• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.046 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.277 gebruikers
  • 9.390.420 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik heb 'm ook in mijn superelf. Na de eerste seizoenshelft uitgelachen te zijn, heb ik het nu wel naar mijn zin op het werk. Al mis ik wel veel winstpunten van Ajax, heb Suarez .

Die had ik ook. Kun je niet wisselen dan? Heb Jannetje Pis er maar in gezet.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Naar welke competitie kijk jij wel altijd naar dan, wat aansluit op jouw hoog niveau van voetbal kijken if I may ask?

Probeer zoveel mogelijk Premier League te zien, prachtige competitie. Kan onmogelijk alles live volgen, dus dat wordt meestal beperkt tot de top. En Arsenal als het even kan altijd. Maar als je in het weekend een keer niks te doen hebt, moet je een keer Match of the Day op BBC kijken. Teams als Sunderland, Everton en zelfs Blackpool spelen vaak geweldig voetbal. Als ik dan op zondagavond Eredivisie samenvattingen kijk vind ik dat toch veel minder leuk.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

@ Nicolas Rico en de rest die dacht dat Feyenoord wel een kansje maakte vanavond:

Bril kopen? Ten eerste is het Nicolage Rico, daarnaast heb ik never nooit gezegd dat Feyenoord wel een kans zou maken. Ik zei 3-0, dus het valt allemaal nog mee.

Daarnaast was Ajax ook schandalig slecht. Maar goed, ze hoefden gisteren ook niet.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Waarom niet 1-3, zoals vorig jaar? De Graafschap speelt dit seizoen een stuk beter dan Feyenoord.

Je wordt oud. Naast een bril heb je ook geen tijdsbesef. Dat is alweer ruim 2 jaar geleden.

Op een aantal wedstrijden na (vooral de uitwedstrijden dus) speelt Feyenoord niet slechter dan de Graafschap. Dat zal vooral met verwachtingen te maken hebben.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Respekked schreef:

Probeer zoveel mogelijk Premier League te zien, prachtige competitie. Kan onmogelijk alles live volgen, dus dat wordt meestal beperkt tot de top. En Arsenal als het even kan altijd. Maar als je in het weekend een keer niks te doen hebt, moet je een keer Match of the Day op BBC kijken. Teams als Sunderland, Everton en zelfs Blackpool spelen vaak geweldig voetbal. Als ik dan op zondagavond Eredivisie samenvattingen kijk vind ik dat toch veel minder leuk.

Kan ik me idd wel wat bij voorstellen, dat dat zo lijkt tenminste door de geweldige atmosfeer. Maar ploegen als Sunderland of Blackpool zijn puur qua voetbal bijzonder matig hoor. Nu stunt Blackpool nog wel eens dit seizoen (eerste wedstrijd 0-6 ofzo tegen Wigan ) maar verder kun je daar toch geen 90 minuten naar kijken?

Match of The Day kijk ik overigens altijd, dat is sedert jaren vaste prik in huize Dijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Blackpool . Dé club van TeamBJ natuurlijk, vandaar dat respekked het volgt denk ik .

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Match of The Day kijk ik overigens altijd, dat is sedert jaren vaste prik in huize Dijk.

Sunderland heeft uit bij ManU verloren maar thuis gelijkgespeeld. Verder heeft niemand van de top5 van ze gewonnen en Chelsea is in een geweldige wedstrijd met 3-0 verslagen. Ik vind Sunderland erg goed voetballen. Ja Blackpool is een beetje vreemd eend natuurlijk, maar geweldig dat zo'n klein clubje het zo goed doet.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Naomi Watts schreef:

Blackpool . Dé club van TeamBJ natuurlijk, vandaar dat respekked het volgt denk ik .

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Feyenoord

Wat was dat slecht zeg jezus. (Ajax tot eerste doelpunt redelijk (eigenlijk ook gewoon zwak)

Been maar technisch directeur maken (dit kan zo niet langer) en probeer alles op alles te zetten om Adriaanse te strikken, dit is met Been niet opgelost binnen drie jaar.

Wtf. is er met Wijnaldum?

Erg hoor geen klassieker meer.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Diepte punt van de avond was trouwens in de rust, één of andere lennie uit voh.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Adriaanse? Schei uit.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

Adriaanse? Schei uit.

Iig. iemand die ze op hun kloten geeft, wat een schande voor je club.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Probleem ligt ook wel dieper en hogerop. Krijg je de Beenhakker soap ook nog eens. Het is één kille organisatie, dat werkt gewoon niet. Zolang er niets verandert gewoon maar het idee omarmen dat we topclub af zijn, en misschien sporadisch subtop, als we een goed jaar hebben. Nee, de hele organisatie is rot. Het wordt weer eens tijd dat we als Legioen laten weten dat wij Feyenoord zijn, en als je van ons probeert te profiteren, je de deksel op de neus krijgt. Parasieten.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Adriaanse is ook wel iemand die graag ergens voor een beperkt loon wil werken.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

topclub af zijn,

Onmogelijk zelfs als Feyenoord zou degraderen wat nooit zal gebeuren overigens.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik kan hier nog wel eens de Been-discussie aanzwengelen, maar dat heeft waarschijnlijk toch geen zin. Gisteren heeft me in ieder geval weer gesterkt in het idee dat ie zelf ook totaal niet weet waar ie mee bezig is.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Adriaanse komt toch niet. Die heeft Feyenoord al eens (of zelfs 2 x) afgewezen, toen Feyenoord er beter voor stond dan nu.

Misschien wil Louis wel komen....

Of z'n vrouw.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Onmogelijk zelfs als Feyenoord zou degraderen wat nooit zal gebeuren overigens.

Uiteraard, topploeg af zijn dan, en dat zal heel lang duren voordat er weer staat zolang de organisatie vol zit met parasieten en semi profiteurs.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Adriaanse komt toch niet. Die heeft Feyenoord al eens (of zelfs 2 x) afgewezen, toen Feyenoord er beter voor stond dan nu.

Misschien wil Louis wel komen....

Of z'n vrouw.

Truus wil wel .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die Lukoki ook een kneus. Stoer hoor, buiten het veld .

Tsjah, dat moment heeft ie al meer laten zien dan dat hele kneuzenelftal van jou de gehele wedstrijd

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik snap nog steeds iets niet trouwens, mischien dat de Feyenoorders hier me wat duidelijkheid kunnen verschaffen.

Waarom hebben jullie Jorien weggejaagd?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Deze is net zo geniaal als Richard Witschge die de bal hoog bleef houden in de Klassieker

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Tsjah, dat moment heeft ie al meer laten zien dan dat hele kneuzenelftal van jou de gehele wedstrijd

Zoiets moet 'ie tijdens de wedstrijd doen. Knap als iemand langsloopt. Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat het niet makkelijk zou zijn om de Cler te poorten tijdens de wedstrijd. Die gozer kan echt helemaal niks. Niet eens een bal normaal aannemen, niet iemand gewoon de weg blokkeren, maar in plaats daarvan een penal veroorzaken. Sulejmani had geen kant opgekund.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Don Dijk schreef:

Is niet eens relevant want daar is altijd een goede reden voor, alleen de manier waarop was niet netjes en onfeyenoords.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik snap nog steeds iets niet trouwens, mischien dat de Feyenoorders hier me wat duidelijkheid kunnen verschaffen.

Laten we beginnen die lening die hij Feyenoord verleend heeft met enorme woekerrentes. Hij heeft ons gered maar daarnaast profiteerde hij ook van ons. Al maken Gudde & co. het ook wel erg bont.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Is niet eens relevant want daar is altijd een goede reden voor, alleen de manier waarop was niet netjes en onfeyenoords.

Eens. Maar de enige manier om die prima donna's weg te krijgen is ethische grenzen overschrijden. Jammer dat het moet, dat wel.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Zoiets moet 'ie tijdens de wedstrijd doen. Knap als iemand langsloopt. Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat het niet makkelijk zou zijn om de Cler te poorten tijdens de wedstrijd. Die gozer kan echt helemaal niks. Niet eens een bal normaal aannemen, niet iemand gewoon de weg blokkeren, maar in plaats daarvan een penal veroorzaken. Sulejmani had geen kant opgekund.

Hier heb je natuurlijk ook gelijk, de Cler is echt een belabberde voetballer. Al vond ik het moment van Jhon nog beschamender. Er is lacherig gedaan over Mido, maar die van Beukering is ook een lachertje

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Eens. Maar de enige manier om die prima donna's weg te krijgen is ethische grenzen overschrijden. Jammer dat het moet, dat wel.

Komt vooral ook door de constant positieve campagne van Derksen waardoor mensen misschien een vertekenend beelt krijgen over Jorien.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Tuurlijk is Beukering een lachtertje, zelfs de Feyenoorders maken er grappen over. Daarom baalde ik ook dat hij kwam.

Feyenoord moet gewoon zorgen dat ze de zwakke schakels zo snel mogelijk vervangen. Hoe dan ook. Bahia, de Cler, Bruins, El Ahmadi. Weg ermee. Proberen de contracten te verlengen van Vlaar, Fer en Wijnaldum. Ook al zie ik dat niet gebeuren. En zorgen voor een ervaren spits (Koevermans voor de eerste jaren), een ervaren middenvelder en eventueel een nieuwe keeper. Tja... er moet nog een hoop gebeuren... en dat zonder geld.

Die wedstrijd van gisteren was voor Feyenoord totaal niet belangrijk.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Komt vooral ook door de constant positieve campagne van Derksen waardoor mensen misschien een vertekenend beelt krijgen over Jorien.

Beetje makkelijk scoren van Derksen aangezien het nu slechter gaat dan ooit als het beter was gegaan daarna had ie ook niks te zeggen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.