• 17.505 nieuwsartikelen
  • 182.764 films
  • 12.601 series
  • 34.910 seizoenen
  • 658.127 acteurs
  • 200.606 gebruikers
  • 9.478.783 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4171 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Serieus? Vind het typisch iets voor jou. Toen ik die banaan zag, moest ik meteen aan jou denken.

Ik heb geen suf pak nodig om me lekker gek te gedragen

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik heb geen suf pak nodig om me lekker gek te gedragen

Een ajax-shirt is nog suffer dan een bananenpak.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4171 stemmen

Blote buiken brigade van VAK410 he

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nogmaals, Vertonghen speelde op zijn pakweg 22ste ook nog voor RKC...lekker belangrijk.

Het gaat erom hoe zo'n jongen terugkeert. Nijland speelt bij PSV nooit, maar wil je die jongen ook een modale voetballer noemen? Gewoon erg talentvol.

Kortzichtigheid de gekste...

Vertonghen is momenteel pas 23 jaar oud, wel bijna 24. En heeft enkel in het seizoen 2006/2007 voor RKC gespeeld. Daarvan kon je in ieder geval met meer zekerheid stellen dat hij het mogelijk ging maken.

Niets ten nadele van Jan Arie die ik nog meerdere malen op de toekomst heel verdienstelijk heb zien spelen. Die had de afgelopen jaren onder de juiste coach in principe wel enkele minuten in Ajax 1 mogen maken. Maar naarmate ze langer wachten op een debuut des te kleiner ik de kans acht dat ze echt gaan slagen. Met slagen bedoel ik dan ook slagen op een dusdanige manier dat je eigenlijk maximaal op je 25/26e wel naar een topclub gaat. Dus dan zou Van der Heijden er volgend seizoen meteen moeten staan wat theoretisch gezien niet onmogelijk is. Laten we het in ieder geval maar hopen .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Ben nog niet overtuigd van Nijland. Aardig voetballertje maar geen enorm talent. Dan had die het vorig jaar bij Willem II wel laten zien.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Jan Arie? Die slome? Hm..

otherfool schreef:

feit is wel dat als Suarez nog bij Ajax zou spelen niemand ooit van Ebecilio zou hebben gehoord

Feit en als? De Boer heeft altijd een buitenspeler op de bank. Het meest logische lijkt me dus dat hij daar had gezeten. Onder Jol zat Özbiliz er nog wel eens bij.

rep_robert schreef:

Iemand als vd Sar kwam er ook in omdat Menzo geblesseerd was.

Menzo ging de verkeerde kant op volleyballen in en tegen Auxerre. Marciano Vink, die even later beweerde dat Ajax zou afglijden tot de middenmoot, schold in de thuiswedstrijd van der Sar's huid vol. Het kan verkeren.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

Ben nog niet overtuigd van Nijland. Aardig voetballertje maar geen enorm talent. Dan had die het vorig jaar bij Willem II wel laten zien.

Vorig jaar hield hij samen met van der Heijden Willem II nog in de competitie. Nijland scoorde toen ook nog een aantal keer in dat halve jaar.

Ik verdedig niet graag PSVers, maar Nijland is talentvol genoeg om in het 1e van PSV te mogen spelen. Het is dat Rutten een laffe drol is die altijd op safe speelt en zo'n jongen overslaat.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Het was erg gezellig vanmiddag in het Kasteel , helemaal toen de 1-0 van Luc ook doorkwam op mijn tel.

Trouwens, als ik Dost nu weer zie mag Ajax zich gelukkig prijzen dat ze hem niet gekocht hebben, weinig subtiels in de voeten van hem.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Als Stef Nijland en Jan Arie van der Heiden (wie kent ze niet) de toptalenten van de eredivisie zijn kan ik mijn kicksen ook wel weer aan gaan trekken.

Eindelijk eens iemand die op argumentatie let

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Inter boekt klinkende zege op Genoa

(Novum) - Internazionale heeft de goede reeks in de Serie A zondag een passend vervolg gegeven. In het eigen Giuseppe Meazza werd Genoa na rust met 5-2 verslagen. Het is de zevende zege voor de ploeg van trainer Leonardo in de laatste acht duels. Inter komt door de zege op vijf punten van koploper AC Milan, dat zaterdag Juventus versloeg. Genoa zakt naar plaats twaalf.

Genoa kwam in Milaan op slag van rust verrassend op voorsprong via Rodrigo Palacio, maar de thuisploeg stelde na rust orde op zaken. Winteraankoop Giampaolo Pazzini tekende vlak na rust voor de gelijkmaker, waarna Samuel Eto'o met twee goals in zeven minuten het duel besliste.

In de slotfase schoten Goran Pandev en Yuto Nagatomo de Nerazzuri naar 5-1. Mauro Boselli bracht in blessuretijd de 5-2 eindstand op het bord.

Overige uitslagen Serie A zondag:

Sampdoria - Cesena 2-3

Fiorentina - Catania 3-0

Udines - Bari 1-0

Napoli - Brescia 0-0

Bolgna - Cagliari 2-2

Chievo Verona - Parma 0-0

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Haha. Wordt een leuke uitzending. Molenaar puur pro Ajax in eerste minuut, Waterreus pro PSV.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik verdedig niet graag PSVers, maar Nijland is talentvol genoeg om in het 1e van PSV te mogen spelen. Het is dat Rutten een laffe drol is die altijd op safe speelt en zo'n jongen overslaat.

Laten we het erop houden dat ik minder in Nijland zie dan jij. (Jij verdedigt een PSV'er, ik zie hem minder in hem zitten, een beetje de omgekeerde wereld )

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Jack houd je...

Zo slim was het inderdaad niet van Koevermans, gewoon erg dom van de scheidsrechter.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Kennedy Bakircioglu scoort zonet de 1-2 tegen Real Madrid

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Haha, je had toch een shirt van hem

Knisper

• 13052 berichten
  • 1286 stemmen

Wat een gezeur altijd over die scheidsrechters in Nederland. Alsof ze in het buitenland veel beter zijn.. die wedstrijden zie je alleen niet.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Keje is wel heel lekker bezig zeg. Jermain Lens twee maanden schorsen. Toe maar. Hopen dat Waterreus nog een Ajacied twee maanden wil schorsen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Knisper schreef:

Wat een gezeur altijd over die scheidsrechters in Nederland. Alsof ze in het buitenland veel beter zijn.. die wedstrijden zie je alleen niet.

Koeman is het met je eens.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

timbo_ schreef:

Keje is wel heel lekker bezig zeg. Jermain Lens twee maanden schorsen. Toe maar. Hopen dat Waterreus nog een Ajacied twee maanden wil schorsen.

Haha timbo, maar Keje vindt nu wel dat het geen rood was voor Pelle. Overigens nu ik het zelf voor het eerst zie, vind ik het ook twijfelachtig. Hij trekt zijn been zelfs terug, dus wat Blom over een gestrekt been zegt, klopt inderdaad niet.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

gizmo_o schreef:

(quote)

Haha timbo, maar Keje vindt nu wel dat het geen rood was voor Pelle

En Waterreus vind het wel rood voor Pelle

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat een zeurpiet is die Mulder. Wil maar voor alles kaarten geven. Slapjanus maakt de sport dood.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Lens had hier trouwens gewoon een kaart moeten krijgen, niet aan de scheidsrechter komen, lijkt me een duidelijke regel.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Kom nou toch. Molenaar had er niet op gerekend dat de beelden zouden komen vermoed ik want dat bijna omvallen klopt natuurlijk van geen kanten.

Wel grappig dat hij eerst Blom verwijt dat hij het over gestrekt been heeft terwijl het dat niet is en vervolgens doet hij ongeveer hetzelfde.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Hmm vond die doelpunt van die heracles speler tien keer mooier.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Jan Mulder. Heerlijke man!!

Quido

• 14650 berichten
  • 6146 stemmen

timbo_ schreef:

Kom nou toch. Molenaar had er niet op gerekend dat de beelden zouden komen vermoed ik want dat bijna omvallen klopt natuurlijk van geen kanten.

Feit blijft dat Lens dit niet mag en moet doen en eigenlijk gestraft dient te worden. Trek de aandacht niet van het incident af, want dáár gaat het om, niet wat iemand anders ervan zegt ...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Quido schreef:

Feit blijft dat Lens dit niet mag en moet doen en eigenlijk gestraft dient te worden. Trek de aandacht niet van het incident af, want dáár gaat het om, niet wat iemand anders ervan zegt ...

Oh maar keur het ook niet goed. Vond het gewoon mooi om beelden te zien nadat Molenaar het zo overdreven had voorgesteld. Kwam toch beetje aan als een anticlimax voor een ieder, inclusief de studiogasten en Molenaar zelf aan zijn reactie te zien.

Verder blijft het wel zo dat ik dit zo ongeveer bij iedere rode kaart zie of onterecht gegeven penalty. Dus in zijn algemeenheid ben ik het met je eens vind het alleen een beetje flauw omm nu zomaar een willekeurig iemand ervoor aan de schandpaal te nagelen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Jan Mulder. Heerlijke man!!

Dat jullie vrouwen op m vallen kan ik nog wel inkomen, maar het blijft een zeurkous.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4171 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kennedy Bakircioglu scoort zonet de 1-2 tegen Real Madrid

Dacht dat hij naar Turkije was gegaan. Niet dus.

kos

• 36229 berichten
  • 8948 stemmen

(afbeelding)

Bernabeuhof! . daar wil ik wonen.

Zo zie je maar, niet alles in Amsterdam is kut.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.