• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.889 films
  • 12.627 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.250 acteurs
  • 200.656 gebruikers
  • 9.483.827 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Michaylov, Douglas, Ruiz, Janssen, Chadli, De Jong

Zijn toch wel spelers met erg veel kwaliteiten hoor. Je zit ze nu expres omlaag te schrijven, maar da's natuurlijk onzin. Ze deden 20 minuten ook prima mee. Na de 1-0 uit ee corner zijn ze van slag geraakt.

Mwoah, heb nooit meegedaan aan de Janssen heisa, op zijn linkerbeen na heeft hij niet zoveel te bieden. Dit is zijn plafond en meer kan hij er echt niet uithalen(zie je ook wel aan zijn carriere verloop). Chadli is nog jong en wil ik afwachten, net zoals de Jong(waar ik wel veel potentie in zie, maar da's logisch). Ruiz zie ik eigenlijk ook niet bij een topclub spelen als ik eerlijk mag zijn.

Dan houd je Douglas en Michaylov over...tsjah... Douglas vind ik ook maar overrated, prima voor Nederland, maar te lomp voor dit niveau. Al hoeft ie in een beter elftal wel minder te verdedigen Europees gezien natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Berg in de basis is ook belachelijk ja. Zet daar een Nijland of weet ik wie neer, maar niet Berg. Is nog droeviger dan Janko, dat zegt wel genoeg.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Mwoah, heb nooit meegedaan aan de Janssen heisa, op zijn linkerbeen na heeft hij niet zoveel te bieden. Dit is zijn plafond en meer kan hij er echt niet uithalen. Chadli is nog jong en wil ik afwachten, net zoals de Jong(waar ik wel veel potentie in zie, maar da's logisch). Ruiz zie ik eigenlijk ook niet bij een topclub spelen als ik eerlijk mag zijn.

Dan houd je Douglas en Michaylov over...tsjah... Douglas vind ik ook maar overrated, prima voor Nederland, maar te lomp voor dit niveau. Al hoeft ie in een beter elftal wel minder te verdedigen Europees gezien natuurlijk.

Tsja, als ik dit zo lees dan twijfel ik of je objectief Twente kan beoordelen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3312 stemmen

zo'n Berg kan toch onmogelijk blijven staan?

Ik snap er ook echt helemaal niets van dat die man nog speelminuten krijgt. Het is ook wel zo'n beetje de slechtste wedstrijd van het seizoen voor PSV. Slaat echt nergens op hoe ze staan te ballen. Die 2-0 heeft niet eens iets met de kwaliteit van Benfica te maken.

In één week twee mogelijkheden op prijzen zien verdwijnen. Ook knap.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ach zo begon Lille - PSV ook. Voor je het weet staat het opeens 2-2. Was toen ook de omgekeerde wereld, maar kan natuurlijk gewoon nog.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Tsja, als ik dit zo lees dan twijfel ik of je objectief Twente kan beoordelen.

Ik ben ook niet objectief, dit is mijn mening(subjectief). Laat Janssen maar is opstaan in deze wedstrijd, ik zie het niet gebeuren. Hij laat mooie dingen zien met zijn linkerbeen, maar om hem dan gelijk een topper te noemen(beetje een gevalletje Beckham).... hij wordt in juli 30 en over een paar jaar zit zijn carriere er al weer op.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

Ach zo begon Lille - PSV ook. Voor je het weet staat het opeens 2-2. Was toen ook de omgekeerde wereld, maar kan natuurlijk gewoon nog.

Alleen schat ik Benfica 2 niveautjes hoger in vergelijking met Lille. Die 2-2 bij Lille was al gigantisch geflatteerd in PSV voordeel.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik ben ook niet objectief, dit is mijn mening(subjectief). Laat Janssen maar is opstaan in deze wedstrijd, ik zie het niet gebeuren. Hij laat mooie dingen zien met zijn linkerbeen, maar om hem dan gelijk een topper te noemen....

Janssen is in zoveel grote wedstrijden dit seizoen opgestaan. Tegen Ajax, tegen PSV, tegen Rubin Kazan, tegen Zenit.

Als je dat niet kan zien, dan mis je echt voetbalkennis.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Janssen is in zoveel grote wedstrijden dit seizoen opgestaan. Tegen Ajax, tegen PSV, tegen Rubin Kazan, tegen Zenit.

Als je dat niet kan zien, dan mis je echt voetbalkennis.

Onzin, Ajax 2-2...Zenit 100 kansen tegen krijgen en met geluk doorgaan, PSV is ook matig en Rubin Kazan was ie wel aardig.

Nationaal gezien is het leuk en aardig, maar om hem zo de hemel in te prijzen terwijl hij al tig jaar professioneel voetbalt gaat mij te ver. Mocht je het nog niet doorhebben, ik vind Twente dit seizoen ook waardeloos spelen, de Eredivisie is dit jaar van bedroevend niveau zonder echte uitblinkers.

En als Janssen echte top was dan had hij niet eens bij Twente gespeeld op z'n 30e.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Denk als Twente niet van PSV had gewonnen ze er vanavond ook veel harder voor zouden werken. Kampioenschap is nu haalbaar en het belangrijkste voor Twente.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Laat ook maar. Schandalig gewoon dit.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Waardeloze PSV verdediging ook zeg, keihard gedold.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3312 stemmen

Dat halfbakken ingrijpen ook .

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Prachtige goal van Rossi.

Villareal - Twente 4-0

Benfica - PSV 3-0

Tsjah...

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Wat een keuze. Een wedstrijd met een 4-0 achter of 1 met een 3-0 achterstand kijken

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Was te verwachten.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Onzin, Ajax 2-2...Zenit 100 kansen tegen krijgen en met geluk doorgaan, PSV is ook matig en Rubin Kazan was ie wel aardig.

Nationaal gezien is het leuk en aardig, maar om hem zo de hemel in te prijzen terwijl hij al tig jaar professioneel voetbalt gaat mij te ver. Mocht je het nog niet doorhebben, ik vind Twente dit seizoen ook waardeloos spelen, de Eredivisie is dit jaar van bedroevend niveau zonder echte uitblinkers.

En als Janssen echte top was dan had hij niet eens bij Twente gespeeld op z'n 30e.

Janssen scoorde 2x tegen Ajax, 2x tegen PSV, tegen Rubin, tegen Zenit.

Je praat echt onzin Robert.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Kijken of Villareal en Benfica nog wat opzettelijke kaartjes gaan pakken

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Blamage, werk je zo hard om zo ver te komen(kans komt echt niet elk jaar) en dan laat je je zo afslachten.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Berg

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Janssen scoorde 2x tegen Ajax, 2x tegen PSV, tegen Rubin, tegen Zenit.

Je praat echt onzin Robert.

Oke, Janssen is een topper die binnenkort naar Man U of een andere topclub vertrekt. Geloof je het zelf, die zal wegebben en zijn carriere afsluiten als een modale voetballer die een leuke carriere in de Eredivisie heeft gehad, maar te licht was voor het echte werk.

Als je het nog niet doorhad, Twente speelde ook makkelijk zonder Janssen in de competitie, overschat hem nou maar niet.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Als PSV nog 3-1 kan scoren, dan is de return nog wel haalbaar (al is de kans dan nog niet zo groot).

Twente is klaar, kunnen zich op de competitie richten.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Oke, Janssen is een topper die binnenkort naar Man U of een andere topclub vertrekt. Geloof je het zelf, die zal wegebben en zijn carriere afsluiten als een modale voetballer die een leuke carriere in de Eredivisie heeft gehad, maar te licht was voor het echte werk.

Jij zat te zeuren dat Janssen vandaag eens op moet staan als hij zo goed is. Ik noem je genoeg voorbeelden van topduels waarin hij dat wel deed. En dan heb ik de CL nog niet eens genoemd waar hij ook gewoon uitstekend speelde. Achteraf is Villarreal gewoon een maatje te groot.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Jij zat te zeuren dat Janssen vandaag eens op moet staan als hij zo goed is. Ik noem je genoeg voorbeelden van topduels waarin hij dat wel deed. En dan heb ik de CL nog niet eens genoemd waar hij ook gewoon uitstekend speelde. Achteraf is Villarreal gewoon een maatje te groot.

Jij noemt het opstaan, ik noem het aardige balletjes. Alsof hij een team op sleeptouw neemt. Dan zie ik toch een ander Twente dan jij blijkbaar.

De helft van zijn (schamel aantal) goaltjes zijn afstandspegels of vrije ballen a la Beckham. Iets waar je gewoon op kan trainen en daar geef ik hem wel zijn respect voor.

Vind ik de Jong al tig malen beter, veel balvaster, doelgericht en een individuele actie. Daarnaast ook nog is een sterk lichaam en hij is 10 jaar jonger.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Omhaal op open doel mis, PSV gaat echt niet meer scoren vandaag

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1941 stemmen

P......s......v.......

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2376 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Volgende ronde vliegen Twente en PSV er alsnog uit, want je kan niet elke keer geluk hebben. Deze avond bewijst maar weer eens hoe weinig Nederlandse clubs nog in Europa te zoeken hebben.

Zei ik een paar weken geleden. En zie: ze krijgen beiden de eerste serieuze tegenstander en het is gelijk gedaan. Zelfs in de Europa League hebben we niets te zoeken. De eerste ronden ja, maar zodra de Europese subtop om de hoek komt kijken is het gebeurd.

Europees clubvoetbal: ik ben er klaar mee.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Europese top van Portugal en subtop van Spanje zijn natuurlijk gewoon hele goede ploegen. Niet zo lekker geloot, maar ja je moet ze allemaal winnen he?

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ingepakt, afgeslacht, met boter en suiker, weggespeeld, ingemaakt, naar huis gestuurd, ziek, zwak en misselijk getikt, alle hoeken van het veld, geknipt en geschoren, dronken gespeeld, ingeblikt, als schooljongens in de hoek gezet, gefileerd, demasqué, afgedroogd.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)
Zei ik een paar weken geleden. En zie: ze krijgen beiden de eerste serieuze tegenstander en het is gelijk gedaan. Zelfs in de Europa League hebben we niets te zoeken. De eerste ronden ja, maar zodra de Europese subtop om de hoek komt kijken is het gebeurd.

Ploegen als Zenit, Rubin, Anderlecht, Lille en Rangers zijn geen Europese subtop?

Beetje jammer dat een paar lui hier nu gelijk willen halen. Niemand zei dat het makkelijk zou worden in de kwartfinale.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.