• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.390 films
  • 12.572 series
  • 34.808 seizoenen
  • 656.347 acteurs
  • 200.461 gebruikers
  • 9.467.549 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Hij is het succes, en als je hem wil overtuigen moet je toch met een goed bod komen. Dat wist Depp ook, ga er maar vanuit dat ie ook het onderste uit de kan heeft weten te halen. Vandaar ook dat percentage wat ie er nog bovenop krijgt. Had Depp niet genomen, en de film flopt volledig.

Die andere 'grote' namen hebben minder te willen en zullen ook al genoegen nemen al ze wat miljoentjes krijgen.

(quote)

'maar' 94 miljoen? Daar kan je een aardige cast & crew en een meer dan aardige blockbuster van maken hoor. En het

(quote)

En zijn goed recht. En met de bedragen die omgaan in vooral blockbuster land vind ik het helemaal niet zo absurd. Je moet het ook niet vergelijken met jouw maandloon natuurlijk .

(quote)

Ook bij de vorige delen verdiende Depp veel en die hadden een kleiner budget. 250 miljoen is nog steeds niet bevestigd.

Heb even een reactie in zijn topic neergezet hoor

Film >> Cast en crew >> Johnny Depp

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Zwolle is toch nog bezig zichzelf te redden. Momenteel verlenging (107 minuten nu) omdat ze van 0-1 nog 2-1 maakten. Ik zet het maar weer aan. Hopen op penalty's.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee, niet Zwolle. Weer zo'n saaie club als de Graafschap . Zelfde lelijke shirts ook. Nu hopen dat VVV orde op zaken gaat stellen.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3441 stemmen

Zul je net zien, een speler die is geleend van Zwolle mist de strafschop voor Cambuur... Maar laat VVV en Excelsior er maar in blijven. Het is allemaal niks.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee, niet Zwolle. Weer zo'n saaie club als de Graafschap . Zelfde lelijke shirts ook. Nu hopen dat VVV orde op zaken gaat stellen.

Graafschap is toch schitterend? Dat ze nou in de Kuip winnen zal je wel dwarszitten

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

FillumGek schreef:

Zul je net zien, een speler die is geleend van Zwolle mist de strafschop voor Cambuur... Maar laat VVV en Excelsior er maar in blijven. Het is allemaal niks.

Vreemd gevoel lijkt me ook, zal echt wel meegespeeld hebben .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Graafschap is toch schitterend? Dat ze nou in de Kuip winnen zal je wel dwarszitten

Dat ook . Nee, winnen in de Kuip is niet zo'n hele opgave, heb er gewoon niets mee. No offence verder .

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Vind de GS een leuke club. 1 van de weinigen onderin die gewoon Eredivisiewaardig is met het stadion en de achterban.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3441 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Vreemd gevoel lijkt me ook, zal echt wel meegespeeld hebben .

Moest meteen denken aan de geboren Amsterdammer Landzaat met zijn eigen goal Allemaal geen opzet natuurlijk, maar wel toeval.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

FillumGek schreef:

(quote)
Moest meteen denken aan de geboren Amsterdammer Landzaat met zijn eigen goal Allemaal geen opzet natuurlijk, maar wel toeval.

Het kan ook slechter aflopen...

Vertonghen met de 2-2 namens RKC in 2006-2007 toen Ajax daardoor niet enkele duels voor het einde de koppositie pakte

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

Landzaat heeft met zijn kuttekop zelfs op de F-Side gestaan vroeger. Vies mannetje hehe. Goedmakertje vorige week zondag.

Die hele pay-offs kunnen me verder geen zak schelen, komen echt als (dure)mosterd naar de maaltijd.

Apollinisch

• 21301 berichten
  • 0 stemmen

Doe mij maar Cambuur, Sparta en Zwolle in plaats van RKC, VVV en Heracles. Zijn nog enigszins clubs met een Eredivisiewaardig stadion (10000+) en dito achterban.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

FillumGek schreef:

(quote)

Nee maar echt hoor. Ik vertrouw 'm voor geen meter. Ging vorig jaar bij de 5-1 afstraffing ook pas scoren toen Ajax niet meer kon verliezen. En scoort altijd in de Kuip, behalve toen i een Feyenoord shirt aan had. Rat eerste klas .

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Herinner me nog wel het spandoek bij Ajax-Feyenoord nadat Landzaat net bij Feyenoord getekend had:

Land(zaat)verrader

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Het kan ook slechter aflopen...

Vertonghen met de 2-2 namens RKC in 2006-2007 toen Ajax daardoor niet enkele duels voor het einde de koppositie pakte

Die Jan is dan zo'n klootzak dat ie juist extra gemotiveerd is .

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Apollinisch schreef:

Doe mij maar Cambuur, Sparta en Zwolle in plaats van RKC, VVV en Heracles. Zijn tenminste clubs met een enigszins Eredivisiewaardig stadion (10000+) en dito achterban.

Heracles noemen is natuurlijk onzinnig. Als 1 promovendus aangetoond heeft dat ze op elk gebied in de Eredivisie horen...

Voor dit jaar doe maar Zwolle erin en Excelsior behouden.

VVV lekker nokken.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3441 stemmen

Mijn sympathie voor Heracles in in 2 jaar tijd enorm gegroeid. Sparta mag ook wel een keer terugkomen, maar moeilijk te zeggen of dat binnen korte tijd gebeurt. Voor de rest; VVV, RKC, Cambuur, Zwolle...één pot nat wat mij betreft.

Excelsior lijfsbehoud hoop ik al gaan diverse sterkhouders weg dus volgend seizoen krijgen ze het weer heel moeilijk tenzij ze een aantal versterkingen kopen/huren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heracles is ook lastig om die uit de eredivisie te voetballen op dit moment . Spelen in die andere playoffs .

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Herinner me nog wel het spandoek bij Ajax-Feyenoord nadat Landzaat net bij Feyenoord getekend had:

Land(zaat)verrader

Klopt

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sparta speelt nu gewoon waar het hoort. Ze willen toch nooit naar de goede kant van de Maas, laat het lekker zo dan .

Apollinisch

• 21301 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Heracles noemen is natuurlijk onzinnig. Als 1 promovendus aangetoond heeft dat ze op elk gebied in de Eredivisie horen...

Excelsior dan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Excelsior moet sowieso blijven. Goed voor de Feyenoord talenten om eredivisie ervaring op te doen .

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Voor de liefhebbers, vanavond trouwens een Eredivisie overzicht op Studio Sport @19.00 uur. Ga het zeker nu kijken. Het zijn hoogtepunten, dus Feyenoorders kunnen beter zappen

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3441 stemmen

Zal wel pro Ajax zijn, dus ik skip ook

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4160 stemmen

Ik pleur er wel een filmpje in, heb mijn Ajax sites wel. Heb geen zin in beelden van het eerste seizoenshelft en al die andere clubs. Pay-offs hoef ik ook niet te zien

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Ik pleur er wel een filmpje in, heb mijn Ajax sites wel. Heb geen zin in beelden van het eerste seizoenshelft en al die andere clubs. Pay-offs hoef ik ook niet te zien

Heb jij een filmpje met de wedstrijden van Ajax na ADO uit? Een compilatiefilmpje?

Ik ga wel kijken. Effe genieten van de 10-0, van Twente-Ajax, van de ondergang van PSV, van de allerbeslissende Ajax-Twente...genot.

Ze hadden alleen beter een weekje kunnen wachten, dan hadden ze alle play offs erbij kunnen doen.

Ik wacht op de kampioensdvd van Ajax met alle beelden. Achteraf kwam alles goed, dus mooi hoor.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Naomi Watts schreef:

Leuk cluppie toch? Redelijk fanatiek en 'groot' publiek kort op het veld en spelen vaak wel met strijd op dat knollenveld. En ik geloof nog steeds echt bier in het stadion

Hoorde dat ze een stadion wilden in de vorm van een tractor band als grap maar toch

en Excelsior is door

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Hebben de Belgen eindelijk weer eens een potentiele wereldtopper in de gelederen is hij bankzitter

Voetbalzone - 'Bij België is men blind, hij is geen goudklompje maar een goudmijn'

Een prachtspeler doet mij ontzettend veel denken aan CR9

Jammer dat VVV nu tegen Zwolle moet.

En Exelcior-Helmond sport word helaas.

Had liever Zwolle en VVV in de Eredivisie. Want die andere 2 hebben daar absoluut niet de accommodatie voor of achterban wat Eredivisie waardig is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hazard is geweldig, Leekens kan zoveel vinden maar Zidane die blijft aandringen hazard te halen bij Real zegt zoveel meer.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Dit moet het slechtst bedachte kampioensliedje zijn

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.