- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Welnee joh, dan had je om een zware schorsing gebruld. Suarez was een stoere kerel, liet zich nooit pakken. Maar was je nou positief over hem?
Mwa, heb hem werkelijk altijd de veruit beste speler van de Eredivisie genoemd en degeen om wie werkelijk alles draaide bij Ajax en ze in jaren niet meer terug zullen krijgen, dus ja.
Een kerel was het natuurlijk echt niet, schoolvoorbeeld van een jankertje.
Vind het overigens erg storend hoe ze alles zo overdreven aanpakken bij VI. Je zou bijna denken dat ze er een wijvensport van willen maken, met name Gijp.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4162 stemmen
Er is een verschil tussen sportief en over de schreef gaan. Het blijft behoorlijk sneu om zo'n mannetje langs de lijn tekeer zien gaan. Je bent verdomme een goedbetaalde COACH van een Nederlands topteam, gedraag je dan ook zo.
Derksen zegt zelf ook al, beetje harde tackles en dergelijke vind ik kunnen. Maar dit soort gedrag keur ik absoluut niet goed.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Alsof je als goed betaalde coach van een topteam opeens alles maar moet pikken en geen emotie mag tonen, wat een saai gelul zeg.
Edit, manman kijk zo'n van Gaal, dat is pas te triest voor woorden.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Het blijft me er ook eentje die Louis. Die moet je gewoon nemen, zoals hij is. Snap niet dat Derksen er nog van opkijkt.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Barrios een Braziliaan noemen, lees je eens in Gijp.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Alsof je als goed betaalde coach van een topteam opeens alles maar moet pikken en geen emotie mag tonen, wat een saai gelul zeg.
Nou Preudhomme kwam wel een beetje hysterisch over. Emotie is niet erger, maar het kan wel wat minder.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Haha wat handel jij toch altijd selectief zeg. Een Preudhomme die ontploft en zich misdraagt is een man zijn en een boze van Gaal is een zeiklul?
Douglas en Preudhomme hebben zich vreselijk misdragen. Dat kan je op niet 1 manier goedpraten.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Wat zie ik nou?????? Bouhla met speeltijd bij Stuttgart.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Ben onder VI ook even aan het kijken naar Milan - Napoli. Had goede hoop dat Napoli daar de winst wel zou pakken maar ziet er voolopig niet naar uit. Wel nog 0-0
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Hopelijk kan Napoli Milan op de broek geven vanavond.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Haha dat uitverdedigen van Swerts !!! 
Had ik nog niet goed gezien. Ik krijg een beetje hoop dat Feyenoord misschien van PSV kan winnen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Begint langzamerhand wel een schoppartij te worden. Pato ontsnapte net aan rood.Goed dat het rust is.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Leuk affiche. Doe toch maar winst voor Milan, aangezien Inter wel dichtbij weer komt. Mag hopen dat die club niet alsnog de titel wint.
Morgen trouwens Chelsea-Man Utd. Dat is wel erg interessant, misschien ga ik kijken.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
What the hell, dat was echt een van Basten omhaal van die Jupiler league spits. Stuk mooier nog dan die van Rooney.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Had je die nog niet gezien? Kwam vrijdagavond al in VI langs. Heerlijke omhaal inderdaad.
Vanavond trouwens Zidane aan bod in de voetbalspecial om half 11. Eeuwige held, nog net wat beter dan Bergkamp denk ik. Zidane is een held, zelfs als Fransman en oud Real speler 
En speranza komt vanavond aan bod bij het programma Voetbal Fans 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wtf, Cole met een luchtdrukpistool die een stagiaire neerschiet in de kleedkamer en vervolgens gewoon opgesteld wordt 
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Ja, wilde eigenlijk filmpje kijken maar een Zidanedocu gaat altijd voor.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Milan niet 1, niet 2 maar wel drie klasses beter. Wat een tegenvaller
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wow, zagen jullie net die goal van Coelieboelie?
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3448 stemmen
Wow die goal van Coulibaly
*pinkt traantje weg*
edit: VVV-fan Anita 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3629 stemmen
Omfg 
Hebben ze voor die gast van Utrecht niet een vakje gebouwd in Polen nu?
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4162 stemmen
Als er wat valt te juichen dan doe ik lekker mee
Dan kan ik lekker juichen in de Koel, want daar staat mijn stoel 
Ik vind deze gozer nog wel wat hebben. Komt wel spontaan over, houdt er wel wat rare dingen op na, maar in de eerste 5 minuten komt hij wel het normaalst over tot nu toe.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Hehe eens een keer geen hooligan of totale debiel bij Voetbalfans.
Ja, wilde eigenlijk filmpje kijken maar een Zidanedocu gaat altijd voor.
Ondanks dat Real er een CL finale mee won...die goal van Zizou tegen Leverkusen in de finale zal ik nooit meer vergeten. Had die finale toen live op tv gezien (is ook pas 9 jaar terug hehe) en echt heel indrukwekkend.
Wat een artiest 
Edit: Zie net op een andere site nog een foto van Bennie, de Vitesseman van de vorige aflevering 

gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Dit lijkt mij gewoon een aardige vent met een leuk stel hersens.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Inderdaad. Leuke kerel. 
Zou het stiekem Esperanza zijn? Volgens mij hing er een Penelope Cruz-poster in de gang. 
En die goal van Zizou... fantastisch inderdaad. 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Heel Venlo haalt denk ik nu weer adem, dat zij eens als enige club niet voor gek staan in het programma 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4162 stemmen
Ondanks dat Real er een CL finale mee won...die goal van Zizou tegen Leverkusen in de finale zal ik nooit meer vergeten. Had die finale toen live op tv gezien (is ook pas 9 jaar terug hehe) en echt heel indrukwekkend.
Wat een artiest 
Edit: Zie net op een andere site nog een foto van Bennie, de Vitesseman van de vorige aflevering 
(afbeelding)
Had het er met een vriendin over vorige week, die woont in Arnhem en heeft een jaar achter hem op de tribune gezeten. Geen goed woord voor over. Ze noemde het de stinkie familie
Die dochter was nog twintig keer lelijker dan op de televisie en die Bennie was echt een sjaak die overal kontlikte(maar dat wisten we ook al na die 20 minuten vorige week
)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.