• 17.496 nieuwsartikelen
  • 182.758 films
  • 12.599 series
  • 34.908 seizoenen
  • 658.111 acteurs
  • 200.603 gebruikers
  • 9.478.511 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Spetie

• 38871 berichten
  • 8510 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Yep en na 25 minuten dacht ik hem al binnen te hebben. Normaal mist die zweed geen penalty's.

Nee balen. Want Ado had zelfs ook nog een hogere quotering.

Soms zit het me en soms zit het tegen. Zekerheidjes heb je blijkbaar nooit in het voetbal.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

't Begint een beetje archetypisch Boertje-Ajax te worden. Weinig weggeven, beetje rondtikken, veel controle, weinig opwinding. Saai maar totnogtoe succesvol.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Ajax speelt goed, geeft niks weg maar weet me wel te vervelen zeg.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

't Begint een beetje archetypisch Boertje-Ajax te worden. Weinig weggeven, beetje rondtikken, veel controle, weinig opwinding. Saai maar totnogtoe succesvol.

Had Ajax op deze manier maar gespeeld uit tegen AZ (of Groningen/Utrecht/PSV/Roda etc)...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Wat een slechte breedtebal van Falkenburg

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4171 stemmen

Eigenlijk moet Ajax kampioen worden. Want ze spelen zoals een kampioen Saai, gezapig, degelijk, minieme voorsprong etc.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

rep_robert schreef:

Matte wedstrijd, zit niet echt passie en gevoel in. Ik voel er ook vrij weinig bij.

Tactisch staat Ajax erg goed, AZ komt er niet doorheen. Ajax had een paar keer de boel bij AZ moeten afstraffen toen er goed druk werd gezet. Jammer dat we net te slordig zijn.

Lijkt wel een herhaling van de bekerwedstrijd dit jaar.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

rep_robert schreef:

Eigenlijk moet Ajax kampioen worden. Want ze spelen zoals een kampioen Saai, gezapig, degelijk, minieme voorsprong etc.

PSV doet het net effe wat langer en beter.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Jantje Vertonghen is een held! Speelt weer als een gigant en voorkwam net denk ik de 1-1. Dat was dan bijna de 1e kans van AZ geweest.

Maak nou maar snel 2-0, dan kan de ploeg zich sparen voor Spartak donderdag. Gaan er trouwens nog mensen van hier heen? Ik heb de kaartjes binnen

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Spetie schreef:

Soms zit het me en soms zit het tegen. Zekerheidjes heb je blijkbaar nooit in het voetbal.

Inderdaad you win some, you lose some. Gelukkig heb ik wat meer gewonnen de laatste maanden.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4171 stemmen

Ik ga voor de verandering weer niet Te dure kaartjes (40eu) icm met trein(27,20)+ bier wordt te duur dat dagje. Bah, student zijn sucks.

Welk vak zit je?

En Jan van Halst zegt ook wat ik al zei, de Zeeuw was Schaars zijn mannetje bij de 1-0.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Hehe, ik betaal maar 27 euro voor een kaartje donderdag. 2e ring. En we gaan met de auto waarbij de benzine door de baas wordt betaald van 1 van hen. Dus ideaal

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Dat wijf is niet vanplan het veld af te gaan.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4171 stemmen

Ja, die zijn goedkoper. maar daar wil ik niet zitten Lekker die dikke reet van die negerin net op de televisie.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4171 stemmen

Wat is Blom ook weer een vervelende scheidsrechter zeg. Nergens een fout gemaakt, maar deze bitch manier van fluiten is gewoon vervelend. Bij elke scheet fluit ie. Verschrikkelijk tempododend. En de wedstrijd is al niet spectaculair.

Staat nog niet op een betrouwbare website, dus ik leg dit nog naast me neer

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Blom doet niks verkeerd. Niet zo zeuren reppie.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Martin en Cock verhuizen dus naar Duitsland . Wel jammer, vond het altijd wel hillarisch om Van Gaal duits te zien praten. Vooral als hij boos is.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4171 stemmen

Ik zeg ook dat hij geen fouten maakt. Maar dit is wel Nederlands fluiten. Veel duels waar hij al fluit zonder dat er echt iets gebeurt. Dit is gewoon verschrikkelijk. Dat vieze zwart/wit fluiten van die Nederlandse scheidsrechters. Volgens het boekje perfect, maar je kan ook is gewoon door laten fluiten.

Jij kan het goed noemen, ik zie liever scheidsrechters die van het spelletje houden en ze lekker laat voetballen. Ik noem het dus vervelend.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Siem

Denk dat de buit nu binnen is.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Jammer omdat AZ net wat sterker werd. Had het misschien nog een spannend potje kunnen worden.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Geniaal paasje van Siem

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4171 stemmen

Lekkere actie voorafgaande aan de goal ja. Jammer dat de goal zelf lelijk is.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

jordandejong schreef:

Jammer omdat AZ net wat sterker werd.

Welke wedstrijd keek jij dan weer?

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4171 stemmen

Kijk je A&L? Dat moment met Anita? Was weer zo'n typisch spelbedervend fluiten momentje.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Welke wedstrijd keek jij dan weer?

Ze kwamen sterker uit de kleedkamer dan in de 1e helft. Helaas is dat niet meer het geval na de 2-0 van De Jong. Cvitanitch gaat komen bij Ajax.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Kijk je A&L? Dat moment met Anita? Was weer zo'n typisch spelbedervend fluiten momentje.

Dat was dan ook de 1e keer dat Blof het slecht deed. Kan er zoveel niet vandaag verder over klagen.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Het was toch duidelijk dat AZ net een beetje begon te ballen (het zou ook tijd worden). Na de 2-0 is dat wel weer voorbij. Voor de rest is het echt een vreselijke wedstrijd zeg, en ik neem mijn claim over Swerts weer terug; Stijn Schaars is de slechtste speler van de eredivisie.

Wel zielig voor Vlechtje; wint-ie voor het eerst van z'n leven een fysiek duel fluit de scheids af...

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Ebecilio

Ajax erg stabiel en goed vandaag, AZ bedroevend. Mooie generale voor Spartak.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Mooi doelpuntje van Ebecilio.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.