- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mooie huldiging voor Rafael Nadal voorgaande aan Real - Ajax trouwens
.
stinissen (crew films & series)
-
- 23945 berichten
- 77809 stemmen
Onbegrijpelijk dat sommige mensen hier op MM blij zijn dat AJAX heeft verloren o o o wat leuk ze hebben verloren en ja Real was 100 maal sterker maar AJAX met Suarez heeft nog kansen om misschien 2de of anders moeten ze gewoon gaan voor de derde plaats om door te gaan met Europees voetbal.
Ik ben een Nederlander en ja dan hoop ik dat ze punten halen dat geld voor elke Nederlandse club.
De frustratie tegen AJAX ziet bij sommige mensen hier erg diep en dan denk ik dat ik soms met tieners te maken hebt maar tot m'n spijt zijn dat vaak ook nog volwassen mensen....
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En zijn oom speelde altijd voor Barca toch? Zal ook wel gezellig zijn in die familie als ze het over voetbal hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En zijn oom speelde altijd voor Barca toch? Zal ook wel gezellig zijn in die familie als ze het over voetbal hebben.
Klopt
. Ja, lekker gezellig, zijn oom bij Barca gespeeld en de rest van zijn familie is voor Mallorca. Beteje een buitenbeentje. Nadal is wel aandeelhouder van Mallorca trouwens ondanks dat hij een Real socio is.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Ik vind dat ook jammer, zou ik graag zien met Iniesta en Xavi. Maar dat zowel Aragones als Del Bosque het niet zien zitten zegt dan wel wat denk ik. Al snap ik het persoonlijk ook niet zo.
Het lijkt me eerder een gevalletje Van der Vaart/Sneijder. Met Xavi, Iniesta en Fabregas speel je eigenlijk met 3 bijna dezelfde spelers. Dan wordt het keuzes maken en dan is de keuze voor Xavi, die al jaren bij Barcelona de vormgever is van het beste voetbal in Europa en Iniesta, die naast een begenadigde passer ook wel een alleskunner is makkelijk gemaakt. Neemt niet weg dat Fabregas met 23 jaar natuurlijk de voor de hand liggende opvolger is van Xavi als de vormgever van Spanje. Stiekem denk ik dat Fabregas ook nog wel iets beter is dan Xavi. Fabregas maakt meer tempo en doorziet situaties verschrikkelijk snel waardoor het lijkt of hij altijd tijd over heeft en met het gemak van de wereld speelt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Onbegrijpelijk dat sommige mensen hier op MM blij zijn dat AJAX heeft verloren o o o wat leuk ze hebben verloren en ja Real was 100 maal sterker maar AJAX met Suarez heeft nog kansen om misschien 2de of anders moeten ze gewoon gaan voor de derde plaats om door te gaan met Europees voetbal.
Ik ben een Nederlander en ja dan hoop ik dat ze punten halen dat geld voor elke Nederlandse club.
De frustratie tegen AJAX ziet bij sommige mensen hier erg diep en dan denk ik dat ik soms met tieners te maken hebt maar tot m'n spijt zijn dat vaak ook nog volwassen mensen....
Ach man, zo gek is dat niet. Ik ben Nederlander dus hoop ik dat Nederlandse clubs winnen in Europa. Leuk voor je. Maar ben tegen dat hautaine toontje en andere gaan vertellen dat ze zo triest bezig zijn
. Ik vind het helemaal niet gek als er hier ajacieden zijn die Feyenoord graag op hun smoel zien gaan in Europees verband.
Ja. ik heb genoten van het verlies van Ajax, dat ik oo keen hekel heb aan real doet daar niets aan af. Het was een prachtige avond, en als slagroom op de taart ga ik nu 2 uur lang lonken naar Scarlett Johansson in een latex pakje, puur om dit een nog specialere avond te maken.
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
Hmmm Iron Man 2?
De schoonheid van de Woody Allen films en LIT haalt ze niet in die film helaas 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het lijkt me eerder een gevalletje Van der Vaart/Sneijder. Met Xavi, Iniesta en Fabregas speel je eigenlijk met 3 bijna dezelfde spelers. Dan wordt het keuzes maken en dan is de keuze voor Xavi, die al jaren bij Barcelona de vormgever is van het beste voetbal in Europa en Iniesta, die naast een begenadigde passer ook wel een alleskunner is makkelijk gemaakt. Neemt niet weg dat Fabregas met 23 jaar natuurlijk de voor de hand liggende opvolger is van Xavi als de vormgever van Spanje. Stiekem denk ik dat Fabregas ook nog wel iets beter is dan Xavi. Fabregas maakt meer tempo en doorziet situaties verschrikkelijk snel waardoor het lijkt of hij altijd tijd over heeft en met het gemak van de wereld speelt.
Helemaal mee eens. is ook teveel van het goede en Cesc is de ideale opvolger voor Xavi natuurlijk, al durf ik hem nog niet beter te noemen. Maar dat komt ook door persoonlijk sentiment, ben toch wel een enorme Xavi fan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hmmm Iron Man 2?
De schoonheid van de Woody Allen films en LIT haalt ze niet in die film helaas
Ja, daar was ik al bang voor. Maar dat Latex pakje zal toch wel voor een meerwaarde zorgen
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
O ik dacht The Island lol.
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
Geeft wel een meerwaarde inderdaad, maar dat haar is zo lelijk. 
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
Helemaal mee eens. is ook teveel van het goede en Cesc is de ideale opvolger voor Xavi natuurlijk, al durf ik hem nog niet beter te noemen. Maar dat komt ook door persoonlijk sentiment, ben toch wel een enorme Xavi fan.
Die assist op Messi van Xavi gisteren, dwars door het midden vanaf een metertje of 45. De enige speler op de wereld die ik dit wekelijks zie doen. Echt ongelooflijk dat inzicht.
stinissen (crew films & series)
-
- 23945 berichten
- 77809 stemmen
Ach man, zo gek is dat niet. Ik ben Nederlander dus hoop ik dat Nederlandse clubs winnen in Europa. Leuk voor je. Maar ben tegen dat hautaine toontje en andere gaan vertellen dat ze zo triest bezig zijn
. Ik vind het helemaal niet gek als er hier ajacieden zijn die Feyenoord graag op hun smoel zien gaan in Europees verband.
Ja. ik heb genoten van het verlies van Ajax, dat ik oo keen hekel heb aan real doet daar niets aan af. Het was een prachtige avond, en als slagroom op de taart ga ik nu 2 uur lang lonken naar Scarlett Johansson in een latex pakje, puur om dit een nog specialere avond te maken.
Doet me juist zeer dat zo een mooie club als Feijenoord zo in de problemen zit en ik vond het erg dat ze tegen Gent eruit gingen.
Het zou mooi zijn dat clubs met zo een schulde last als bv Real gewoon geweerd werden door de UEFA en aan de competitie met extra punten aftrek zou moeten beginnen.
Ik zal wel te romantisch zijn maar ik geloof dat platini hier ook achter staat al ben ik bang dat dit nooit zal gebeuren.
Ik vind ook dat supporters die rellen schoppen gewoon 10 jaar stadion verbod moeten krijgen en ja met meldingsplicht bij hun lokale politieburo zodat ze echt niet meer naar het stadion kunnen.
Ik hoop ook dat mijn club as zondag van Feijenoord wint mocht dat niet zo zijn dan heeft Feijenoord een wereldprestatie geleverd.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Ajax heeft een grote muil in de Micky-Mouse league, maar gaan keihard onderuit in Madrid. Die Amsterdamse bluf wordt gewoon eens een keer goed afgestraft. Daar mag best wat van gezegd worden. Maar zo ging dat ook al tegen Juve. Voor de rest interesseert het me echt niet zoveel en valt het kwa reacties hier reuze mee. Je blaast de boel op.
Ik hou me 9/10 keer bezig met MIJN Arsenal, MIJN Feyenoord en MIJN Villareal.
Oja en verder gun ik Ajax ook het beste, maar dan moeten ze het wel verdienen. Als Madrid zo slordig omgaat met de kansen (=1) en kwa spel nog lang niet zo geslepen speelt (=2) liggen er kansen. En als je dan als een slappe vaatdoek op het veld staat is dat eigen schuld. Bovendien ga ik er wel vanuit (als ze thuis winnen van Bordeaux) dat ze 'gewoon' 3e worden.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Grote bek? Volgens mij is dat iets wat anderen graag willen zien, maar wat echt niet zo is.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Kom net pas thuis en zit even de goals van Arsenal te bekijken. Het zal voor een groot deel aan de zwakte van Braga liggen, maar wat zag het er weer goed uit. Het is bijna niet te beschrijven hoe sterk Cesc is. In de laatste twee wedstrijden 5 assists en 2 goals, direct betrokken bij 7 van de 10. 
Geweldig ook dat Vela nu meer speeltijd krijgt, hopelijk gaat hij zijn belofte dit seizoen inlossen. Lekker afgemaakt die 2 goals.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
@ notnotfun
Serieus over welke grote bek heb je het? Alsof we hier geen rekening meehielden.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Tegenstanders vernederen e.d. De (quasi) durf bij vele spelers Wiel o.a. die nu in 1 keer verdween als sneeuw voor de zon. Natuurlijk is het dollen van De Cler makkelijker dan de verdediging van Real (= kwaliteitsverschil) maar dit was puur de durf. Die was er niet. Het 'grote' Ajax alias godenzonen scheten 7 kleuren. Ja nu klink ik even geïrriteerd, maar dat recht heb ik, aangezien jullie dat zelf niet toegeven. Nee jullie beginnen voor het gemak over het (matige) Real publiek. Ja sorry hoor.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Kom net pas thuis en zit even de goals van Arsenal te bekijken. Het zal voor een groot deel aan de zwakte van Braga liggen, maar wat zag het er weer goed uit. Het is bijna niet te beschrijven hoe sterk Cesc is. In de laatste twee wedstrijden 5 assists en 2 goals, direct betrokken bij 7 van de 10. 
Geweldig ook dat Vela nu meer speeltijd krijgt, hopelijk gaat hij zijn belofte dit seizoen inlossen. Lekker afgemaakt die 2 goals.
. Wat nou Barca!
Vergeet trouwens niet de 15 goals die Cesc het afgelopen seizoen (in de PL alleen al) gescoord heeft. Bizar veel voor zo'n speler.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Grote bek? Volgens mij is dat iets wat anderen graag willen zien, maar wat echt niet zo is.
Geloof me dat is echt niet zo.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Idd! Nasri stond overigens wel in de basis. Jackie Wilshere ook heerlijk aan het ballen met zijn 18 lentes jong! Ik ga slapen met een grote glimlach.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Tegenstanders vernederen e.d.
Voor de rest klink je inderdaad gefrustreerd, wat genoeg zegt, lijkt me. Ik (wij?) ben het in ieder geval niet, omdat vanavond geen verrassing voor me was. En ik denk voor niemand binnen Ajax.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
En vergeet Arshavin niet! Echt een geniale speler, misschien wel gewoon van buitencategorie.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Maar tussen tegenstanders vernederen en zelf vernederd worden zit een groot grijs gebied. Van Feyenoord uit bij Ajax verwacht je ook geen overwinning, maar dat wil niet zeggen dat ze als zaadjes over de knie moeten gaan. En dat geldt ook voor Vitesse dat weer bij Feyenoord op bezoek komt. Zulke wanprestaties leveren (zeker als je jezelf godenzonen noemt) is gewoon gezichtsverlies.
Aanvallend, heb ik het eigenlijk over. En het was ook maar een voorbeeld. Verder een prima back en de beste zelfs in Oranje, maar nu stond me toch een partij onzekerheid uit te stralen. Bang, banger, bangst.
Ja dat ik maar even zeg wat niemand van 'jullie' doet/durft/zich te groot voor voelt. Vertel jij het maar?
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
En dit allemaal omdat ik het Bernabeu een sfeerloos stadion heb genoemd, de frustratie zit wel heel hoog zeg 
Over van der Wiel, nonchalantie tekent zijn karakter. Dit seizoen speelt hij lang niet zo sterk en verdedigend laat hij nog steeds heel veel steken vallen. Jammer, want vorig seizoen ging het eindelijk goed. Maar sinds Paok uit ben ik ook nog niet tevreden over hem.
Overigens vind ik het een beetje misplaatst over al die arrogantie en vernedering etc. Heb je ooit een speler van Ajax arrogante opmerkingen t.o.v. de tegenstander zien maken. Zelfs over Willem II hebben ze voor en na de wedstrijd met alle respect gepraat.
Het lijkt haast wel een complex wat je jezelf aan het aanpraten bent, wie noemt zichzelf eigenlijk godenzonen? Volgens mij heeft niemand dat woord de laatste tijd in de woord genomen, zo wel... dan zou ik wel een bron willen hebben. Zo kan ik clubs ook wel gaan haten, zeggen dat ze arrogant zijn e.d. terwijl iedereen bij Ajax hardstikke bescheiden is en ook geen reden hebben om arrogant te zijn. De selectie weet zelf ook dondersgoed dat ze geen enkele reden hebben om zich superieur te voelen t.o.v. anderen.
Je haalt allemaal uitspraken uit het verleden erbij die al een tijdje niet meer relevant zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik moet zeggen dat ik gister stiekem toch wel een beetje heb genoten van Ajax. 
Ben overigens best blij dat de score niet het wedstrijdbeeld afspiegelde, want voorlopig ben ik anti Spanje sinds die treurige ploeg het WK van ons gestolen heeft.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Geloof me dat is echt niet zo.
Nee, ik geloof je niet.. en wat nu?
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Je haalt allemaal uitspraken uit het verleden erbij die al een tijdje niet meer relevant zijn.
Dat is dan ook echt het enige waar anti-ajax lui goed in zijn, jammer dat het bord voor de kop zo groot is dat niemand dat eens een keer opmerkt 
Bovendien komt die term godenzonen uit een andere tijd (lijkt me wel duidelijk), Real heet ook de koninklijken, terwijl ze al 8 jaar achtereen sneuvelen in de eerste de beste KO ronde van de Champions League 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.