• 17.260 nieuwsartikelen
  • 182.332 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.088 acteurs
  • 200.431 gebruikers
  • 9.465.002 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

P.s. 'Deelfunctie' . Ook al zoiets walgelijks. .

Knap dat je zelfs iets negatiefs kan ontdekken aan Stam die eventueel een dag Ajax verdedigers komt trainen

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Nou, hij is niet bepaald de enige centengraaier die met zoiets komt maar juist van een Stam zou ik dit soort schandalige dubbelloyaliteit niet verwachten.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Nou, hij is niet bepaald de enige centengraaier die met zoiets komt maar juist van een Stam zou ik dit soort schandalige dubbelloyaliteit niet verwachten.

Juist van Stam wel. Als iemand geen clubman is...Jaap was erg happy in zijn 1,5 jaar Ajax.

Ik zie het probleem niet. Als zijn werk bij Zwolle er geen hinder van zal ondervinden, fine. Zwolle en Ajax hebben op geen enkel vlak wat met elkaar te moeien.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Ik bedoel, stel dat een Kluivert nog bij ons zat en 1 keer per week naast zijn werk bij nec Ajaxspitsen zou gaan trainen. . . Dan mag ie gelijk opflikkeren natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Ik bedoel, stel dat een Kluivert nog bij ons zat en 1 keer per week naast zijn werk bij nec Ajaxspitsen zou gaan trainen. . . Dan mag ie gelijk opflikkeren natuurlijk.

Kluivert heeft sowieso geen krediet bij je...

Ik zie het probleem niet. Zo'n ongekend belangrijke functie is het niet. Het is niet dat Stam nou assistent coach bij Ajax wordt...

Zie het als een vriendendienst van Stam..

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

kos schreef:

(quote)

En voetbal is geen normaal bedrijfsleven. Je schijt eventjes een aanhang van honderdduizenden mensen in de bek die je jaren hartstochtelijk in hun hart sloten.

.

Zegt een fan van CR9.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Wat zit de Snor nou Genee zn journalistieke integriteit onderuit te halen zeg. Dat is wel laag en onder de gordel.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Zegt een fan van CR9.

Benieuwd of kos Pothuizen ook zo uitkotste...

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4157 stemmen

kos schreef:

(quote)

En voetbal is geen normaal bedrijfsleven. Je schijt eventjes een aanhang van honderdduizenden mensen in de bek die je jaren hartstochtelijk in hun hart sloten.

Grof schandaal, begrijp er niets van dat zoiets niet eens in de media belicht wordt. Dat is nu wat je in al die stadions hangt tegenwoordig 'het moderne voetbal' waar ze zogenaamd tegen zijn.

Alsof Ajax en Twente zulke grote aartsrivalen zijn. Aanstellertje. Genoeg transfers over en weer, direct en indirect.

Ik heb bijvoorbeeld ook niks tegen Kluivert omdat hij eventjes bij PSV heeft gespeeld.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

kos schreef:

Wat zit de Snor nou Genee zn journalistieke integriteit onderuit te halen zeg. Dat is wel laag en onder de gordel.

Doen ze wel is anders tegen elkaar dan?

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Zegt een fan van CR9.

Wat heeft dat er mee te maken? Als die naar Barcelona zou gaan zal ik hem ook verrot schelden hoor.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Derksen heeft wel een punt. Als Genee en Jans elkaar persoonlijk zien, dan kan je wel vraagtekens zetten of Genee dan objectief over Jans kan oordelen.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Benieuwd of kos Pothuizen ook zo uitkotste...

Haha, perfect voorbeeld, die heeft zich jarenlang hier niet in de stad hoeven vertonen inderdaad. Dat bedoel ik dus. Theo hopeiijk ook niet meer in Enschede.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Alsof Ajax en Twente zulke grote aartsrivalen zijn. Aanstellertje. Genoeg transfers over en weer, direct en indirect.

Ik heb bijvoorbeeld ook niks tegen Kluivert omdat hij eventjes bij PSV heeft gespeeld.

Dit is natuurlijk wel anders nu ze grote concurrenten zijn en hij zo'n belangrijke speler was. Theo-kijk-mij-eens-recalcitrant-zijn en heel NL willen verbazen bweh

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Dit is natuurlijk wel anders nu ze grote concurrenten zijn en hij zo'n belangrijke speler was. Theo-kijk-mij-eens-recalcitrant-zijn en heel NL willen verbazen bweh

Exact, en dan ook nog eens een week na de titanenstrijd tussen de 2 waarin Ajax Twente uuitschakelt.

Ik kan me bijna niet iets fouters voorstellen dan deze actie, er klopt echt helemaal niets aan.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Je kan het ook als gezonde ambitie zien. Ajax is de grootste club van NL en speelt CL. Janssen ziet daar een nieuwe uitdaging in. Bij Twente heeft hij alles gewonnen en alles gespeeld.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

kos schreef:

(quote)

Wat heeft dat er mee te maken? Als die naar Barcelona zou gaan zal ik hem ook verrot schelden hoor.

Zijn dus geen rivalen Man U en Real?

Dus eigenlijk wat je zegt is dat je niet naar een andere club kan gaan in hetzelfde land, beetje kortzichtig niet.

En ik zei dit erover omdat hij inpricipe ook heel Man U ermee in hun bek schijt alleen vanuit een ander land.

Btw ik begrijp de emoties maar eh de realiteits zin is ver te zoeken soms.

Figo ook een lul dus dei je waarschijnlijk wel heb aangemoedigd etc... etc....

edit. of een laudrup blablabla

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Bottleneck schreef:

Hoppa psv en everton ook geinteresseerd in Wijnaldum, goed voor de prijs. En er zullen nog wel meer Engelse clubs komen

Die gaat dus weg.

Ik hoop niet dat hij de weg van Gullit achterna gaat. Ik wil Wijnaldum niet bij een andere Nederlandse clubs dan Feyenoord zien spelen.

Hopelijk vangt Feyenoord er inderdaad 5 miljoen voor. Denk niet dat Twente en PSV dat voor hem zullen betalen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Als Twentenaar mag je best boos zijn op Theo Janssen. Hij gaat immers naar de concurrent. Maar waarom sommigen hier het een schandaal noemen begrijp ik niet. Was het ook een schandaal toen hij van Vitesse naar Twente ging?

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Twente is geen concurrent net zoals het geen verbetering is t.o.v. Feyenoord.

goddammit.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

kos schreef:

(quote)

Exact, en dan ook nog eens een week na de titanenstrijd tussen de 2 waarin Ajax Twente uuitschakelt.

Ik kan me bijna niet iets fouters voorstellen dan deze actie, er klopt echt helemaal niets aan.

Mwa een twee jarig contract waar hij een paar milj.mee opstrijkt zoveel scheelt er aan.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Ruudje Vormer wordt gelukkig ook niet gehinderd door enige bescheidenheid .

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

kos schreef:

(quote)

Onbeschrijfbaar inderdaad, en dan toch gewoon zo je eigen achterban te zeik zetten

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Beter zoiets dan zo'n uberbrave Brama.

Haha die Derksen met het in de bek spugen

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Ik vind het ook een bizarre transfer. Begrijp er ook geen ene reet van.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

kos schreef:

Wat dan? zit niet te kijken maar was toch 1 van de betere dit seizoen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Twente is geen concurrent net zoals het geen verbetering is t.o.v. Feyenoord.

goddammit.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik vind het ook een bizarre transfer. Begrijp er ook geen ene reet van.

Janssen wilde graag eens de Klassieker spelen en dan ruim winnen. Nou, die kans heeft hij komend seizoen makkelijk!

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

(embed)

Best movie ever.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3434 stemmen

Hilarisch weer dat hele uitreiken van die spuuglelijke bokaal

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.