- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
schram101
-
- 16758 berichten
- 2370 stemmen
Het is gewoon slim. Je offert één wedstrijd op voor de ander. Zie het probleem niet zo.
Zie ik ook niet.. Maar wees dan gewoon consequent. Dit gedoe heeft niemand wat aan.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Verwacht ik ook niet. Maar dan om een andere reden.
Haha, ben je de broer van kos? 
Kom zeg. Wat wil je eigenlijk duidelijk maken? Dat de Uefa (want daar gaat het hier nu om bij Iniesta) liever Barca voorbij Real ziet komen?
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Tuurlijk straffen ze Iniesta niet. Hij is de held van Spanje. Iniestra straffen staat gelijk aan landverraad. Al zal de koning er anders over denken
.
Als Iniesta maar niet denkt dat hij ooit nog op vakantie mag naar Nederland!

schram101
-
- 16758 berichten
- 2370 stemmen
Haha, ben je de broer van kos? 
Kom zeg. Wat wil je eigenlijk duidelijk maken? Dat de Uefa (want daar gaat het hier nu om bij Iniesta) liever Barca voorbij Real ziet komen?
Feit is dat Barca in dit soort situatie vaak de scheids (of scheidsrechterlijke instantie) met zich mee heeft.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Feit is dat Barca in dit soort situatie vaak de scheids (of scheidsrechterlijke instantie) met zich mee heeft.
Het is 1 groot complot. Overigens gaat het hier om de Uefa, niet de Spaanse bond.
Juist Real heeft altijd bekend gestaan als de club die van alle kanten werd geholpen. Die verhalen zijn je vast wel bekend.
schram101
-
- 16758 berichten
- 2370 stemmen
Die bedoel ik ook.
Complot is een groot woord, zou niet weten hoe je het moet noemen.
Uiteraard zijn die verhalen mij bekend, maar ik kijk meer naar het heden. Barca heeft in de CL meestal niet te klagen met de scheids.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Barca heeft gelukkig de scheids niet nodig om hun tegenstanders af te slachten. 
schram101
-
- 16758 berichten
- 2370 stemmen
Daarom is het zo oneerlijk dat ze hem steeds mee hebben 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou steeds valt ook wel mee toch? Ze zijn gewoon erg goed en winnen 99% van de keren niet door de scheids.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
Het is gewoon slim.
schram101
-
- 16758 berichten
- 2370 stemmen
Nee ik beweer ook niet dat ze hem altijd mee hebben. Zeker niet. Niet serieus althans, dat van net was een geintje uiteraard 
En goed zijn ze zeker, bewonder de ploeg zelfs. Ben er zelfs een week of 3/4 terug nog geweest. Laat daar geen misverstand over bestaan.
Maar dit soort situaties is Real, wat ik eveneens een schitterende ploeg vind, (veel) vaker de lul dan Barca.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat is daar oneerlijk of spelbederf aan? Is gewoon een andere vorm van wisselbeleid. Gewoon strategische beslissing. Niets mis mee, zo lang je het maar niet te opzichtig doet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij mij op televisie deelt de scheids de kaarten uit, niet de spelers zelf.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
Wat is daar oneerlijk of spelbederf aan?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De scheidsrechters moeten gewoon van bovenaf nieuwe regelgeving wat dit betreft krijgen. Nu moeten ze wel gewoon een kaart trekken met de huidige regelgeving. Ik vind het altijd een beetje kleinerend naar de tegenstander.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
Bij mij op televisie deelt de scheids de kaarten uit, niet de spelers zelf.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Voor tijd rekken mag je volgens de Europese reglementen geen rood voor geven. Twee keer geel kan wel. Dan zou het dus om een charge moeten zijn, en nog een flinke ook.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Een drama in het Belgische voetbal. Tijdens de nationale bekerwedstrijd tussen AA Gent en Standard Luik is een supporter van Standard van de tribune gevallen. Hij viel op zijn hoofd en overleed later in het ziekenhuis. Volgens de politie gaat het om een ongeluk.
"Hij verloor zijn evenwicht en viel op zijn hoofd van de trap af", aldus de politie in de Franse krant La Dernière Heure.
Lekker dan...
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Het is dan wel weer grappig dat na die opzettelijke gele kaart van Valdes hun 2de keeper geblesseerd raakt en ze nu een jeugdkeeper moeten opstellen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ruben Miño is een prima keeper. Je moet toch een keer je eerste optreden maken en zoveel krijg je niet te doen tegen Almeria.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ze staan daar ook niet om respect te hebben, maar om de cup te winnen.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8522 stemmen
Tja, ik vind het eigenlijk wel slim.. Maar wat wel jammer is dat toen Real het deed, heel de wereld moord en brand schreeuwde, en Barca het nu twee keer doet in twee opeenvolgende wedstrijden er geen haan er naar kraait.
Daarbij komt nog eens dat Real beboet werd en Barca (waarschijnlijk) niet. In de competitie sowieso al niet, in de CL is het afwachten wat men doet.
Hoop gewoon dat ze nu iets aan die regel gaan doen, of Iniesta er een wedstrijdje extra geven. Ze moeten gewoon eens consequent gaan worden nu.
Tuurlijk was het slim wat Iniesta gisteren deed.
Real deed het net wat minder slim, want het verschil met Real is, dat Zelfs Mourinho zei dat ze die kaarten opzettelijk pakten. Dat valt bij Iniesta moeilijker te bewijzen natuurlijk.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
De bekerfinale en de return van de CL. Competitie is wel grotendeels gespeeld en uit in Madrid is een puntje voor de CL prima. Maar ik sluit 4x winst van Barca niet uit.
Ik ook niet.
Maar ik ga er wel vanuit dat in minimaal 1 of 2 van die wedstrijden we met bloed aan de scheenbeschermers het veld af gaan. Dat is wel het minimale dat je mag eisen.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Heb net de samenvatting van Chelsea - Man Utd gezien. Wat een geweldige aanname van Giggs bij dat doelpunt van Rooney
. V/D Sar stond ook weer geweldig te keepen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Barca heeft gelukkig de scheids niet nodig om hun tegenstanders af te slachten.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
In aanloop naar de thuiswedstrijd tegen FC Groningen kampt Ajax-trainer Frank de Boer met diverse vraagtekens. In navolging van diverse verdedigers heeft nu ook Vurnon Anita een blessure opgelopen.
Na Toby Alderweireld (bovenbeen), Gregory van der Wiel (bovenbeen) en Daley Blind (enkel) is nu ook Anita geblesseerd geraakt. Donderdag verliet de speler vroegtijdig de training met een pijnlijke hamstring. Dat gaf het talentvolle duo Nicolai Boilesen en Ricardo van Rhijn de mogelijkheid om zich te bewijzen tegenover de technische staf.
Alderweireld zal het thuisduel met de Groningers sowieso aan zich voorbij moeten laten gaan. Voor Anita en Van der Wiel geldt dat er de komende dagen zal worden besloten over het eventuele meespelen. Dat meldt Ajax op haar eigen website.
Dit kunnen we niet gebruiken na de blessures van V/D Wiel, Alderweireld en Blind.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Typisch telegraaf bericht. Crashen betekend wel iets anders dan een paar deukjes, had gehoopt dat hij het ding in puin gereden had. Wel bizar dat hij met een gipse poot auto gaat rijden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als het zijn linker is en in een automaat rijdt lijkt me dat geen probleem.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.