• 17.371 nieuwsartikelen
  • 182.581 films
  • 12.578 series
  • 34.818 seizoenen
  • 657.922 acteurs
  • 200.513 gebruikers
  • 9.471.432 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Tonypulp schreef:

(embed)

Is dit al langsgekomen ?

Dat deed Gerard Meijer ook nog in zijn laatste jaar.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Voetbalzone - Spanningen lopen op bij Vitesse na desastreuze avond in Almelo

Haha, genieten. DIe Jordania maakt die hele club uiteindelijk kapot met die mafkees van een Ferrer en die huurlingenselectie. Had nou gewoon Bos daar gehouden en had geinvesteerd in goede talenten uit eigen land.

Wat een afgang voor die Ferrer. Zeker als je bedenkt dat deze man als speler ooit de cup met de grote oren omhoog heeft mogen houden.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Gossemikke, ongehoord zeg...

Mooi en ongehoord. Maar zeker niet zo bedoelt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik sta al de hele tijd in de top 10. En jij?

En een Feyenoorder staat bovenaan .

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Inderdaad. En jou haalt hij nooit meer in. Ik wel.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

'PSV wil Van Bommel lokken met riant voorstel'

(jhedmedia) PSV maakt serieus werk van een terugkeer op korte termijn van Mark van Bommel. De Eindhovense club heeft de huidige middenvelder van AC Milan, die in de zomer transfervrij is,een riant voorstel gedaan. Dat meldt Voetbal International maandag.

PSV zou in Van Bommel de ontbrekende leider zien. De 33-jarige middenvelder vertrok in de winterstop van Bayern München naar AC Milan, maar zal volgend seizoen waarschijnlijk niet bij de Italiaanse grootmacht spelen. PSV heeft wel zware concurrentie. De Oranje-international wordt namelijkook begeerd door Tottenham Hotspur.

Naast Van Bommel wil PSV ook Ruud van Nistelrooy een contractvoorstel doen. De gelouterde spits kon in januari Hamburger SV nog verruilen voor Real Madrid, maar zijn Duitse werkgever zat toen dwars. Ook hij is komende zomer transfervrij.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Volgens mij krijgt Van Bommel meteen het hoogte salaris in de eredevisie.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bommel huilie huilie. Ach altijd mooi als dat soort spelers weer in de ED komen ballen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

gizmo_o schreef:

Volgens mij krijgt Van Bommel meteen het hoogte salaris in de eredevisie.

Als Tottenham Hotspur hem ook begeert, zoals in bovenstaand bericht staat vermeld, maken ze geen schijn van kans deze gigant opnieuw in te lijven. Tenzij de speler zelf andere dan puur financiële prioriteiten heeft.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

KNVB doet Toivonen schorsingsvoorstel van vier duels

AMSTERDAM - De aanklager betaald voetbal heeft Ola Toivonen een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden gedaan wegens het geven van een elleboogstoot aan Jan Vertonghen.

De speler heeft tot 16.30 uur de tijd om het voorstel te accepteren. Als hij niet accepteert, volgt donderdag een zitting van de tuchtcommissie.

De zaak tegen Jan Vertonghen (vermeend slaan) is geseponeerd. De assistent heeft verklaard het voorval te hebben gezien en beoordeeld en ook de tegenstander heeft geen belastende verklaring afgelegd.

Haha, dit vind ik toch wel heerlijk. Lekker voor Toivonen, mooi voor onze Jan

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Zowel PSV als FC Twente moeten nu een aantal duels zonder een essentiële speler spelen terwijl Ajax een essentiële speler kan blijven opstellen. Het wordt nog heel spannend tussen genoemde clubs.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

speranza schreef:

Zowel PSV als FC Twente moeten nu een aantal duels zonder een essentiële speler spelen terwijl Ajax een essentiële speler kan blijven opstellen. Het wordt nog heel spannend tussen genoemde clubs.

PSV zal zonder Toivonen niet zo heel veel zwakker zijn denk ik. Zet je Bakkal er weer neer. Twente zal Douglas wel gaan missen, al hebben ze met Onyewu een goede vervanger.

kos

• 46818 berichten
  • 8943 stemmen

Lachwekkend die knvb.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Lachwekkend die knvb.

Ik hoopte al op dit soort reacties. More please!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Beetje raar dat zo'n scheidarechter assistent de klap wel zag maar niets doet....

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Beetje raar dat zo'n scheidarechter assistent de klap wel zag maar niets doet....

Hij vatte het anders op...

Wat ik raar vind is dat zondag niet gewoon meteen wordt gezegd dat het incident waargenomen en beoordeeld is. Dan hadden we zondag al geweten dat hij niet geschorst ging worden.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Van Vertonghen was gewoon een slimmigheidje in de clinch ...

Hij werd ook hevig vastgehouden.

Mooi dat ie gare Zweed een tijdje mag banken nu.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Toivonen schorsing wel wat ik er ongeveer van verwacht had. Vertongen niet. Maar kan er eigenlijk niet echt wakker van liggen. Die twee wedstrijdjes met of zonder Vertongen zullen het verschil niet maken.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Toivonen krijgt vier duels; Vertonghen vrijuit

PSV'er Ola Toivonen heeft van de aanklager betaald voetbal een schikkingsvoorstel van vier duels schorsing te horen gekregen. Het onderzoek naar Jan Vertonghen is geseponeerd. Dat liet de KNVB dinsdag weten.

Toivonen deelde zondag in de topper tegen Ajax (0-0) een elleboog uit aan Vertonghen. De aanvallende middenvelder heeft tot dinsdagmiddag 16.30 uur de tijd om het voorstel te accepteren. De Zweed mist dan de topper tegen FC Twente. Als hij in beroep gaat, dan komt Toivonen donderdag voor de tuchtcommissie.

Ajax-verdediger Vertonghen is vrijgesproken. De assistent-scheidsrechter zegt, net als arbiter Braamhaar, het voorval met Marcelo niet te hebben gezien. Ook de tegenstander heeft geen belastende verklaring afgelegd. Vertonghen zou de PSV'er in de maag gestompt hebben.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Op zijn minst had de assistent het spel kunnen stil leggen in overleg met de scheids en hadden beide spelers een waarschuwing of gele kaart kunnen krijgen. Op deze manier gedoog je dit soort acties.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik hoopte al op dit soort reacties. More please!

Lol dat uitgerekend jij weer zoiets hypocriets typet gaat mijn verstand toch steevast te boven. Zijn de complotten bij de KNVB er ineens niet meer nu ze een beslissing nemen die jou goed uitkomt?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

gizmo_o schreef:

Op zijn minst had de assistent het spel kunnen stil leggen in overleg met de scheids en hadden beide spelers een waarschuwing of gele kaart kunnen krijgen. Op deze manier gedoog je dit soort acties.

Als je het ziet geef je gewoon rood voor een slaande beweging. Maar blijkbaar hebben vooral Marcelo en PSV Vertongen vrijgesproken.

Wel raar trouwens dat een vierde man dit doodnormaal vindt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6143 stemmen

kos schreef:

Lachwekkend die knvb.

Waarom? Ze zijn eindelijk eens consequent: Janssen greep Schaars ook bij de ballen en kwam ermee weg (of je deze vorm van consequentheid toe moet juichen is een tweede)

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Lol dat uitgerekend jij weer zoiets hypocriets typet gaat mijn verstand toch steevast te boven. Zijn de complotten bij de KNVB er ineens niet meer nu ze een beslissing nemen die jou goed uitkomt?

Ik heb nooit over complotten gesproken. Sommige zaken vind ik wel raar, maar deze van Vertonghen valt wel mee. Het is beoordeeld en dat wist ik niet. Al vinden ze het een vuistslag, volgens de regels kan er niks gedaan worden. Zoals met Toivonen ook bij PSV-NAC was.

Quido

• 14649 berichten
  • 6143 stemmen

timbo_ schreef:

Alsof dit niet hypocriet is ... zo'n voorval tussen Marcelo en Vertonghen komt elke wedstrijd tig keer voor. De enige wijze waarop je dat gestopt krijgt is door te fluiten en de bal op de stip te leggen. Dan houden de verdedigers vanzelf op met dit soort fratsen.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Als je het ziet geef je gewoon rood voor een slaande beweging. Maar blijkbaar hebben vooral Marcelo en PSV Vertongen vrijgesproken.

Vertonghen schrijf je met een -h- erbij.

Overigens, goed dat Vertonghen wel die Toivonen erbij heeft gelapt. Deed PSV ook met Suarez-Bakkal.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Waarom? Ze zijn eindelijk eens consequent: Janssen greep Schaars ook bij de ballen en kwam ermee weg

Dit zijn gewoon de homoseksuele voetballers die allemaal niet uit die hele grote IKEA kast durven te komen en dan maar tijdens de partij naar elkaars leuter en cojones grijpen.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Nou zeg wat inconsequent

Jantje Verdomme met de losse handjes en kortsluiting bovenin moet je nu aanpakken, anders gaat-ie ongetwijfeld zijn landgenoot achterna: Jaar cel geëist tegen De Bilde - Voetbal | Het laatste voetbalnieuws leest u op Telesport.nl van De Telegraaf [Voetbal]

Allebei van die ongeleide projectielen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

@ gizmo_o En ik maar denken dat voetbal het heteroseksuele bolwerk pur sang was.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Vertonghen schrijf je met een -h- erbij.

Overigens, goed dat Vertonghen wel die Toivonen erbij heeft gelapt. Deed PSV ook met Suarez-Bakkal.

Meester, meester, hij begon! Wat kinderachtig zeg. Vertonghen doet dat altijd. Beetje triest.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.