- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Wie legt er tegen de Madrid-fans uit dat dit Ajax de potjes in de Mickey Mouse Liga gemiddeld met een nulletje of 4 wint?
Jans en Koeman legden precies uit waar het aan schort (heb het hier in de rust ook al gepost).
chevy93
-
- 12777 berichten
- 1357 stemmen
Dat was echt een mooie goal, die 1e van Bayern. 
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
Ach ja, nu zijn de Feyenoorder ook al voor de 2e keer sinds mei weer blij 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat een heerlijk balletje van Muller. Geweldige speler.
Ja ik applaudisseerde zelfs even.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Stuur je die vrienden wel eens een videootje van Feyenoord? Gewoon voor hun plezier, even grappen en grollen voor ze het Madrileense nachtleven in te gaan?
Ik denk dat ze meer plezier halen uit een slecht Ajax. Dat zijn nou ook niet echt liefhebbers van die Amsterdammers.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Stuur je die vrienden wel eens een videootje van Feyenoord? Gewoon voor hun plezier, even grappen en grollen voor ze het Madrileense nachtleven in te gaan?
Grappig om te zien dat Feyenoord er telkens bijgehaald wordt. Zelfs door de Mafketel. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Achja, gebrek aan argumenten Rico
.
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
We kunnen die sneren natuurlijk niet zomaar over ons heen laten gaan he, het is in dat geval altijd handig om te weten wie ze uitdelen. In dit geval zijn het makkelijke inkoppertjes terug 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja ik zou ook bijvoorbeeld VVV of de Graafschap als grapje kunnen gebruiken. Beetje hetzelfde niveau als Feyenoord, maar Feyenoord blijft gewoon het leukst om te gebruiken. 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Maar de wedstrijd is nog niet gespeeld. Helaas moet ik de wedstrijd wel aan me voorbij laten gaan. Ik zit slechts 10 uur vliegen van de Kuip vandaan. Is misschien maar beter ook dit seizoen. 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Ja ik zou ook bijvoorbeeld VVV of de Graafschap als grapje kunnen gebruiken. Beetje hetzelfde niveau als Feyenoord, maar Feyenoord blijft gewoon het leukst om te gebruiken.
Wel goede grappen a.u.b.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Grappig om te zien dat Feyenoord er telkens bijgehaald wordt. Zelfs door de Mafketel.
Opvallend ja, gelukkig wel altijd dezelfden.
Maar de wedstrijd is nog niet gespeeld. Helaas moet ik de wedstrijd wel aan me voorbij laten gaan. Ik zit slechts 10 uur vliegen van de Kuip vandaan. Is misschien maar beter ook dit seizoen.
Ik kan er helaas ook niet bij zijn 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nog even een ode voor Eredivisie Live, ze zenden Atlético uit morgen
. Vorig jaar ook al elke wedstrijd. Ode
. Toch beter dan zo'n kut stream.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bottleneck en Rico, jullie zullen gemist worden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Morgen ga ik dat Eredivisie Live gedoe aanleggen thuis, dus kan ik eindelijk eens een hele pot zien. Wat denken jullie dat het wordt?
Ik gok 1-4
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
NW : Azpilicueta speelt bij Marseille ;? .
Belachelijk dat de Spaanse topclubs hem niet gehaald hebben.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Bottleneck en Rico, jullie zullen gemist worden.
Missc hien hier maar de eer hoog houden 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
NW : Azpilicueta speelt bij Marseille ;? .
Belachelijk dat de Spaanse topclubs hem niet gehaald hebben.
Speelt bij Olympique ja, ik snap er ook vrij weinig van. Geweldige speler idd.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Toch best wel zonde dat Fabregas bij Spanje invaller is he? Als je hem vanavond weer ziet ballen.
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
1-0.
Moet je wel wat beters voorspellen dan dit, reken er maar op dat Ajax sowieso gaat scoren. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
We zaten nog in de "grapjes"-mode denk ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind dat ook jammer, zou ik graag zien met Iniesta en Xavi. Maar dat zowel Aragones als Del Bosque het niet zien zitten zegt dan wel wat denk ik. Al snap ik het persoonlijk ook niet zo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Moet je wel wat beters voorspellen dan dit, reken er maar op dat Ajax sowieso gaat scoren.
Ik ga altijd voor de winst, en ik zie Feyenoord niet meer dan één keer scoren. Dus 1-0
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Toad ja? Niet zo'n fan van.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.