• 17.496 nieuwsartikelen
  • 182.758 films
  • 12.599 series
  • 34.908 seizoenen
  • 658.112 acteurs
  • 200.603 gebruikers
  • 9.478.532 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4171 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ja, dus? Ik zeg toch daar wat ik nu ook zeg? Goede speler, prima balafpakker. Heeft potentie om naar een grote club in het buitenland te kunnen. Spurs, Everton..dat soort ploegen. Maar zeg ik dat Enoh nu al DE top is? Nee.

Wederom leuk geprobeerd maar je kan wederom je onzin niet goedpraten.

Enoh heeft potentie, extreem goede bal afpakker en hij kan echt goed zijn lichaam draaien. Alleen aan de bal is het nog een drama. Dat moet gewoon beter.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

- Een grote club uit het buitenland.

- Een subtopper of misschien wel meer.

Dan denk je toch aan Europese topclubs.

Maar goed, wat maakt het uit. Zo geweldig is Enoh niet, makkelijk vervangbaar.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Lol moet toegeven je weet de quotes om je pleidooi kracht bij te zetten altijd snel te vinden.

Beetje eng is het wel. Net of hij een mapje op de computer bij houdt.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

- Een grote club uit het buitenland.

- Een subtopper of misschien wel meer.

Dan denk je toch aan Europese topclubs.

Maar goed, wat maakt het uit. Zo geweldig is Enoh niet, makkelijk vervangbaar.

Ja. Tottenhem, Everton, Atletico Madrid...dat soort ploegen zijn toch gewoon grote clubs in het buitenland, net onder de top? Ik snap ook wel dat Enoh niet bij Barcelona gaat spelen

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ja, dus? Ik zeg toch daar wat ik nu ook zeg? Goede speler, prima balafpakker. Heeft potentie om naar een grote club in het buitenland te kunnen. Spurs, Everton..dat soort ploegen. Maar zeg ik dat Enoh nu al DE top is? Nee.

Prima balafpakker of binnen 3 jaar bij europese subtopper of topclub. Vind dat niet hetzelfde.

Zeker niet in combinatie met de opmerking dat je Anita op het middenveld wel goed vindt.

Als Enoh echt een speler is die binnen een jaar of twee (geen idee wanneer precies gepost maar neem voor gemak even jaartje) bij Tottenham ofzo speelt mag Anita natuurlijk nooit in plaats van hem spelen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Net of hij een mapje op de computer bij houdt.

Met allerlei submappen. A&L over de scheidsrechters, A&L over Ajax, A&L over Van den Boog, A&L over ......

Hoe hij het ook doet, hij blijft een held die otherfool.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Prima balafpakker of binnen 3 jaar bij europese subtopper of topclub. Vind dat niet hetzelfde.

Kwestie van interpretatie. Enoh moet een hoop nog leren, maar heeft veel kwaliteiten in bepaalde facetten. Niks mis mee, maar hij moet nog wel zeker 1,5 jaar blijven.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Met allerlei submappen. A&L over de scheidsrechters, A&L over Ajax, A&L over Van den Boog, A&L over ......

Hoe hij het ook doet, hij blijft een held die otherfool.

Ja, als je zelf niet een discussie kan winnen van mij, dan moet je maar de verbaal sterkere otherfool inschakelen he

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ja, als je zelf niet een discussie kan winnen van mij

Genoeg discussies met jou gehad waar je de mist inging, je hebt dus geen enkele reden om zo uit de hoogte te doen.

En discussie draait niet om winst of verlies. Een discussie moet je gebruiken om kennis te verwerven.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4171 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Lol moet toegeven je weet de quotes om je pleidooi kracht bij te zetten altijd snel te vinden.

Verbazingwekkend. Volgens mij heeft ie WORD bestandjes vol heeft staan. Zodra iemand een mening geeft komt ie in dat documentje. Soms worden er gewoon quotes uit de vorige voetbaltopics gehaald

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

'talenten':

Vermeer is qua talent misschien nog wel beter dan Stekelenburg

Mido barst van het talent

Castillon? Groot talent

Donald is een groot talent.

Gelukkig is ons grootste talent Jan Arie van der Heijden

Nou Ebecilio dat wordt een schitterende carrière... Achtereenvolgens bankzitter, Egypte, niet doorgebroken jeugdspeler, tribuneklant en Willem II.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Dirk Kuyt!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

'talenten':

Haha, geweldig!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Dit is dan tot nu toe het pijnlijkste mapje.

Al denk ik dat je van de meesten wel een mapje kunt maken. (Al is dit nu er nog eens over nadenk toch wel een redelijk extreem mapje)

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4171 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

'talenten':

(quote)

Nou Ebecilio dat wordt een schitterende carrière... Achtereenvolgens bankzitter, Egypte, niet doorgebroken jeugdspeler, tribuneklant en Willem II.

Als zn contract velengt wordt zal ie meer gaan verdienen dan dit hele topic bij elkaar. Het is maar wat je een slechte carriere noemt otherfool

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4171 stemmen

NOS commentator vindt het wel donkerrood

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond dat ze er allebei erg hard ingingen. Was meer een ongelukje.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Als zn contract velengt wordt zal ie meer gaan verdienen dan dit hele topic bij elkaar. Het is maar wat je een slechte carriere noemt otherfool

Dat geldt ook voor de linksback op de bank van een gemiddelde rechterrijtje club als-ie een beetje slimme zaakwaarnemer heeft... feit is wel dat als Suarez nog bij Ajax zou spelen niemand ooit van Ebecilio zou hebben gehoord. Zoals-ie volgend jaar weer weg gaat deemsteren met de aankoop van Mertens, of een soortgelijke speler. Noteer maar vast; op dit moment volgend jaar is-ie al weer afgeschreven, met een invalbeurtje her en der als het al 3-0 staat.

mikey

• 29036 berichten
  • 5192 stemmen

AJAX

X

X

X

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4171 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Dat geldt ook voor de linksback op de bank van een gemiddelde rechterrijtje club als-ie een beetje slimme zaakwaarnemer heeft... feit is wel dat als Suarez nog bij Ajax zou spelen niemand ooit van Ebecilio zou hebben gehoord. Zoals-ie volgend jaar weer weg gaat deemsteren met de aankoop van Mertens, of een soortgelijke speler. Noteer maar vast; op dit moment volgend jaar is-ie al weer afgeschreven, met een invalbeurtje her en der als het al 3-0 staat.

Ik zet het in mn otherfool mapje Iemand als vd Sar kwam er ook in omdat Menzo geblesseerd was. Je doet alsof Ebecilio god op zn blote knieën moet danken dat Suarez weg is. Ik denk juist dat hij dankzij de Boer speelt. Die heeft de jeugd in de gaten gehouden. Gelijk toen de Boer kwam zat hij al zo'n beetje bij de selectie. Toen Suarez nog bij Ajax SPEELDE!

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Ik zet het in mn otherfool mapje Iemand als vd Sar kwam er ook in omdat Menzo geblesseerd was. Je doet alsof Ebecilio god op zn blote knieën moet danken dat Suarez weg is. Ik denk juist dat hij dankzij de Boer speelt. Die heeft de jeugd in de gaten gehouden. Gelijk toen de Boer kwam zat hij al zo'n beetje bij de selectie. Toen Suarez nog bij Ajax SPEELDE!

Je bedoelt toen Suarez een schorsing van 7 wedstrijden uitzat? Die hebben 0x samen gespeeld.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Goede spits die Dost...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Assaidi

Dost

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4171 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Je bedoelt toen Suarez een schorsing van 7 wedstrijden uitzat? Die hebben 0x samen gespeeld.

HSV uit, Galatasaray uit De duels dat Suarez wel mocht spelen

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4171 stemmen

LOL @ die banaan in het uitvak van Willem II. Mooi dat ze hebben verloren, als ik ergens een schurfthekel aan heb is het wel carnaval.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

'talenten':

(quote)

Leuk dat je weer heel bijdehand doet, maar het slaat weer nergens op.

Vermeer is een groot keeperstalent. Mido is een flop gebleken, helaas. Castillion is een groot talent, maar is langdurig geblesseerd geweest. Hoezo niet doorgebroken jeugdspeler? Zit daar een datum aan verbonden dan? Donald is een flop gebleken. Van der Heijden zal komend jaar gewoon bij de Ajax selectie komen. Zeer begaafde speler die beter zou verdienen dan die rampploeg die Willem II heet. Maar daar kom je ook nog wel achter.

Vertonghen was ook verhuurd geweest aan RKC. Ligt eraan hoe ze terugkomen na zo'n periode.

Maar dit is vast te inhoudelijk voor je. Hou jij het maar bij lekker makkelijk scoren. Je weet geen drol van Ajax, dat blijkt weer.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Nou als het 'grootste Ajax talent' op z'n 23e nog in de marge bij Willem II loopt te ballen mag de vlag in Enschede en Eindhoven voor de komende jaren alvast weer uit.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

rep_robert schreef:

LOL @ die banaan in het uitvak van Willem II. Mooi dat ze hebben verloren, als ik ergens een schurfthekel aan heb is het wel carnaval.

Serieus? Vind het typisch iets voor jou. Toen ik die banaan zag, moest ik meteen aan jou denken.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

'talenten':

(quote)

Alhoewel ik geen groot fan ben van Vermeer vind ik de verwijzing als bankzitter niet rechtvaardig. Zeker aangezien hij van een zware blessure probeert terug te komen en je als keeper niet regelmatig een invalbeurt maakt. Daarnaast is hij wel wissel achter Stekelenburg, als Maarten volgend seizoen in principe weg is moeten hij het gaan laten zien.

Of Jan Arie het gaat worden is uiteraard ook nog af te wachten, laat af en toe leuke dingen zien maar fenomenaal is anders.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Nou als het 'grootste Ajax talent' op z'n 23e nog in de marge bij Willem II loopt te ballen mag de vlag in Enschede en Eindhoven voor de komende jaren alvast weer uit.

Nogmaals, Vertonghen speelde op zijn pakweg 22ste ook nog voor RKC...lekker belangrijk.

Het gaat erom hoe zo'n jongen terugkeert. Nijland speelt bij PSV nooit, maar wil je die jongen ook een modale voetballer noemen? Gewoon erg talentvol.

Kortzichtigheid de gekste...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.