- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Absoluut. Fer moet sowieso spelen ipv Leerdam. Belachelijk dat Fer niet in de basis staat. Zal deels wel een truc zijn van Been dat Fer zich extra wil bewijzen. Concurrentie is altijd goed natuurlijk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Niets voor Ryo om een bewuste elleboog te geven. Laten we maar hopen dat er geen schorsing volgt - wat ik niet verwacht.
Is 4 wedstrijdjes niet al een beetje vroeg om iemand karakter volledig te doorgronden.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Nee, niet in het geval van Ryo.
--
Feyenoord moet uitkijken dat het niet teveel inzakt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tijd om Fer in te brengen. Je mist wel iemand met zo'n overtuigende daadkrachtige wilskracht.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Heracles tweede helft zelfs beter. Groningen gaat wederom averij oplopen. Toch vreemd hoe dat drie weken op rij ineens zo fout kan gaan.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Elleboogstoot, gezien door scheids maar kwalificeerde het als elleboog, geen stoot. Als je zie twaar Toivonen mee weg kwam, dan Ryo met gemak ook. Zal wel echt lachwekkend zijn als ie hier een schorsing voor krijgt. Alsof ie iets schandaligs heeft gedaan
. Grindheim maakte weer veel theater, als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.
Je weet niet. De KNVB zal er happiger op zijn, nu ook de Zweedse hitman geschorst na na PSV-Ajax.
Wat mij betreft blijft Ryo lekker erbij en pakt Feyenoord PSV over een tijdje 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Heracles tweede helft zelfs beter. Groningen gaat wederom averij oplopen. Toch vreemd hoe dat drie weken op rij ineens zo fout kan gaan.
En dan te bedenken dat mensen in Nederland over een landstitel van Groningen aan het praten waren 
Na de top 3 zie ik AZ 4e worden. De rest zakt naar de play offs. (Utrecht, Roda, Groningen en nog 1).
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
4 weken zelfs.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
En dan te bedenken dat mensen in Nederland over een landstitel van Groningen aan het praten waren 
Dat krijg je als je na 22 wedstrijden in de top 3 a 4 staat, op enkele punten achterstand.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Ik wordt moe van die Grindheim(Babyface). Wat een aanstellertje zeg.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
L.S.Go [www.FullGoals.com] :: ÷Ù ÓÍÏÔÒÉÔÅ ËÁÎÁÌ: XpressGOAL :: :: ÷ÉÄÅÏ ÎÁ RuTube -
De actie van Suarez. Waaaauw! 
Jammer dat Kuijt de goal steelt, bah.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4171 stemmen
Wat een walgelijke actie van Kuijt de kakkerlak
Eens een kakkerlak, altijd een kakkerlak!
Dit zijn 1 van de meest vieze dingen die voetballers kunnen flikken.
Suarez 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Wat een walgelijke actie van Kuijt de kakkerlak
Eens een kakkerlak, altijd een kakkerlak!
Dit zijn 1 van de meest vieze dingen die voetballers kunnen flikken.
Suarez
Heerlijk. Gewoon weer een goal voor Kuijt. Wat scoort hij toch veel. 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Wat een drama weer die Swerts
.
Non-voetballer. Net als de Cler. Ongeveer de slechtste voetballers uit de Eredivisie.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
3-0 Liverpool en weer een hoofdrol voor Suarez
.
Kuyt met zijn 3e intikker, maarja je moet er toch staan
.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4171 stemmen
Veel scoren doet ie niet hoor
Maar blij dat Suarez het internationaal ook gewoon waarmaakt. Door de verdeding van Man U heen slalommen 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Non-voetballer. Net als de Cler. Ongeveer de slechtste voetballers uit de Eredivisie.
De Cler vind ik soms nog wel oke, Swerts is een parodie op een voetballer. Waarom je die een contract hebt aangeboden...
Slechte speler van de Eredivisie is kiezen tussen Swerts, Breuer en die back van VVV waar ik de naam van kwijt ben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je hebt Timmetje boos gemaakt Rico
.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Je kan zeggen over De Cler wat je wilt, maar net een heerlijke actie tegen de Friezen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Overigens gewoon logisch om die bal er keihard in te trappen. Je kunt 'm moeilijk tergend langzaam in het doel laten rollen. Zekere voor het onzekere.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Hehe. Moet ik vaker doen. 
Maar strakt ziet hij weer wat geld op de grond liggen ofzo.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Veel scoren doet ie niet hoor
Vandaag al drie keer. 
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Assaidi. 2 keer missen voor open doel. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.