- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Komt vooral ook door de constant positieve campagne van Derksen waardoor mensen misschien een vertekenend beelt krijgen over Jorien.
Dat ook. Maar de samenwerking tussen Feyenoord en Jorien was gewoon uitgewerkt. Het ging al bergafwaarts met Feyenoord. Dat het daarna nog erger werd, was een kwestie van de verkeerde mensen aanstellen.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Die wedstrijd van gisteren was voor Feyenoord totaal niet belangrijk.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Adriaanse is ook wel iemand die graag ergens voor een beperkt loon wil werken.

Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Waarom niet relevant? Vragen zijn altijd relevant.
PS: De nieuwe Suarez! http://www.vi.nl/Nieuws-item/193776/FC-Groningen-legt-Uruguayaans-talent-Jones-vast.htm
En blijf er nou es van af oue Ajacieden! 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Feyenoord moet zich richten op wedstrijden als de Graafschap voor aankomende zaterdag. Daar moet van gewonnen worden. Feyenoord heeft meer kwaliteit en speelt thuis. Laat Feyenoord uit maar winnen van VVV en voor de rest proberen alles thuis te winnen (ook al zal het tegen PSV en AZ lastig worden).
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hier heb je natuurlijk ook gelijk, de Cler is echt een belabberde voetballer. Al vond ik het moment van Jhon nog beschamender. Er is lacherig gedaan over Mido, maar die van Beukering is ook een lachertje
Hehe, moest wel lachen toen ik het stadion ''Johnny laat je tieten zien' hoorde zingen. Als hij echt cool was, dan had hij dat shirt effe omhoog gedaan 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Best wel genant als je zelf als een stel bierzuipende en hamburgervretende bierbuiken dat soort zaken over Jhonny gaan zingen
.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Inderdaad. De meeste Ajacieden uit vak 410 kunnen hun shirt beter aanhouden... (al was het alleen al omdat het uberhaupt debiel is je shirt uit te trekken als het 8 graden is).
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Inderdaad. De meeste Ajacieden uit vak 410 kunnen hun shirt beter aanhouden... (al was het alleen al omdat het uberhaupt debiel is je shirt uit te trekken als het 8 graden is).

Maar idd. met -5 in de blote bast. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Helaas voor jou werd het nummer vanuit zuid 1e ring gestart
Daarnaast sta ik gewoon in mijn t-shirt hoor. Als jij 90 minuten lang bezig bent voel jij je ook niet prettig in je winterjas hoor
Maar daar kan jij natuurlijk niets vanaf weten 
Best wel genant als je zelf als een stel bierzuipende en hamburgervretende bierbuiken dat soort zaken over Jhonny gaan zingen
.
En ik maar denken dat je een voetbalsupporter was, dan snap je dit soort liedjes ook wel.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hehe, moest wel lachen toen ik het stadion ''Johnny laat je tieten zien' hoorde zingen. Als hij echt cool was, dan had hij dat shirt effe omhoog gedaan
Vooral toen hij in ging vallen, shirtje wisselen. Allemaal gefluit, lol.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Ze moeten als bikkels overkomen natuurlijk..
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Je nek zit hier(wijzend naar je nek) NEC zit hier(wijzend naar je hart) hahahaha. Of niet kos? 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Helaas voor jou werd het nummer vanuit zuid 1e ring gestart
Daarnaast sta ik gewoon in mijn t-shirt hoor. Als jij 90 minuten lang bezig bent voel jij je ook niet prettig in je winterjas hoor
Maar daar kan jij natuurlijk niets vanaf weten 
En ik maar denken dat je een voetbalsupporter was, dan snap je dit soort liedjes ook wel.
Die tijd heb ik gehad, Rep. Over 10 jaar denk jij ook: waarom zat ik destijds toch altijd als een mongool zo te springen en te dansen? 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Nee hoor, doe het dit seizoen ook wat rustiger aan. Maar ik vind het gewoon serieus warm in een winterjas. Ook als ik even 3 keer klap en zing. Heb in de rust ook gewoon in t-shirt gezeten. Jas zit gewoon alleen maar in de weg op zo'n vak.
En verder zal ik niet zo denken, hoort gewoon bij de mentaliteit van zo'n vak. Als jij vind dat je als een mongool hebt staan dansen, fijn voor jou. Ik zal dat niet hebben 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat soort liederen zing ik dan ook niet. Die tijd heb ik ook wel gehad. Sinds ik 16 ben geworden zondig ik me daar niet meer aan.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Net zoals die ado supporters op RTL 7 zeker? Geloof er geen snars van
Vooral niet als je op een fanatiek vak zit zoals je zelf zegt. Voetbalhumor moet kunnen. Maar feyenoord staat inderdaad niet echt bekend om de ludieke liedjes nee.
Al dat serieuze gedoe, lijkt wel een opoeclub hiero. Al snap ik wel dat er weinig lol te beleven valt bij een wedstrijd van Feyenoord 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ze worden best gezongen, ik doe gewoon niet mee. Al snap ik het best, het stadion is zowat de enige plek waar het geoorloofd is om je testosteron de vrije loop te laten.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dat is zo ja, even jezelf ongegeneerd laten gaan en vervolgens thuis weer door vrouwtjelief onder handen genomen worden. Daarom willen veel mannen hun vriendin ook nooit meenemen naar het voetbal 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Nee hoor, doe het dit seizoen ook wat rustiger aan. Maar ik vind het gewoon serieus warm in een winterjas. Ook als ik even 3 keer klap en zing.
Ja oké, maar jij hebt ook een dikke vacht. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb ik eens gedaan, vervolgens kreeg ze mayo en bier in haar haar
. Sindsdien gaat ze niet meer mee.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
.
Verschil is dat zij betalen om te kijken en dat Johnny betaald wordt om te voetballen.
Daarnaast, dat soort liedjes zijn grappig. Ieder geval een stuk leuker dan de massale spreekkoren met onaardige teksten of ziektes erin.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Die liedjes moeten kunnen. Is gewoon grappig. Liedjes over ziektes en zo zijn een stuk misselijker.
Daarnaast wel triest dat ze iemand uitlachen, terwijl van hun buik een gourmetschotel gemaakt kan worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daarnaast, dat soort liedjes zijn grappig. Ieder geval een stuk leuker dan de massale spreekkoren met onaardige teksten of ziektes erin.
Ik vind het niveau van de meeste liedjes maar bedenkelijk, behoorlijk kleuterniveau. Het mag van mij wel wat inventiever.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ja oké, maar jij hebt ook een dikke vacht.
Ach ja, voor de magere heintjes geldt hetzelfde
Is een grote jassenhoop op 410 altijd. Moet wel zeggen dat dit ook wel door de ArenA kan komen. Ik vind het altijd wel een aangenaam temperatuurtje bij ons. En natuurlijk nooit last van slechte weersomstandigheden.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Die liedjes moeten kunnen. Is gewoon grappig. Liedjes over ziektes en zo zijn een stuk misselijker.
Daarnaast wel triest dat ze iemand uitlachen, terwijl van hun buik een gourmetschotel gemaakt kan worden.
Wij zijn dan ook geen professionele sporters he. Dat zo iemand bij Feyenoord speelt is gewoon lachwekkend eigenlijk. Mido heeft het zelfs beter gedaan dan onze Jhon "laat je tieten zien" van Beukering 
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Hoeveel speeltijd heeft van Beukering gehad dan? Mido stond iedere keer in de basis.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.