- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Leuk ook zijn eerste competitiedoelpunt.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Hehe Pelle erin, vieze aanslag op Dario en met rood eraf 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4171 stemmen
Heerlijk hoor. Geniaal hakje van Dario ook hoor. Goed van de Jong en lekker afgemaakt door Lorenzo.
Pellè werkt bij het tempo-team. Het waren 2 fantastische minuten 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Mooie kool van die jongen, die er voor de rest trouwens echt helemaal niks van kan.
Wel een grappige rode kaart. Had andersom zeker voor een complottheorie gezorgd.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
dat is toch geen rood. Is ook helemaal niet in lijn van de wedstrijd. Totaal niet onsportief.
Het zijn net een stel ouwe wijven in de eredivisie.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4171 stemmen
Hij komt als een idioot in dus hij zal vast wel een schorsing krijgen van een paar wedstrijden. Vind het zelf ook eerder geel, het is alleen dat hij Dario zo ongelukkig raakt waardoor het erger leek.
Past verder prima binnen de lijn van Blom, die al de hele wedstrijd als een bitch loopt te fluiten.
p.s. otherfool. Anita vind ik meer dan prima spelen vandaag. Middenveld is duidelijk meer zijn ding. Fysiek is het overigens best een pittig mannetje hoor, hij heeft alleen zn lengte niet mee.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Mooie kool van die jongen, die er voor de rest trouwens echt helemaal niks van kan.
Wat een onzin zeg. Jongen heeft veel talent, heeft alleen meer rendement nodig. Maar vandaag een schitterende assist en een prima goal.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4171 stemmen
Wat een onzin zeg. Jongen heeft veel talent, heeft alleen meer rendement nodig. Maar vandaag een schitterende assist en een prima goal.
Hij is nog erg jong, net zoals Eriksen mag hij soms een beetje grimmig spelen vind ik. Talent druipt er wat mij betreft vanaf. Paar keer verzopen in zn acties deze match, maar ook een paar goede acties. Goal+assist niet meegerekend.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Jongen heeft veel talent
Ik heb het over die Ebecilio he? Een nutteloos dravertje. Ajax zal in de zomer Mertens wel halen waarna we deze jongen weer terug gaan zien bij RKC of Willem II ofzo.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6146 stemmen
Waarom krijgen wij die scheidsrechterlijke mazzeltjes pas als we al lang en breed voor staan?
(met nadruk op de smiley!)
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Hij is nog erg jong, net zoals Eriksen mag hij soms een beetje grimmig spelen vind ik. Talent druipt er wat mij betreft vanaf. Paar keer verzopen in zn acties deze match, maar ook een paar goede acties. Goal+assist niet meegerekend.
Tenminste een speler dat dingen durft te proberen. Na Suarez had Ajax dringend zo iemand nodig. Sulejmani speelt nog teveel op veilig. Ebecilio doet genoeg fout (Eigenlijk zou deze jongen wekelijkse invaller moeten zijn, maar we hebben nu niet veel beters) maar ook genoeg goed. Zorgt tenminste voor dreiging.
Wel lekker voor Mounir el Hamdaoui dit. Zonder hem speelt Ajax stukken beter 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik heb het over die Ebecilio he? Een nutteloos dravertje. Ajax zal in de zomer Mertens wel halen waarna we deze jongen weer terug gaan zien bij RKC of Willem II ofzo.
Soms zijn je provocaties niet eens irriterend meer, maar zijn ze gewoon dom en kansloos. Of wordt dit je volgende stokpaardje nadat Anita dit seizoen ook vaak laat zien prima te kunnen voetballen? 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Soms zijn je provocaties niet eens irriterend meer, maar zijn ze gewoon dom en kansloos. Of wordt dit je volgende stokpaardje nadat Anita dit seizoen ook vaak laat zien prima te kunnen voetballen?
Mijn stokpaardje was dat je een rechtsbenige middenvelder van 1m50 met vlechtjes niet op de linksback zet. Boertje is dat alvast met me eens, jij niet kennelijk. Dat kan. Als ik op het middenveld mag kiezen tussen Enoh en Vlechtje kies ik altijd de laatste natuurlijk.
Ebicilio wordt de nieuw Wooter, Aisatti, Hersi, vul al die 'talentjes' maar in.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4171 stemmen
Niet op de linksbuiten is wat anders dan niet kunnen voetballen. Dat hij geen wereldlinksback is weten we allemaal wel. Maar als voetballer is hij prima, in de Eredivisie kan ie makkelijk mee op dit niveau.
De Boer is het ook niet helemaal met jou eens, aangezien hij Anita wel opstelt.
Lorenzo heeft al genoeg laten zien, mooie passeer acties, mooie voorzetten en hij is ook lekker snel. Jij gunt zo'n jongen blijkbaar geen tijd om beter te worden, want dat kan iedereen namelijk nog op die leeftijd. De spelers zijn een stuk sneller, steviger en slimmer dan jeugdspelers. Dat is nog iets waar ie zich beter aan kan aanpassen.
Zelfde geldt ook voor iemand als Castaignos, helemaal geen bijzondere dingen laten zien. Maar als je de leeftijd erbij pakt kan je toch wel zeggen dat hij potentie heeft(al dacht ik er eerst ook anders over).
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Haha schitterende goal van Anita, lekker voor je otherfool 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4171 stemmen
VURNOONNNNN 
Commentator zegt het ook al, goede match
Cvitanich valt erg goed in als stoorzender!!
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Kiek eens, hij kan het wel, het Vlechtje.
Maar ja de Jollen en A&L's van deze wereld willen die jongen op de linksback zetten.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Maar ja de Jollen en A&L's van deze wereld willen die jongen op de linksback zetten.
Hoe kom je daar nou weer bij? Vind de keuze hem op het middenveld te zetten een goede. Alleen had Ajax vorig jaar geen goede back. Nu nog niet echt overigens. Maar jij hebt Anita niet alleen om linksback plek afgekraakt, eigenlijk om alles. Geef dan ook eens je ongelijk toe zeg.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Hoe kom je daar nou weer bij? Vind de keuze hem op het middenveld te zetten een goede.
Haha ja vast. Jij als Jol-adept wilde hem wel het NL elftal in schreeuwen op de linksback.
Ik vind hem nog steeds te klein, maar rechts op het middenveld kan-ie prima spelen natuurlijk. En alles is beter dan die Enoh natuurlijk (jeweetwel die houthakker die jij naar de Europese top ziet gaan).
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ja, zoveel goede linksbacks heeft Nederland niet. Als back zou Anita kans kunnen maken op Oranje, op andere plekken niet. Maar heb je mij nu nog horen roepen dat Anita ipv Pieters in Oranje moet?
En nu doe je het weer met Enoh. Goede speler, maar ik roep nergens dat hij Europese top is. Wel een goede balafpakker. Beetje zwak dit otherfool. Anita een jaar lang afkraken (zelfs recent nog) en dan niet kunnen toegeven dat hij gewoon een prima voetballer is.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
De tien minuutjes na rust had ik nog even hoop maar verder was Ajax oppermachtig.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Twente-VVV
NEC-PSV
Willem II-Ajax
Komend weekend zal Ajax dus weer niet in kunnen lopen op de 2 ploegen. Beslissing zal later in het seizoen gaan vallen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Ebecilio doet genoeg fout (Eigenlijk zou deze jongen wekelijkse invaller moeten zijn, maar we hebben nu niet veel beters) maar ook genoeg goed. Zorgt tenminste voor dreiging.
Lorenzo heeft al genoeg laten zien, mooie passeer acties, mooie voorzetten en hij is ook lekker snel. Jij gunt zo'n jongen blijkbaar geen tijd om beter te worden, want dat kan iedereen namelijk nog op die leeftijd.
Zal jullie maar uit de droom halen. Speelde vandaag best aardig maar komt zes niveaus te kort voor een Ajax linksbuiten. Zal er ook niet lang staan.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
ENOH 
Ik zie hem nog wel een grote club uit het buitenland halen. Voor iedere club zeer nuttig, zon bijter die altijd 150% geeft en dat tot de laatste seconde.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Twente-VVV
NEC-PSV
Willem II-Ajax
Komend weekend zal Ajax dus weer niet in kunnen lopen op de 2 ploegen. Beslissing zal later in het seizoen gaan vallen.
Ajax en PSV hebben volgende week allebei nog niet zomaar gewonnen. Zie de topploegen maar heel weinig uitwedstrijden makkelijk winnen dus verwacht dat ook volgende week zeker één van de twee het lastig krijgt.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ja, dus? Ik zeg toch daar wat ik nu ook zeg? Goede speler, prima balafpakker. Heeft potentie om naar een grote club in het buitenland te kunnen. Spurs, Everton..dat soort ploegen. Maar zeg ik dat Enoh nu al DE top is? Nee.
Wederom leuk geprobeerd maar je kan wederom je onzin niet goedpraten.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4171 stemmen
Ajax gaat simpel winnen. Nec en Twente ook. Let maar op 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Lol moet toegeven je weet de quotes om je pleidooi kracht bij te zetten altijd snel te vinden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.