• 17.799 nieuwsartikelen
  • 183.784 films
  • 12.713 series
  • 35.112 seizoenen
  • 658.779 acteurs
  • 200.858 gebruikers
  • 9.503.312 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ik denk niet dat ik een ploeg ooit in de vele jaartjes dat ik voetbal kijk meer kansen heb zien missen dan Real vanavond. Dit had letterlijk dubbele cijfers moeten zijn.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Hoe boeiend .

Ik heb ook liever Pothuizen dan Vertonghen in m'n team.

Sew me.

We zeggen alleen maar dat je de ballen verstand hebt van het spelletje, wat je met deze opmerking inderdaad kracht bijzet

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

notnotfun schreef:

Ajax wordt keihard vernederd en ze beginnen over het Madrid publiek . Sorry hoor, maar jullie roepen het over jezelf af.

IQ van 2?

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

notnotfun schreef:

Ajax wordt keihard vernederd en ze beginnen over het Madrid publiek . Sorry hoor, maar jullie roepen het over jezelf af.

Ik let altijd op meer dan het voetbal hoor. Ik vind juist het gedoe op de tribunes net zo mooi als de wedstrijd zelf. Ik let altijd op de sfeer en die is gewoon fukking poep in het Bernabeu, denk dat ze met een fanatieker publiek beter zouden spelen.

Overigens is dit een keiharde FAIL! Feyenoord wordt al tig jaren vernederd, maar jullie kunnen je smoel niet houden over hoe fantastisch het Legioen(met pensioen) zogenaamd is

Vascago

• 4807 berichten
  • 3645 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
En het dak was niet dicht dan wil ik nog niet eens beginnen over die kutscheids!

Die telt niet. Bij Real hebben ze NOG geen dak. Geloof dat die achterlijke voorzitter dat er wel op wil laten zetten.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Was het dak niet dicht? Ik eis een re-play.

Nog een x 90 minuten weggetikt worden?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

rep_robert schreef:

Overigens is dit een keiharde FAIL! Feyenoord wordt al tig jaren vernederd, maar jullie kunnen je smoel niet houden over hoe fantastisch het Legioen(met pensioen) zogenaamd is

Komt ie weer aan

chevy93

• 12777 berichten
  • 1357 stemmen

Wel zielig voor de meegereisde supporters.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Ik denk niet dat ik een ploeg ooit in de vele jaartjes dat ik voetbal kijk meer kansen heb zien missen dan Real vanavond. Dit had letterlijk dubbele cijfers moeten zijn.

Dan heb je nog niet veel partijen gezien, maar dat wisten we al. Dit was voornamelijk veel matige afstandschoten op doel. Qua uitsgespeelde kansen heb ik er Barca of Arsenal veel meer zien missen in de CL..

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

rep_robert schreef:

( )

chevy93

• 12777 berichten
  • 1357 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Met als subeis natuurlijk dat Luis weer meedoet.

otherfool schreef:

Afgelopen zaterdag nog. En die zaterdag daarvoor. We hadden beide keren na de 1e helft al 10-0 achter kunnen staan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Over een keiharde fail gesproken .

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Pff, wat een slechte wedstrijd van Ajax. Ze konden de bal zelfs geen 30 seconden in de ploeg houden. Dat komt mede door die onzinnige lange ballen van Alderweireld. Ze waren niet rustig aan de bal, schoten de bal maar naar voren. Als je nou kijkt hoe Twente het deed gister, die bleven rustig, tikten de bal rustig rond van voet naar voet, iets wat Ajax blijkbaar niet kan. Verder heb ik totaal geen beleving gezien bij Ajax. Ajax heeft maar 1 fatsoenlijke aanval laten zien en dat was net na de 2-0 van Real. Dit moet veel beter tegen Milan en Auxere. Gewoon de basis-dingen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Komt ie weer aan

Ja? Kwam ie aan?

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Weggetikt? was maar 2-0

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

chevy93 schreef:

Wel zielig voor de meegereisde supporters.

Veel zitten al vanaf maandag in Madrid, die hebben een leuk weekje hoor Het gaat niet alleen om het voetbal met Europese tripjes. Al is dit natuurlijk wel een beetje jammer, maar dit kan je van tevoren ook wel incalculeren.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Ik eis een apart Ajax-Feyenoord topic!

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Weggetikt? was maar 2-0

Precies. Ik zou geen re-match willen als ik jullie was.

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Nee hoor, ze hebben toch nooit gelijk

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik let altijd op meer dan het voetbal hoor. Ik vind juist het gedoe op de tribunes net zo mooi als de wedstrijd zelf. Ik let altijd op de sfeer en die is gewoon fukking poep in het Bernabeu, denk dat ze met een fanatieker publiek beter zouden spelen.

Lul niet, heb jij mij niet gehoord naar NAC-uit of zo. Jullie gaan meteen in defense mode en halen er VAN ALLES bij om maar niet toe te geven dat Ajax even flink gedold werd. En het leuke is dat dat helemaal niet zo'n schande is (verliezen bij Real dan). Gewoon zeer typische Ajax reacties weer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

dat handje van Casillas blijft briljant .

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Op Musicmeter:

De kritiek op de hoge toegangsprijzen voor Champions League wedstrijden in de Arena is dus begrepen. Het spontaan opgevoerde Open Huis van vanavond wordt door het publiek duidelijk gewaardeerd. Toch wel een symphatiek gebaar van dit Ajax.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Is wel heel lekker dat je nu in de Kuip Feyenoord even weg kan gaan spelen met 0-5 of zo. Even vertrouwen weer terug pakken via onze "grootste" rivaal.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Terug op aarde: .......

Grootste zwakte was toch wel het middenveld van Ajax. Talloze situaties waarbij de middenvelders van Real gewoon recht tegenover de verdediging staan op 18 meter van Steek. Siem, Enoh, de Zeeuw: verstoppen achter de cornervlag misschien; ik zag ze namelijk niet.

Ajax heeft hun eigen spel niet gespeeld ( backs kwamen nooit op ), en het ontbreken van Suarez is toch wel akelig veel stootkracht inleveren.

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

notnotfun schreef:

(quote)

Lul niet, heb jij mij niet gehoord naar NAC-uit ofzo. Jullie gaan meteen in defense mode en halen er VAN ALLES bij om maar niet toe te geven dat Ajax even flink gedold werd. En het leuke is dat dat helemaal niet zo'n schande is (verliezen bij Real dan). Gewoon zeer typische Ajax reacties weer.

Ja joh, typisch Ajax heb je mij horen zeggen dat ik hier niet mee kan leven? Ik heb dit verlies allang ingecalculeerd joh en Real heeft dik verdiend gewonnen. DUHH. Het zou je sieren als je niet zo selectief zou gaan quoten. Overigens heb ik genoeg Feyenoordjes gehoord over het uitvak zondag hoor

Maar ik sta er ook om bekend dat ik de sfeer er altijd bij pak, zou je eigenlijk moeten weten voordat je dit soort reacties neerzet.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

moviemafketel schreef:

Is wel heel lekker dat je nu in de Kuip Feyenoord even weg kan gaan spelen met 0-5 of zo. Even vertrouwen weer terug pakken via onze "grootste" rivaal.

Ach, met Martins Indi hadden we zeker gewonnen...

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Overigens Arsenal een goeie zesklapper tegen Braga. En dat zonder Walcott (in vorm). RvP, Diaby, Bendtner, Vermaelen en Nasri op de bank .

GUNNERS!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Chelsea ook goede zaken gedaan trouwens. Weinig verrassingen, misschien dat Olympique onderuit ging.

orbit schreef:

(quote)

Ja? Kwam ie aan?

ja ontzettend pf

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het geld heeft helaas gewonnen vanavond op de meeste velden.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Typisch weer, same old shit... wordt altijd bij Real en Chelsea gezegd, alsof Barca met drie dubbeltjes moet rondkomen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.