• 17.302 nieuwsartikelen
  • 182.365 films
  • 12.567 series
  • 34.790 seizoenen
  • 656.285 acteurs
  • 200.454 gebruikers
  • 9.466.891 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Ik vind 13.12 uur altijd het mooiste tijdstip van de dag!

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

gizmo_o schreef:

Twente heeft zijn eerste versterking alweer binnen gehaald.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/200735/FC-Twente-versterkt-zich-met-Unitedtalent-Gladstony.htm

Ik ben benieuwd, ken de hele speler niet, maar het klinkt veel belovend.

Wat is er veelbelovend aan? Omdat hij van Man Utd komt? Dat zegt me weinig in de talentenstatus.

Ik ben blij dat Ajax niet aan dat soort samenwerkingen doet. Beetje spelers voor United opleiden, bah.

maxcomthrilla

• 15587 berichten
  • 2879 stemmen

Naomi Watts schreef:

'Tuig' dat niets doet hoeft ook niet aangepakt te worden. Met alle respect maar duidelijk iemand die afgaat op de media en zelf nooit in aanraking is gekomen met de ME. Het grootste tuig zijn hun zelf. Zelfs kinderen en vrouwen moeten het ontgelden, en zelfs voor Hooligans zijn kinderen en vrouwen een no-go zone.

Om kort te antwoorden: ja, de ME komt voor niets. Dit vinden ze heerlijk.

Ik heb een aantal jaren een seizoenkaart gehad bij NEC en gelukkig nooit met de ME te maken gehad, wel gezien van dichtbij maar nooit door geslagen of zo. Toch kan ik er inderdaad moeilijk over oordelen aangezien het allemaal nooit zo extreem was en misschien ga ik wel wat te gemakkelijk op de media af qua beeldvorming. De macht van de media is tegenwoordig immers groot.

Ik heb even gezocht en heb verder eigenlijk ook geen beelden gevonden waarin Feyenoord supporters Vitesse supporters bestoken. Maar indien ze dit wel hadden gedaan zou ik mits de ME de juiste amokmakers eruit zou pikken, absoluut geen medelijden met hen hebben.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Toch knap dat er nog mensen om Toon van Driel moeten lachen. Die is járen geleden al gestopt met grappig zijn.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3439 stemmen

Nou, deze vind ik wel mooi. Die nagellak doet het um

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

BoordAppel schreef:

Toch knap dat er nog mensen om Toon van Driel moeten lachen. Die is járen geleden al gestopt met grappig zijn.

Ik vind het nog steeds leuk. In de krant lees ik elke dag een stripje en op nu.nl blader ik ze ook elke week door. Ze zijn niet allemaal leuk, maar vaak zat kan er wel een lachje af.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik ben blij dat Ajax niet aan dat soort samenwerkingen doet. Beetje spelers voor United opleiden, bah.

Als Chelsea morgen komt is Ajax ook om. En als dat spelers als Gomes en Alex oplevert ben ook jij om. Dan maar even geld verdienen aan verkoop. CL en kampioenschappen compenseren dat wel.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Als Chelsea morgen komt is Ajax ook om. En als dat spelers als Gomes en Alex oplevert ben ook jij om. Dan maar even geld verdienen aan verkoop. CL en kampioenschappen compenseren dat wel.

Even -geen- geld verdienen bedoel je denk ik?

Nee, ik moet dit niet en ik hoop dat Ajax altijd voor zichzelf blijft opleiden. Zonder die samenwerkingen kan Ajax nationaal ook wel de baas zijn. Met samenwerkingen win je ook geen CL meer, dus lekker boeiend.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

maxcomthrilla schreef:

(quote)

Ik heb een aantal jaren een seizoenkaart gehad bij NEC en gelukkig nooit met de ME te maken gehad, wel gezien van dichtbij maar nooit door geslagen of zo. Toch kan ik er inderdaad moeilijk over oordelen aangezien het allemaal nooit zo extreem was en misschien ga ik wel wat te gemakkelijk op de media af qua beeldvorming. De macht van de media is tegenwoordig immers groot.

Ik heb even gezocht en heb verder eigenlijk ook geen beelden gevonden waarin Feyenoord supporters Vitesse supporters bestoken. Maar indien ze dit wel hadden gedaan zou ik mits de ME de juiste amokmakers eruit zou pikken, absoluut geen medelijden met hen hebben.

Ik snap je punt en probeer je mening ook niet te diskwalificeren hoor. Het is soms ook moeilijk voor te stellen. Maar helaas voorbeelden te over dat ze nogal trigger happy zijn (niet letterlijk natuurlijk). Ze provoceren ook regelmatig. Bij Feyenoord - Twente in de beker vorig jaar ook meegemaakt. Toen gingen ze al chargeren bij het massaal zingen van een clublied, totaal geen vijandigheid. Toen ook een meisje van 11 a 12 uit de baan van de charge moeten trekken. Die angstige blik van haar op dat moment vergeet ik nooit meer.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Toen ook een meisje van 11 a 12 uit de baan van de charge moeten trekken. Die angstige blik van haar op dat moment vergeet ik nooit meer.

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee Jari, ze deed geen Macaulay Culkin .

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Hiddink in de RvC bij Ajax

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

Hehe Gijpie is weer bezig.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

http://www.vi.nl/Interactief/Elftal-van-de-maandseizoen/Elftal-van-het-seizoen-201011.htm

Tsja, vd Wiel rechtsback van het jaar? Kom zeg. En waarom Eriksen niet in de ploeg?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Omdat anti-voetballers geliefd zijn..

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3439 stemmen

Waarom Vleminckx niet selecteerbaar? Vreemd, toch de topscorer... zal Johan wel weer een stokje voor hebben gestoken

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Sowieso dom dat je bij die VI maandelftallen steeds maar per plek uit 3 spelers kan kiezen i.p.v. dat je gewoon 11 namen in kan vullen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

'Hiddink neemt plaats in RvC van Ajax'

Guus Hiddink neemt vrijwel zeker zitting in de Raad van Commissarissen van Ajax. De huidig bondscoach is volgens VI-hoofdredacteur Johan Derksen zo goed als rond met de Amsterdamse club.

Hiddink moet samen met Johan Cruijff voor de ommekeer gaan zorgen bij Ajax. De twee Nederlandse voetbalgrootheden hopen de Amsterdamse club de komende jaren terug naar nationale en internationale top te leiden.

Het nieuws van de naderende komst van Hiddink bij Ajax is hoogst opmerkelijk te noemen. Eerder liet PSV immers nog weten dat de oud-coach van de club gestrikt is als adviseur voor de Eindhovense club. De kans lijkt echter klein dat PSV nog met Hiddink verder wil wanneer hij ook voor concurrent Ajax aan de slag gaat.

Zou mooi zijn als Hiddink komt. Mensen als Hiddink en Cruijff die Bergkamp en Jonk van advies voorzijn lijkt me nodig, want Bergkamp en Jonk zijn denk ik nog te onervaren om meteen alle verantwoordelijkheid te krijgen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Hai Loui !! Genieten weer dit..

Verf uit je haren op dreef hoor, op dreef..

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

hij is weer goed op dreef inderdaad

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Zou mooi zijn als Hiddink komt. Mensen als Hiddink en Cruijff die Bergkamp en Jonk van advies voorzijn lijkt me nodig, want Bergkamp en Jonk zijn denk ik nog te onervaren om meteen alle verantwoordelijkheid te krijgen.

Cruijff, Hiddink en Theo van Duivenbode in de RvC zou geweldig zijn!

Maar ik wacht even af totdat dit zeker is. Ik hoor al 2 jaar dat Hiddink wat voor Ajax wil doen. Zou ook wel een heerlijke steek naar PSV zijn ghehe

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

http://www.vi.nl/Interactief/Elftal-van-de-maandseizoen/Elftal-van-het-seizoen-201011.htm

Tsja, vd Wiel rechtsback van het jaar? Kom zeg. En waarom Eriksen niet in de ploeg?

Inderdaad wel raar, ben overigens benieuwd hoeveel geniale steekpasses Eriksen al heeft gegeven sinds hij op een normale plek staat onder Frank de Boer(Jol periode niet meegerekend dus, toen hij op linksbuiten werd gezet). Het zijn er aardig wat denk ik. En dan ook nog een paar goede goals en solo's van de beste jongen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Hiddink naar Ajax. (Mits het gebeurt natuurlijk)

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

Hai Loui !! Genieten weer dit..

Verf uit je haren op dreef hoor, op dreef..

Dag Louis. Heerlijke 3 minuten ja tot aan die 2e reclame

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3439 stemmen

Ja ik lag helemaal strak Voor de rest niet veel gezien, morgen maar es terug kijken;.

happie

• 6272 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Die andere twee verdienen het meer, als rechtsback inderdaad. Wiel presteert het hele jaar al onder zijn kunnen. Eriksen staat er niet in, omdat hij lang niet het hele seizoen een vaste waarde is geweest en hij had nog al een grillige prestatie curve. Overtoom heeft het hele seizoen gespeeld en regelmatig gescoord. Dus valt het wel enigzins te rechtvaardigen.

Ik had overigens wel liever Tadic gezien, dan Chadli.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Vertonghen vs De Boer - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Frankie doet Vertonghen even een kunstje voor in de USA

PS: Hiddink heeft vandaag gereageerd in zijn column over Ajax/PSV.

Hij staat zeker open voor een RvC rol bij Ajax, maar hij moet even kijken of dit goed te combineren valt met Turkije. Hij brengt het natuurlijk wat tactisch, maar dit komt denk ik wel goed. Misschien wat lullig, maar hopelijk wint België van Turkije komende maand, dan is de kans misschien wel aanwezig dat hij geen bondscoach meer is.

Cruijff was PSV voor met Hiddink vragen en Guus gaat zeker niks officieels voor PSV doen. Maar ze mogen hem best af en toe eens bellen.

Moet je eens op PSV Netwerk kijken hehe. Iedereen flink over de zeik

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

'City biedt 180 miljoen voor Ronaldo'

Manchester City wil wel heel ver gaan om Cristiano Ronaldo van Real Madrid los te weken. De steenrijke club heeft een bod van 180 miljoen euro bij De Koninklijke neergelegd, meldt sportkrant Marca.

100.000.000 en 150.000.000 zouden al geweigerd zijn...

Dat soort zieke clubs maken de hele sport compleet kapot. Walgelijk.

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

.....Dat soort zieke clubs maken de hele sport compleet kapot. Walgelijk.

Real doet dit toch ook? En ongeveer tien jaar geleden was Chelsea ook zo begonnen. Nu is het Man City, en over tien jaar heb je een andere gekochte club. dat is modern voetbal

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.