- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Quido
-
- 14649 berichten
- 6143 stemmen
. Ik vind het een vieze streek van AjakSS en Vertonghen.
.
Gelukkig voor PSV hebben ze Bakkal achter de hand nu Toivonen geschorst is, die bezit eenzelfde 'slimme kwaliteiten' (vrij vertaald naar M. Brands). 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Nu we het toch over elleboogstoten hebben, Rooney kan er ook wat van: Sport 1 - Multimedia - vod.player.sport1.nl
De bal is niet eens in de buurt, walgelijk dit. Sommigen hier vinden natuurlijk dat Wigan geen belastende verklaring af moet leggen, zodat Rooney lekker verder kan gaan met elleboogjes uitdelen.
Gewoon schorsen voor een wedstrijdje of 10 zou ik zeggen.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Gelukkig voor PSV hebben ze Bakkal achter de hand nu Toivonen geschorst is, die bezit eenzelfde 'slimme kwaliteiten' (vrij vertaald naar M. Brands).
Ja maar Rutten vind hem niet fel genoeg. Dan moet ie zich maar vastbijten in zijn tegenstander 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
FR12.nl | Feyenoord nieuws: Van Beukering verlaat Feyenoord per direct
Schijnt dat de McDonalds bij de Kuip ook weg gaat, verhuizen mee naar Indonesie.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4164 stemmen
Ik wil Pruim zijn FAIL toch wel even zien toegeven hoor. Iedereen doet het, beetje selectief op Ajax afgeven. Calimero gedrag 
Beetje de zaak proberen te draaien door Vertonghen een schorsing aan te praten en zeiken over zijn verklaringen. Het zit een aantal mensjes wel diep hier 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4164 stemmen
Al zou Twente ook mooi zijn, daar lopen met Douglas & Onyewu twee kerels rond die ik graag zie spelen. En van Preud'homme ben ik al jaren fan.
Ik volg iets niet, waarvoor moet PSV nou respect krijgen? Zal vast zijn omdat zij ook met die gruwelijk irritant zachte G lullen allemaal zeker? 
En Preud'homme? Ik vind het maar een zielig en klein ventje. Martin Jol in het kwadraat. En waarom zou Ajax vertonghen schorsen? Er is immers niks gebeurd.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Hoe meer 'belastende verklaringen' hoe beter. Weg met de spelvervuilers! Het zou Ajax sieren als het de 3e schuldige van dit weekend nu zelf een schorsing oplegt, zoals Twente heeft gedaan en PSV zo jammerlijk heeft nagelaten.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4164 stemmen
Hoe meer 'belastende verklaringen' hoe beter. Weg met de spelvervuilers! Het zou Ajax sieren als het de 3e schuldige van dit weekend nu zelf een schorsing oplegt, zoals Twente heeft gedaan en PSV zo jammerlijk heeft nagelaten.
Alleen de anti Ajax mensjes hier zien er een groot schandaal in, de enige die wat in die situatie zien zijn een aantal jankers hier. Is gewoon een worsteling en Vertonghen reageert er even iets te fel op, maar verder niks aan het handje. Er wordt doorgespeeld en niemand heeft ergens last van.
Deze calimero cultuur die hier gecreëerd wordt begint gewoon zielig te worden. Pak is een keer de echt schandalige overtredingen aan ipv het constante gezeik over een worstelingetje tussen Vertonghen en Marcelo.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Dan mocht Twente van mij Brama met die walgelijke overtreding tegen Heracles (of was het een andere club?) ook mogen schorsen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Pak is een keer de echt schandalige overtredingen aan ipv het constante gezeik over een worstelingetje tussen Vertonghen en Marcelo.
Bij mij thuis slaan we elkaar niet op de piemol...
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Hahahaha iemand dat statement op psv.nl gelezen over normen en waarden?
Ik heb even de woorden van Brandts na PSV-NAC opgezocht:

rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4164 stemmen
Vertonghen heeft hem niet eens geraakt. En ik heb iemand ook wel is in de ballen geslagen. Lekker toch 
Sowieso snap ik het gezeik over Vertonghen niet. Samen met Alderweireld lijkt het me een van de fairste verdedigingen die er is. Af en toe is een professioneel gele kaart, voor de rest zie ik ze nooit gekke dingen doen daar achterin. Boehoe hij heeft een keer kutkakkerlakken gezongen(waarvoor hulde) en een beetje te boos gereageert in een tiende van een seconde tegen Marcelo. Waar gaat het gebitch over otherfool? 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De aansluiting bij de Europese top wordt met het loven van dit gedrag echt niet gevonden.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Het zou ajax sieren, als ze Vertonghen nu zelf schorsen.

Hou toch op zeg.
Dan kunnen clubs elke week wel spelers gaan schorsen op eigen initiatief. Alleen bij extreem slecht gedrag, zoals de bijtende Suarez of Douglas die zondag los ging is zoiets nodig.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4164 stemmen
Na het lezen van dit bericht krijg ik echt respect voor PSV. Ik hoop dat ze kampioen worden 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
FR12.nl | Feyenoord nieuws: Van Beukering verlaat Feyenoord per direct
Schijnt dat de McDonalds bij de Kuip ook weg gaat, verhuizen mee naar Indonesie.
Een gemis voor de competitie 
Ik zal zijn legendarische sprint in zijn 1e invalbeurt voor Feyenoord nooit vergeten 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4164 stemmen
Een gemis voor de competitie

Ik zal zijn legendarische sprint in zijn 1e invalbeurt voor Feyenoord nooit vergeten
Jaja, hij was erg gevaarlijk. Vooral in de 16 meter rondom de Mc Donalds kassa's.
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Brands, zonder t.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Brands, zonder t.
Bedankt voor de tip, sok.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
En Preud'homme? Ik vind het maar een zielig en klein ventje.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6143 stemmen
De aansluiting bij de Europese top wordt met het loven van dit gedrag echt niet gevonden.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Arsenal moet Van Persie drie weken missen
(Novum) - Robin van Persie is zeker drie weken uitgeschakeld. Dat meldt Arsenal dinsdag. Van Persie moet daardoor onder meer de return in de Champions League tegen FC Barcelona laten schieten. De spits van Arsenal liep afgelopen weekend een knieblessure op in de van Birmingham City verloren finale van de League Cup.
Een scan wees dinsdag uit dat Van Persie minimaal drie weken rust moest houden. Arsenal speelt woensdagavond de replay in de vierde ronde van de FA Cup tegen Leyton Orient. Zaterdag wacht een thuisduel met Sunderland. Drie dagen later verdedigt Arsenal een 2-1 voorsprong bij FC Barcelona
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4164 stemmen
Weet niet of je vi hebt gezien gisteren? Of dat je het kan zien. Het schijnt dus dat ze bij Twente gordels in de stoelen hebben gezet voor Preud'homme. Omdat hij altijd al van die opgewonden standjes heeft gehad en dat hij toom moet worden gehouden. Bij AA Gent waren ze ook niet te spreken over zijn gedrag als ik de verhalen zo mag geloven. Schijnt altijd al een beetje ADHD te zijn geweest aan de zijlijn.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Die laatste goal van Pato is wel fantastisch zeg! (op het einde van het filmpje).
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Nu we het toch over elleboogstoten hebben, Rooney kan er ook wat van: Sport 1 - Multimedia - vod.player.sport1.nl
De bal is niet eens in de buurt, walgelijk dit. Sommigen hier vinden natuurlijk dat Wigan geen belastende verklaring af moet leggen, zodat Rooney lekker verder kan gaan met elleboogjes uitdelen.
Gewoon schorsen voor een wedstrijdje of 10 zou ik zeggen.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4164 stemmen
Denk dat niemand het snapt. Dus als je Vertonghen 5 wedstrijden schorst ben je wel rijp voor de Europese top?
Ik zou zeggen, schors dan gelijk het hele elftal.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6143 stemmen
Je snapt duidelijk de essentie van mijn bericht niet. En ik voel ook geen enkele behoefte je die nader uit te leggen.
Overigens nog een leuke quote van Janssen van zondag na de wedstrijd:
"Het lijkt er wel op alsof we niet opnieuw mee mogen doen om de titel", zegt Janssen zonder blikken of blozen. "We worden week in, week uit benadeeld. Vandaag ook weer. Alle twijfelgevallen krijg je tegen."
Maar dan hoor je natuurlijk niemand over calimero en bingo-kaarten.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Zo zeg, zie nu pas die stoot van Rooney. Haha, niet gezien en achteraf ook niet veroordeeld? 
Jezusss.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Maar dan hoor je natuurlijk niemand over calimero en bingo-kaarten.
Om dat soort redenen vind ik het nu al heerlijk dat Douglas en Toivonen geschorst zijn en onze Jan niet 
Doet me best wel goed, al is het misschien enorm mazzel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.