- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Logisch dat de sympathie voor Janssen nu bij velen weg is. Had ook niet verwacht dat hij Twente zo hals over kop zou inruilen voor Ajax. Ga dan lekker naar een betere competitie.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Douglas is geen wereldtop, dat zegt ook niemand. Brazilië heeft zat opties. En Douglas zal best wat kosten...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat is daar nu triest aan. Het is toch triest als je naar de directe concurrent verhuisd. Waarom zou je zoiets doen. Sportief scheelt het niets en plots zijn je maatjes je tegenstanders. Ik vind dat er dan een steekje bij je los zit.... Ook in het bedrijfsleven is dat vaak not done.....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kijk dit nieuws zit ik op te wachten:
Invloedrijke investeerders willen wijzigingen in Feyenoord-organisatie | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Lijkt erop dat het openlijk gaat rommelen in het bestuur van Feyenoord, het vele werk van supporters om openheid te geven over het wanbeleid begint eindelijk z'n vruchten af te werpen. Kan haast niet anders of Jacobs gaat sneuvelen 
edit je bent me net voor haha
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Wat is daar nu triest aan. Het is toch triest als je naar de directe concurrent verhuisd. Waarom zou je zoiets doen. Sportief scheelt het niets en plots zijn je maatjes je tegenstanders. Ik vind dat er dan een steekje bij je los zit.... Ook in het bedrijfsleven is dat vaak not done.....
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Dat is profvoetbal he.
Het deed mij ook pijn een pure Ajacied als Kluivert in een PSV shirt te zien 
En dat was nog een clubman. Janssen is geen clubman, behalve van Vitesse. Hij zou nooit naar NEC gaan, maar de rest moet kunnen. Laten we niet doen of Janssen een echte Tukker is. Als Ajax hem toen wilde was hij naar Ajax gegaan. Als PSV hem wilde naar PSV, als Feyenoord hem wilde...was ie in Arnhem gebleven 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat werd in die tijd door beide kampen ook niet gewaardeerd. Zelfs toen we de titel wonnen was Cruiff niet erg populair. Vond het toen ook not done. Evenals Jansen (Wim) die in die tijd naar Ajax ging.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4157 stemmen
Eens, die Douglas bakt er geen ene pepernoot van. Het is maar dat ie groot en sterk is, voor de rest kan ie helemaal niets. Heeft ie dit seizoen wel meerdere malen gedemonstreerd.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Douglas is een type Alex. Zulke spelers kunnen ook geweldig zijn en de wereldtop halen.
Zie ook Jaap Stam.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Douglas is een type Alex. Zulke spelers kunnen ook geweldig zijn en de wereldtop halen.
Zie ook Jaap Stam.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Haha Wisgerhof. Als er nou 1 overschat is...
Douglas kan trouwens erg goed koppen. Als we toch van die spelers allemaal 1 goede eigenschap noemen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Sahin speler van het jaar in de Bundesliga
Toffe gozer is dat, en een transfer naar Real, geen slecht jaar
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Haha Wisgerhof. Als er nou 1 overschat is...
Douglas kan trouwens erg goed koppen. Als we toch van die spelers allemaal 1 goede eigenschap noemen.
Douglas heeft 1 goede eigenschap hij denkt dat hij 1 van de beste verdedigers is.
Echt waar hij kan niet voetballen.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Sahin speler van het jaar in de Bundesliga
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4157 stemmen
Douglas heeft 1 goede eigenschap hij denkt dat hij 1 van de beste verdedigers is.
Echt waar hij kan niet voetballen.
En hij staat ook altijd aan de verkeerde kant te dekken valt me op.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Jullie hebben Douglas vorig jaar en de laatste 2 jaar in de Europa Cups gemist? Allemachtig...
Dat hij dit jaar niet zo geweldig was maakt hem nog geen prutser.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4157 stemmen
Blijkbaar heb ik dat gemist ja, ik zie zijn kwaliteiten op basis van wat ik gezien heb totaal niet. Hij heeft blijkbaar niet veel geleerd in die 2 jaar die jij nu opnoemt. Zal ook wel met de flow van het team te maken hebben gehad dat hij meeging in het niveau. Zijn er wel meer van bij Twente.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Jullie hebben Douglas vorig jaar en de laatste 2 jaar in de Europa Cups gemist? Allemachtig...
Dat hij dit jaar niet zo geweldig was maakt hem nog geen prutser.
Zie vd Boog. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
jep en hij heeft alles uiteraard aan dat jaartje te danken 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Gelichte optie van Reis is niet geldig volgens Derksen. Hij schijnt transfervrij te zijn... 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Hoppa psv en everton ook geinteresseerd in Wijnaldum, goed voor de prijs. En er zullen nog wel meer Engelse clubs komen
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Gelichte optie van Reis is niet geldig volgens Derksen. Hij schijnt transfervrij te zijn...
Is natuurlijk de bedoeling. Toch zogenaamd de plicht gedaan en tegelijkertijd geen contract hoeven te geven aan speler die nooit meer op niveau zal komen.
Nee het was heel netjes geweest van PSV maar Reis gaat na die blessure toch nooit meer de oude worden. Alles was kapot aan die knie.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Is natuurlijk de bedoeling. Toch zogenaamd de plicht gedaan en tegelijkertijd geen contract hoeven te geven aan speler die nooit meer op niveau zal komen.
Net of jij weet of Reis nog op niveau komt...
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Bas van Toor kan ook Manchester City trainen 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Drogba is niet Frans ...
Wel hilarisch hehe.
Voetbalzone - 'De Boer werkt aan terugkeer Stam; dubbelfunctie mogelijk'
Jaapie Stam 
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
En voetbal is geen normaal bedrijfsleven. Je schijt eventjes een aanhang van honderdduizenden mensen in de bek die je jaren hartstochtelijk in hun hart sloten.
Grof schandaal, begrijp er niets van dat zoiets niet eens in de media belicht wordt. Dat is nu wat je in al die stadions hangt tegenwoordig 'het moderne voetbal' waar ze zogenaamd tegen zijn.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
P.s. 'Deelfunctie'
. Ook al zoiets walgelijks.
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.