- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
In de Kuip tegen de Graafschap kan een wandelende rollade misschien ook nog wel scoren. Zegt helemaal niets. Ik zou juist die Kastanje laten staan. Je zegt het zelf al, van Beukering is erg beperkt. En dat kan je ook aflezen aan zijn statistieken.
Iemand vergeleek hem hier een paar dagen geleden al met Huntelaar. Complete onzin natuurlijk. Als je ziet wat voor (technisch bijzondere) goals KJH heeft gemaakt dan kan je niets anders zeggen dan dat het een retegoede spits is. Het ontbreekt hem alleen aan snelheid.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Lijkt me niet verstandig om Castaignos in zijn eerste seizoen meteen 34 wedstrijden te laten spelen. Feyenoord zal domineren en in de kleine ruimtes gaan spelen waar je Jhon goed voor kunt gebruiken, aan het loopvermogen van Luc heb je dan helemaal niks aan.
Dit gaat misschien wat te ver wat ik ga zeggen maar een paar weken geleden vond ik Luc op Henry en Muller lijken. Vind hem eigenlijk niks weg hebben van Huntelaar.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Feyenoord zal domineren .
Weet je wel eigenlijk hoe zwak ze zijn, die gassies moeten zich schamen, allemaal Feyenoord onwaardig.
Domineren laat me niet lachen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Lijkt me niet verstandig om Castaignos in zijn eerste seizoen meteen 34 wedstrijden te laten spelen. Feyenoord zal domineren en in de kleine ruimtes gaan spelen waar je Jhon goed voor kunt gebruiken, aan het loopvermogen van Luc heb je dan helemaal niks aan.
Dit gaat misschien wat te ver wat ik ga zeggen maar een paar weken geleden vond ik Luc op Henry en Muller lijken. Vind hem eigenlijk niks weg hebben van Huntelaar.
Enige kleine ruimte die Jhon bezet zou moeten houden is dat vierkante zitoppervlak van het stoeltje op de tribune. Best een drama eigenlijk dat Feyenoord het met Luc en Jhon moet doen. Ben het met je eens dat Luc teveel hooi op z'n vork moet nemen af en toe. Maar haal dan een andere spits of zo. Die Jhon speelt er alleen omdat Been hem dat waarschijnlijk in zijn NEC periode aan hem heeft belooft of zo.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Tsjah, bekijk zijn statistieken maar.
Jhon van Beukering - Wikipedia - nl.wikipedia.org
En dit heeft Feyenoord gehaald. Veel plezier ermee zou ik zeggen. Een spits die 3 seizoenen geleden 11 goals heeft gescoord voor NEC en 4+5 seizoenen geleden 21 en 10 goals heeft gescoord in de eerste divisie bij 1 van de "beste teams".
Daarmee bedoel ik dat hij er niets van kan. Hoe haalt Feyenoord het in zijn hoofd om een spits als van Beukering te halen. Amper goed genoeg voor de Nederlandse middenmoot en nooit een memorabele prestatie neer gezet.
Hallo, hij heeft de Zilveren Bal gewonnen. 
Tuurlijk is het schandalig dat Feyenoord hem haalt, daar was bijna iedereen het wel over eens, hoor. Maar het was hij of helemaal niemand. Feyenoord had op dat moment maar 1 spits. Die nota bene 18 jaar is. Beukering is ook niet voor de basis gehaald. Ik praat het niet goed, maar beter hij dan de rest van het seizoen met 1 spits spelen.
En een wedstrijden tegen de Graafschap kan hij wel van waarde zijn.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Weet je wel eigenlijk hoe zwak ze zijn, die gassies moeten zich schamen, allemaal Feyenoord onwaardig.
Domineren laat me niet lachen.
Natuurlijk zal Feyenoord de wedstrijd tegen de GS wel domineren. Doen ze wel vaker thuis (wel te weinig nog). Uit nooit, dat klopt.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Iemand vergeleek hem hier een paar dagen geleden al met Huntelaar. Complete onzin natuurlijk.
Denk dat je in de war bent met Janko.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Tegen een club als de Graafschap kun je wel wat aan Bugerking hebben.
Wat hij zegt.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ze moeten Makaay gewoon op de bank zetten joh. Serieus, die is nog wel fit genoeg toch??
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Denk dat hij gewoon weer 3 miljoen vraagt, Don.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Been gooit basiself Feyenoord drastisch om tegen De Graafschap
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Denk dat hij gewoon weer 3 miljoen vraagt, Don.
Nee joh. Maar serieus, die is nog wel een klasse beter dan beukhemdrin hoor.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
AMSTERDAM - Trainer Frank de Boer van Ajax heeft zijn excuses aangeboden aan Feyenoorder Tim de Cler voor het gedrag van Jody Lukoki. De Ajax-debutant deed woensdagvond in de klassieker tegen Feyenoord (2-0) ook buiten de lijnen van zich spreken. Na een achterbal zette de 18-jarige Lukoki De Cler voor schut met een bal tussen de benen. De Boer vindt dat niet kunnen.
Is er zo'n jochie, die amsterdams bravoure toont, is het weer niet goed. 
Ebicilio, Castillion en Burnet bijgetekend. Ricardo Kishna heeft met ajax een mondeling akkoord bereikt. In de speler uit de B1, hadden ook diverse grote ploegen uit Engeland en Italië interesse.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
In ieder geval een klasse sneller. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen

Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Is er zo'n jochie, die amsterdams bravoure toont, is het weer niet goed. 
Ebicilio, Castillion en Burnet bijgetekend. Ricardo Kishna heeft met ajax een mondeling akkoord bereikt. In de speler uit de B1, hadden ook diverse grote ploegen uit Engeland en Italië interesse.
Ach man, dat was gewoon wat extra zout in de wonde gooien van de Boer.
Net of de Cler iets met deze "excuses" kan...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Tuurlijk, maar hij is ook 10 x zo duur. En dat kan Feyenoord niet betalen.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Misschien slaapt de Cler wel beter met de excuses van Frank. 
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
ENSCHEDE - Hoewel de carrière van Collins John volledig in het slop is geraakt, blijft de grote broer van Ola John toch het grote voorbeeld van het FC Twente-talent. ,,Ik kan leren van hem, ook van de dingen die niet goed zijn gegaan”, beseft de 18-jarige Ola John, die tegen Heracles Almelo een verdienstelijk debuut in de basis maakte.
Ola John (l) Collins John was ruim acht jaar geleden zeventien, toen hij net als zijn broertje nu als toptalent debuteerde voor FC Twente. Het ging razendsnel met de aanvaller, die al na anderhalf jaar naar Fulham verhuisde. Achteraf kun je zeggen, dat het te snel is gegaan. Collins John wordt vaak genoemd als een goed voorbeeld van een verkeerde carrièreplanning.
De nu 25-jarige Collins John is na mislukte avontuurtjes bij NEC, Roeselare en Chicago Fire op zoek naar een nieuwe club en traint momenteel in Turkije mee met een Azerbeidzjaanse ploeg. Recent toonden Union Berlin en Wisla Krakau interesse. ,,Collins is de vaderfiguur in ons gezin en de financiën speelden ook mee, toen hij de kans kreeg om in de Premier League te spelen”, weet Ola John. ,,In Engeland heeft hij ook een goede tijd gekend. Hij is nog een jaar topscorer van Fulham geweest en heeft het Nederlands elftal gehaald. Toen er een nieuwe trainer kwam, die het niet in hem zag zitten, ging het minder. Maar Collins blijft als grote broer mijn voorbeeld.”
Die is over twee jaar ook te zwaar.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Misschien slaapt de Cler wel beter met de excuses van Frank.
Ik verdenk hem er sterk van dat hij 's nachts niet in bed ligt, maar zich in kroegen bevindt. Ook op de zaterdagavond. Hoe is zijn slechte spel anders te verklaren?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Tuurlijk, maar hij is ook 10 x zo duur. En dat kan Feyenoord niet betalen.
Hij is nu toch scout ofzo? Of spitsentrainert?
Dan staat ie al op de loonlijst ja. 
Geef jij het idee van mij door aan Been of moet ik hem weer bellen?
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Die is over twee jaar ook te zwaar.
Die voetbalt over 3 jaar bij Feyenoord.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Hij is nu toch scout ofzo? Of spitsentrainert?
Dan staat ie al op de loonlijst ja. 
Geef jij het idee van mij door aan Been of moet ik hem weer bellen?
Ik ga zo toevallig toch langs. Ik zal ook meteen zeggen dat hij John de Wolf gewoon ipv Bahia moet opstellen. Haha, die John de Wolf bij Megastad FM, trouwens. Hij zat telkens te schelden. Andere commentator: "John, je bent op de radio." 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Been weet zelf niet wat ie doet. Feyenoord heeft gewoon vastigheid nodig, geen wekelijkse wisselingen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik ga zo toevallig toch langs. Ik zal ook meteen zeggen dat hij John de Wolf gewoon ipv Bahia moet opstellen. Haha, die John de Wolf bij trouwens. Hij zat telkens te schelden. Andere commentator: "John, je bent op de radio."
Welk radiostation was dat?
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Ik verdenk hem er sterk van dat hij 's nachts niet in bed ligt, maar zich in kroegen bevindt. Ook op de zaterdagavond. Hoe is zijn slechte spel anders te verklaren?
Misschien zijn z'n wondersloffen wel kapot.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Welk radiostation was dat?
Shit, vergat ik Megastad FM te noemen. Hoe heet die andere commentator eigenlijk? Wat een popie jopie man...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Zal wel met dit afgrijselijke (hoe mix ik dezelfde kleuren zoveel mogelijk in een)tenue te maken hebben
:

Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Shit, vergat ik Megastad FM te noemen. Hoe heet die andere commentator eigenlijk? Wat een popie jopie man...
Oh ja, MEGASTAD FM zei je!!
Ik verstond het niet goed, maar je zei dus MEGASTAD FM!
Is dat niet die radiozender die op 93.9 te beluisteren is? Ja, dat is die.
Die andere commentator is idd een kwellebel.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Been weet zelf niet wat ie doet. Feyenoord heeft gewoon vastigheid nodig, geen wekelijkse wisselingen.
Hij heeft de basiself haast nog nooit drastisch veranderd. Hij probeert dingen uit ja, dat lijkt me nogal logisch. Mede dankzij blessures moet hij weleens iets veranderen. Logisch gevolg. Cabral komt net kijken. Mokotjo stond regelmatig in de basis, mede omdat Fer geblesseerd is.
El Ahmadi presteerde niet. Mag Been hem er dan niet uithalen? Dus eigenlijk moet een trainer altijd met dezelfde spelers beginnen? 
Verder vind ik Been ook geen tactisch brein ofzo.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.