• 17.799 nieuwsartikelen
  • 183.784 films
  • 12.713 series
  • 35.112 seizoenen
  • 658.781 acteurs
  • 200.859 gebruikers
  • 9.503.352 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

Net zoals elke week in de competitie. .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Barca net zo hoor, ook een poenenclub, alleen met extreem mooi voetbal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax ook een poenenclub.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Dat laatste heb ik ook gezien hoor vanavond.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4805 stemmen

Ik vond Real vandaag ook vaak leuk spelen. Weliswaar tegen een extreem mat Ajax, maar goed. Het is niet dat Panathinaikos gisteren zoveel beter was. Echt genoten van een Özil bijvoorbeeld.

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Over geld laat ik me ok niet uit, alsof Ajax tegen Willem II wel eerlijk is of zo

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee vind Real niet mooi spelen, het niveauverschil was duidelijk te groot en die gasten mochten overspelen zonder ook maar in de weg te worden gezeten. Barcelona creëert zelfs in hele kleine ruimtes schitterende kansen. Vanavond was geen graadmeter. Ajax was foei foei foei zwak.

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Overigens zie ik Ronaldo vorig seizoen en dit seizoen nog steeds mooie dingen doen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

moviemafketel schreef:

Nee vind Real niet mooi spelen, het niveauverschil was duidelijk te groot en die gasten mochten overspelen zonder ook maar in de weg te worden gezeten. Barcelona creëert zelfs in hele kleine ruimtes schitterende kansen. Vanavond was geen graadmeter. Ajax was foei foei foei zwak.

Je hebt teveel op Ajax-spelers gelet zeker

Zonde, heb je al die lobjes, talloze versnellinkjes langs 2 man en een-tweetjes gemist in en rond de 16.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Real Madrid hoefde niet eens écht aan te zetten. Nu voetbalden ze bij vlagen best fris en heb mooie combinaties gezien. Ze kunnen uiteraard nog veel beter. Laat ze dat maar bewaren voor in de aRENa.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Zlatan - Ronaldhino , wat een geweldig duo. Milan heeft echt goede aankopen gedaan het is nu weer een echte topploeg.

Wat een geweldig moeilijke en mooie poule hebben we toch.

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

Beter had Jol niet kunnen reageren. Z'n ploeg valt niks te verwijten, je moet proberen er positieve dingen uit mee te nemen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Genoeg potentie, en Real komt er wel en de motor wordt nog wel geolied. Laat ze dat maar bewaren voor in Amsterdam idd.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Jol idd zeer volwassen, nuchter en zich geen zorgen makend voor het vervolg. Prima kerel!

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Real Madrid hoefde niet eens écht aan te zetten. Nu voetbalden ze bij vlagen best fris en heb mooie combinaties gezien. Ze kunnen uiteraard nog veel beter. Laat ze dat maar bewaren voor in de aRENa.

Je bent op dreef vandaag. Het is zeker weer die tijd van de maand?

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

mikoz schreef:

Zlatan - Ronaldhino , wat een geweldig duo. Milan heeft echt goede aankopen gedaan het is nu weer een echte topploeg.

Wat een geweldig moeilijke en mooie poule hebben we toch.

De nr.'s 1 en 2 zijn al bekend. Ajax moet gewoon voor de 3e plek gaan. Kunnen ze tenminste nog overwinteren.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Je bent op dreef vandaag. Het is zeker weer die tijd van de maand?

Klopt. M'n vriendin is ongesteld. Moet ik toch iets anders gaan doen...

chevy93

• 12777 berichten
  • 1357 stemmen

moviemafketel schreef:

Jol idd zeer volwassen, nuchter en zich geen zorgen makend voor het vervolg. Prima kerel!

Wat had hij anders moeten zeggen?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Genoeg calimero' s op de wereld die nog staan te verkondigen dat het beide kanten op kon hoor. Hij geeft alles volwassen toe en kan ook niet anders nee. Ik vind het gewoon een hele goede trainer.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Wie legt er tegen de Madrid-fans uit dat dit Ajax de potjes in de Mickey Mouse Liga gemiddeld met een nulletje of 4 wint?

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

kos schreef:

Beter had Jol niet kunnen reageren. Z'n ploeg valt niks te verwijten, je moet proberen er positieve dingen uit mee te nemen.

Als Ajax coach valt ie door de mand, voor de rest was ie realistich idd.

Maar dat hij blij is dat het maar bij 2-0 nul is gebleven is natuurlijk on-Ajax.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Lijkt me een aangewezen taak voor jou anderegek.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

otherfool schreef:

Wie legt er tegen de Madrid-fans uit dat dit Ajax de potjes in de Mickey Mouse Liga gemiddeld met een nulletje of 4 wint?

Naomi is het best in Spaans, denk ik?

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

otherfool schreef:

Real gaat over de knie in de Arena!

En zekers over die van Barca.

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

otherfool schreef:

Ik schuif Mario Been voor als kandidaat, die heeft er wel ervaring mee

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Dat zou wat zijn, als Feyenoord - Ajax weer eens 0-4 ofzo wordt en dat een Madrileen dat toevallig onder ogen kijkt. Die verslikt zich in z'n churrito.

moviemafketel schreef:

Lijkt me een aangewezen taak voor jou anderegek.

Mi Espanol es un poquito malo.

Maar serieus, wat een afschuwelijk krachtsverschil. Hoe noemde Tom het nou? Een parodie. Ja, dat was het.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

otherfool schreef:

Ik kreeg net al smsjes van wat Atléti's die zich afvroegen of je in Nederland via de tweede divisie CL kon afdwingen .

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

lol

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Stuur je die vrienden wel eens een videootje van Feyenoord? Gewoon voor hun plezier, even grappen en grollen voor ze het Madrileense nachtleven in te gaan?

Vascago

• 4807 berichten
  • 3645 stemmen

Wat een heerlijk balletje van Muller. Geweldige speler.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.