• 17.254 nieuwsartikelen
  • 182.305 films
  • 12.566 series
  • 34.761 seizoenen
  • 656.033 acteurs
  • 200.429 gebruikers
  • 9.464.553 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Reinbo schreef:

Logisch dat de sympathie voor Janssen nu bij velen weg is. Had ook niet verwacht dat hij Twente zo hals over kop zou inruilen voor Ajax. Ga dan lekker naar een betere competitie.

Het is een beetje triest dat men zo denkt aan de andere kant is het wel precies de maatschappij van tegenwoordig.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Douglas is geen wereldtop, dat zegt ook niemand. Brazilië heeft zat opties. En Douglas zal best wat kosten...

Douglas kan niet voetballen echt waar niet, wedstrijd mentaliteit kunnen er wel veel van hem leren.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Het is een beetje triest dat men zo denkt aan de andere kant is het wel precies de maatschappij van tegenwoordig.

Wat is daar nu triest aan. Het is toch triest als je naar de directe concurrent verhuisd. Waarom zou je zoiets doen. Sportief scheelt het niets en plots zijn je maatjes je tegenstanders. Ik vind dat er dan een steekje bij je los zit.... Ook in het bedrijfsleven is dat vaak not done.....

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Lijkt erop dat het openlijk gaat rommelen in het bestuur van Feyenoord, het vele werk van supporters om openheid te geven over het wanbeleid begint eindelijk z'n vruchten af te werpen. Kan haast niet anders of Jacobs gaat sneuvelen

edit je bent me net voor haha

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Wat is daar nu triest aan. Het is toch triest als je naar de directe concurrent verhuisd. Waarom zou je zoiets doen. Sportief scheelt het niets en plots zijn je maatjes je tegenstanders. Ik vind dat er dan een steekje bij je los zit.... Ook in het bedrijfsleven is dat vaak not done.....

Nr 14 ging naar rotterdam we leven anno 2011, wtf.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dat is profvoetbal he.

Het deed mij ook pijn een pure Ajacied als Kluivert in een PSV shirt te zien

En dat was nog een clubman. Janssen is geen clubman, behalve van Vitesse. Hij zou nooit naar NEC gaan, maar de rest moet kunnen. Laten we niet doen of Janssen een echte Tukker is. Als Ajax hem toen wilde was hij naar Ajax gegaan. Als PSV hem wilde naar PSV, als Feyenoord hem wilde...was ie in Arnhem gebleven

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Nr 14 ging naar rotterdam we leven anno 2011, wtf.

Dat werd in die tijd door beide kampen ook niet gewaardeerd. Zelfs toen we de titel wonnen was Cruiff niet erg populair. Vond het toen ook not done. Evenals Jansen (Wim) die in die tijd naar Ajax ging.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
die man kan niet voetballen en twente is zijn top mark my words, word helemaal niks.

Eens, die Douglas bakt er geen ene pepernoot van. Het is maar dat ie groot en sterk is, voor de rest kan ie helemaal niets. Heeft ie dit seizoen wel meerdere malen gedemonstreerd.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Douglas is een type Alex. Zulke spelers kunnen ook geweldig zijn en de wereldtop halen.

Zie ook Jaap Stam.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Douglas is een type Alex. Zulke spelers kunnen ook geweldig zijn en de wereldtop halen.

Zie ook Jaap Stam.

Jaap Stam kan nog een bal trappen en Alex een vrij trap douglas alleen maar in het veld staan voor twente goed of eigelijk ook niet meer, laat ik het zo zeggen Wisgerhof is vele malen beter.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Haha Wisgerhof. Als er nou 1 overschat is...

Douglas kan trouwens erg goed koppen. Als we toch van die spelers allemaal 1 goede eigenschap noemen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Sahin speler van het jaar in de Bundesliga

Toffe gozer is dat, en een transfer naar Real, geen slecht jaar

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha Wisgerhof. Als er nou 1 overschat is...

Douglas kan trouwens erg goed koppen. Als we toch van die spelers allemaal 1 goede eigenschap noemen.

Douglas kan helemaal niks ook niet koppen en Wisgerhof is een modale voetballer die weet wat hij wel en niet kan, zware verlies toendertijd voor NEC. dat hij 1 van de beste verde

Douglas heeft 1 goede eigenschap hij denkt dat hij 1 van de beste verdedigers is.

Echt waar hij kan niet voetballen.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Bottleneck schreef:

Sahin speler van het jaar in de Bundesliga

Komt omdat hij ervaring heeft opgedaan bij Feyenoord, dan weet je wat druk is.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Bottleneck schreef:

Wat leuk was was toen turkije verloren had en bij een duitser hmmm weet niet meer precies maar wel dat dat tof was.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Douglas kan helemaal niks ook niet koppen en Wisgerhof is een modale voetballer die weet wat hij wel en niet kan, zware verlies toendertijd voor NEC. dat hij 1 van de beste verde

Douglas heeft 1 goede eigenschap hij denkt dat hij 1 van de beste verdedigers is.

Echt waar hij kan niet voetballen.

En hij staat ook altijd aan de verkeerde kant te dekken valt me op.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Jullie hebben Douglas vorig jaar en de laatste 2 jaar in de Europa Cups gemist? Allemachtig...

Dat hij dit jaar niet zo geweldig was maakt hem nog geen prutser.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Blijkbaar heb ik dat gemist ja, ik zie zijn kwaliteiten op basis van wat ik gezien heb totaal niet. Hij heeft blijkbaar niet veel geleerd in die 2 jaar die jij nu opnoemt. Zal ook wel met de flow van het team te maken hebben gehad dat hij meeging in het niveau. Zijn er wel meer van bij Twente.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jullie hebben Douglas vorig jaar en de laatste 2 jaar in de Europa Cups gemist? Allemachtig...

Dat hij dit jaar niet zo geweldig was maakt hem nog geen prutser.

Ik heb hen nooit beoordeeld simpelweg dat ik hem live niet heb gezien, maar ik was al niet onder de indruk en dat heeft hij bewezen ook voor mij, maar goed heeft weinig zin om met jou in discussie te gaan ook al heb ik gelijk dan ontken jezelfs dat je hem goed vond.

Zie vd Boog.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Komt omdat hij ervaring heeft opgedaan bij Feyenoord, dan weet je wat druk is.

jep en hij heeft alles uiteraard aan dat jaartje te danken

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Gelichte optie van Reis is niet geldig volgens Derksen. Hij schijnt transfervrij te zijn...

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Hoppa psv en everton ook geinteresseerd in Wijnaldum, goed voor de prijs. En er zullen nog wel meer Engelse clubs komen

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Gelichte optie van Reis is niet geldig volgens Derksen. Hij schijnt transfervrij te zijn...

Is natuurlijk de bedoeling. Toch zogenaamd de plicht gedaan en tegelijkertijd geen contract hoeven te geven aan speler die nooit meer op niveau zal komen.

Nee het was heel netjes geweest van PSV maar Reis gaat na die blessure toch nooit meer de oude worden. Alles was kapot aan die knie.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Is natuurlijk de bedoeling. Toch zogenaamd de plicht gedaan en tegelijkertijd geen contract hoeven te geven aan speler die nooit meer op niveau zal komen.

Net of jij weet of Reis nog op niveau komt...

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Bas van Toor kan ook Manchester City trainen

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

Heerlijke humor van die Fransen

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Drogba is niet Frans ...

Wel hilarisch hehe.

Voetbalzone - 'De Boer werkt aan terugkeer Stam; dubbelfunctie mogelijk'

Jaapie Stam

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

En voetbal is geen normaal bedrijfsleven. Je schijt eventjes een aanhang van honderdduizenden mensen in de bek die je jaren hartstochtelijk in hun hart sloten.

Grof schandaal, begrijp er niets van dat zoiets niet eens in de media belicht wordt. Dat is nu wat je in al die stadions hangt tegenwoordig 'het moderne voetbal' waar ze zogenaamd tegen zijn.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

P.s. 'Deelfunctie' . Ook al zoiets walgelijks. .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.