• 17.367 nieuwsartikelen
  • 182.535 films
  • 12.578 series
  • 34.814 seizoenen
  • 657.767 acteurs
  • 200.505 gebruikers
  • 9.470.792 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Is dit al langsgekomen ?

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Heeft ie goed voor elkaar die vriendin

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Heel Venlo haalt denk ik nu weer adem, dat zij eens als enige club niet voor gek staan in het programma

Ze zijn in Venlo ook niet zo te spreken over Torres Blues. Hoe ik het begreep komt die beste man zelden tot nooit in de Koel.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Wat een man, eerst Urby een kaart aannaaien en hem dan vrij pleiten.

Was best wel een aanslag die afschuwelijk had kunnen aflopen. Met een beetje pech had dit het einde van Hadouir's seizoen kunnen betekenen. Maar dat is nu éénmaal Hadouir, zo een goede kerel dat hij het opnam voor Emanuelson en zei dat er geen kwaad opzet was. En dat geloof ik ook wel want Urby is geen slager, al vliegt hij er hier toch wel ruw in.

Als ik hierop terugkijk denk ik zelfs dat Hadouir het nog voor Toivonen zou opnemen als hij zo een elleboog moest incasseren. Zo is Hadouir, een echte prof met het hart op de juiste plaats.

Bekijk hier nog eens vanaf 8:50.

Kijk vooral ook het einde. Hilarisch commentaar van Martin Jol. Hij vond het niet eens geel waard, en ziet meteen weer een complot.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

En inmiddels 3-0 voor Milan

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4162 stemmen

Pfff, als utrecht supporter tussen de VVV "harde kern" gaan staan. Toch niet zo snugger die familie

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

timbo_ schreef:

Ze zijn in Venlo ook niet zo te spreken over Torres Blues. Hoe ik het begreep komt die beste man zelden tot nooit in de Koel.

Best een geschikte kerel trouwens. Is eerste keer dat ik het programma zie maar blijkbaar komt VVV er goed vanaf.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4162 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Best een geschikte kerel trouwens. Is eerste keer dat ik het programma zie maar blijkbaar komt VVV er goed vanaf.

Hmmm, als je het zo ziet lijkt ie best fanatiek. Maar jij kent mensen bij VVV?

Vascago

• 4798 berichten
  • 3629 stemmen

rep_robert schreef:

Pfff, als utrecht supporter tussen de VVV "harde kern" gaan staan. Toch niet zo snugger die familie

Mooie harde kern dan. Had ie bij Ajax, Twente, Feyenoord of Den Haag niet moeten doen denk ik

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4162 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Was best wel een aanslag die afschuwelijk had kunnen aflopen. Met een beetje pech had dit het einde van Hadouir's seizoen kunnen betekenen. Maar dat is nu éénmaal Hadouir, zo een goede kerel dat hij het opnam voor Emanuelson en zei dat er geen kwaad opzet was. En dat geloof ik ook wel want Urby is geen slager, al vliegt hij er hier toch wel ruw in.

Als ik hierop terugkijk denk ik zelfs dat Hadouir het nog voor Toivonen zou opnemen als hij zo een elleboog moest incasseren. Zo is Hadouir, een echte prof met het hart op de juiste plaats.

Bekijk hier nog eens vanaf 8:50.

(embed)

Kijk vooral ook het einde. Hilarisch commentaar van Martin Jol. Hij vond het niet eens geel waard, en ziet meteen weer een complot.

Ben het wel eens met die commentator erna hoor. Gebrek aan consequentie maken dit soort beslissingen altijd discutabel. Veel rode kaarten waar iedereen in en rondom het stadion ook wel met geel had kunnen leven. Typisch KNVB de laatste tijd.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4162 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Mooie harde kern dan. Had ie bij Ajax, Twente, Feyenoord of Den Haag niet moeten doen denk ik

Had het ook even tussen aanhalingstekentjes gezet

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Zidane

Genot om deze beelden weer te zien.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

rep_robert schreef:

Hmmm, als je het zo ziet lijkt ie best fanatiek. Maar jij kent mensen bij VVV?

Ja aardig wat zelfs. En de meerderheid daarvan was bepaald niet te spreken over Torres Blues (wat trouwens met de overgang van Torres naar Chelsea wel een andere betekenis krijgt)

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Ja aardig wat zelfs. En de meerderheid daarvan was bepaald niet te spreken over Torres Blues (wat trouwens met de overgang van Torres naar Chelsea wel een andere betekenis krijgt)

Wat was er mis met die Torres dan? Kwam best redelijk over.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4162 stemmen

Maar die Utrecht supporter op het vak is het ergste nog niet eens. Die cameraploeg op zo'n vak vind ik al een unicum. Bij 410 had ie het ongeveer 30 seconden volgehouden. Bij de Punnikside zou zoiets ook niet kunnen en zo zijn er wel tig meer voorbeelden

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat was er mis met die Torres dan? Kwam best redelijk over.

Nee kwam prima over maar is blijkbaar nauwelijks een VVV supporter te noemen. Als die vijf keer in een seizoen in het stadion komt is het veel naar ik heb begrepen. Verwacht je toch niet bij een programma als Voetbalfans.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Zizou. Wat een geweldenaar. Eén van de beste spelers die ik bewust heb meegemaakt.

Op Ryo na dan natuurlijk .

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Op Ryo na dan natuurlijk .

Shit, ik wilde zo'n grap maken Ik had Kennedy Bakircioglu dan genomen

Nee, Zidane is buitenklasse. Alleen Bergkamp zat toen in zijn buurt qua genialiteit.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Overigens dat geen VVV supporter te noemen zijn niet mijn woorden. Wat mij betreft zijn veel thuisblijvers grotere supporters dan mensen die in het stadion zitten. Al denk ik dat je voor een programma als dit wel beter iemand kunt hebben die er zeker tweewekelijks rondhangt

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik krijg een beetje hoop dat Feyenoord misschien van PSV kan winnen.

Moet kunnen. Heb ik het hele seizoen al gezegd: Feyenoord hoeft van niemand te verliezen in de Kuip. Alleen tegen Ajax had Feyenoord weinig kans. Zeker met de vorm die ze nu hebben moet er van PSV gewonnen kunnen worden. En anders zit een gelijkspel er wel in.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4162 stemmen

Wat dacht je van die Ajaxsjaak die zelfs zei dat ie nooit meer heen ging. Zal wel speciaal voor het programma richting het stadion zijn gegaan.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Shit, ik wilde zo'n grap maken Ik had Kennedy Bakircioglu dan genomen

Nee, Zidane is buitenklasse. Alleen Bergkamp zat toen in zijn buurt qua genialiteit.

Ik ben je altijd voor joh. Zelfs bij de CL-toto.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4162 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

. Alleen tegen Ajax had Feyenoord weinig kans

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik ben je altijd voor joh. Zelfs bij de CL-toto.

Uiteindelijk zet een Ajacied een Feyenoorder altijd weer op zijn plaats, dus wacht maar af

Die toto zit me wel dwars. 3 lelijke puntjes achter op jou

Vascago

• 4798 berichten
  • 3629 stemmen

Haha zat net op Hyves te kijken bij Torres Blues. Die gast heeft gewoon een imitator ook nog.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Uiteindelijk zet een Ajacied een Feyenoorder altijd weer op zijn plaats, dus wacht maar af

Die toto zit me wel dwars. 3 lelijke puntjes achter op jou

Ik sta al de hele tijd in de top 10. En jij?

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik sta al de hele tijd in de top 10. En jij?

Voelt dat niet gek, in het linkerrijtje staan?

Edit: Blijft lekker dat dat laffe Italie in 2000 niet de Europese titel wist te pakken

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4162 stemmen

Vascago schreef:

Haha zat net op Hyves te kijken bij Torres Blues. Die gast heeft gewoon een imitator ook nog.

Die kansloze krabbels ook

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Voetbalzone - Spanningen lopen op bij Vitesse na desastreuze avond in Almelo

Haha, genieten. DIe Jordania maakt die hele club uiteindelijk kapot met die mafkees van een Ferrer en die huurlingenselectie. Had nou gewoon Bos daar gehouden en had geinvesteerd in goede talenten uit eigen land.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

FillumGek schreef:

Wow die goal van Coulibaly *pinkt traantje weg*

Gossemikke, ongehoord zeg...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.