- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het is zijn rechter..... Trouwens het is mij niet duidelijk of de enkel in het gips zit, maar je mag er dan sowieso niet mee rijden.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Damn, die Rooney, haha wat een sukkel.
Ik vond hem al irritant agressief overkomen na die goal, maar dat ie ook echt 2 potten schorsing zou krijgen?
En dan ook nog 7 ton per jaar aan reclame-inkomsten van Coca-Cola kwijtraken.
.
Dure scheldpartij.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Vertel? Wat voor invloed had de scheids nou? Van Persie was gewoon oliedom door die bal weg te trappen. Dit herhaalde van Persie trouwens bij Nederland-Hongarije, dus hij leerde er niks van.
PS: Welke zak hooi heeft de EL programmering bepaald? Alle vier de wedstrijden beginnen om 21.05. Waarom nou niet 2 om zeven uur en twee om negen uur? Nu moet ik zappen tussen PSV en Twente.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Dit kunnen we niet gebruiken na de blessures van V/D Wiel, Alderweireld en Blind.
Inderdaad 
Oleguer-Ooijer-Vertonghen-Boilesen in het slechtste geval.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Sedert wanneer mag je geen geel kaartje oppikken als jou dat goed uitkomt? Wat een onzin weer.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Hoe meer geblesseerden hoe beter lijkt me. Met een beetje geluk valt zo'n Enoh ook nog 2 maanden weg, dan kun je tenminste wat fatsoenlijks in het veld zetten.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Hoe meer geblesseerden hoe beter lijkt me. Met een beetje geluk valt zo'n Enoh ook nog 2 maanden weg, dan kun je tenminste wat fatsoenlijks in het veld zetten.
Dat 1e deel van je post rijmt niet met je 2e deel.
Er zijn geen alternatieven voor de achterhoede. Enoh is vervangbaar, vd Wiel of Alderweireld niet. Dat zijn de beste opties die Ajax heeft.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Mwa, dat zie je wel aan zo'n Boilesen, die lijkt me al stukken beter dan wat ze daar de afgelopen seizoenen hebben neergeplant.
Zullen ze centraal vast ook wel ergens hebben.
Noodoplossingen lijkt me in dit geval bij Ajax alleen maar positief, je kunt ze het beste zo weinig mogelijk tactische beslissingen laten nemen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Mwa, dat zie je wel aan zo'n Boilesen, die lijkt me al stukken beter dan wat ze daar de afgelopen seizoenen hebben neergeplant.
Zullen ze centraal vast ook wel ergens hebben.
Noodoplossingen lijkt me in dit geval bij Ajax alleen maar positief, je kunt ze het beste zo weinig mogelijk tactische beslissingen laten nemen.
Alderweireld-Vertonghen is het beste centrale duo van de competitie en vd Wiel is basisspeler in Oranje. Nee, in de jeugd lopen niet betere spelers op dit moment. Linksback is anders; sinds Maxwell weg is heeft Ajax daar al problemen.
schram101
-
- 16758 berichten
- 2370 stemmen
Sedert wanneer mag je geen geel kaartje oppikken als jou dat goed uitkomt? Wat een onzin weer.
Is inderdaad onzin. Ik heb de discussie hier alleen aangewakkerd omdat toen Real het deed heel de wereld deed alsof het het grootste omkoopschandaal in de geschiedenis was en nu Iniesta het doet er geen haan naar kraait. (afgelopen weekend ook al overigens bij Barca)
Komt overigens ook door de NOS. Zijn ze ook behoorlijk Barca geil.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Is inderdaad onzin. Ik heb de discussie hier alleen aangewakkerd omdat toen Real het deed heel de wereld deed alsof het het grootste omkoopschandaal in de geschiedenis was en nu Iniesta het doet er geen haan naar kraait. (afgelopen weekend ook al overigens bij Barca)
Schandalig dat kos nooit heeft gezegd dat jij zijn zoon bent! 
schram101
-
- 16758 berichten
- 2370 stemmen
Haha, ik kom niet zo vaak in dit topic, leg eens uit? 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Haha, ik kom niet zo vaak in dit topic, leg eens uit?
Je roept precies wat hij ook zou roepen 
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
Dat OH'tje niks gezegd heeft over de complottheorieën van schram101 ....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
of bedoel je neem ik aan, heb Onderhond er niet over gehoord.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Heb zaterdag tijdens de wedstrijd ook al gemeld dat het echt een belachelijke situatie was. Vooral omdat Valdes de uittrap uiteindelijk zelf ook nog nam i.p.v. Pique, opzichtiger kan het eigenlijk ook niet. Die van gisteren snapte ik niet helemaal, Iniesta kreeg geel omdat ie daar stond, maar toen de vrije trap uiteindelijk wel werd genomen stond ie daar nog steeds en was er niets meer aan de hand.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik kijk VR-Twente op Canvas, leuk dat Belgische commentaar 
Twente begint goed, overheerst zelfs.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ik zap net toevallig langs RTL7 en zie dat Ben tegen PSV aan het spelen is. Wie is Ben? 
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Benfica(Portugal) hahahahahaha. Vrouwen en voetbal 
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Ik kijk VR-Twente op Canvas, leuk dat Belgische commentaar 
Twente begint goed, overheerst zelfs.
Gekke Belgen, dat ze dit wel uitzenden
Belgen rukken zich wel af op de Nederlandse ploegen. Heb dat wel gemerkt in 4 wedstrijden Anderlecht-Ajax 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Benfica hahahahahaha. Vrouwen en voetbal
Haha, het zag er gewoon erg grappig uit. Ben tegen PSV. 
Maar inderdaad, verder weet ik absoluut niets van voetbal.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ben tegen PSV.
Dat zijn de meeste mensen in dit topic wel 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen

Dat terwijl Twente helemaal niet slecht begint...
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Kut, niet verdiend. Zwak verdedigd van Twente.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Denk dat Twente nu compleet overlopen gaat worden, zie het gewoon niet gebeuren in deze wedstrijd.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Tot nu toe doet Twente het naar behoren, zonder dat ze kansen hebben.
Kut, De Jong geblesseerd eraf, Janko erin. Ga je toch effe 50% achteruit in kwaliteit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.