• 17.505 nieuwsartikelen
  • 182.774 films
  • 12.601 series
  • 34.910 seizoenen
  • 658.140 acteurs
  • 200.619 gebruikers
  • 9.480.029 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Van Gaal zou nog 1x bij Ajax aan de slag moeten als TD als het aan mij ligt.

Ajax moet er eens alles aan doen om Cruijff en van Gaal in gesprek te brengen. Louis mag soms een hork zijn, maar hij is wel een gigantische voetbalman. En Van Gaal - De Boer is 2 handen op 1 buik, delen exact dezelfde visie. Eigenlijk delen Cruijff en van Gaal die ook, daarom is het zo jammer dat die 2 problemen hebben.

kos

• 36229 berichten
  • 8949 stemmen

Laat Louis maar lekker bondscoach van Duitsland worden of zo, al gun ik dat die aardige Duitsers niet.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Laat Louis maar lekker bondscoach van Duitsland worden of zo, al gun ik dat die aardige Duitsers niet.

En dan meemaken dat Duitsland onder leiding van een Nederlander het WK wint. Nee, dank je

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Nog een keer verliezen en hij houdt de eer aan zichzelf.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Met Duitsland gaat het prima, kan me niet voorstellen dat die op Van Gaal zitten te wachten als bondscoach. Terecht ook dat Bayern niet meer met hem verder gaat. Met zo een selectie moet je in deze fase van de competitie op zijn minst 10 punten los staan in de Bundesliga.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Nomak schreef:

Terecht ook dat Bayern niet meer met hem verder gaat. Met zo een selectie moet je in deze fase van de competitie op zijn minst 10 punten los staan in de Bundesliga.

Ben ik in het geheel niet met je eens, net of het ineens een slechte coach zou zijn. Je ziet nu dat het wegvallen van Van Bommel als een aderlatig voelt. Daarbij, ben je vergeten hoe Van Gaal het vorig jaar deed? Elk team kan een mindere fase doormaken en dan is het juist zaak dat je je vertrouwen in elkaar houdt. Als de spelersgroep Van Gaal nog ziet zitten, waarom dan ontslaan?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Belachelijke korte termijn visie natuurlijk. Wat gizmo zegt, geen reden voor ontslag als de spelersgroep met hem door wil.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Waarom ontslaan? Omdat dat bij sommige topclubs zo gaat, presteren of oprotten. Bij clubs als Real Madrid en Bayern tellen alleen maar prestaties en voor de rest niets. Zelfs bij Ajax zie je dat. Ook Ancelotti kan binnenkort vertrekken als Chelsea niet snel gaat presteren.

Ik wil Van Gaal absoluut geen slechte coach noemen, maar prestaties van vorig jaar tellen niet meer. Bij dit soort clubs moet er elk jaar gepresteerd worden. Een 5de plaats met bijna 20 punten achterstand op de koploper is Bayern onwaardig, dat overleeft een coach niet.

En het draaide toch ook al minder toen Van Bommel er nog speelde.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nomak schreef:

Waarom ontslaan? Omdat dat bij sommige topclubs zo gaat. Bij clubs als Real Madrid en Bayern tellen alleen maar prestaties en voor de rest niets.

En wat heeft het die clubs opgeleverd?

Ook Ancelotti kan binnenkort vertrekken als Chelsea niet snel gaat presteren.

Ancelotti is bij Milan meerdere keren min of meer ontslagen geweest en is desondanks (een van?) de meest succesvolle coaches van het afgelopen decennium.

Vind ik ook geen goed voorbeeld. Natuurlijk weet ik dat het zo werkt bij die clubs, maar of het ook verstandig is betwijfel ik.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik zeg ook niet dat het de meest verstandige keuze is. Maar dit is gewoon de realiteit, zo gaat het nu éénmaal. En elke andere coach zou met deze prestaties de deur uitvliegen bij Bayern, Van Gaal is geen uitzondering. Bij zo een club tellen sentimenten en prestaties uit het verleden niet mee.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Van Persie mogelijk toch inzetbaar

(Novum) - Robin van Persie is opgenomen in de voorlopige selectie van Arsenal voor de return tegen Barcelona in de achtste finale van de Champions League. De Nederlander heeft maandag gewoon meegetraind bij de Engelsen, die negentien spelers hebben geselecteerd. Daarvan zal er nog een moeten afvallen. Het duel wordt dinsdag gespeeld.

De 27-jarige Nederlander raakte op 27 februari geblesseerd in de finale van de League Cup tegen Birmingham City. In eerste instantie werd gevreesd voor een absentie van vier weken. Nu blijkt de 52-voudig international sneller hersteld.

De eerste wedstrijd tussen Arsenal en Barcelona werd twee weken geleden in Londen met 2-1 gewonnen door de Engelsen.

schram101

• 16748 berichten
  • 2366 stemmen

Geniaal nieuws inderdaad. Ergens verwachtte ik het al een beetje. Mischien is het wel een spelletje geweest van Arsenal. Kan me ook zoiets herinneren met Rooney vorig jaar tegen Bayern, hoewel dat wel een iets andere situatie is.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

Met Duitsland gaat het prima, kan me niet voorstellen dat die op Van Gaal zitten te wachten als bondscoach. Terecht ook dat Bayern niet meer met hem verder gaat. Met zo een selectie moet je in deze fase van de competitie op zijn minst 10 punten los staan in de Bundesliga.

Vorig jaar was hij nog de grote held met titel, beker en CL finale en dat met on Duits leuk en aanvallend voetbal waarbij hij ook veel eigen jeugd heeft ingepast.

Dit seizoen miste hij een hele seizoenshelft bijna Robben en Ribery en raakten vele andere bepalende spelers als Olic en v Bommel regelmatig geblesseerd. Vind je het gek dat het dan een tijd niet loopt? Ga je ook bij Roda om ontslag van HvV eisen als hij 10 spelers mist en dan niet presteert? Dat is gewoon korte termijn waanzin. V Gaal behoort denk ik tot de 5 beste coaches die er nu zijn. Heel dom van Bayern dit. Benieuwd ook of jongens als Kraft en Badstuber zonder Louis daar nog kansen krijgen..

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Valdez laatst ook nog tegen Arsenal.

Een inschattingsfout is geen blunder. Valdez had niet kunnen voorzien dat V. Persie zou gaan voor eigen glorie.

Kai schreef:

Valdes is in ieder geval zeker geen topper, als die niet de keeper van Barca was dan was hij nooit opgevallen.

Als hij geen topper was, zou hij dan nog steeds de vaste keeper bij Barcelona zijn?

rep_robert schreef:

Op dit moment is er wat mij betreft ook niet echt een topkeeper. Op Stekelenburg na dan

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Voetbalzone - Update: Boussoufa bereikt persoonlijk akkoord met Terek Grozny

Boussoufa naar Gullits club in Tsjetsjenie

Het beste wat de Belgische competitie kan leveren trekt voor het geld naar een oorlogsgebied. Sjongejongejonge...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Vorig jaar was hij nog de grote held met titel, beker en CL finale en dat met on Duits leuk en aanvallend voetbal waarbij hij ook veel eigen jeugd heeft ingepast.

Ik heb niet veel zin om mezelf te blijven herhalen. Maar goed, bij Bayern tellen sentimenten en prestaties uit het verleden dus niet.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ga je ook bij Roda om ontslag van HvV eisen als hij 10 spelers mist en dan niet presteert? Dat is gewoon korte termijn waanzin.

Neen, want Roda is geen topclub waar er elk jaar voor het kampioenschap gestreden moet worden.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Inderdaad triest, had ik eerlijk gezegd niet van hem verwacht dat ie zo een geldwolf zou zijn. Had beter naar een subtopper in Spanje of Engeland kunnen gaan.

kos

• 36229 berichten
  • 8949 stemmen

Nomak schreef:

Mwa, Snap de ophemeling niet zo heel goed van Van Gaal bij Bayern. Tuurlijk heeft hij vorig seizoen veel gewonnen, maar hoe?

Dit siezoen zie je het weer, heb het al zo vaak gezegd maar er zit totaal geen lijn in. Zonder 'alle ballen op Robben en Ribery' komen ze nergens. Geen enkele tactiek of positiespel verder. Dat is toch erg matig en zou je met name van een Van Gaal helemaal niet verwachten.

Snap niet echt hoe hij met zo'n onverzorgd voetbal tevreden kan zijn.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Dit jaar mist hij dan ook een halve ploeg he. Vorig seizoen voetbalde Bayern gewoon erg goed. De 1e maanden verliepen stroef, maar daarna kwam Bayern goed los. 1-4 bij Juventus bv, maar daarna ook prachtige duels tegen oa Man Utd om eens wat te noemen. Natuurlijk had je Robben (Ribery miste vorig jaar ook veel duels en speelt sowieso slecht), maar daarbuiten stond Bayern uitstekend. Als het slecht gaat mag je v Gaal afkraken, maar als het goed gaat verdient hij wel credits.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ik heb niet veel zin om mezelf te blijven herhalen. Maar goed, bij Bayern tellen sentimenten en prestaties uit het verleden dus niet.

(quote)
Neen, want Roda is geen topclub waar er elk jaar voor het kampioenschap gestreden moet worden.

(quote)
Inderdaad triest, had ik eerlijk gezegd niet van hem verwacht dat ie zo een geldwolf zou zijn. Had beter naar een subtopper in Spanje of Engeland kunnen gaan.

Geldwolf? 3 a 4 mjn per jaar verdienen in deze tijd is zelfs voor een rode duif voldoende reden om te tekenen. Bovendien is Rusland natuurlijk ook een erg interessant land. Zou er ook wel willen spelen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Ja lekker. Hele week trainen in een zielloos gebied als Tsjetjenie en dan lekker wekelijks het vliegtuig in, 1500 km vliegen voor een uitwedstrijdje in Siberie...

Je speelt maar om 1 reden in Rusland en dat is door het geld.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

kos schreef:

Mwa, Snap de ophemeling niet zo heel goed van Van Gaal bij Bayern. Tuurlijk heeft hij vorig seizoen veel gewonnen, maar hoe?

Ben het in deze helemaal eens met Van der Gijp, Derksen en Kos. Dat Van Gaal vorig seizoen zoveel succes had kwam voor het overgrote deel door een fantastische Robben.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Stu-Pot schreef:

Een inschattingsfout is geen blunder. Valdez had niet kunnen voorzien dat V. Persie zou gaan voor eigen glorie.

Ik had het over fouten en blunders. Die van Valdez was een grote fout.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Reinbo schreef:

Geldwolf? 3 a 4 mjn per jaar verdienen in deze tijd is zelfs voor een rode duif voldoende reden om te tekenen. Bovendien is Rusland natuurlijk ook een erg interessant land. Zou er ook wel willen spelen.

Nu maar hopen dat hij Bahia ook haalt. De Gibbs van zijn nieuwe club.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Een of andere derderangse Russische club heeft intresse in Biseswar hoor ik net in VI. Die Russen zitten kennelijk allemaal bij ons in de Kuip om onze spelers weg te kapen. (Al zou ik het niet erg vinden als Bahia vertrok).

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Voetbalzone - Update: Boussoufa bereikt persoonlijk akkoord met Terek Grozny

Het beste wat de Belgische competitie kan leveren trekt voor het geld naar een oorlogsgebied. Sjongejongejonge...

Onbegrijpelijk toch? Ik bedoel, het is logisch dat spelers zich financieel willen verbeteren (niet dat Boussoufa tegen een hongerloon voetbalde, hij is al de best betaalde speler in België), maar dat je je sportief zo achteruitstelt kan er bij mij niet in...

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, ik snap er ook niks van. Totaal gebrek aan ambitie en hij kiest dus nog voor een financiele klapper. Hij had lekker naar een mooie subtopper als Everton, Atletico Madrid of Bayer Leverkusen moeten gaan. Had je ook goed verdiend maar had je wel in een leuke competitie gespeeld.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Exact. En dat had niemand hem ook kwalijk genomen, integendeel zelfs, het was hem gegund. Maar dit zal kwaad bloed zetten bij de supporters... Ook de timing komt bijzonder ongelegen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.