- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Denk dat Babel ook best mee kan op eredivisie niveau. Helaas behoren dergelijke transgersommen voor zulke spelers tot het verleden.
Babel is niet slecht, maar hij heeft sinds zijn vertrek bij Ajax weinig bijgeleerd heb ik het idee. Nog altijd een blind paard met slechte aannames.
Ik vraag me af of die transfersommen verleden tijd zijn. Suarez gaat ook zeker voor ruim 20 miljoen de deur uit.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
[quote]Reinbo schreef:
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Babel is niet slecht, maar hij heeft sinds zijn vertrek bij Ajax weinig bijgeleerd heb ik het idee. Nog altijd een blind paard met slechte aannames.
Ik vraag me af of die transfersommen verleden tijd zijn. Suarez gaat ook zeker voor ruim 20 miljoen de deur uit.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Was zeer bepalend bij het pakken van de prijzen van Inter.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Die Sneijder is ook maar een bruikbare speler, redelijke traptechniek hoor, maar veel te klein voor het niveau "topvoetbal".
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En vergeet Iniesta niet, de prutser...
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Die Cambiasso is ook een waardeloze middenvelder. Totaal geen meerwaarde voor geen enkele ploeg .Terecht dat Maradonna hem niet meenam.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het is eigenlijk gewoon allemaal niks.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die Cambiasso is ook een waardeloze middenvelder. Totaal geen meerwaarde voor geen enkele ploeg .Terecht dat Maradonna hem niet meenam.
Pff, je bent de zoveelste al. Hoe moeilijk is het nu om Maradona eens correct te spellen? Met slechts 1x een 'n' in de naam dus. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Is soms wel een valkuil, omdat iedereen Maradonna uitspreekt ipv van Maradoooona.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Jawel Atouba, Sprockel, Lampi en Fleuren, dat zijn pas toppers. Die krijgen veel te weinig waardering voor de kwaliteiten, die zij hebben.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Het is eigenlijk gewoon allemaal niks.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Pff, je bent de zoveelste al. Hoe moeilijk is het nu om Maradona eens correct te spellen? Met slechts 1x een 'n' in de naam dus.
Sorry het zal niet meer gebeuren over Maradonna.... .euh...... Maradona.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Het valt me op dat altijd de naam van Maradona bijna verkeerd wordt geschreven.
Ik had dat trouwens voorheen altijd met Afellay en Aissati. Vaak kwam er ook Affelay en Aisatti uit...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Dat is ook iets wat ik niet snap Castaignos kan niet voetballen. Wat moet inter daarmee.
Zie ook werkelijk geen enkele potentie om echt goed te worden bij die jongen. Op basis van dit seizoen bij Feyenoord kom ik tot de conclusie dat hij geen individuele actie heeft, niet balvast of sterk is en zie in hem ook geen kille afmaker. Onbegrijpelijk wat Inter er mee moet.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Het valt me op dat altijd de naam van Maradona bijna verkeerd wordt geschreven.
Ik had dat trouwens voorheen altijd met Afellay en Aissati. Vaak kwam er ook Affelay en Aisatti uit...
Is ook niet zo gek aangezien de namen ook vaak als Maradonna en Affelay uitgesproken worden.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Zie ook werkelijk geen enkele potentie om echt goed te worden bij die jongen. Op basis van dit seizoen bij Feyenoord kom ik tot de conclusie dat hij geen individuele actie heeft, niet balvast of sterk is en zie in hem ook geen kille afmaker. Onbegrijpelijk wat Inter er mee moet.
Ik zeg niet dat hij een grote speler zal worden, maar de potentie is er zeker - ook gezien zijn leeftijd.
Hij heeft absoluut wel een individuele actie. Niet echt een passeeractie, maar ik heb 'm al een paar x op snelheid een speler zijn enkels laten zien. Die momenten zijn nog schaars, maar als hij zich ontwikkeld...
Hij wordt ook steeds balvaster. Je moet niet vergeten dat het erg moeilijk is om direct balvast te zijn op een niveau dat je niet gewend bent.
En hij heeft absoluut wel killerskwaliteiten. Vreemd dat je dat niet inziet.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
De toekomst zal het uitwijzen, dat hij nog een hele lange weg te gaan heeft lijkt me wel duidelijk voor iedereen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Absoluut. Geef hem nog een jaar of 3, dan staat hij nog aan het begin van zijn carrière. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
En juist dat maakt het vreemd wat hij bij de beste club van Europa te zoeken heeft. Daar horen alleen in potentie hele grote spelers thuis om te rijpen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En hij heeft absoluut wel killerskwaliteiten. Vreemd dat je dat niet inziet.
Vraag me af waar ze dat aan moeten zien. Echt indrukwekkende goals heeft ie ook niet gemaakt.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
En juist dat maakt het vreemd wat hij bij de beste club van Europa te zoeken heeft. Daar horen alleen in potentie hele grote spelers thuis om te rijpen.
Net zoiets als Afellay, 2,5 miljoen voor zo een speler is peunuts terwijl je je toch afvraagt wat hij daar te zoeken heeft met zo een sterk middenveld dat Barca heeft.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Vraag me af waar ze dat aan moeten zien. Echt indrukwekkende goals heeft ie ook niet gemaakt.
Heb je 'm al veel zien falen één tegen één? 
Daarnaast kun je al heel gauw dingen zien bij spelers. Soms kun je ernaast zitten, maar dat gebeurt me eigenlijk maar zelden.
Weinig indrukwekkende goals, inderdaad, maar wel goals waarin je kunt zien dat hij een afmaker (killer) is.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Zoals we al zeiden, Naomi. 
Simon nog geen Feyenoorder:
De huurovereenkomst van Krisztian Simon is nog niet getekend. Feyenoord wil de Hongaar voor een half jaar overnemen van Ujpest, maar er zitten wat onverwachte haken en ogen aan de deal. Volgens de algemeen directeur van Feyenoord, Eric Gudde, is er met een tussenpersoon een verschil van inzicht ontstaan over de voorwaarden waarop Feyenoord Simon kan huren. Het gaat dan om de optie om hem volgend seizoen nog een periode te huren en de optie tot koop als de Rotterdammers daar toe willen overgaan. Ook de hoogte van het bedrag bij een eventuele doorverkoop is nog een discussiepunt.
Of Simon komende woensdag inzetbaar is als Feyenoord de inhaalwedstrijd tegen Ajax speelt is onduidelijk. Krisztian Simon is op dit moment met Feyenoord in Oman. De 19-jarige aanvaller heeft een dusdanig goede indruk gemaakt op de technische leiding van de club dat ze graag met hem verder willen.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Hopen dat Feyenoord Simon toch nog weet te halen. Maar hoe zit het nou met khizhnichenko gaat hij ook gecontracteerd worden of weten ze dat nog niet?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zoals verwacht idd
. Lekker handig om iemand op proef te hebben, word weer helemaal niks.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Nuja..
Feyenoord heeft met Ujpest FC overeenstemming bereikt over de huur van Krisztian Simon tot het einde van dit seizoen. Over de voorwaarden zijn de clubs het eens, zegt algemeen directeur Eric Gudde van de Rotterdammers.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik denk wel dat hij gehuurd gaat worden. Maar wat die koop betreft...
Khizhnichenko hoeft niet te komen, ik kan het niet eens uitspreken... Nee, hij moet zich nog bewijzen. Ik hoop dat het wat wordt. Hij is in ieder geval lang, beetje body kan Feyenoord wel gebruiken voorin.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.