- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
P.s. 'Deelfunctie'
. Ook al zoiets walgelijks.
.
Knap dat je zelfs iets negatiefs kan ontdekken aan Stam die eventueel een dag Ajax verdedigers komt trainen 
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Nou, hij is niet bepaald de enige centengraaier die met zoiets komt maar juist van een Stam zou ik dit soort schandalige dubbelloyaliteit niet verwachten.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Nou, hij is niet bepaald de enige centengraaier die met zoiets komt maar juist van een Stam zou ik dit soort schandalige dubbelloyaliteit niet verwachten.
Juist van Stam wel. Als iemand geen clubman is...Jaap was erg happy in zijn 1,5 jaar Ajax.
Ik zie het probleem niet. Als zijn werk bij Zwolle er geen hinder van zal ondervinden, fine. Zwolle en Ajax hebben op geen enkel vlak wat met elkaar te moeien.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Ik bedoel, stel dat een Kluivert nog bij ons zat en 1 keer per week naast zijn werk bij nec Ajaxspitsen zou gaan trainen. .
. Dan mag ie gelijk opflikkeren natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ik bedoel, stel dat een Kluivert nog bij ons zat en 1 keer per week naast zijn werk bij nec Ajaxspitsen zou gaan trainen. .
. Dan mag ie gelijk opflikkeren natuurlijk.
Kluivert heeft sowieso geen krediet bij je...
Ik zie het probleem niet. Zo'n ongekend belangrijke functie is het niet. Het is niet dat Stam nou assistent coach bij Ajax wordt...
Zie het als een vriendendienst van Stam..
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
En voetbal is geen normaal bedrijfsleven. Je schijt eventjes een aanhang van honderdduizenden mensen in de bek die je jaren hartstochtelijk in hun hart sloten.
.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Wat zit de Snor nou Genee zn journalistieke integriteit onderuit te halen zeg. Dat is wel laag en onder de gordel.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Benieuwd of kos Pothuizen ook zo uitkotste...
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4157 stemmen
En voetbal is geen normaal bedrijfsleven. Je schijt eventjes een aanhang van honderdduizenden mensen in de bek die je jaren hartstochtelijk in hun hart sloten.
Grof schandaal, begrijp er niets van dat zoiets niet eens in de media belicht wordt. Dat is nu wat je in al die stadions hangt tegenwoordig 'het moderne voetbal' waar ze zogenaamd tegen zijn.
Alsof Ajax en Twente zulke grote aartsrivalen zijn. Aanstellertje. Genoeg transfers over en weer, direct en indirect.
Ik heb bijvoorbeeld ook niks tegen Kluivert omdat hij eventjes bij PSV heeft gespeeld.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Wat zit de Snor nou Genee zn journalistieke integriteit onderuit te halen zeg. Dat is wel laag en onder de gordel.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Wat heeft dat er mee te maken? Als die naar Barcelona zou gaan zal ik hem ook verrot schelden hoor.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Derksen heeft wel een punt. Als Genee en Jans elkaar persoonlijk zien, dan kan je wel vraagtekens zetten of Genee dan objectief over Jans kan oordelen.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Benieuwd of kos Pothuizen ook zo uitkotste...
Haha, perfect voorbeeld, die heeft zich jarenlang hier niet in de stad hoeven vertonen inderdaad. Dat bedoel ik dus. Theo hopeiijk ook niet meer in Enschede.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Alsof Ajax en Twente zulke grote aartsrivalen zijn. Aanstellertje. Genoeg transfers over en weer, direct en indirect.
Ik heb bijvoorbeeld ook niks tegen Kluivert omdat hij eventjes bij PSV heeft gespeeld.
Dit is natuurlijk wel anders nu ze grote concurrenten zijn en hij zo'n belangrijke speler was. Theo-kijk-mij-eens-recalcitrant-zijn en heel NL willen verbazen bweh
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Dit is natuurlijk wel anders nu ze grote concurrenten zijn en hij zo'n belangrijke speler was. Theo-kijk-mij-eens-recalcitrant-zijn en heel NL willen verbazen bweh
Exact, en dan ook nog eens een week na de titanenstrijd tussen de 2 waarin Ajax Twente uuitschakelt.
Ik kan me bijna niet iets fouters voorstellen dan deze actie, er klopt echt helemaal niets aan.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Je kan het ook als gezonde ambitie zien. Ajax is de grootste club van NL en speelt CL. Janssen ziet daar een nieuwe uitdaging in. Bij Twente heeft hij alles gewonnen en alles gespeeld.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Wat heeft dat er mee te maken? Als die naar Barcelona zou gaan zal ik hem ook verrot schelden hoor.
Dus eigenlijk wat je zegt is dat je niet naar een andere club kan gaan in hetzelfde land, beetje kortzichtig niet.
En ik zei dit erover omdat hij inpricipe ook heel Man U ermee in hun bek schijt alleen vanuit een ander land.
Btw ik begrijp de emoties maar eh de realiteits zin is ver te zoeken soms.
Figo ook een lul dus dei je waarschijnlijk wel heb aangemoedigd etc... etc....
edit. of een laudrup blablabla
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Hoppa psv en everton ook geinteresseerd in Wijnaldum, goed voor de prijs. En er zullen nog wel meer Engelse clubs komen
Die gaat dus weg.
Ik hoop niet dat hij de weg van Gullit achterna gaat.
Ik wil Wijnaldum niet bij een andere Nederlandse clubs dan Feyenoord zien spelen.
Hopelijk vangt Feyenoord er inderdaad 5 miljoen voor. Denk niet dat Twente en PSV dat voor hem zullen betalen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Als Twentenaar mag je best boos zijn op Theo Janssen. Hij gaat immers naar de concurrent. Maar waarom sommigen hier het een schandaal noemen begrijp ik niet. Was het ook een schandaal toen hij van Vitesse naar Twente ging? 
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
goddammit. 
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Exact, en dan ook nog eens een week na de titanenstrijd tussen de 2 waarin Ajax Twente uuitschakelt.
Ik kan me bijna niet iets fouters voorstellen dan deze actie, er klopt echt helemaal niets aan.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Ruudje Vormer wordt gelukkig ook niet gehinderd door enige bescheidenheid
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Onbeschrijfbaar inderdaad, en dan toch gewoon zo je eigen achterban te zeik zetten
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
.
Beter zoiets dan zo'n uberbrave Brama.
Haha die Derksen met het in de bek spugen 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Ik vind het ook een bizarre transfer. Begrijp er ook geen ene reet van.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
goddammit.

The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind het ook een bizarre transfer. Begrijp er ook geen ene reet van.
Janssen wilde graag eens de Klassieker spelen en dan ruim winnen. Nou, die kans heeft hij komend seizoen makkelijk!
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
(embed)
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3434 stemmen
Hilarisch weer dat hele uitreiken van die spuuglelijke bokaal 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.