• 17.505 nieuwsartikelen
  • 182.764 films
  • 12.601 series
  • 34.910 seizoenen
  • 658.128 acteurs
  • 200.608 gebruikers
  • 9.479.111 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

"Gullit wil Bahia bij Terek Grozny"

Volgens diverse Belgische kranten, waaronder Het Nieuwsblad en Het Gazet van Antwerpen, zou Terek Grozny zich willen versterken met Feyenoord-verdediger André Bahia. De ploeg van Ruud Gullit wil uitgroeien tot een grote club en is druk bezig om de selectie te versterken. Gullit kent Bahia nog uit de tijd dat hij trainer was bij Feyenoord.

---

Doen - doen - doen!

Is Gullit eindelijk eens een keer nuttig voor Feyenoord (na zijn tijd als voetballer welteverstaan).

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

'Van Gaal krijgt toch een tweede kans bij Bayern'

07/03/2011 08:12

Na de nederlaag tegen Hannover 96 leek het ontslag van Louis van Gaal onafwendbaar. Maar de leiding van Bayern München kiest ogenschijnlijk voor een andere oplossing.

Door de 3-1 verlies in Hannover raakt Bayern München steeds verder verwijderd van de minimale uitkomst van het seizoen: directe kwalificatie voor de Champions League. Bestuursvoorzitter Karl-Heinz Rummenigge wilde na het 'absolute dieptepunt' praten over een oplossing voor de sportieve malaise.

De clubleiding kwam zondagmiddag samen in het huis van Rummenigge. Na een crisisberaad van enkele uren viel een verrassende beslissing, zo wordt in Duitsland gemeld. Van Gaal mag aanblijven, maar moet na dit seizoen plaatsmaken. Bij meer teleurstellende resultaten krijgt hij eerder zijn ontslag.

Tijdens het crisisoverleg werden verschillende oplossingen naast elkaar gelegd. Een vervanger, onder anderen Martin Jol en Matthias Sammer werden genoemd, bleek niet aan de orde. Met het Champions League-duel met Internazionale in aantocht werd dat als te risicovol weggezet.

Erevoorzitter Franz Beckenbauer, geen deelnemer aan het crisisberaad, kan zich vinden in de oplossing. 'Ik acht dat zinvol', zei hij in Bild. 'Van Gaal heeft zeker fouten gemaakt, maar hij heeft altijd aangetoond een prima trainer te zijn. Dat heb ik liever dan een tijdelijke oplossing.'

Bron: http://www.vi.nl/Nieuws-item/196504/Van-Gaal-krijgt-toch-een-tweede-kans-bij-Bayern.htm

Nette oplossing, ik vind sowieso dat je een trainer na een aantal tegenvallende resultaten niet zomaar moet ontslaan (in goede en slechte tijden elkaar vertrouwen, zeker iemand met Van Gaals staat van dienste), gezien zijn prestaties vorig seizoen lag de lat ook wel heel erg hoog. Daarbij is hij nog steeds in de race voor de CL titel.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

En wat nu als hij nog tweede wordt en CL wint? Toch ontslaan?

kos

• 36229 berichten
  • 8949 stemmen

Flinke blunder (alweer) van vd Sar, maar ik neem aan dat niemand het weer heeft gezien en ie alsnog in het rijtje beste keepers ter wereld staat.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

ManU beetje van slag. Drie keer verliezen in vijf wedstrijden

Die vrije trap van Suarez had Sar zeker anders moeten verwerken!

Quido

• 14650 berichten
  • 6146 stemmen

Wat een slechte keepert, ongelooflijk.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

kos schreef:

Flinke blunder (alweer) van vd Sar, maar ik neem aan dat niemand het weer heeft gezien en ie alsnog in het rijtje beste keepers ter wereld staat.

Er zijn op dit moment gewoon weinig goede keepers. V/d Sar behoort inderdaad nog steeds tot de top, maar is wel op z'n retour nu.

kos

• 36229 berichten
  • 8949 stemmen

Hij heeft wel ERG veel van dat soort blunders het afgelopen jaar.

Apollinisch

• 21302 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Gaan er trouwens nog mensen van hier heen? Ik heb de kaartjes binnen

@410. Jammer dat net deze keer rep_robert er niet bij is, verheugde me al op een meetinkje.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

weinig goede keepers.

Casillas, Valdez, Julio César, Kraft, Cech, Buffon, Reina,...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

kos schreef:

Hij heeft wel ERG veel van dat soort blunders het afgelopen jaar.

Noem mij er eens drie dan? Want vind het eigenlijk reuze meevallen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Klopt Van der Sar is al een jaar of 2 á 3 geen top mee. In de CL heb ik hem verschillende blunders zien maken, ik geloof onder andere tegen Celtic en Chelsea.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Stu-Pot schreef:

(quote)

Reina hoort wat mij betreft absoluut niet in dit rijtje. Vind ik een hele matige keeper. Kraft is nog een beetje vroeg om tussen deze namen te zetten.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
@410. Jammer dat net deze keer rep_robert er niet bij is, verheugde me al op een meetinkje.

Slechte zaak hoor! Hoop dat je al wat getraind hebt

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Vind die Lloris trouwens wel een hele goede keeper.

Mijn favoriet van het moment

kos

• 36229 berichten
  • 8949 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Noem mij er eens drie dan? Want vind het eigenlijk reuze meevallen.

Geen idee, als je af en toe Match of the Day kijkt zie je ze genoeg.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Ik reageer dan ook enkel op dit bericht: weinig goede keepers.

Moest ik het hebben over de Top zou ik Kraft nog niet toegevoegd hebben. Reina vind ik best wel een goede keeper al moet ik bekennen dat ik niet al te veel wedstrijden van Liverpool heb bekeken.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

kos schreef:

Geen idee, als je af en toe Match of the Day kijkt zie je ze genoeg.

Kijk het met grote regelmaat en moet zeggen dat ik het nog steeds één van de beste keepers van het moment vind.

Kan me wel nog die voorzet herinneren die hij door zijn handen liet glippen maar verder staan me weinig blunders bij

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Stu-Pot schreef:

(quote)

(bijna) Allemaal keepers die ook genoeg blunders/fouten maken, zeker Casillas en César. Valdez laatst ook nog tegen Arsenal. Buffon is net als v/d Sar op z'n retour. Chech vind ik misschien wel de beste van dit rijtje.

Reina heb ik nooit goed gevonden.

YouTube - Hannover 96 - Bayern München 3:1 Thomas Kraft Patzer

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Valdes is in ieder geval zeker geen topper, als die niet de keeper van Barca was dan was hij nooit opgevallen. Neuer en Lloris horen er in ieder geval zeker bij.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Op dit moment is er wat mij betreft ook niet echt een topkeeper. Op Stekelenburg na dan

kos

• 36229 berichten
  • 8949 stemmen

Akinfeev mag er ook wezen. Gomes trouwens ook weer opzichtig geblunderd dit weekend.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Het wordt tijd dat Akinfeev eens naar een Europese topclub gaat. Misschien wel de beste keeper van allemaal.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

kos schreef:

Akinfeev mag er ook wezen. Gomes trouwens ook weer opzichtig geblunderd dit weekend.

Dat gaat ook niet meer goedkomen. Vond het een geweldenaar en nog steeds bakken vol sympathie voor hem maar is nu al jaren zo structureel aan het blunderen.

Overigens wisselt hij het wel af met meesterlijke reddingen. Daarom blijft het toch altijd geweldig om naar hem te kijken

Quido

• 14650 berichten
  • 6146 stemmen

Howard.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Kai schreef:

Neuer en Lloris horen er in ieder geval zeker bij.

Lloris is geweldig. Oh dat had ik al gezegd

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(afbeelding)

Bernabeuhof! . daar wil ik wonen.

Zo zie je maar, niet alles in Amsterdam is kut.

Lig je meteen vast aan de oude Meer zie ik

Da's dan weer wel mooi.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Tweet van FourFourTwo: Robin van Persie named in Arsenal squad to play Barcelona after taking part in training on Monday

Zou wel heel erg mooi zijn

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Update 16:32 uur - Fitte Van Persie kan tóch in actie komen tegen Barcelona

Arsenal laat maandag weten dat Robin van Persie deel uitmaakt van de selectie, die Arsène Wenger heeft samengesteld voor de Champions League-return van dinsdag tegen Barcelona. De Nederlander is dusdanig snel hersteld, dat hij gewoon kan spelen.

Geweldig voor de wedstrijd dit. Wat een ellende dat ik dit niet ga zien

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.