- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Wat een bedroevend niveau zeg van dat DC United tot nu toe. En die zijn 4x kampioen geworden 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
11:17 patatje-oorlog: thats a goal son ,from that country next to germany
Leuke berichten naast die stream. 
Ajax 0-1 voor jaaaaaaaaa! 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Zie ook chicks met een Ajax shirt op de tribune. Vraag me af waar die vandaan komen. In ieder geval mensen met smaak in Amerika 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Bij Ajax was die man al 10 keer ontslagen en terecht.
Dat Ola voor open doel mist is niet zijn schuld en bij PSV begrijpen ze dat. Die miljoenen trainerswissels hebben bij Ajax ook wel echt geholpen de laatste jaren, niet?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat Ola voor open doel mist is niet zijn schuld en bij PSV begrijpen ze dat. Die miljoenen trainerswissels hebben bij Ajax ook wel echt geholpen de laatste jaren, niet?
Kennelijk, gewoon trainers ontslaan totdat je de juiste hebt zoals Ajax heeft gedaan. 
Nu in ieder geval eindelijk de trainer die bij Ajax past. Ik snap niet dat je als PSV-supporter gewoon achter Rutten blijft staan met zulke slechte resultaten. Maar goed goed, van mij mag hij nog 10 jaar bij PSV blijven.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Sowieso met angsthaas Rutten kan je ook niet tevreden zijn lijkt me.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
PSV heeft tot bijna het einde meegedaan voor de prijzen dus zo slecht was het nu ook weer niet. Het enige wat je Rutten echt mag aanrekenen is dat hij Berg zo lang heeft opgesteld. Dat Afellay weggaat en dat Reis geblesseerd raakt ligt niet aan hem natuurlijk.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Dat Affelay en Reis gejank word ik ook wel moe van hoor. Affelay was dit seizoen sowieso al niet bepalend en PSV was ook voor de winterstop al wisselvallig.
Zo is Ruiz ook 2 maanden geblesseerd geweest dacht ik en heeft Ajax ook Urby en Suarez weggedaan en Steek de laatste maanden gemist.
Feit blijft dat ze zelf het kampioenschap weggeven, zwakke mentaliteit. PSV gaat geen prijzen pakken onder Rutten.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
X2
Wat is dat een dom gezeik zeg, alsof bijvoorbeeld Ajax niets heeft verloren. Nee, alleen maar Suarez, Emanuelson en later Stekelenburg. Is niets..
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
En Twente met Ruiz, Douglas en Janko, niet te vergeten.
PSV had - ook na het vertrek van Afellay en het uitvallen van Reis - een prima (wat mij betreft kampioenswaardige) selectie, op de ietwat wankele defensie na wellicht, maar die zijn bij Ajax en Twente ook niet bijster sterk.
Als je op het middenveld en voorin spelers als Toivonen, Dzsudzsak, Lens en Bakkal rond hebt lopen, mag je wel iets meer verwachten.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Ik denk ook niet dat ze met Afellay kampioen waren geworden, maar het is maar om aan te geven dat niet altijd alles aan de trainer ligt. Iets wat ze bij veel clubs die niet nadenken over de toekomst vaak wel lijken te denken.
Trainer eruit, dan komt het wel goed. Kortetermijnvisie.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gewoon weer 3 jaar geen kampioen worden dan maar?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Bovendien kun je je afvragen in hoeverre de spelers achter Rutten staan als een aantal maanden geleden naar buiten kwam dat ze genoeg hadden van zijn defensieve speelwijze.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
1-1, gelukkig doe ik ook andere dingen want ze lopen echt te pierewaaien op het veld haha. Zelfs het b-elftal heeft geen zin om zich te bewijzen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gewoon afgesproken werk. Ajax krijgtvast wel wat poen van die Amerikanen als ze het spannend houden 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Ja, maar dat publiek daar is wel geinig. Vierden alsof ze een CL goal hadden gescoord. Ajax heeft daar ook nog een grote naam 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wel grappig dat ze naar het witte huis gingen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat ze naar binnen mochten bedoel ik haha.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Allemaal chickies weer aan het juichen voor Ajax. Sjongejonge
IK ga emigreren.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Zondagavond laat Match of the Day kijken met een koud flesje Hertog Jan binnen handbereik. Ik zou het nog niet onderbeken als Megan Fox voor d deur stond en een uurtje passionele sex met me wilde beleven.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Maar jij bent ook een Ajacied en dus geen liefhebber van echt voetbal.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Liever een goed nachtje los gaan op Megan dan naar de Premier League kijken ja
Verder is dat een beetje een misplaatste opmerking zo vlak na het landskampioenschap 
Maar vooruit, gefeliciteerd met Grunn in de pay-offs he. Hebben we hier straks ook weer een huldiging op de grote markt omdat Grunn Europa in mag. Het is maar waar je voor juicht 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Ik juich niet om en ga niet naar de playoffs. Commercieel gedrocht!
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4160 stemmen
Playoffs, wat zijn dat?
Denk om de goede spelling he, kijk maar naar mij. Zo hoort ie 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Playoffs is waar het "echte" voetbal wordt gespeeld 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2392 stemmen
Twente wil Wijnaldum hebben. Interesse was al eens bekend, maar nu wil Twente er werk van maken. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen. Moet er zelf niet aan denken om Wijnaldum in een ander Eredivisie elftal te zien spelen.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Twente wil Wijnaldum hebben. Interesse was al eens bekend, maar nu wil Twente er werk van maken. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen. Moet er zelf niet aan denken om Wijnaldum in een ander Eredivisie elftal te zien spelen.
Inderdaad, zal wel weer verkocht worden voor 1-2 miljoen. En wie gaan er dan 14 doelpunten maken, Van Haaren, Leerdam?
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2392 stemmen
1-2 miljoen moet Feyenoord niet accepteren. Dan blijft-ie nog maar een jaartje. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.