- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ik vind het niveau van de meeste liedjes maar bedenkelijk, behoorlijk kleuterniveau. Het mag van mij wel wat inventiever.
Als jij een inventief liedje over Postma kan verzinnen die met een dildo in de kont is genomen mag je het mij komen zeggen. Vaak zijn de redenen voor die flauwe liedjes ook net zo slecht als waar ze op gebasseerd zijn 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hoeveel speeltijd heeft van Beukering gehad dan? Mido stond iedere keer in de basis.
Ook echt niet
En ik wil Mido ook niet ophemelen, maar hij is bijvoorbeeld wel een keer aan de bal gekomen. Om maar iets te noemen.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Hoeveel speeltijd heeft van Beukering gehad dan? Mido stond iedere keer in de basis.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die liedjes moeten kunnen. Is gewoon grappig. Liedjes over ziektes en zo zijn een stuk misselijker.
Daarnaast wel triest dat ze iemand uitlachen, terwijl van hun buik een gourmetschotel gemaakt kan worden.
Nogmaals, zij zijn kijkers. Van Beukering wordt betaald om te sporten. Dan mag je toch wel wat fitheid verwachten. Mido was bij vlagen hilarisch, maar deze Johnny overtreft hem nog zelfs.
Volgens jouw denkwijze mag je ook alleen dus een profvoetballer bekritiseren als je zelf een profvoetballer bent? 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Nog even over De Cler. Vind dat die nou toch wel een kleinbeetje belachelijk wordt gemaakt. Hij is aan de bal misschien niet erg goed maar hij had gisteren toch wel een paar belangrijke slidings (jammer van die penalty) die gevaarlijke momenten van Ajax susten. Verder is het ook moeilijk goed te spelen als je die trage slak André Bahia (die hopelijk eind van het seizoen naar Brazilie gaat) naast je hebt, en El Ahmadi die elke bal verliest voor je hebt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De Cler vind ik altijd erg grappig. Heel veel wijzen en gebaren maken, maar wel constant bepalende fouten maken waardoor Feyenoord weer verliest. Die jongen is echt slecht geworden zeg. Nou helpt het niet mee dat hij in deze shitploeg moet spelen, maar zelf bakt hij er ook echt niks meer van. Zijn fout bij de penalty was ook dom. Op die manier veroorzaak je bijna altijd een penalty.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Nogmaals, zij zijn kijkers. Van Beukering wordt betaald om te sporten. Dan mag je toch wel wat fitheid verwachten. Mido was bij vlagen hilarisch, maar deze Johnny overtreft hem nog zelfs.
Volgens jouw denkwijze mag je ook alleen dus een profvoetballer bekritiseren als je zelf een profvoetballer bent?
Dat is een vreemde conclusie, die je trekt.
Het is nogal raar om iemand uit te lachen voor iets, waar je zelf nog erger mee te maken hebt. Dat maakt niets uit of iemand aan topsport doet of niet. Maar voor de rest niks mis met die liedjes, hoor.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Nou helpt het niet mee dat hij in deze shitploeg moet spelen
Die man is zelf de basis dat het zo slecht gaat.
Eén van de zwakste spelers van Feyenoord.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die man is zelf de basis dat het zo slecht gaat.
Eén van de zwakste spelers van Feyenoord.
Ben ik met je eens hoor. Lachwekkend slecht, net als Bahia. Overigens vind ik Vlaar ook niet best spelen. Die is ook het subtop niveau van Nederland nooit ontstegen. En Swerts..haha sja. Om die reden loopt het al snel dramatisch, met vier van die kutten achterin.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als jij een inventief liedje over Postma kan verzinnen die met een dildo in de kont is genomen mag je het mij komen zeggen. Vaak zijn de redenen voor die flauwe liedjes ook net zo slecht als waar ze op gebasseerd zijn
Lekker belangrijk. Sowieso not done om daar over te gaan zingen. Ook de reden dat homoseksualiteit nog steeds een taboe is in de voetbalwereld. En dan was dit nog maar een keeper die door zijn vrouw met een strap-on genaaid wordt, laat staan als we het over een echte homoseksueel hebben. Ik vind deze ontwikkeling triest. Lekker belangrijk wat de geaardheid of fetishes van iemand zijn, vooral anno 2011.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wil Jan-Peter Balkenende onmiddellijk Naomi Watts zijn Moviemeter account teruggeven!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gaan we vervelend doen Jari?
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Uiteraard. Ik heb immers een naam hier hoog te houden 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Nog even over De Cler. Vind dat die nou toch wel een kleinbeetje belachelijk wordt gemaakt. Hij is aan de bal misschien niet erg goed maar hij had gisteren toch wel een paar belangrijke slidings (jammer van die penalty)
Die penalty was duidelijk een vorm van onkunde, hij kon alleen over het verkeerde been tackelen. Laatst werd hier geopperd dat je tackelen niet hoeft te leren,De Cler liet precies zien waarom je dat wel moet leren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Er werd volgens mij alleen geopperd dat een goede verdediger niet hoeft leren te tacklen. Maar in dit geval gaat het over Tim de Cler. Nuff said.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ook onzin dat een goede verdediger niet hoeft te tackelen. Op topniveau gaat het soms zo snel dat het een utopie is om te denken dat het zonder tackels altijd moet lukken de bal te veroveren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel minder, omdat ze minder fouten maken. Bij hun is een tackle eerder een incident.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Tuurlijk. Je hoeft niet op iedere bal een tackle uit te oefenen, maar soms is het noodzakelijk. En dan is het wel erg belangrijk dat je die tackle goed uitvoert.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Daarbij, een mooi uitgevoerde tackle is altijd prachtig om te zien!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Een tackle klinkt zo negatief. Klinkt meer alsof je iemand neer wilt halen dan. Ik spreek liever over een goede getimede sliding op de bal. Jongens als de Boer, Blind en Stam hadden niet zo vaak een tackle/sliding nodig, omdat ze vaak gewoon perfect de situatie inschatten.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ja, een sliding klinkt beter inderdaad.
Ik kan me nog een bijzonder goede sliding herinneren van de Boer op het W.K. 98, volgens mij tegen Brazilië. Prachtig. Zonder sliding was hij kansloos geweest. Dat wil ik ook zeggen, in sommige situaties is een sliding cruciaal. Inderdaad hadden sommige spelers het minder nodig, doordat ze tactisch vaak goed stonden.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik vind de slidings waarbij de verdediger de voor hem uitrennende aanvaller weet te pakken met een sliding vanaf achteren en daarbij de bal meteen onder controle heeft, altijd gaaf om te zien. Wel riskant uiteraard.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik vind goed uitgevoerde slidings ook helemaal geweldig. Ook daarmee kun je de klasse van verdedigers zien. Zie de Cler gisteren. Dat is gewoon geen verdediger. Dat mag je niet eens een voetballer noemen.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
IDat mag je niet eens een voetballer noemen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Nogal een simpele opmerking. Bahia kun je idd ook geen voetballer noemen. Bruins komt tekort. Swerts en El Ahmadi komen ook tekort. De rest is zo'n beetje een talent.
Overigens vielen er bij Ajax gisteren ook aardig wat spelers door de mand. Ajax moet echt beter gaan voetballen, willen ze nog een kans maken op de titel. Die terugspeelballen ook. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Lekker belangrijk. Sowieso not done om daar over te gaan zingen. Ook de reden dat homoseksualiteit nog steeds een taboe is in de voetbalwereld. En dan was dit nog maar een keeper die door zijn vrouw met een strap-on genaaid wordt, laat staan als we het over een echte homoseksueel hebben. Ik vind deze ontwikkeling triest. Lekker belangrijk wat de geaardheid of fetishes van iemand zijn, vooral anno 2011.
Gaat er ook meer om dat die video is uitgelekt. Typisch gevalletje van eigen schuld dikke bult. Moet je het maar niet filmen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dat is een vreemde conclusie, die je trekt.
Het is nogal raar om iemand uit te lachen voor iets, waar je zelf nog erger mee te maken hebt. Dat maakt niets uit of iemand aan topsport doet of niet. Maar voor de rest niks mis met die liedjes, hoor.
Nu doe je alsof het hele stadion vol zit/staat met papzakken. Niet overdrijven he 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Het is jammer dat Van Bronckhorst is gestopt, die had nog enigzins kunnen coachen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Nu doe je alsof het hele stadion vol zit/staat met papzakken. Niet overdrijven he
Ik gaf aan dat het iets triest in zich heeft om iemand uit te lachen/zingen dat 'ie dik is, terwijl degene zelf 10 Big Macs als ontbijt neemt. Ik vind die liedjes verder best hoor. En kritiek leveren op iemand die te dik is voor topsport is al helemaal terecht.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Het is jammer dat Van Bronckhorst is gestopt, die had nog enigzins kunnen coachen.
Absoluut. Zulke spelers zijn belangrijk voor je team. Feyenoord heeft totaal geen organisatie nu. En Been is ook niet bepaald een tactisch wonder.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.