• 15.985 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.263 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Overigens vielen er bij Ajax gisteren ook aardig wat spelers door de mand. Ajax moet echt beter gaan voetballen, willen ze nog een kans maken op de titel. Die terugspeelballen ook.

Dat dacht ik gisteren zelf ook, en tevens dat dat nog maar eens benadrukte hoe erg het bij Feyenoord wel niet is. Been blijft ook maar allerlei varianten uit de hoed toveren, in plaats van eens vanuit een duidelijke visie te voetballen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Was ik 'm bijna vergeten!

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nog erger dan Genee's Blatter fragment .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nog erger dan Genee's Blatter fragment .

Ik ga mijn best doet het aantal keer te overtreffen

Of jullie moeten eens uitwedstrijden gaan winnen, dan is de lol er ook snel vanaf haha.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Menno Pot op Twitter:

Ontroerend, hoe #Feyenoord vanavond 90 minuten stilstond bij het overlijden van Coen Moulijn... #ajafey #Ajax Kippenvel.

Sommigen zullen het vast een schande vinden dat ie het over de rug van Coen doet, maar vond hem wel scherp.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

Menno Pot op Twitter:

Ontroerend, hoe #Feyenoord vanavond 90 minuten stilstond bij het overlijden van Coen Moulijn... #ajafey #Ajax Kippenvel.

Sommigen zullen het vast een schande vinden dat ie het over de rug van Coen doet, maar vond hem wel scherp.

Erg gevat. Moet kunnen wat mij betreft.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Dat dacht ik gisteren zelf ook, en tevens dat dat nog maar eens benadrukte hoe erg het bij Feyenoord wel niet is. Been blijft ook maar allerlei varianten uit de hoed toveren, in plaats van eens vanuit een duidelijke visie te voetballen.

Klopt. Wat Feyenoord liet zien, was schandalig. Zo slecht heb ik het zelden gezien eigenlijk. Dit Ajax was wel te pakken.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Klopt. Wat Feyenoord liet zien, was schandalig. Zo slecht heb ik het zelden gezien eigenlijk. Dit Ajax was wel te pakken.

Correctie: Feyenoord was wel te pakken, en dat is gebeurd.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Waar baseer je dat laatste toch steeds op? Ajax speelde niet super, maar dat hoefde ook niet. Ik weet zeker dat Ajax zondag uit bij Utrecht ook feller en scherper zal spelen. Omdat ze het dan echt moeten.

jordkaka

• 219 berichten
  • 255 stemmen

Quido schreef:

Menno Pot op Twitter:

Ik vind grappen over overleden mensen die door bijna iedereen gerespecteerd worden niet kunnen, maar dat is mijn mening.

Over de wedstrijd gister:

Ik schaam me voor dit Feyenoord, er moet gevochten worden voor elke meter. Maar wat doet onze meestertacticus meneer Been? Hij zegt laat iedereen maar lopen, dek vooral geen man! Wat doet meneer Been? Hij stelt Swerts op terwijl De Vrij 20x beter is, tja voor mij houd het ook een keer op, ik vind Been niet meer geschikt.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

jordkaka schreef:

(quote)

Ik vind grappen over overleden mensen die door bijna iedereen gerespecteerd worden niet kunnen, maar dat is mijn mening..

Onzin, Moulijn wordt hier helemaal niet belachelijk gemaakt.

jordkaka

• 219 berichten
  • 255 stemmen

Dat beweerde ik ook niet.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Jij zegt dat grappen over overleden mensen niet kunnen. Maar in dit geval gaat de grap dus niet over een overleden persoon. Er zit alleen een referentie in.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als Moulijn het zal lezen, en de wedstrijd gister had gezien had ie dubbel gelegen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Waar baseer je dat laatste toch steeds op? Ajax speelde niet super, maar dat hoefde ook niet. Ik weet zeker dat Ajax zondag uit bij Utrecht ook feller en scherper zal spelen. Omdat ze het dan echt moeten.

Dat baseer ik op het slechte spel van Ajax. Dat niveau zou Feyenoord eigenlijk ook moeten halen. Maar goed, dan moet je het wel proberen. Ging nergens over wat Feyenoord liet zien.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ach het tempo was soms erg laag. Maar voorin heb ik toch echt mooie dingen gezien. In een echte wedstrijd zal het duidelijker worden. Dit was eigenlijk een veredeld oefenpotje.

Armetierig breiwerkje

Wat ze er samen van maakten, was een armetierig breiwerkje van weeffouten en gevallen steken. Je mag je onderhand afvragen wat ze de hele week doen. 'Lekker getraind', zeggen ze dan als ze uit Oman terugkomen.

Hoe evalueert de raad van commissarissen of de directie, of wie het ook voor het zeggen heeft in de Kuip, eigenlijk de prestatie van trainer Mario Been? Wanneer wordt eens iemand beter? Gemakkelijk grijpen ze bij Feyenoord naar de onervarenheid van de spelers, naar hun jeugdigheid, maar zo jeugdig was het elftal van woensdag niet.

Niet jeugdiger in ieder geval dan Ajax, dat niet eens tot verheffend spel hoefde te komen om simpel te winnen en de tegenstander bij vlagen van de mat te spelen. Ajax, zonder belangrijke aanvallers als Suarez (geschorst) en El Hamdaoui (ziek), was op alle fronten beter, verstoorde de opbouw vroegtijdig, voor zover daarvan sprake was bij Feyenoord, en kreeg alle gelegenheid te combineren, over de vleugels of door het centrum.

Volledig artikel: Feyenoord goed met woorden, maar daden: ho maar - Sport - VK - volkskrant.nl

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Was ik 'm bijna vergeten!

(afbeelding)

Vind dat gedoe over die bus wel wat flauw. Been heeft dat nooit gezegd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eén van de vele voordelen (haha!) die je als lid van Het Legioen geniet, is de mail die je na elke wedstrijd van Mario Been persoonlijk (haha!) ontvangt met daarin zijn verhaal over de wedstrijd die was.

Zojuist plofte zijn beschouwing over de vermoorde klassieker van gisteren op de digitale deurmat. En dat zo’n stukkie -net als de columns van bekende oud-voetballers in het Algemeen Dagblad en De Telegraaf- door een ghostwriter wordt geschreven, begrijpt iedereen. Maarrrrr, dat zo’n ghostwriter daar een vast format voor gebruikt is af en toe wat slordig, getuige de afsluiter van Mario’s stukkie van vandaag: ‘Bedankt voor je steun gisteren’.

.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

jordkaka schreef:

Over de wedstrijd gister:

Ik schaam me voor dit Feyenoord, er moet gevochten worden voor elke meter. Maar wat doet onze meestertacticus meneer Been? Hij zegt laat iedereen maar lopen, dek vooral geen man! Wat doet meneer Been? Hij stelt Swerts op terwijl De Vrij 20x beter is, tja voor mij houd het ook een keer op, ik vind Been niet meer geschikt.

Mario Been had allang ontslagen moeten worden. Na een 10-0 nederlaag lijd je gewoon onherstelbaar gezichtsverlies. Daarna is het ook niet beter geworden. Er zit geen lijn meer in en de vooruitzichten zijn somber.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

We blijven vrolijk wachten tot Mario inziet dat hij vanuit een visie moet denken. Niemand anders wil Feyenoord trainen .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat baseer ik op het slechte spel van Ajax. Dat niveau zou Feyenoord eigenlijk ook moeten halen. Maar goed, dan moet je het wel proberen. Ging nergens over wat Feyenoord liet zien.

Flauwekul. Het niveau van kaatsen en inspelen wat Ajax gister haalde, dat halen maar weinig Eredivisieploegen, laat staan Feyenoord met deze ploeg. Handelingssnelheid is bij Ajax echt vele malen hoger dan bij jullie.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Dat het niet al te moeilijk zou worden tegen Feyenoord wist ik wel, maar Feyenoord was werkelijk totaal nergers. Er staat echt helemaal geen team, ongelofelijk. Mario Been maakt er gewoon een potje van, het lijkt wel of die spelers er helemaal geen zin in hebben om een wedstrijd te voetballen. Er zit totaal geen vreugde in. Terwijl ik Feyenoord toch goed genoeg vind om minstens in het linkerrijtje te eindigen.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dit Ajax was wel te pakken.

Hmm het makkelijker beter gekund. Belangrijk was dat ze zich niet overmatig hoefden in te spannen op een woensdagavond. Zeker niet met een lastige uitwedstrijd tegen Utrecht voor de boeg.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Zo slecht was het nu ook weer niet.. Ajax speelde met Feynoord, had eigenlijk ook hogere uitslag moeten zijn.. ze missen alleen koele afmakers nu. Als die speelse aanvallen allemaal met een doelpunt bekroond zouden worden zou het opeens geniaal zijn?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Voetbalzone - VVV-Venlo wil zich direct veilig spelen en nog twintig punten halen

Die mensen bij VVV zijn echt wereldvreemd zeg. Je mag blij zijn als je met deze ploeg nog 10 punten weet te pakken. Als je geen laatste wordt, dan heb je naar verwachting gepresteerd.

Ik las in VI vandaag een interview met Jan van Dijk. Die legde de vinger op de zere plekken. Ik had medelijden met hem toen ik zijn interview las. Die Hai Berden vond zelfs het linkerrijtje wel reeel...

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ach ja, zolang je maar oppertunistisch blijft he

Filmpje voor volgende week donderdag.10 jarig bestaan 410. Vind hem best mooi in elkaar gezet(voor een stel vrijwilligers).

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Inderdaad leuk gedaan dat filmpje.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Naomi Watts schreef:

Bedankt voor je steun gisteren’.

.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.