- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Twente is nu bezig met jongens als Strootman en iemand als Willem Janssen hebben ze binnen. Ik zie ze van de zomer nog wel jongens als Vormer en Verhoek halen. Dan staat er weer een bijzonder sterke ploeg.
Feyenoord gaat over een tijdje ook wel weer zwarte cijfers schrijven. Talent loopt er al genoeg rond. Daar moet Feyenoord zijn vruchten van plukken. Dat inderdaad aangevuld met jongens als Vormer en Dost. 
Al heb ik een donkerbruin vermoeden dat Kah naar Feyenoord gaat. Ik moet er niet aan denken.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Hij was eigenlijk de tofste Arnhemmer, maar dat is nu wel voorbij ja. Je gaat als Theo zijnde toch niet tussen die mietjes rondlopen
.
Ik had ook wel sympathie voor hem maar dat is nu wel over.
Wel een goede aankoop van Ajax natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ik vrees het ook, maar het blijft een vreselijk clubje. Dat hun fanatiekste aanhang hier op de site uit uithoeken als Groningen en de achterhoek komt, maakt direct duidelijk wat voor volk dat trekt. Karakterloze meelopers die bij gebrek aan persoonlijkheid en ruggengraat meeliften met het succes van een ander. En ja, dan zou ik ook een zonnebril opzetten.
Ik proef diepe frustratie. Wil je er over praten?
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Al heb ik een donkerbruin vermoeden dat Kah naar Feyenoord gaat. Ik moet er niet aan denken.
Als Bahia dan ook blijft en opgesteld wordt, dan heb je het slechtst voetballende centrale duo van de competitie 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4157 stemmen
Zoiets noem je landelijke uitstraling, heeft Reinbo geen kaas van gegeten. Ben dit seizoen vaker naar Ajax gegaan dan hij naar zijn clubbie, dus hij moet sowieso zn mondje houden 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik proef diepe frustratie. Wil je er over praten?
Nee hoor, ben als Feyenoord supporter goed getraind in het omgaan met frustratie. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zoiets noem je landelijke uitstraling, heeft Reinbo geen kaas van gegeten. Ben dit seizoen vaker naar Ajax gegaan dan hij naar zijn clubbie, dus hij moet sowieso zn mondje houden
Alsof je supporterschap iets te maken heeft met je aanwezigheid of geschreeuw..... Zo'n sterke band als wij hier met ons cluppie hebben kun jij je helemaal niet voorstellen. Iets met bloed en water.....
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Als Bahia dan ook blijft en opgesteld wordt, dan heb je het slechtst voetballende centrale duo van de competitie
En dan Swerts er nog naast en niemand komt er meer langs. 
Ideale opstelling volgend seizoen:
Fernandez ----- de Vrij ----- Vlaar ------- nieuwe ervaren back.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ideale opstelling volgend seizoen:
Fernandez ----- de Vrij ----- Vlaar ------- nieuwe ervaren back.
Fernandez ----- de Vrij ----- Vlaar ------- Atouba
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Alsof je supporterschap iets te maken heeft met je aanwezigheid of geschreeuw..... Zo'n sterke band als wij hier met ons cluppie hebben kun jij je helemaal niet voorstellen. Iets met bloed en water.....
In welk deel van Rotterdam ben je geboren of woon je, Reinbo? Zuid, Spangen of Kralingen?
Want jij hebt ook voor de makkelijkste weg gekozen door de grootste club uit de stad te supporteren 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Ajax supporters gefeliciteerd met Theo.
Weet iemand hoe het eruit komt te zien het middenveld ?
Theo-Anita
Eriksen
Suli-De Jong-Ebicilio/Ozbilic
Zoiets ?
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Feyenoord gaat over een tijdje ook wel weer zwarte cijfers schrijven. Talent loopt er al genoeg rond. Daar moet Feyenoord zijn vruchten van plukken. Dat inderdaad aangevuld met jongens als Vormer en Dost. 
Ik juist wel, 100 % pure strijd!
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Nu nog leren voetballen en zichzelf te beheersen.
Zijn inzet is prima hoor. Daar mist Feyenoord er een aantal van, inderdaad. Daardoor zie ik Vormer graag komen. Ik hoop gewoon op een langer verblijf van Vlaar.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ja joh. Jij geniet zeker ook van Bahia op het veld? 
Inzet en strijd is geweldig, maar gelukkig staat kwaliteit nog altijd op 1. Kah is waardeloos. Leuke speler voor Roda, meer niet. Ik zag hem trouwens zondag weer een vieze tik uitdelen, die Kah-mikaze..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
In welk deel van Rotterdam ben je geboren of woon je, Reinbo? Zuid, Spangen of Kralingen?
Want jij hebt ook voor de makkelijkste weg gekozen door de grootste club uit de stad te supporteren
Geboren in Hilligersberg (Feyenoord), opgegroeid in Kralingen (Excelsior), jarenlang op de Feyenoordkade in Feyenoord gewoond (Feyenoord) en woon nu in het Centrum (Feyenoord). Daarbij manifesteert Excelsior zich meestal in een andere competitie dan de eredivisie en kan ik heel goed met twee locale clubs verbonden zijn, zijn de clubs immers ook.
Dus zeg het maar....
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Ja joh. Jij geniet zeker ook van Bahia op het veld? 
Inzet en strijd is geweldig, maar gelukkig staat kwaliteit nog altijd op 1. Kah is waardeloos. Leuke speler voor Roda, meer niet. Ik zag hDouglasem trouwens zondag weer een vieze tik uitdelen, die Kah-mikaze..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mm...gloryhunter!
Excelsior is volgens mij vaker kampioen geworden dan Feyenoord in mijn leven. Enkel in een andere competitie.... 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Excelsior is volgens mij vaker kampioen geworden dan Feyenoord in mijn leven. Enkel in een andere competitie....
Is Been toch nog met 1 ploeg uit Rotterdam kampioen geweest als coach 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen

Hahahahaha meen je dit serieus? De Douglas waar meerdere Europese topclubs naar keken en de Douglas die van Marwijk wel in Oranje wilde?
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Hij was eigenlijk de tofste Arnhemmer, maar dat is nu wel voorbij ja. Je gaat als Theo zijnde toch niet tussen die mietjes rondlopen
.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Ik had ook wel sympathie voor hem maar dat is nu wel over.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ik kan die afgunst wel begrijpen hoor. Ik zou ook niet meer positief over bv Eriksen praten als hij naar PSV of Twente zou vertrekken.
Zoals ik wel blij ben met Janssen nu, terwijl ik vorige week nog op het Leidseplein stond waar Theo Janssen je moeder is een hoer werd gezongen onder de wedstrijd. Hoort er denk ik bij he...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Logisch dat de sympathie voor Janssen nu bij velen weg is. Had ook niet verwacht dat hij Twente zo hals over kop zou inruilen voor Ajax. Ga dan lekker naar een betere competitie.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen

Hahahahaha meen je dit serieus? De Douglas waar meerdere Europese topclubs naar keken en de Douglas die van Marwijk wel in Oranje wilde?
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Van harte.
We hebben hem nu allemaal een jaar of drie gezien en we zien dat hij bijzonder goed is. Al is dit niet zijn beste jaar. Ik zou hem overigens nooit inruilen voor bv Vertonghen, maar het neemt niet weg dat hij echt wel klasse is. Iets wat Bahia en Kah bij elkaar nog niet eens zijn.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Van harte.
We hebben hem nu allemaal een jaar of drie gezien en we zien dat hij bijzonder goed is. Al is dit niet zijn beste jaar. Ik zou hem overigens nooit inruilen voor bv Vertonghen, maar het neemt niet weg dat hij echt wel klasse is. Iets wat Bahia en Kah bij elkaar nog niet eens zijn.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Zoals Bahia en Kah ook bij hun huidige clubs aan hun max zitten. Bahia zit zelfs al ruim boven zijn max.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Over Bahia weet ik niks en Kah-mikaze
zit daar goed maar hij is niks minder als Douglas, hij zit daar prima.
En denk je nou echt als hij echt zo goed is dat Brasil dat niet door heeft of een club met poen.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Douglas is geen wereldtop, dat zegt ook niemand. Brazilië heeft zat opties. En Douglas zal best wat kosten...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.