• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.766 gebruikers
  • 9.423.687 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Boeruhh.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naar verluidt wil Inter 4 miljoen voor Castaignos betalen. En:

Internazionale wil de Colombiaanse centrale verdediger Nelson Rivas in de deal met Feyenoord over Luc Castaignos betrekken. De Zuid-Amerikaan (27) komt in de Italiaanse modestad niet aan spelen toe en zou in De Kuip van waarde kunnen zijn. Dat meldt het AD vandaag. ,Van Rivas heb ik nog nooit gehoord'', reageert technisch directeur Leo Beenhakker vanochtend in de krant.

,,Ik wacht inderdaad op een aanbod. Inter wilde even orde op zaken stellen na het vertrek van Benitez. De club zou dan weer bij ons terugkeren, is mij verteld. Of dat al officieel is gebeurd? Nog niet. Zaak blijft wel dat Luc hier voorlopig wil blijven spelen. Dat blijft de insteek.''

---

Hoop dat die 4 miljoen dan wel blijft staan.

Slechter dan Bahia kan deze jongen niet zijn.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Daar dacht Groningen anders over toen ze Suarez haalden.

Of Heerenveen toen ze Sulejmani haalden.

Tsja, veel plezier er dan maar mee. Hoe is het trouwens met die Russische jongen gegaan en die Blablaovic wiens loon door papa werd betaald?

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Tsja, veel plezier er dan maar mee. Hoe is het trouwens met die Russische jongen gegaan en die Blablaovic wiens loon door papa werd betaald?

Wat is nou precies je punt? Dat spelers uit het buitenland niet goed kunnen zijn of zo?

Die Simon lijkt me natuurlijk een buitengewoon bruikbaar talent.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Feyenoord moet het momenteel gewoon van zulke procedures hebben. Het is één van de weinige manieren om geld te verdienen > talenten opleiden.

Hoe gaat het eigenlijk met Atouba, Tainio, Lodeiro & co?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Nee, gewoon het belachelijke beleid. Feyenoord is een club in geldnood. Vervolgens zie ik de ene na de andere rare buitenlandse naam waar nog geen mens van heeft gehoord hier voorbij komen. Spelers die waarschijnlijk niet veel zullen toevoegen en drukken op de salarisposten.

Snap jij dit beleid van een club met een miljoenenschuld?

@NR

Dat beleid hekel ik dus ook aan Ajax. Vooral Jol had er een handje van en het is ook niet verwonderlijk dat je zijn aankopen noemt. Gelukkig is hij er uit gesodemieterd. Frank de Boer geeft jeugd gelijk weer een kans. Al krijgt de jeugd van Ajax bijna altijd al kansen. Maar die kansloze buitenlanders voegen geen reet toe aan de club. Daarom snap ik dit beleid van jullie uit 010 ook niet, welke cel in je lichaam doet je denken dat deze spelers werkelijkwaar iets toevoegen?

Dan liever eigen jeugd of de Gil Swertsjes halen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het zijn prima constructies. Alsof ze niet weten wat ze doen. Bovendien staat Simon goed bekend hoor, dat jij 'm niet kent heeft eerder te maken met je beperkte voetbalkennis buiten de landsgrenzen. Ik vraag me ook af hoe jij ook enige conclusies kan trekken over het beleid bij Feyenoord.

Quido

• 14649 berichten
  • 6117 stemmen

Alsof iemand hier ooit van Simon gehoord had voordat ie stage kwam lopen bij Feyenoord ... zo naïef zijn we toch niet hopelijk. Nogmaals: op basis van wat ik gezien heb lijkt ie me een aanwinst, al wil ik niet te vroeg juichen na één helft tegen Sparta.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Ja hoor Naomi Watts. Het is een wereldtopper van formaat!

Het is een superbeleid en Feyenoord moet net zoals alle andere jaren maar door blijven gaan met onbekende buitenlanders halen.

Super beleid dat niet heeft geleid tot een miljoenenschuld

Nu ga ik, adios

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

Nee, gewoon het belachelijke beleid. Feyenoord is een club in geldnood. Vervolgens zie ik de ene na de andere rare buitenlandse naam waar nog geen mens van heeft gehoord hier voorbij komen. Spelers die waarschijnlijk niet veel zullen toevoegen en drukken op de salarisposten.

Snap jij dit beleid van een club met een miljoenenschuld?

@NR

Dat beleid hekel ik dus ook aan Ajax. Vooral Jol had er een handje van en het is ook niet verwonderlijk dat je zijn aankopen noemt. Gelukkig is hij er uit gesodemieterd. Frank de Boer geeft jeugd gelijk weer een kans. Al krijgt de jeugd van Ajax bijna altijd al kansen. Maar die kansloze buitenlanders voegen geen reet toe aan de club. Daarom snap ik dit beleid van jullie uit 010 ook niet, welke cel in je lichaam doet je denken dat deze spelers werkelijkwaar iets toevoegen?

Dan liever eigen jeugd of de Gil Swertsjes halen.

De namen die je voorbij zag komen waren bijna allemaal stagiaires. Proefspelers. Die kregen dus de kans om zich te bewijzen. De meesten waren inderdad niet goed genoeg en mochten weg. Simon is de proefperiode wel goed door gekomen. Die Khizhnichenko moet zich nog bewijzen. Zo niet, dan mag hij gebruik maken van zijn retourtje. Lijkt me weinig raars aan. Zo gaat dat overal ter wereld.

Mochten deze spelers komen, worden ze voor weinig geld gehaald (Simon wordt eerst zelfs gehuurd en mocht hij daadwerkelijk een versterking zijn - dat kun je toch wel opmaken na een half seizoen - dan kan hij worden gekocht). Dat heeft dus niks te maken met het oude beleid (ik weet niet over welke buitenlander je het hebt, want het ging vooral mis toen Hofland, de Cler, Makaay en Gio gehaald werden).

M.a.w. : je weet helemaal niet waar je het over hebt, je kletst echt maar wat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Ja hoor Naomi Watts. Het is een wereldtopper van formaat!

Het is een superbeleid en Feyenoord moet net zoals alle andere jaren maar door blijven gaan met onbekende buitenlanders halen.

Super beleid dat niet heeft geleid tot een miljoenenschuld

Nu ga ik, adios

Alsof wereldtopper een criterium voor Feyenoord moet zijn .

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

"Van Gaal en Cruijff moeten strijdbijl begraven"

(jhedmedia) Frank de Boer hoopt dat Louis van Gaal en Johan Cruijff binnenkort een poging wagen om de onderlinge band te herstellen. De trainer van Ajax zou het 'geweldig' vinden als de twee clubiconen weer met elkaar door één deur kunnen en dus allebei weer wat kunnen betekenen voor de club.

''Als ik ooit moet kiezen tussen Cruijff en Van Gaal, dan doe ik dat niet'', stelt De Boer in Voetbal International. ''Want ik kán het niet. Met allebei heb ik een goede band, ik wil geen van beiden tegen het hoofd stoten.''

''Dat Johan en Louis elkaar niet liggen is doodzonde. Dat komt op de buitenwereld nogal kinderachtig over. Volgens mij lijken ze veel meer op elkaar dan ze zelf beseffen. Ze hangen hetzelfde aanvallende voetbal aan, ze houden van Ajax en allebei zijn ze behoorlijk eigenwijs.''

Louis van Gaal is momenteel nog trainer bij Bayern München, maar gaf onlangs aan in de toekomst graag terug te willen keren bij Ajax. Hij ambieert de functie algemeen directeur. Die wens lijkt echter niet realistisch, omdat Cruijff juist net weer betrokken wordt door de club. ''Het zou geweldig zijn als deze twee grootheden de strijdbijl begraven. In het belang van Ajax'', doet De Boer een oproep aan de twee iconen.

De nieuwe Ajax-coach is zeer te spreken over de inbreng van Cruijff. ''Johan doet het uit betrokkenheid bij de club en zijn voetbalkennis staat buiten kijf. Het is goed dat de clubleiding en Cruijff nu met elkaar in gesprek zijn. Dat zal Ajax ten goede komen."

''De onrust die het met zich meebrengt hoort ook een beetje bij deze club. Iedereen volgt Ajax en heeft er een mening over. Daar kan ik niet mee zitten. Het gaat erom dat Ajax uiteindelijk beter wordt van de ontwikkelingen die nu gaande zijn.''

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ach joh, als ze de strijdbijl begraven, pakt één van de twee de schop er binnen de kortste keren weer bij om diezelfde bijl op te graven.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Zijn oproep lijkt me ook vrij zinloos.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

rep_robert schreef:

Simon is wel wat anders dan een of ander Kazak. Die heeft al 14 duels voor Wolverhampton Wanderers gespeeld.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep volgt het Engelse voetbal niet echt geloof ik. Ook een Mickey Mouse competitie natuurlijk.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Die is toch Amerikaans?

Quido

• 14649 berichten
  • 6117 stemmen

Naomi Watts schreef:

rep volgt het Engelse voetbal niet echt geloof ik. Ook een Mickey Mouse competitie natuurlijk.

Dat las ik inderdaad wel in de krant gisteren

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

speranza schreef:

Zijn oproep lijkt me ook vrij zinloos.

Deze 2 mannen vinden allebei dat ze het voetbalspelletje het beste begrijpen, gaat nooit werken. Je kunt ook niet met 2 dictators 1 land besturen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Dat las ik inderdaad wel in de krant gisteren

Abo toch wel gelijk opgezegd mag ik hopen .

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

gizmo_o schreef:

(quote)

Deze 2 mannen vinden allebei dat ze het voetbalspelletje het beste begrijpen, gaat nooit werken. Je kunt ook niet met 2 dictators 1 land besturen.

Louis van Gaal doet er daarom verstandig aan zich volledig op Bayern München te richten.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ach joh, als ze de strijdbijl begraven, pakt één van de twee de schop er binnen de kortste keren weer bij om diezelfde bijl op te graven.

(afbeelding)

(afbeelding)

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

speranza schreef:

Louis van Gaal doet er daarom verstandig aan zich volledig op Bayern München te richten.

Eerste doel: winnen van Inter

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Die had ik kunnen verwachten.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Eerste doel: winnen van Inter

Da's tegenwoordig niet echt moeilijk meer....

Blij dat de hele Inter hype weer voorbij is. Even leek het net of ze een echte topclub met status waren. Maar wij wisten beter...

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Onzin. Het is de beste club ter wereld. Die staan er echt wel tegen Bayern München en ook in het verdere verloop van de Champions League.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

speranza schreef:

Onzin. Het is de beste club ter wereld. Die staan er echt wel tegen Bayern München en ook in het verdere verloop van de Champions League.

Welnee. Het blijft een eeuwige loserclub die toevallig na 50 jaar weer eens een goed jaartje had door een wereldcoach, een middenvelder in supervorm en een spits die ze elke keer erin knalde. Dat is maar eenmalig.

Inter staat nu weer in Italie waar ze horen. Middenmoot.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inter heeft veel te danken aan het Italiaanse voetbalschandaal. De fans hebben weer even wat mooie jaren gehad en nu is het wel weer klaar. Ik heb er ook weinig mee.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Als Inter beide inhaalwedstrijden wint staan ze gewoon weer derde. Voldoende om via de voorronde ook volgend seizoen Champions League te spelen. De scudetto zit er dit seizoen niet meer in. Mag het één keer na zoveel nationale titels op rij? De focus moet daarom volledig op zo ver mogelijk komen in de Champions League liggen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, als.

Als Inter alle resterende duels wint hebben ze dit jaar de CL en wie weet de landstitel wel gewonnen. Als...

3e wordt Inter wel. Das niet zo moeilijk met dat treurige niveau van de serie A tegenwoordig. Zelfs 2e kan nog wel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.