• 17.278 nieuwsartikelen
  • 182.351 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.192 acteurs
  • 200.438 gebruikers
  • 9.465.994 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Reinbo schreef:

Minimaal 4 mjn, anders lekker houden (en op de bank zetten als ie niet bij wil tekenen)...

Minimaal 10 miljoen.

Treurig trouwens dat Twente een verbetering is..... Het is niet anders. Ik zou als ik Gini was ook wel eens in een lekker draaiend elftal willen spelen.

Is geen verbetering kraak je club toch niet steeds zo af.

Ons kut bestuur heeft de club ten gronde gericht en het zal nog wel effe duren voordat het weer wat beter wordt.

Hoezo, nieuwe ronde nieuwe kansen en Feyenoord moet gewoon voor de titel gaan ook al word het moeilijk maar als je jezelf naar beneden praat komt het nooit goed natuurlijk.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Haha, je bent wel komisch hoor stfuympos Tuurlijk is Twente een verbetering t.o.v. Feyenoord en ze gaan al helemaal niet voor de titel. Je hoeft ze heus niet te troosten hoor.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Ik troost ze niet wil weer legendarische klassiekers hebben ipv hoogte punten tegen tukkertjes en boertjes.

En blijf erbij dat Twente geen verbetering is t.o.v. Feyenoord en zal dat ook nooit vinden.

edit. Was trouwens wel heeeel speciaal die kampioenswedstrijd om daar bij te zijn endoor de supporters is ook de enige reden dat ze het gered hebben.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

rep_robert schreef:

Haha, je bent wel komisch hoor stfuympos Tuurlijk is Twente een verbetering t.o.v. Feyenoord en ze gaan al helemaal niet voor de titel. Je hoeft ze heus niet te troosten hoor.

Ligt er natuurlijk ook aan wat hij kan verdienen bij Feyenoord en wat Twente hem biedt. Twente heeft meer geld, maar ben benieuwd hoeveel ze voor hem overhebben. Enkel op dit moment voetballend gezien is Twente een vooruitgang, op alle andere punten niet. Ja, of hij moet veel en veel meer kunnen verdienen bij Twente.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)

Minimaal 10 miljoen.

(quote)

Is geen verbetering kraak je club toch niet steeds zo af.

Hoezo kraak ik mijn club af? Wij spelen volgend jaar geen voorronde CL, niet eens Europacup. Verder is het nog maar erg de vraag of de selectie volgend jaar beter is dan nu en worden we nog steeds bestuurd door Knudde en Nono Jacob$$$$$$$$.

Nee, kan het helaas niet mooier maken dan het is, maar als voetballer ben je afgezien de entourage (stadion en publiek), waarschijnlijk beter af bij Twente volgend jaar. Dat heet realisme.

Heb wel goede hoop dat Van Geel het op de rails krijgt, maar dan zullen we eerst die schuld moeten wegwerken. En dat lukt niet binnen drie maanden....

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ligt er natuurlijk ook aan wat hij kan verdienen bij Feyenoord en wat Twente hem biedt. Twente heeft meer geld, maar ben benieuwd hoeveel ze voor hem overhebben. Enkel op dit moment voetballend gezien is Twente een vooruitgang, op alle andere punten niet. Ja, of hij moet veel en veel meer kunnen verdienen bij Twente.

Reinbo schreef:

Nee, kan het helaas niet mooier maken dan het is, maar als voetballer ben je afgezien de entourage (stadion en publiek), waarschijnlijk beter af bij Twente volgend jaar. Dat heet realisme.

Hoe komen jullie daarbij dan? Alsof het stadion boeit....

Als het goed is gaat Twente nog verbouwen en komen ze tot een capaciteit dat dacht ik groter wordt dan het Phillips stadion. Daarnaast is er niks mis met de sfeer en het publiek in Enschede, dat hebben ze ook al wel bewezen.

Vind Twente op dit moment gewoon 5 stappen omhoog t.o.v. Feyenoord, op alle fronten. Financieel zal hij er ongetwijfeld ook op vooruit gaan. Enkel de geschiedenis is nog groter bij Feyenoord op dit moment. Maar daar koop je ook geen brood voor.

Face it, Feyenoord is al lang en breed door andere clubs voorbij gestreefd.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Hoezo kraak ik mijn club af? Wij spelen volgend jaar geen voorronde CL, niet eens Europacup. Verder is het nog maar erg de vraag of de selectie volgend jaar beter is dan nu en worden we nog steeds bestuurd door Knudde en Nono Jacob$$$$$$$$.

Ik begrijp heus wel wat je bedoelt.

Maar als je slaagt bij Feyenoord (druk) is de kans groter dat je op een hoger niveau ook slaagt en dat is niet het geval bij Twente. (<Ruiz zal een uitzondering zijn en van Jansen zal ik het nog moeten zien past mij inziens ook beter bij Feyenoord)

Nee afgezien dat je nu geen europees speelt en financieel er niet goed voor staat wat volgend jaar zomaar anders kan zijn is het alles behalve een verbetering onmogelijk ook.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

(quote)

Als het goed is gaat Twente nog verbouwen en komen ze tot een capaciteit dat dacht ik groter wordt dan het Phillips stadion. Daarnaast is er niks mis met de sfeer en het publiek in Enschede, dat hebben ze ook al wel bewezen.

Vind Twente op dit moment gewoon 5 stappen omhoog t.o.v. Feyenoord, op alle fronten. Financieel zal hij er ongetwijfeld ook op vooruit gaan. Enkel de geschiedenis is nog groter bij Feyenoord op dit moment. Maar daar koop je ook geen brood voor.

Dan zijn ze ook 5 stappen hoger als Ajax want dat we de titel nog binnen sleepte is natuurlijk een wonder geen 1 goede wedstrijd gezien in de Arena in de competitie op de laatste en ja de belangrijkste na dan.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

rep_robert schreef:

Dat moet jij zeggen.

Tuurlijk is het voor een speler fantastisch om in een volle Kuip te spelen. Feyenoord heeft ook nog steeds veel meer uitstraling dan Twente. Al zullen deze punten geen doorslaggevende ascpecten zijn voor (de meeste) voetballers.

Momenteel enkel op het sportieve front (incl. Europees voetbal) - een erg belangrijk front voor spelers. Maar nogmaals: ik vraag me af of Wijnaldum zoveel meer kan/gaat verdienen bij Twente.

Structueel alleen door Twente. Maar dat is ook niet onoverbrugbaar. Al zullen er een paar jaren overheen gaan voor Feyenoord weer terug is aan de top.

Feyenoord is in potentie misschien wel de grootste club van Nederland. En zeker groter dan Twente.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Dan zijn ze ook 5 stappen hoger als Ajax want dat we de titel nog binnen sleepte is natuurlijk een wonder geen 1 goede wedstrijd gezien in de Arena in de competitie op de laatste en ja de belangrijkste na dan.

Ga nou geen onzin verkondigen alleen om Feyenoord te verdedigen...

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat moet jij zeggen.

Tuurlijk is het voor een speler fantastisch om in een volle Kuip te spelen. Feyenoord heeft ook nog steeds veel meer uitstraling dan Twente. Al zullen deze punten geen doorslaggevende ascpecten zijn voor (de meeste) voetballers.

(quote)

Momenteel enkel op het sportieve front - een erg belangrijk front voor spelers. Maar nogmaals: ik vraag me af of Wijnaldum zoveel meer kan/gaat verdienen bij Twente.

(quote)

Structueel alleen door Twente. Maar dat is ook niet onoverbrugbaar. Al zullen er een paar jaren overheen gaan voor Feyenoord weer terug is aan de top.

Feyenoord is in potentie misschien wel de grootste club van Nederland. En zeker groter dan Twente.

Een goede tweede daar kan niks aan veranderen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

stfuympos schreef:

En blijf erbij dat Twente geen verbetering is t.o.v. Feyenoord en zal dat ook nooit vinden.

Enige wat Feyenoord momenteel aantrekkelijk maakt als club zijnde is de historie en het legioen. Op alle andere punten is Twente 3 klasse beter sterker of hoger, of hoe je het ook wilt noemen. Hoe moet een speler als Wijnaldum zich ontwikkelen of in de kijker spelen wanneer je club nog minstens enkele jaren nodig heeft om zich op te richten.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Moet je opletten als Feyenoord de titel (weer eens ) binnensleept.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ga nou geen onzin verkondigen alleen om Feyenoord te verdedigen...

Onzin?

En zal Feyenoord nooit verdedigen is gewoon een feit maar je hoeft er niet mee eens te zijn.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat moet jij zeggen.

(quote)

Momenteel enkel op het sportieve front - een erg belangrijk front voor spelers. Maar nogmaals: ik vraag me af of Wijnaldum zoveel meer kan/gaat verdienen bij Twente.

(quote)

Dit zijn natuurlijk allemaal open deuren intrappen. Twente is in Enschede zo'n beetje een onneembare vesting voor uitspelende clubs de laatste jaren en dan kom jij weer met die jaren 80 en 90 argumenten aanzetten over een imponerende, volle Kuip. Heb behoorlijk mooie dingen gezien in Enschede de laatste jaren en die imponeren mij meer dan Feyenoord.

Daarnaast speelt Twente elk jaar Europees voetbal en hebben ze een top imago binnen Nederland. Dat hebben de cijfertjes uitgewezen in de VI. Dus ik vraag me af, wat is nou het voordeel als je bij Feyenoord speelt t.o.v. Twente?

Als Twente hem wegkoopt voor een aantal miljoen zal hij ongetwijfeld ook meer gaan verdienen. Weliswaar geen miljoenensalaris, maar de recessie heerst bij Feyenoord. Kan me niet voorstellen dat hij een binnenlandse transfer maakt en op dezelfde loonschaal blijft.

Voor een speler telt tegenwoordig alleen het sportieve, wat heeft Wijnaldum verder eraan dat Feyenoord de 1 na grootste(!!) club van Nederland is? De Kuip kan heus niet groter worden hoor. Een volle Grolsch Veste met 35000 man zal mij in ieder geval ook meer dan genoeg imponeren.

Dit maakt Feyenoorders in mijn ogen zo misselijkmakend, ze verheerlijken zichzelf terwijl er geen enkele aanleiding voor is. Ik zou als speler zijnde wel makkelijk weten waar ik op dit moment liever zou spelen....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Nee hoor, dat is slechts een tijdelijke situatie. Dat AZ en Twente nu een keertje kampioen zijn geworden maakt ze nog niet structureel beter. Scheringa is alweer weg en ook die man van Twente kan morgen zo maar dood neervallen.....

Feyenoord zit nu dan wel in een hele diepe crisis, maar over 3-5 jaar hebben we gewoon weer de oude vertrouwde top 3. Rotterdam is natuurlijk nog wel effen 10 zo groot als Enschede, dus qua achterban en bedrijfsleven moet er zat te halen zijn.... Heb jenatuurlijk wel een goed bestuur voor nodig. Denk dat we met Van Geel eindelijk weer iemand met zakelijk verstand binnen hebben (Sinds van den Herik vertrok).

En vergeet ook niet dat er over 7 jaar een nieuwe Kuip (kan wel groter worden dus ) staat, zal ook de nodige impulsen geven.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Enige wat Feyenoord momenteel aantrekkelijk maakt als club zijnde is de historie en het legioen. Op alle andere punten is Twente 3 klasse beter sterker of hoger, of hoe je het ook wilt noemen. Hoe moet een speler als Wijnaldum zich ontwikkelen of in de kijker spelen wanneer je club nog minstens enkele jaren nodig heeft om zich op te richten.

Laat Twente nou eerst maar eens slechte tijden beleven en dan er weer bovenop komen.

Voor Wijnaldum is het gewoon geen verbetering, de kans is wel groot dat hij daar beter zal spelen dan bij Feyenoord simpelweg omdat de druk veel minder is.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Nee hor, dat is slechts een tijdelijke situatie. Dat AZ en Twente nu een keertje kampioen zijn geworden maakt ze nog niet structureel beter. Scheringa is alweer weg en ook die man van Twente kan morgen zo maar dood neervallen. Feyenoord zit nu dan wel in een hele diepe crisis, maar over 3-5 jaar hebben we gewoon weer de oude vertrouwde top 3. Rotterdam is natuurlijk nog wel effen 10 zo groot als Enschede.... Denk dat we met Van Geel eindelijk weer iemand met zakelijk verstand binnen hebben (Sinds van den Herik vertrok).

Wens je veel succes met van Geel heb daar geen vertrouwen in, goed voor een modale club maar goed we zullen zien.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zet Van Geel naast Knudde, Nono Jacob$$$$ en Koever(tennis)mans..... Dan is dat toch de man met de meeste kennis van zaken. Probleem van Feyenoord is dat er een bestuur zit dat je bij de plaastelijke amateurvereniging zou verwachten....

De club zou geleid moeten worden door commerciele mensen uit het bedrijfsleven ipv een ambtenaar, een mislukte boekhoeder en een middelmatige tennisser.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Nee hoor, dat is slechts een tijdelijke situatie. Dat AZ en Twente nu een keertje kampioen zijn geworden maakt ze nog niet structureel beter. Scheringa is alweer weg en ook die man van Twente kan morgen zo maar dood neervallen.....

Feyenoord zit nu dan wel in een hele diepe crisis, maar over 3-5 jaar hebben we gewoon weer de oude vertrouwde top 3. Rotterdam is natuurlijk nog wel effen 10 zo groot als Enschede, dus qua achterban en bedrijfsleven moet er zat te halen zijn.... Heb jenatuurlijk wel een goed bestuur voor nodig. Denk dat we met Van Geel eindelijk weer iemand met zakelijk verstand binnen hebben (Sinds van den Herik vertrok).

En vergeet ook niet dat er over 7 jaar een nieuwe Kuip (kan wel groter worden dus ) staat, zal ook de nodige impulsen geven.

Het beleid van Twente is natuurlijk veel structureler dan het beleid van AZ. AZ gaat nu ook weer de goede kant op na de teloorgang van Scheringa. Als je denkt dat Twente wat tijdelijks is zit je denk ik verkeerd, ondanks dat ze "maar" 1x kampioen zijn geworden zitten ze de laatste 5 jaar wel structureel in de top 3 van Nederland. Die hebben zich allang genesteld in de top joh

En ik ben eerlijk, ik verheug me meer op de wedstrijden tegen Twente dan jullie vervallen clubje. Ben dan ook verbaasd over die zekerheid dat je binnen 3-5 jaar weer een stevige top 3 plek verwacht. Je weet immers ook dat Vitesse er ook aan komt

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Laat Twente nou eerst maar eens slechte tijden beleven en dan er weer bovenop komen.

Voor Wijnaldum is het gewoon geen verbetering, de kans is wel groot dat hij daar beter zal spelen dan bij Feyenoord simpelweg omdat de druk veel minder is.

Twente stond aan de rand van de afgrond aan het begin van dit millennium(rond 2003). Kijk waar ze nu staan dankzij topbeleid!

Beetje jammer dit

FC Twente » Van faillissement naar kampioenschap - fctwente.nl

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Het beleid van Twente is natuurlijk veel structureler dan het beleid van AZ. AZ gaat nu ook weer de goede kant op na de teloorgang van Scheringa. Als je denkt dat Twente wat tijdelijks is zit je denk ik verkeerd, ondanks dat ze "maar" 1x kampioen zijn geworden zitten ze de laatste 5 jaar wel structureel in de top 3 van Nederland. Die hebben zich allang genesteld in de top joh

We zullen het over een jaartje of 15 jaar weer eens bekijken.....

Dat kan dus ook bij Feyenoord gebeuren.... Maar ik geef toe dat Twente lekker bezig is. Maar het kan snel verkeren AZ werd voor het kampioensjaar nog 11e meen ik?

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

rep_robert schreef:

Dus ik vraag me af, wat is nou het voordeel als je bij Feyenoord speelt t.o.v. Twente?

Allereerst natuurlijk omdat hij van jongs af aan bij Feyenoord speelt. Ik denk dat hij niet op Twente zit te wachten, maar liever naar het buiteland vertrekt.

Als Twente hem wegkoopt voor een aantal miljoen zal hij ongetwijfeld ook meer gaan verdienen. Weliswaar geen miljoenensalaris, maar de recessie heerst bij Feyenoord. Kan me niet voorstellen dat hij een binnenlandse transfer maakt en op dezelfde loonschaal blijft.

Denk niet dat hij (veel) meer bij Twente zal gaan verdienen. Bij Feyenoord zal hij een salarisverhoging krijgen (hij is inmiddels een grotere voetballer geworden) en de vrindjes van Feyenoord zullen daar wel aan bijdragen. Zeker met het idee om hem over een aantal jaar voor meer geld te verkopen dan nu het geval zal zijn.

Dit maakt Feyenoorders in mijn ogen zo misselijkmakend, ze verheerlijken zichzelf terwijl er geen enkele aanleiding voor is. Ik zou als speler zijnde wel makkelijk weten waar ik op dit moment liever zou spelen....

Ach ja, zelf zou ik liever in een echt voetbalstadion spelen om de week dan in een betonnen sporthal.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

We zullen het over een jaartje of 15 jaar weer eens bekijken.....

(quote)

Dat kan dus ook bij Feyenoord gebeuren....

Inderdaad, kom er over 15 jaar maar op terug. Kan je me dan wel ongelijk geven. Ben benieuwd of het archief van otherfool ook zo lang meegaat

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Twente stond aan de rand van de afgrond aan het begin van dit millennium(rond 2003). Kijk waar ze nu staan dankzij topbeleid!Beetje jammer dit

Ja hoe hoger je klimt hoe harder de val.

Overleven ze dat dan ontstaat er een top 4.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ach ja, zelf zou ik liever in een echt voetbalstadion spelen om de week dan in een betonnen sporthal.

Betrek je nu Ajax in de Feyenoord/Twente discussie?

Beetje jammer dit

Daarnaast ben ik het daar ook niet mee eens, ik ben ontzettend trots op het feit dat ik een Ajacied ben en wij van de ArenA een heksenketel hebben gemaakt

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Betrek je nu Ajax in de Feyenoord/Twente discussie?

Beetje jammer dit

Ik had het over de Grolsche Veste, maar dit bewijst maar weer dat je de ArenA een betonnen sporthal vindt.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik had het over de Grolsche Veste, maar dit bewijst maar weer dat je de ArenA een betonnen sporthal vindt.

Makkelijk scoren hoor Bij een sporthal opmerking denk je aan een dak op het stadion, zoals bij Ajax en Vitesse. Wat zou er "sporthal" moeten zijn aan de Grolsch veste. Ik vind het een gigantisch mooi stadion dat zelfs Engels aan doet. Vormen van die nieuwe Tribunes en de afwerking ervan doen me aan Anfield denken.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

rep_robert schreef:

Daarnaast ben ik het daar ook niet mee eens, ik ben ontzettend trots op het feit dat ik een Ajacied ben en wij van de ArenA een heksenketel hebben gemaakt

Bij een heksenketel denk ik eerder aan een stadion dat in zijn geheel kolkt, niet 1 of 2 vakjes.

Daarnaast, toch knap dat het jullie na 15 jaar gelukt is (van die 2 vakjes).

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Tsjah, heb wel is andere tijden meegemaakt in de ArenA, heb nu regelmatig toch echt het hele stadion zien springen hoor Maar ik zie al waar deze discussie heengaat, je draait er nu omheen omdat ik gewoon gelijk heb over Twente

Beetje jammer dat ik Twente weer moet verdedigen hier, terwijl het toch overduidelijk is. Jammer dat hier veel fossielen zitten die nog in 2001 blijken te leven met hun gedachten

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.