• 17.290 nieuwsartikelen
  • 182.363 films
  • 12.566 series
  • 34.784 seizoenen
  • 656.232 acteurs
  • 200.448 gebruikers
  • 9.466.600 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Minimaal 4 mjn, anders lekker houden (en op de bank zetten als ie niet bij wil tekenen)...

Treurig trouwens dat Twente een verbetering is..... Het is niet anders. Ik zou als ik Gini was ook wel eens in een lekker draaiend elftal willen spelen.

Ons kut bestuur heeft de club ten gronde gericht en het zal nog wel effe duren voordat het weer wat beter wordt.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

The Oceanic Six schreef:

http://www.vi.nl/Interactief/Elftal-van-de-maandseizoen/Elftal-van-het-seizoen-201011.htm

Tsja, vd Wiel rechtsback van het jaar? Kom zeg. En waarom Eriksen niet in de ploeg?

En waarom de Vleem niet in de spits ipv Bulyikin .

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2392 stemmen

Janssen voor 2 jaar naar Ajax. Denk dat Enoh niet veel wedstrijden meer speelt. Jammer.

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1600 stemmen

Janssen is binnen hopen dat het wat wordt.

Wijnaldum is een echte Feyenoorder en ik zie hem niet snel vertrekken naar Twente. Hij zal nog wel even wachten tot er een buitenlandse club komt.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2392 stemmen

Dat denk ik ook. Ik verwacht dat hij naar een Engelse club gaat. En ik hoop dat hij nog bijtekent voor een jaar of 3.

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Janssen voor 2 jaar naar Ajax. Denk dat Enoh niet veel wedstrijden meer speelt. Jammer.

Voor jullie (supporters van andere clubs) kan ik me dat voorstellen. Voor de ajaxsupporter is dat echt niet jammer. Ik zeg verkopen aan Barnsley voor een paar euro.

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1600 stemmen

Of naar Ajax. Hij wil net als Janssen nog een keer kampioen worden in NL

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2392 stemmen

happie schreef:

(quote)

Voor jullie (supporters van andere clubs) kan ik me dat voorstellen. .

Dat was ook mijn insteek.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Janssen moet zich kapotschamen, walgelijk excuus voor een clubvoetballer. .

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Ja, had al eerder een Celtic filmpje gepost. Geile shizzle. Denk wel de beste sfeer in the UK.

.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

happie schreef:

(quote)

Voor jullie (supporters van andere clubs) kan ik me dat voorstellen. Voor de ajaxsupporter is dat echt niet jammer. Ik zeg verkopen aan Barnsley voor een paar euro.

Hoezo? ik werd hier nota bene altijd uitgelachen als ik zei dat hij naar een matige club in het buitenland zou vertrekken. Hij is toch zo enorm goed?

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Als stofzuiger prima, voetballend minder. Tegenwoordig wordt er helaas meer van een speler verwacht.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Hij heeft zich ook niet ontwikkelt verder.. vorig jaar leek er nog wel potentie in Enoh te zitten, maar hij is blijven hangen tov. de rest. Misschien dat een andere club beter bij hem past, wel een sympathieke gozert.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Het gaat er ook om op wat voor manier dat geld wordt uitgegeven. Het kan gaan om breedte aankopen of 1 ster kopen voor 90 miljoen...

Zoals Ibrahimovic of zo. .

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

(quote)

Hoezo? ik werd hier nota bene altijd uitgelachen als ik zei dat hij naar een matige club in het buitenland zou vertrekken. Hij is toch zo enorm goed?

Dat het jammer is, dat Enoh het voor ajax niet meer kan verpesten. Dat zou dan jammer wezen voor de andere clubs. Ik ben nooit zo kapot geweest van Enoh. Hij heeft een berg ballen ingeleverd en hij kan af en toe leuk een bal afpakken ( Meestal maakt hij daar domme/onnodige overtreding bij), maar zeker voetballend is hij zeer zwak. Dat heb ik hier weleens vaker gezegd over hem. Alleen vorig deed hij het goed, omdat de rest van het team lekker draaide. Als de ploeg niet in vorm is, dan is hij één van de eerste, die door de mand valt.

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat was ook mijn insteek.

Ik wou het nog maar extra benadrukken. Vandaar. Enoh niks voor Feyenoord, dan mogen ze Atouba en El H er gratis bij hebben.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2392 stemmen

Is goed hoor. Hebben we weer iets om te verkopen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

YouTube - ‪Celtic Fans Cup Final Huddle‬‏

weer eens wat anders dan 410

Vrees dat de Kuip dat ook niet meer kan hebben....

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

Dat geld dan alleen voor El H. Voor Enoh krijg je niks en voor Atouba moet je geld bijleggen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

El H. is een veel te goede speler voor Feynoord, alhoewel hij daar wel vandaan komt natuurlijk..

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Vrees dat de Kuip dat ook niet meer kan hebben....

Het viel nog mee, gezien de bekerfinale

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Wanneer Messi of Ronaldo het had gedaan, dan had ik ze voor patser en ballerina uitgemaakt, maar als het om voetbal van je eigen club gaat, dan geldt zoiets als principes niet, dus kijk naar en geniet van deze geweldige actie van Dusan Tadic, de beste aanvallende middenvelder van de eredivisie: YouTube - ‪Tadic geeft verdediger het nakijken‬‏

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Messi doet zulke dingen niet. Ronaldo is de man van dit soort trucjes.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2392 stemmen

orbit schreef:

El H. is een veel te goede speler voor Feynoord, alhoewel hij daar wel vandaan komt natuurlijk..

Haha, wat een kansloze opmerking weer. Zo kennen we je.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Ach, over een jaartje of 5 mag Ronaldo de schoenen van Tadic nog niet boenen. En nee rep_robert, Tadic gaat rechtstreeks van FC Groningen naar een echte topclub en slaat een Europees subtopertje als Ajax gewoon over, dus maak je geen illusies

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Ha-ha-ha

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Real Madrid 102 goals gescoord. Fenomenaal. Prachtig seizoen op zich. Jammer dat Barcelona beter was. Desalniettemin uitstekend gepresteerd, hopelijk zet het zich voort.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Voetbalzone - Robben moet drie man voor laten gaan in verkiezing Beste Speler

En nu nog de beste Bundesliga speler er bij, dat scheelt hopelijk nog volgend seizoen.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

102 goals kos? Dan heeft Real Madrid in de transferperiodse dus slechts 1 miljoen per goal betaald? Koopje

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.