- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Voetbalzone - VVV-Venlo wil zich direct veilig spelen en nog twintig punten halen
Die mensen bij VVV zijn echt wereldvreemd zeg. Je mag blij zijn als je met deze ploeg nog 10 punten weet te pakken. Als je geen laatste wordt, dan heb je naar verwachting gepresteerd.
Ik las in VI vandaag een interview met Jan van Dijk. Die legde de vinger op de zere plekken. Ik had medelijden met hem toen ik zijn interview las. Die Hai Berden vond zelfs het linkerrijtje wel reeel...
Daar irriteer ik me ook mateloos aan. Op zich vind ik Jan van Dijk best wel een pieperd eigenlijk, maar die Hai Berden is inderdaad gewoon helemaal wereldvreemd in het voetbal.
Zulke gasten moeten gewoon worden verbannen uit het voetbal, dat gaat helemaal nergens over. Sinds ie een toevalstreffer heeft gemaakt met Honda, is het hem gaan rijzen in zn koppie.
Het linkerrijtje 
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Het linkerrijtje
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Ruud van Nistelrooy heeft na bijna vijf jaar zijn ruzie met Alex Ferguson telefonisch bijgelegd. De spits en zijn trainer bij Manchester United raakten in conflict met elkaar toen Van Nistelrooy in februari 2006 niet mocht invallen in de finale van de Carling Cup.
Een half jaar later vertrok de Nederlander naar Real Madrid en hij is nooit meer teruggeweest op Old Trafford. „Twee, drie keer per jaar dacht ik in een onbewaakt moment: drama dat het zo met Ferguson is gelopen. Op een gegeven moment wilde ik het opgelost hebben, ook voor mezelf”, zegt Van Nistelrooy vandaag in Voetbal Magazine.
Lang wist de Nederlandse international niet hoe hij het moest aanpakken. „Toen heb ik hem eerst op aanraden van mijn vrouw Leontien een sms’je gestuurd. Of ik hem een keer mocht bellen? Hij antwoordde: ’da’s goed, bel me dan en dan, zo laat’. Hij nam op en zei ’ Hello, okay, go ahead.’ Meteen van kom maar. Ik: ’Ik wil mijn excuus aanbieden’. Hij: ’Dat waardeer ik. Wanneer we elkaar ontmoeten, zal alles okay zijn’. Dat vond ik super! Dat zei ik ook tegen hem: ’die vijf jaar bij Manchester United waren fantastisch, ook met jou. Jammer dat het zo gelopen is’. Als ik Ferguson tegenkom – en ik hoop vurig dat dit nog een keer gebeurt – dan zal ik hem omhelzen. Dan is de zaak gesloten.”
Ruud 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wat vinden jullie van deze stelling:
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

Anyway, Grunn-Twente dit weekend, toppertje. 
btw: Hier snap ik ook niks van:
'Ajax en PSV hopen op komst Gudjohnsen' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Een reserve van Stoke City?? Kom nou, loppt er niks in de jeugd dan zo'n oue?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Gudjonsen

Schijnbaar leert Ajax er weinig van nadat ze met oa Luque, Kuffour, Tainio en Atouba al vele mislukte veteranen flops die het Ajax spelletje niet kennen binnen hebben gehaald. God verhoede dat die Ijslander echt komt.
Beter nieuws is dat Ajax Ozbiliz en Ebecelio contracten tot 2015 wil voorleggen!
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik snap daar niks van A&L. Niet verwacht van Frank de Boer ook.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het idee snap ik wel. Suarez kan deze maand nog verkocht worden en Ajax zoekt dan wel een aanspeelpunt. Maar liever dat ze dan eens verder zoeken. Dan nog liever Bas Dost, maar ook Dost please niet.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Beter nieuws is dat Ajax Ozbiliz en Ebecelio contracten tot 2015 wil voorleggen!
2015? Na een paar leuke wedstrijden gespeeld te hebben?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
2015? Na een paar leuke wedstrijden gespeeld te hebben?
Do'h. Net of Ajax hen daar op beoordeeld. Ajax kent die jongens al jaren, komen uit eigen opleiding. Ajax ziet potentie in hen, en terecht. Zeker Ebecelio doet het bijzonder aangenaam.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Het lijkt er nu toch op dat Suarez echt verkocht gaat worden?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vrijdag, 21 januari 2011 om 11:54
Het ziet ernaar uit dat Mario Been zaterdag met flink wat andere namen begint aan de wedstrijd tegen De Graafschap, dan de spelers die hij opstelde in de Klassieker van twee dagen geleden. De Rotterdammers gingen daarin met 2-0 ten onder en Been verweet zijn ploeg daadkracht en lef. Ook trok hij het talent van twee jonge spelers, Georginio Wijnaldum en Luc Castaignos, in twijfel.
Op basis van de laatste training op Varkenoord, vrijdagmorgen, concluderen Voetbal International en NUsport dat Kamohelo Mokotjo, André Bahia en Luc Castaignos zaterdag op de bank beginnen tegen De Superboeren. Castaignos lijkt te worden vervangen door Jhon van Beukering en achterin neemt Stefan de Vrij (volledig hersteld van bloedarmoede) de plek van Bahia in het centrum van de verdediging in.
Door alle omzettingen is er ook voor plaats voor Jerson Cabral. Wijnaldum lijkt te gaan spelen als nummer 10. Feyenoord bezet na negentien speelronden de dertiende plaats in de competitie, één plek onder De Graafschap. Van de laatste vijf wedstrijden werden er twee gewonnen, tegen ADO Den Haag (2-1) en Excelsior (1-0). De ontmoetingen met FC Groningen (0-2) en Ajax (0-2) gingen verloren; tegen hekkensluiter Willem II werd een punt gesprokkeld (1-1).
Burgerking in de basis! 
Nu ga ik zeker sowieso de 1e helft morgen kijken, hahaha 
Lekker raar trouwens. Hele winterpauze trainen op 1 opstelling, gaat het een duel weer mis en plots vervang je de helft?
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Burgerking in de basis! 
Nu ga ik zeker sowieso de 1e helft morgen kijken, hahaha 
Lekker raar trouwens. Hele winterpauze trainen op 1 opstelling, gaat het een duel weer mis en plots vervang je de helft?
Bahia vervangen kan ik prima in mee, maar Castaignos vervangen door Van Beukering 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Tegen een club als de Graafschap kun je wel wat aan Bugerking hebben. Als aanspeelpunt. Feyenoord zal nu, normaal gesproken, meer bij het doel van de tegenstander te vinden zijn. Ik denk dat je dan meer aan Burgerking hebt dan aan Castaignos, op dit moment. Luc kan de bal niet vast houden voorin, Jhon wel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bovendien zal ie tegen een oud club ook nog wel extra gemotiveerd zijn. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Maar Luc heb ik in Coach van het Jaar, Beukding niet.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat zou er eens mis zijn om Castagnois EN Burgerkind op te stellen dan? Been is een redelijk laffe coach geworden zeg.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Waarom zou je je hele systeem veranderen om deze 2 spelers op te stellen? 
Met Simon en Cabral op de flanken en Wijnaldum op 10 (+ Burgerking) ben je toch aardig aanvallend ingesteld.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha, omdat je systeem niet werkt misschien? Simon en Cabral op de zijkanten, van Beukering diep en achter hem Castagnois. Daar kan ik nog iets in zien. Wijnaldum lekker op de bank.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik snap niet dat dat klein dravertje op 10 staat. Das net zoiets als dat je Overmars op 10 zet.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Haha, omdat je systeem niet werkt misschien? Simon en Cabral op de zijkanten, van Beukering diep en achter hem Castagnois. Daar kan ik nog iets in zien. Wijnaldum lekker op de bank.
En je enige 2 spitsen die je hebt opstellen? Tja... niet zo slim. Daarnaast is Luc geen type op achter de spits te spelen.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
En je enige 2 spitsen die je hebt opstellen? Tja... niet zo slim. Daarnaast is Luc geen type op achter de spits te spelen.
Precies, en hoe wou je van Beukering de ruimte in sturen dan. A&L wordt a.u.b nooit trainer 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Precies, en hoe wou je van Beukering de ruimte in sturen dan. A&L wordt a.u.b nooit trainer
Eh, niet? Heb je die dikke niet zien sprinten in die ene wedstrijd voor de winter? Je moet met Burgerking beuken en sleuren. Daarachter zou een intelligente kansenafmaker als Castagnois niet misstaan dan.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Nee sorry, A&L, maar je hebt er geen kijk op. Maar dat wisten we natuurlijk allang. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jullie wel? Lekker volhouden aan een systeem en opstelling waarmee jullie 13e staan 
Have fun! Ik zie de GS nog wel winnen zaterdag.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ja, het zal aan het systeem liggen en niet aan de spelers. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Tegen een club als de Graafschap kun je wel wat aan Bugerking hebben. Als aanspeelpunt. Feyenoord zal nu, normaal gesproken, meer bij het doel van de tegenstander te vinden zijn. Ik denk dat je dan meer aan Burgerking hebt dan aan Castaignos, op dit moment. Luc kan de bal niet vast houden voorin, Jhon wel.
Hier moet ik toch wel om lachen hoor. Die Jhon bakt er geen pepernoot van en dan durf je te zeggen dat hij een beter aanspeelpunt is. Misschien als hij op de bal gaat zitten ja, voor de rest is het een schande dat hij uberhaupt aan speelminuten komt. Die gast moet oprotten bij jullie man.
edit: laat hem maar blijven
Ik denk teveel in jullie belang met mijn bovenstaande zinnen. Moet ik niet doen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Natuurlijk is het schandalig, maar Feyenoord heeft op dit moment maar 2 spitsen: hij en Castaignos. Dus wie moet je anders opstellen? Ik denk dat Beukering er wel 2 in kan schoppen vanavond. Het is de Graafschap, niet overdrijven.
En wat bedoel je met: hij bakt er geen pepernoot van? Hij is slechts 2 x ingevallen, waarvan 1 x tegen Ajax, waarbij er geen aanvallende intenties waren, waar heb je het over?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Tsjah, bekijk zijn statistieken maar.
Jhon van Beukering - Wikipedia - nl.wikipedia.org
En dit heeft Feyenoord gehaald. Veel plezier ermee zou ik zeggen. Een spits die 3 seizoenen geleden 11 goals heeft gescoord voor NEC en 4+5 seizoenen geleden 21 en 10 goals heeft gescoord in de eerste divisie bij 1 van de "beste teams".
Daarmee bedoel ik dat hij er niets van kan. Hoe haalt Feyenoord het in zijn hoofd om een spits als van Beukering te halen. Amper goed genoeg voor de Nederlandse middenmoot en nooit een memorabele prestatie neer gezet.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Hij kan er zeker wel wat van, alleen is het een (erg) beperkte voetballer. Als hij gewoon doet waar hij voor gehaald is dan zal hij hier wel succesvol worden. Denk dat we dat morgenavond ook te zien krijgen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.