• 17.266 nieuwsartikelen
  • 182.336 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.088 acteurs
  • 200.435 gebruikers
  • 9.465.570 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Je hebt alleen gelijk dat Twente in het komende jaar, misschien wat jaren langer, sportief een vooruitgang is t.o.v. Feyenoord. Maar de scouts van Engelse clubs, ed. zitten nu ook al op de tribunes van de Kuip, dus de overgang naar een topcompetitie gaat er toch wel komen. Bij Twente kan het zomaar gebeuren dat Wijnaldum uit de basis raakt. En ik verwacht dat Feyenoord ook wel beter gaat voetballen dan dit jaar. Ik zie Wijnaldum niet vertrekken naar Twente.

Jij blijft steken in deze tijd en denkt niet aan de toekomst.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Betrek je nu Ajax in de Feyenoord/Twente discussie?

Beetje jammer dit

Daarnaast ben ik het daar ook niet mee eens, ik ben ontzettend trots op het feit dat ik een Ajacied ben en wij van de ArenA een heksenketel hebben gemaakt

Bak vol gif, wees er meer blij mee...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Laat Twente nou eerst maar eens slechte tijden beleven en dan er weer bovenop komen.

Voor Wijnaldum is het gewoon geen verbetering, de kans is wel groot dat hij daar beter zal spelen dan bij Feyenoord simpelweg omdat de druk veel minder is.

Volgende mij heb jij een compleet andere definitie over het woord 'verbeteren'.

Geef mij eens een reden waarom hij bij Feyenoord beter eraan toe is dan bij Twente.......

Volgend seizoen: Hoger salaris, Europees voetbal, betere voetballers om zich heen, wat hem uiteindelijk ook een betere voetballer zal maken. En zoals je zelf al zegt, er is minder druk bij Twente; geloof mij maar dat een piepjonge voetballer die intussen al genoeg littekens heeft verkregen bij Feyenoord beter en lekkerder in zijn vel zit bij een club als Twente; wat in mijn ogen ook een verbetering is.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

En dit allemaal vanwege een simpel geruchtje Want ik zie hem eerder ook naar een Engels middenmotertje gaan eigenlijk

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Maar de scouts van Engelse clubs, ed. zitten nu ook al op de tribunes van de Kuip, dus de overgang naar een topcompetitie gaat er toch wel komen.;)

En toch trekken die clubs eerder aan de nummer 10's van clubs als Ajax, Twente en Psv: in plaats van een wisselvallige nummer 10 die in het rechterrijtje met zijn club vertoeft .

Eriksen, Toivonen, Janssen. Ik zie Liverpool of Chelsea, clubs die eerder dit seizoen kwamen informeren naar bovengenoemde drie namen niet gaan informeren naar Wijnaldum. Tevens nog een reden waarom Twente een verbetering is itt. Feyenoord

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

En dit allemaal vanwege een simpel geruchtje Want ik zie hem eerder ook naar een Engels middenmotertje gaan eigenlijk

You haven't seen nothing yet. De komende 2 maanden is 90% van wat men hier post gerucht gerelateerd. Nadeel van geen rollende voetbal atm.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Materny schreef:

En toch trekken die clubs eerder aan de nummer 10's van clubs als Ajax, Twente en Psv: in plaats van een wisselvallige nummer 10 die in het rechterrijtje met zijn club vertoeft .

Tuurlijk niet. Talenten scout je overal. Daarnaast weten die clubs ook hoe Feyenoord er momenteel voorstaat en dat ze Wijnaldum nu eventueel voor een prikkie kunnen overnemen, terwijl dat later - mocht Wijnaldum naar Twente gaan - voor vele miljoenen meer zal zijn.

Eriksen, Toivonen, Janssen. Ik zie Liverpool of Chelsea, clubs die eerder dit seizoen kwamen informeren naar bovengenoemde drie namen niet gaan informeren naar Wijnaldum. Tevens nog een reden waarom Twente een verbetering is itt. Feyenoord

Argument van niks.

Liverpool en Chelsea (+ Everton en Real Madrid) hadden al eens interesse in Wijnaldum, dus je verhaal trekt sowieso op niks uit. Wijnaldum is er overigens nog lang niet hoor. Ik beschouw hem nog steeds als een (groot) talent.

nu.nl/sport | Massale belangstelling voor Wijnaldum

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Nee hoor, dat is slechts een tijdelijke situatie. Dat AZ en Twente nu een keertje kampioen zijn geworden maakt ze nog niet structureel beter. Scheringa is alweer weg en ook die man van Twente kan morgen zo maar dood neervallen.....

AZ was een zeepbel, dat zag iedereen. Twente heeft structureel een plek in de top veroverd. Grote achterban, groot stadion, slim beleid en landelijke sympathie.

Feyenoord KAN misschien nog terugkeren aan de top, maar ieder geval de komende jaren niet. Ze hebben wel mazzel dat de competitie aan het devalueren is en dat PSV financieel flink in de shit zit.

Maar de komende jaren is Twente natuurlijk vooruitgang vergeleken met Feyenoord. Als Wijnaldum aan zijn carrière denkt, dan zou een transfer naar Enschede zeker goed voor hem zijn.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Voetbalzone - ?Sommige clubs en instituties zijn kernwaarden van voetbal vergeten?

En The Pathetic One heeft gesproken! Dat nou juist hij begint over dat 'kernwaarden van het voetbal vergeten worden''

Die man heeft de club Madrid wereldwijd voor gek gezet met zijn afbraakvoetbal in de Clasico's.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Met die sympathie is het snel weer over als ze langer succesvol zijn. De terugkeer aan de top kan sneller gaan dan je denkt, al zijn mijn verwachtingen ook niet te hoog. Heb liever dat het mee dan tegenvalt.

En helaas is het zo dat het voor Wijnaldum beter zou zijn als hij naar Twente ging. Laat Van Geel er maar het maximale uit knijpen. Maar liever zie ik 'm naar het buitenland verkassen, want zou het niet kunnen aanzien dat Twente 'm volgend jaar voor een echte hoofdprijs doorverkoopt.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar de komende jaren is Twente natuurlijk vooruitgang vergeleken met Feyenoord. Als Wijnaldum aan zijn carrière denkt, dan zou een transfer naar Enschede zeker goed voor hem zijn.

Ach ja, in de voetballerij is niks zeker. Feit is dat Twente voor het komende seizoen (waarschijnlijk) een groter budget (in ieder geval geen schulden) heeft en het daardoor beter zou moeten doen dan Feyenoord.

Blijft nog de vraag over of Wijnaldum zijn club Feyenoord, waar hij z'n leven lang heeft gevoetbald en onderhand van houdt, om wilt ruilen voor een Nederlandse club, die sportief gezien waarschijnlijk wat beter zal presteren het komende seizoen. Twente moet ook maar afwachten wie er vertrekt en wat er voor terug komt. Als Ruiz en Douglas na Janssen vertrekken, moet ik nog zien of ze het volgend jaar weer zo goed doen.

mikey

• 29029 berichten
  • 5185 stemmen

Het is rond: Theo Jansen gaat naar Ajax.

Goed besluit.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Liverpool en Chelsea (+ Everton en Real Madrid) hadden al eens interesse in Wijnaldum, dus je verhaal trekt sowieso op niks uit. Wijnaldum is er overigens nog lang niet hoor. Ik beschouw hem nog steeds als een (groot) talent.

Inderdaad, en hetzelfde geldt voor Fer.

Wijnaldum 14 goals en 6 assists of zoiets, dan ben je natuurlijk erg aantrekkelijk als middenvelder. Die gaat niet naar Twente maar naar Engeland, maar het is goed voor de prijs zo

Verder slaat die discussie over Feyenoords toekomst of status op niets. Twintig jaar geleden stond het ook aan de rand van faillissement en was het notabene ook een groep geheten Vrienden van Feyenoord die het erbovenop hielp en er weer een topclub van maakte zoals het hoort. Een paar jaar tegenvallende resultaten en Twente kan zo in de problemen raken met de hoge salarissen, ondanks dat het nu structureel goed gaat is dat geen garantie, zo gaat dat nou eenmaal.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Met die sympathie is het snel weer over als ze langer succesvol zijn. De terugkeer aan de top kan sneller gaan dan je denkt, al zijn mijn verwachtingen ook niet te hoog. Heb liever dat het mee dan tegenvalt.

Twente is al minder geliefd als vorig jaar, maar dat krijg je bij succes...

Maar Twente heeft wel alles in zich om nationale top te blijven. Ze hebben in het oosten van Nederland ook van niemand last, daar waar Ajax en Feyenoord elkaar in het westen lastigvallen.

Nicolage Rico schreef:

Ach ja, in de voetballerij is niks zeker. Feit is dat Twente voor het komende seizoen (waarschijnlijk) een groter budget (in ieder geval geen schulden) heeft en het daardoor beter zou moeten doen dan Feyenoord.

Blijft nog de vraag over of Wijnaldum zijn club Feyenoord, waar hij z'n leven lang heeft gevoetbald en onderhand van houdt, om wilt ruilen voor een Nederlandse club, die sportief gezien waarschijnlijk wat beter zal presteren het komende seizoen. Twente moet ook maar afwachten wie er vertrekt en wat er voor terug komt. Als Ruiz en Douglas na Janssen vertrekken, moet ik nog zien of ze het volgend jaar weer zo goed doen.

Twente hoeft niet eens een hoger budget te hebben. Ze zijn schuldenvrij, hebben al een goede selectie en kunnen blijven investeren, waar Feyenoord moet saneren. Behoorlijk groot verschil tussen de twee clubs.

Ik heb het verder ook niet over emotie gehad. Als hij echt een Feyenoorder is dan kan hij best blijven, maar sportief gezien kan hij veel beter naar Twente. Feyenoord blijft een bijrol spelen de komende jaren. Ik geloof sowieso al niet dat ze de huidige ploeg nog 2 jaar bij elkaar kunnen houden.

Twente is nu bezig met jongens als Strootman en iemand als Willem Janssen hebben ze binnen. Ik zie ze van de zomer nog wel jongens als Vormer en Verhoek halen. Dan staat er weer een bijzonder sterke ploeg.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Ik hoor zelfs spelers als Defour en Carcela...

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

kos schreef:

(quote)

Zoals Ibrahimovic of zo. .

True. Ibrahimovic of Villa waren ook geen koopjes. Het grote verschil is echter dat Barcelona het prima zonder deze spelers kan aangezien beiden niet echt een meerwaarde bleken te zijn.

Madrid daarentegen moet het hebben van gekochte sterren. Die traditie is ingegaan vanaf het moment dat Di Stéfano gekaapt werd van Barcelona.

Barcelona's grootste speler aller tijden komt uit de eigen jeugdopleiding. Van wie van Madrid kan je dat op dit moment zeggen? Volgens mij zijn de laatsten Raúl en de huidige keeper Casillas maar daar houdt het ook gelijk een beetje bij op.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Defour zou ik wel kut vinden. Geweldige speler, ook een sterke persoonlijkheid. Was enkele jaren bijna rond met Ajax, maar uiteindelijk ging het niet door.

Snap ook niet dat hij en Witsel nog altijd daar in Luik lopen. Hadden allang naar een betere competitie moeten gaan.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

True. Ibrahimovic of Villa waren ook geen koopjes. Het grote verschil is echter dat Barcelona het prima zonder deze spelers kan aangezien beiden niet echt een meerwaarde bleken te zijn.

... dat lijkt mij alleen maar erger dan spelers kopen die daadwerkelijk ook nog eens nuttig zijn...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Ajax-contracteert-Theo-Janssen.htm

Don Theo.

Doe snel dat pak uit jongen, lijkt op niets meer dan een auditie voor een slechte maffiafilm.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Barcelona heeft zich de laatste paar jaar ook sneu gedragen op de transfer. Nog niet zoals Real Madrid, maar ook Barca heeft genoeg onzin gekocht wat niet nuttig bleek.

Maar zij spelen nog steeds wel met een elftal wat grotendeels door de club zelf opgeleid is. Dat is het grote verschil met Madrid.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Aanvullende aankopen voor posities waarbij je geen top uit de jeugd hebt. Zo raar is dat toch ook niet. Ook dat ze niet erg slagen is iets waar je als club zijnde niet veel aan kan doen. Het zijn niet de minsten die je haalt, dat ze duur zijn is meer dan logisch. Je bent immers op sportief gebied de beste club op de wereld, dan moet je bv. voor de spits ook gewoon het beste van het beste proberen te halen. Het scheelt dat ze geen 10 middenvelders per seizoen kopen, ik zie nu ook alweer allemaal gare aankopen van Madrid uit de Duitse competitie. Veel plezier ermee

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

kos schreef:

(quote)

(afbeelding) .

Zou wat zijn zeg, als Janssen er drie inlegt tegen NEC. Een Arnhemmer in Ajax dienst. Hoe kut kan jij het treffen

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Hij was eigenlijk de tofste Arnhemmer, maar dat is nu wel voorbij ja. Je gaat als Theo zijnde toch niet tussen die mietjes rondlopen .

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

kos schreef:

(quote)

... dat lijkt mij alleen maar erger dan spelers kopen die daadwerkelijk ook nog eens nuttig zijn...

Het is maar hoe je het bekijkt en met wat voor soort bril op.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Hij was eigenlijk de tofste Arnhemmer, maar dat is nu wel voorbij ja. Je gaat als Theo zijnde toch niet tussen die mietjes rondlopen .

Dankzij spelers als Janssen gaat Ajax de komende jaren gewoon overheersen in Nederland. Niks titelbeslissingen op de slotdag, nee gewoon kampioen begin april

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Kos verspreekt zich ook, mietjes moet kampioenen zijn

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dankzij spelers als Janssen gaat Ajax de komende jaren gewoon overheersen in Nederland. Niks titelbeslissingen op de slotdag, nee gewoon kampioen begin april

Ik vrees het ook, maar het blijft een vreselijk clubje. Dat hun fanatiekste aanhang hier op de site uit uithoeken als Groningen en de achterhoek komt, maakt direct duidelijk wat voor volk dat trekt. Karakterloze meelopers die bij gebrek aan persoonlijkheid en ruggengraat meeliften met het succes van een ander. En ja, dan zou ik ook een zonnebril opzetten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.