- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Nuja..
Feyenoord heeft met Ujpest FC overeenstemming bereikt over de huur van Krisztian Simon tot het einde van dit seizoen. Over de voorwaarden zijn de clubs het eens, zegt algemeen directeur Eric Gudde van de Rotterdammers.
Op hetzelfde tijdstip werd dat bericht geplaatst dat ik plaatste over Simon.
Maar die huur zal wel rondkomen.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Zoals ik het hoor had ik hem er liever niet bij tegen Ajax.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6117 stemmen
Khizhnichenko hoeft niet te komen, ik kan het niet eens uitspreken... Nee, hij moet zich nog bewijzen. Ik hoop dat het wat wordt.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Voor het eerst sinds zijn vertrek uit Amsterdam heeft Mido (27) zich uitgelaten. Volgens hem zag de nieuwe trainer Frank de Boer het niet in hem zitten.
"De Boer heeft me gezegd dat ik niet fit genoeg was om een basisspeler te zijn. Ik was het daar niet mee eens", zegt Mido in gesprek met Voetbal International. "Maar ik respecteer zijn mening en mezelf, daarom heb ik besloten mijn contract op te zeggen."
Mido koestert echter geen wrok jegens De Boer. "Ik zal het je eerlijk zeggen: ik denk dat Frank de Boer een goede trainer is, mijn probleem was echter; hij gaat weer werken volgens de Ajax-filosofie. Dat wil zeggen dat jeugd de voorrang krijgt. Ajax is onder De Boer een nieuwe weg ingeslagen. Ik hoor daar niet meer bij", weet de Egyptenaar.
Inmiddels traint Mido weer mee bij zijn oude club Middlesbrough. De spits denkt wel dat hij van waarde had kunnen zijn voor Ajax. "Als ik na de winter een eerlijke kans had gekregen, zou ik zijn geëindigd op een aantal van twaalf tot vijftien doelpunten. Het is helaas niet zo gelopen", zegt hij.
Volgens mij heeft die jongen nog niet in de spiegel gekeken...
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Simon hoeft zich niet meer te bewijzen nee, want die heeft al een contract aangeboden gekregen.
Het ging hier om het feit of een speler wel of niet mag blijven bij Feyenoord. Wel op blijven letten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6117 stemmen
Wel op blijven letten.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dat was een geintje over zijn naam. Ik heb de jongen nog niet eens in actie gezien. op een paar beelden na.
En logisch dat ik hoop dat het wat wordt... Zelfde geldt voor Simon.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mido is een onbetrouwbare lul gebleken. Viel me echt reuze tegen. Door zijn verleden bij Ajax en het feit dat hij praktisch voor nauwelijks wat loon dit jaar kwam spelen vergaf ik hem zijn buikje. Maar wat hij nu heeft geflikt is waardeloos. Rot op en kom niet meer terug. Schijnbaar geeft hij heel weinig om de club en de supporters die hij zogenaamd enorm fijn vond. 1 tegenslag en Mido is alweer in Engeland.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
http://twitter.com/timdecler5 Twitter van Tim de Cler, vooral dat stukje in het midden van de magere Leerdam is geinig.
Bahia denkt er trouwens over om terug te gaan naar Brazilie.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Haha, hilarisch!
Is het echt sirieus De Cler? Toch wel ergens gevoel voor humor. Haha die grap over Luc naar Inter, heeft dan toch ergens wel wat zelfkennis, en vindt zichzelf niet geweldig
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geen verified account, lijkt me ook niet legit. Zo ja, toffe kerel lijkt het me dan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6117 stemmen
Is hij dat echt? Lijkt me sterk, maar zitten best geniale tweets tussen:
SMSje van Henk Timmer. Of ik volgend seizoen voor FC Horst wil spelen. Teruggestuurd: "Alleen als er een degelijke keeper is". Geen reactie.
Net wakker gebeld door een boze Mario Been - of ik alsjeblieft geen tactische informatie op Twitter wil zetten. Hij zijn zin.
Luc heeft tegen Inter gezegd dat hij alleen gaat als ik ook meega. Branca heeft bedenktijd gevraagd. Ik wacht geduldig.
Dacht net een naaktfoto van Kelvin Leerdam te zien. Bleek om een hongerig kind in Eritrea te gaan. Makkelijke fout om te maken...
Khizhnichenko kent vier woorden Engels: "I can sign contract?". Dat vraagt ie Mario steeds.
Wesley & Yolanthe beroofd. Ben ik de enige die denkt dat Piet Velthuizen erachter zit?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuk ja, maar dat Gini, Lerra, Jon etc. hem niet terug followen zegt genoeg lijkt me.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Ik weet ook niet of het echt van hem is maar die gast die het beheert heeft wel humor. Die van Leerdam is geniaal.
jordkaka
-
- 219 berichten
- 255 stemmen
Haha, als dat hem echt is.
Meteen even gefollowd. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
http://twitter.com/timdecler5 Twitter van Tim de Cler, vooral dat stukje in het midden van de magere leerdam is leuk..
Hij is best geestig.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
http://twitter.com/timdecler5 Twitter van Tim de Cler, vooral dat stukje in het midden van de magere Leerdam is geinig.
Bahia denkt er trouwens over om terug te gaan naar Brazilie.
Geloof je het zelf dat het zijn echte Twitter is? Er staan nogal wat sneren op. Lijkt me gewoon een grappenmaker die het onder zijn naam doet. Overigens wel geinige tekstjes.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2388 stemmen
Barca is ook weer lekker aan het ballen..
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3410 stemmen
Barca en Messi
Schitterende assist van Iniesta ook bij de 5-0. Leuk ook dat Camp Nou juicht bij ieder balcontact van Affelay 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij draagt het Barca shirt toch? Niet zo vreemd.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Het is iig. duidelijk wat zn rol is.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ik wil wel discussie met je voeren hoor, maar je zegt dat het in De Kuip 85 minuten stil is, tja... Dat klopt natuurlijk niet. En wat ik niet snap is dat er in een halfvol stadion meer sfeer kan zijn dan een vol stadion, explain?
Omdat als je tegen bijvoorbeeld een Slovan Bratislava of een Timisoara speelt dat je dan een stadion met 20 000 mensen hebt dat zelfs voor deze tegenstanders willen komen. Ook op 410 merk je het gewoon. Veel mensen die in de competitie hier niet kunnen staan, maar wel voor sfeer willen zorgen proberen bij deze wedstrijden dus op het vak te komen. Tijdens de competitie heb je op 410 genoeg volk wat er alleen staat om het staan zeg maar. Omdat ze op de wachtlijst voor Zuid 1e ring("F-Side") staan. Voor sfeer zorgen zij eigenlijk niet. Zij staan met die Europese/beker duels wel op Zuid 1e ring en daar voor in de plaats krijg je een boel mensen dat er lekker keihard voor wilt gaan.
Zodoende knalt 410 met beker en Europese duels eigenlijk veel harder dan competitieduels over het algemeen. Klinkt logisch toch? 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Hopen dat Feyenoord Simon toch nog weet te halen. Maar hoe zit het nou met khizhnichenko gaat hij ook gecontracteerd worden of weten ze dat nog niet?
Simon, Kzhshshsenko??
Bespaar jezelf de moeite met ergens op te hopen. Dit kan toch niet...leren ze het wel eens in Rotterdam? Miljoenen schuld hebben en met zulke namen op de proppen komen...
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3410 stemmen
Hij draagt het Barca shirt toch? Niet zo vreemd.
Zeg ik ook niet.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Jij met je statistieke. Zoek ook maar eens op hoe vaak hij een man passeert. Hoeveel balverlies. De manier van scoren (intikkers). Aantal mislukte voorzetten tegenover het aantal goede voorzetten.
Als Kuijt niet mee doet met Liverpool, staan ze al met 1-0 achter. Met Kuijt verliezen ze bijna nooit, dat zijn ook mooie statistieke.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Als Kuijt niet mee doet met Liverpool, staan ze al met 1-0 achter. Met Kuijt verliezen ze bijna nooit, dat zijn ook mooie statistieke.
Denk niet dat, dat dit seizoen opgaat voor Kuijt. Trouwens dit seizoen maakt het niet uit wie ze opstellen. Ze winnen nu bijna nooit.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Volgens teletekst stond Kuijt in de basis gisteren en toch verloren 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6117 stemmen
Net als afgelopen zondag, overigens.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Volgens teletekst stond Kuijt in de basis gisteren en toch verloren
Kuijt werd na 5 kwartier gewisseld, anders hadden ze natuurlijk niet verloren. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Simon, Kzhshshsenko??
Bespaar jezelf de moeite met ergens op te hopen. Dit kan toch niet...leren ze het wel eens in Rotterdam? Miljoenen schuld hebben en met zulke namen op de proppen komen...
Daar dacht Groningen anders over toen ze Suarez haalden.
Of Heerenveen toen ze Sulejmani haalden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.