• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.081 seizoenen
  • 649.213 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.114 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Zal wel met dit afgrijselijke (hoe mix ik dezelfde kleuren zoveel mogelijk in een)tenue te maken hebben :

(afbeelding)

Had Ajax nu maar met dat verkeersregelaarsshirt (uitshirt) gespeeld, dan was 'ie vast wel wakker geworden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hij heeft de basiself haast nog nooit drastisch veranderd.

Alsof die drie wisselingen van nu (twee 'nieuwe' spelers maar zelfs) dan zo drastisch zijn ... dat is dit seizoen wel al vaker gebeurd bij Feyenoord.

Dus eigenlijk moet een trainer altijd met dezelfde spelers beginnen?
Dat maak jij ervan. Maar wat ie nu doet werkt ook voor geen meter en zal het zelfvertrouwen van een ploeg en het individu geen goed doen, zeker niet als ie spelers dan ook nog openlijk af begint te vallen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Had Ajax nu maar met dat verkeersregelaarsshirt (uitshirt) gespeeld, dan was 'ie vast wel wakker geworden.

Sorry, die hangen al aan het plafond. Glow in the Dark Gelukkig zitten wij maar 1 jaar aan dat shirt vast. Jullie al 100 jaar.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nu nog een extra ster erbij.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Big-T schreef:

Lijkt me niet verstandig om Castaignos in zijn eerste seizoen meteen 34 wedstrijden te laten spelen. Feyenoord zal domineren en in de kleine ruimtes gaan spelen waar je Jhon goed voor kunt gebruiken, aan het loopvermogen van Luc heb je dan helemaal niks aan.

Dit gaat misschien wat te ver wat ik ga zeggen maar een paar weken geleden vond ik Luc op Henry en Muller lijken. Vind hem eigenlijk niks weg hebben van Huntelaar.

Waarom niet? Elke wedstrijd is weer een ervaring / training meer. Als hij het zelf wil en fysiek / mentaal aan kan, dan lijkt veel spelen alleen maar goed voor zijn ontwikkeling.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

zeker niet als ie spelers dan ook nog openlijk af begint te vallen.

Zucht. Gaan we dat er weer bij halen...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Zal wel met dit afgrijselijke (hoe mix ik dezelfde kleuren zoveel mogelijk in een)tenue te maken hebben :

(afbeelding)

Mooie outfit.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Sorry, die hangen al aan het plafond. Glow in the Dark Gelukkig zitten wij maar 1 jaar aan dat shirt vast. Jullie al 100 jaar.

- Het Feyenoordshirt is met afstand het mooiste shirt van de Eredivisie.

- We hebben ook al het mooiste stadion.

- De mooiste (lekkerste) (ex) ambassadrice

(afbeelding)

(afbeelding)

(jammer dat ik het plaatje van haar in een Feyenoord pyjama/hemdje niet kan vinden).

-De beste supporters.

Nu nog het beste team, maar dat is slechts bijzaak.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Klopt, ik had het niet beter kunnen verwoorden

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Renate Verbaan is wel erg lekker inderdaad Zelfs met dat vieze vod aan wat ze draagt

Oja, prognose, Feyenoord-De Graafschap 1-2. Mark my words. De GS voetbalt een stuk beter en heeft sowieso een veel betere mentaliteit. Jammer dat Geertje den Ouden er niet meer is, kan hij net als 2 jaar terug zo'n bal in de Kuip erin stiften

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Thuis durven ze wel de middellijn over hoor.....

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Thuis durven ze wel de middellijn over hoor.....

Dan nog. Kwalitatief is de GS niet veel minder dit jaar, als je de vorm van Feyenoords spelers bekijkt. Ooit worden zij vast beter, maar dit jaar geef ik iedereen minus Willem II en VVV een kans om uit en thuis van Feyenoord te winnen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

In de Kuip gelukkig niet, daar spelen ze stukken beter dan uit. Vergeet ook niet dat Feyenoord ook uit een paar keer tegen lullig puntverlies is aangelopen. Was het geluk een paar keer aan onze kant geweest, hadden we er een stuk beter voor gestaan, maar best is het allemaal niet.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

- Het Feyenoordshirt is met afstand het mooiste shirt van de Eredivisie.

- We hebben ook al het mooiste stadion.

- De mooiste (lekkerste) (ex) ambassadrice

(afbeelding)

(afbeelding)

(jammer dat ik het plaatje van haar in een Feyenoord pyjama/hemdje niet kan vinden).

-De beste supporters.

Nu nog het beste team, maar dat is slechts bijzaak.

Blij dat je niet vies bent van een flinke portie zelfspot

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

In de Kuip gelukkig niet, daar spelen ze stukken beter dan uit. Vergeet ook niet dat Feyenoord ook uit een paar keer tegen lullig puntverlies is aangelopen. Was het geluk een paar keer aan onze kant geweest, hadden we er een stuk beter voor gestaan, maar best is het allemaal niet.

Zoals het ook een paar keer enorm mee zat voor Feyenoord. Ik noem de Graafschap uit (raakte de thuisploeg niet iets van 3x de lat/paal?) of ADO thuis (ADO had alle kansen om te winnen) en zo zijn er meer voorbeelden. En je mag blij zijn dat PSV niet met 11-0 won

jordkaka

• 219 berichten
  • 255 stemmen

Hoezo zelfspot? Het mag ondertussen toch wel duidelijk zijn dat Feyenoord de trouwste supporters heeft, en een prachtig stadion.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Niet weer die Legioen zelfpijperij he

Je zou bijna wensen dat het sportief weer beter met die club ging, dan hoor je dat gezeur tenminste niet de hele tijd

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Mario Been heeft hier gewoon heel veel accounts.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Als iemand zegt dat ie dat foeilelijke shirt al mooi vindt kan ik diegene al niet meer eens serieus nemen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Je zou bijna wensen dat het sportief weer beter met die club ging, dan hoor je dat gezeur tenminste niet de hele tijd

Ach, we kunnen natuurlijk ook gewoon voor Ajax, PSV of Twente worden afhankelijk van wie er kampioen wordt, maar dat is veel te makkelijk.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Je zou haast zeggen dat ze expres zo kut zijn, zo kunnen ze zichzelf nog de hemel inprijzen.

En dan durven ze die Ajacieden ook nog is arrogant te noemen altijd he Gekker moet dat Rotjeknor volk niet worden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ach, we kunnen natuurlijk ook gewoon voor Ajax, PSV of Twente worden afhankelijk van wie er kampioen wordt, maar dat is veel te makkelijk.

Over 2,5 jaar zit Nederland vol met Vitesse fans

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dan nog. Kwalitatief is de GS niet veel minder dit jaar, als je de vorm van Feyenoords spelers bekijkt. Ooit worden zij vast beter, maar dit jaar geef ik iedereen minus Willem II en VVV een kans om uit en thuis van Feyenoord te winnen.

Ik weet dat je het leuk vindt om te zeggen, maar kwalitatief is Feyenoord uiteraard wel sterker. Ik zeg: 3-1.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Zoals het ook een paar keer enorm mee zat voor Feyenoord. Ik noem de Graafschap uit (raakte de thuisploeg niet iets van 3x de lat/paal?) of ADO thuis (ADO had alle kansen om te winnen) en zo zijn er meer voorbeelden. En je mag blij zijn dat PSV niet met 11-0 won

Haha, waar heb je het over? Graafschap en Feyenoord waren eerder gelijkwaardig (wat al triest is) en Feyenoord had echt dik en dik verdiend gewonnen van ADO. Denk dat je de verkeerde wedstrijd voor je hebt. Feyenoord had geluk met een doelpunt tegen AZ (buitenspel), maar had er in die wedstrijd helemaal niets aan (Feyenoord wad daarvoor al benadeeld bij een doelpunt van AZ). Dat was de mazzel dit seizoen wel zo ongeveer. Misschien nog een buitenspelgoal van Luc.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Over zelfpijperij gesproken. Vreemd dat je Rep hier nooit op aanspreekt.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

Als iemand zegt dat ie dat foeilelijke shirt al mooi vindt kan ik diegene al niet meer eens serieus nemen

Als jij een NEC-supporter was geweest, had je dat shirt zelfs mooi gevonden!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik weet dat je het leuk vindt om te zeggen, maar kwalitatief is Feyenoord uiteraard wel sterker. Ik zeg: 3-1.

Waarom is Feyenoord sterker? In cijfers voor en tegen scheelt het al niks en je staat zelfs in punten onder de Graafschap.

Ik vind de GS echt beter voetbal op de mat leggen dan jullie. Jammer dat Waterman een zwakke keeper is, dat is de enige echte zwakke schakel bij de GS.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Haha, waar heb je het over? Graafschap en Feyenoord waren eerder gelijkwaardig (wat al triest is) en Feyenoord had echt dik en dik verdiend gewonnen van ADO. Denk dat je de verkeerde wedstrijd voor je hebt. Feyenoord had geluk met een doelpunt tegen AZ (buitenspel), maar had er in die wedstrijd helemaal niets aan (Feyenoord wad daarvoor al benadeeld bij een doelpunt van AZ). Dat was de mazzel dit seizoen wel zo ongeveer. Misschien nog een buitenspelgoal van Luc.

Nee, ik heb de goede wedstrijden voor me. ADO had een verdiende 0-1 ruststand en vlak daarvoor of daarna (ben ik even kwijt) hadden ze geloof ik een hele grote kans verprutst.

Vind niet dat Feyenoord dit jaar opvallend veel pech heeft. Het zat een paar maal mee en een paar maal tegen.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Is Michael Lumb al weg bij Feyenoord of slokt hij nog steeds salaris op?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Waarom is Feyenoord sterker? In cijfers voor en tegen scheelt het al niks en je staat zelfs in punten onder de Graafschap.

Ik vind de GS echt beter voetbal op de mat leggen dan jullie. Jammer dat Waterman een zwakke keeper is, dat is de enige echte zwakke schakel bij de GS.

Je hebt het over kwaliteit. De spelers van Feyenoord hebben (utieraard) meer kwaliteit. Sowieso de selectie (met iets van 6 - langdurige - blessures). Feyenoord speelt thuis ook vele malen sterker dan uit, dus daar moet iets van angst in het team zitten. Daarnaast moet Feyenoord de Graafschap thuis nog trekken, en heeft Feyenoord weer meer punten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.