was nog best tevreden ermee.

4-1 daarentegen deed ons de das om

Sowieso weer een beschamende vertoning van de NL-clubs op de Europese velden.. en Portugal scoort weer flink punten op de Fifa ranking, laat dat net het land zijn die Nederland op de hielen zat...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mafkees. Was echt smerig. Gelijk op de transferlijst zetten, salaris terugvorderen en uitleveren aan een land waar een dictatuur heerst. Voor een aardig zakcentje (dat terug gevorderde salaris) willen ze hem best wel folteren en weg laten rotten in een koude isoleercel van 4 bij 4.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Hehe

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

. Het kan raar lopen in nog geen 24 uur.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Haha. Ongeschreven voetbalwet; de ene dag een held, de andere dag uitgekotst.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gebeurt bij mij ook alleen als diegene iets doet wat niets met voetbal te maken heeft maar alles met geweldadig gedrag. Niet op basis van slecht spelen ofzo .

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Net zoals Schwalbes, te lang blijven liggen, zeuren om een kaart, uitbundig juichen als je scoort, juichen als je tegenstander rood pakt,...

Allemaal rood geven en 3 wedstrijden schorsen...

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

Dan moeten ze eerst de regels veranderen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.