• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.384 films
  • 12.570 series
  • 34.802 seizoenen
  • 656.285 acteurs
  • 200.456 gebruikers
  • 9.466.992 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik heb wat dingen van Kevin de Bruyne gezien, dat kan ook weleens een geweldenaar worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ook een enorme belofte inderdaad. Preud'homme wou die ook naar Twente halen afgelopen zomer meen ik.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

Wat een ontknoping in Premier League. Echt iedere vijf minuten degradeerde er iemand anders. Uiteindelijk bleek de goal die de Wolves bij 3-1 achter maakte genoeg om er in te blijven. Doelsaldo gelijk maar Wolves had meer goals gemaakt.

Afscheid van Van der Sar viel me dan weer beetje tegen. Geen publiekswissel en alleen een korte speech op het veld. Aardig maar geen afscheid dat me bij zal blijven.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Leuke overzicht van de NOS over de titelstrijd met het weergeven van raceauto's. Wel jammer dat het steeds maar flitsen van wedstrijden zijn, maar ach..

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

Afscheid van Van der Sar viel me dan weer beetje tegen. Geen publiekswissel en alleen een korte speech op het veld. Aardig maar geen afscheid dat me bij zal blijven.

Misschien omdat hij nog de CL finale speelt? Ik denk dat hij nog wel een eervol afscheid krijgt.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Kai schreef:

Ik heb wat dingen van Kevin de Bruyne gezien, dat kan ook weleens een geweldenaar worden.

Ajax wilde hem ook hebben, geloof ik.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Van Persie breekt een record in Engeland. Liefst 18x na de winter gescoord. Nog nooit gebeurd.

Impressive wat hij na zijn blessure heeft laten zien. Jammer dat hij ''maar'' voor Arsenal speelt en niet voor prijzen winnende ploegen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Misschien omdat hij nog de CL finale speelt? Ik denk dat hij nog wel een eervol afscheid krijgt.

Is toch geen thuis wedstrijd, je verwacht toch wel wat meer. Aan de andere kant het blijft Man U publiek, daar verwacht ik dan weer niet zo veel van.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Van Persie breekt een record in Engeland. Liefst 18x na de winter gescoord. Nog nooit gebeurd.

Impressive wat hij na zijn blessure heeft laten zien. Jammer dat hij ''maar'' voor Arsenal speelt en niet voor prijzen winnende ploegen.

Laat 'm maar eerst volledige seizoenen spelen.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Laat 'm maar eerst volledige seizoenen spelen.

Ik geef er vooral zijn potentie mee aan. Als hij het hele jaar fit was geweest, dan was hij denk ik topscorer van de PL geworden.

Maar verder met je eens, zijn blessureleed is een lastig probleem.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Potentie heeft ie, dat heeft ie al jaren, maar in een half seizoen heb je er weinig aan natuurlijk. Voor de rest eens met je, unieke prestatie. Maar net als bij Ronaldo, je koopt er alleen niets voor .

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Potentie heeft ie, dat heeft ie al jaren, maar in een half seizoen heb je er weinig aan natuurlijk. Voor de rest eens met je, unieke prestatie. Maar net als bij Ronaldo, je koopt er alleen niets voor .

Alleen gun ik het van Persie wel en Ronaldo niet

Maar het verschil is dat Ronaldo voor een team speelt die prijzen KAN pakken en van Persie voor Arsenal waarvan je weet dat ze misschien in 2045 weer eens een titel winnen met dit Wenger beleid.

Ik zou graag zien dat Barcelona voor van Persie zou gaan.

Xaxi en Iniesta en voorin jongens als Villa, van Persie en Messi. Wow!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Persie past daar perfect idd, ook een minder fysieke competitie maar als Persie daar gaat spelen worden ze toch stukken minder sympathiek. Ga ik straks nog voor Real rooten in El Clasico, en dat wil ik niet .

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Heb je dan een hekel aan van Persie? Ben geen fan van hem ofzo, maar hij lijkt me toch een spontane, vriendelijke jongen.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

Feyenoorders zijn nooit leuk A&L

Het is van Persie de kakkerlak. verk...... dat is zijn vak, je kan er op wachten, hij gaat je v......, van Persie de kakkerlak

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hekel misschien een groot woord maar vind het maar een vervelend kereltje. Vreemde maniertjes, akelig gedrag, dat Marokkaanse straattaaltje en dan inderdaad dat geforceerde braafste jongetje van de klas achteraf. Nee, ik heb het niet zo op 'm. Ik vind Persie wel de meest akelige speler van het Nederlands elftal. Wel een erg goede voetballer, dat wel.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3909 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Op Wembley? Nee laatste competitiewedstrijd was meest logische moment. Kreeg ook afscheidje maar minder indrukwekkend dan gehoopt/verwacht

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Vreemd, ik kijk op EL het seizoensoverzicht van Ajax en ze laten elke wedstrijd en elke goal zien, maar ze zijn gewoon vergeten Ajax-Heracles (wedstrijd of 6 voor het einde) compleet vergeten erin te verwerken...

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Oh god, een uurtje over Fred Rutteng... SAAI!!

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

Stadion van DC United waar Ajax zometeen speelt.

(afbeelding)

Beetje raar daar achter het doel.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat PSV zo laconiek over Rutten praat en dat alles koek en ei lijkt is vreselijk om aan te zien. Wat een kutclub is het toch ook. Bij Ajax was die man al 10 keer ontslagen en terecht. Die man wint gewoon geen prijzen, lijkt me nu toch wel duidelijk. Maar goed, als ze hem houden wordt PSV in ieder geval weer geen kampioen

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

PSV is een warme club he

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

Inderdaad zeg, wat een kutafscheid voor vd Sar. Gelukkig zingt het publiek hem ook toe....

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Leek nergens naar idd, maar misschien komt er later nog een echt groots afscheid. Heeft Sar zeker verdiend. Bij Ajax was die wel meer geëerd in ieder geval.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

@ rep_robert

Inderdaad appart geregeld ik zou daar niet mijn auto parkeren. Dat huisje zal wel van Carglass zijn

Wel een groot stadion daar zeg.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

Moviemafketel:

Hehe Ajax Foto Side - remegroup.dk

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

rep_robert schreef:

Moviemafketel:

Hehe Ajax Foto Side - remegroup.dk

haha dat is pas een toffe bruiloft!

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

Hij gooide ook blikken Heineken bier naar die Ajax supporters toe(en nee, niet om ze te verwonden ). Hij snapt het

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Blackpool

Van Persie

Arsenal

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.