• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.033 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.063 acteurs
  • 198.999 gebruikers
  • 9.371.613 stemmen

Piepkleine geneugten des levens

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Elineloves schreef:

(quote)

Ze is nu toevallig ook bij Pauw en Witteman @ Ned 1, wat een toeval.

Die blonde Chantal is jouw vriendin? Niet slecht.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Ja, echt bevriend zijn we niet (meer), maar we vierden samen vakantie in Turkije met onze ouders. Gingen wel eens op stap daar. Heb dr nu eigenlijk al een flinke tijd niet meer gesproken. Sinds dr playboyshoot vorig jaar al niet meer, maar vind het wel tof voor dr. Weet hoe graag ze het wou en hoe hard ze geknokt heeft. Doet me toch goed te zien dat ze dit nu al bereikt heeft.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Berichten verplaatst naar Overigen > Televisie > Pauw & Witteman

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Jammer dat het uiteindelijk slecht is afgelopen voor het zwijn, maar ik kan als vegetariër zijnde wel genieten van zulke berichten:

Everzwijn houdt huis in slagerij

Uitgegeven: 27 november 2010 17:58

Laatst gewijzigd: 27 november 2010 17:58

HÖHR-GRENZHAUSEN - Een wild zwijn is zaterdagmiddag in de West-Duitse plaats Höhr-Grenzhausen een slagerij binnengestormd.

© ANP

De verkoopster van de zaak vluchtte naar de keuken, een 72-jarige klant maakte zich zo snel mogelijk uit de voeten naar de uitgang.

In de lege slagerij richtte het losgeslagen everzwijn van 90 kilo vervolgens voor 2000 euro schade aan, berichtte de politie.

Terwijl het everzwijn als een dolle tekeer ging in de winkel, verzamelden zich tientallen voorbijgangers voor de etalage. Een door de politie opgetrommelde jager schoot het dier uiteindelijk dood.

''Het wilde zwijn verblijft momenteel in de slagerij, want daar staat een koelruimte'', zei een politiewoordvoerder. Na het weekend wordt bekeken waar het dier vandaan komt en of het de pan in mag.

Bron

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Echte martelaar, leuk ja.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Vandaag op de sjacherbeurs in Antwerpen deel 1 en 2 over de Bende van Bakelandt gevonden voor 4euro Man, wat hou ik van rommelmarkten want naast deze twee boeken heb ik nog een Shaw Brothers voor de collectie gevonden en Judge Dredd voor 1 euro

Brix

• 19677 berichten
  • 5113 stemmen

Telefoontje van een collega verzamelaar zojuist.

Om te zeggen dat hij een flink pakketje prachtig en zeldzaam verzamelmateriaal (filmstills, plaatjes, brochures en boekjes) voor mij heeft meegebracht van de filmbeurs in Brussel vanmorgen.

En het tweede kleine geneugte is daarbij nog dat de prijs belachelijk laag is.

Brix

• 19677 berichten
  • 5113 stemmen

Nét op tijd ontdekken dat de verwarmingsmonteurs, die hier aan 't werk zijn geweest onlangs, de waterafvoerslang uit de afvoerleiding gehaald hebben, en niet teruggeplaatst.

Niet goed zichtbaar in de ruimte waar de wasmachine staat, maar gelukkig toch net voor het starten van de wasmachine gezien.

Anders was het beslist een overstroming geworden hier in huis.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Ja, zo'n geintje heb ik een keer gehad. Was in een studentenhuis. 30 euro gekregen voor nieuwe vloerbedekking ofzoiets.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Geintje is ook een keer fout gegaan bij m'n oom en tante. Lekke wasmachine, kwamen ze thuis konden ze de hele begane grond opnieuw behangen, vloer erin leggen en nieuw meubilair kopen.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Als je al een hele tijd een DVD graag wilt, deze nergens kunt vinden en er dan geheel toevallig eens tegenaan loopt. Eenzelfde bijna euforische gevoel als wanneer je als klein kind in deze tijd je schoenen zoekt omdat je buiten wilt spelen, ze nietsvermoedend pakt en er dan ineens een cadeautje van Sinterklaas in zit. Zo was ik al een tijdje op zoek naar drie films. Kopps, Dead Man's Curve en Bombon el Perro. Ongeveer een half jaartje geleden zocht ik een cadeautje voor mijn zusje, keek ik bij Bol.com en kwam ik geheel toevallig bij de tweedehandse DVD van Dead Man's Curve terecht, voor maar 2,50. Enkele maanden later liep ik voor een cadeautje voor mijn neefje de Bart Smit binnen. Terwijl mijn vrouw druk zoekende was naar een cadeau, liet ik mijn vingers eens door de 5 films voor 5 euro stapel glijden en haalde ik daar zomaar Kopps uit. Gisteren had ik in de stad afgesproken, moest ik tot die afspraak nog wat tijd doden en besloot ik dat maar te doen bij de Plato in Groningen. Daar hebben ze tegenwoordig een 'cheap hoekje' op de DVD-afdeling en koopjesjager als ik ben moest ik daar natuurlijk even kijken. Daar toverde ik zomaar ineens Bombon el Perro uit de bak. Prijs: 6,99. Drie films waar ik om verschillende redenen al langere tijd naar op zoek was heb ik binnen een half jaar dus allemaal gevonden. En dat voor in totaal amper 10 euro. Soms lacht het geluk me gewoon toe. Heerlijk!

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

De sneeuw

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 berichten
  • 5306 stemmen

Een ontzettend lief mailtje via FaceBook van een Pools meisje met wie ik vorig jaar wat heb geflirt toen ik daar vorige winter voor een veel te korte vakantie was. Het leven is mooi.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Onfatsoenlijke opmerking + reacties verwijderd.

_Se7en_

• 2041 berichten
  • 1777 stemmen

Dat is zeker geen piepkleine geneugte, Pruim!

Lekker gevoel is dat altijd, om zo tegen een dvd (of wat dan ook waar je al lang naar op zoek bent) aan te lopen.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ik heb een gruwelijke hekel aan kerst, maar ik ben gek op kerstversiering. Het liefst zo faut, kitsch en lelijk mogelijk.

Vandaag mijn werkplek met zo'n 100 euro aan kerstspullen goed onder handen genomen. Als mensen zeggen dat het lelijk is, ervaar ik dat als een waar compliment.

Vooral dat gouden hert en die pinquin...

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Wat afschuwelijk lelijk, U-96!

MoFeDu

• 2946 berichten
  • 0 stemmen

Een spons die al een paar dagen niet gebruikt is en helemaal opgedroogd is in je hand leggen en dan vol laten lopen met water.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Inderdaad erg lelijk, vooral die pinquin en gouden hert Ben zelf ook enorm gek op het huis versieren met Kerst. Gister al gedaan trouwens, onze gewone lampen zijn nu inmiddels al overbodig

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

SelmaDuim schreef:

Wat afschuwelijk lelijk, U-96!

Thanks! Enige dat nog mist is een kerst-CD (Eenzame kerst van Hazes ofzo). Morgen komt er een kitsche zilveren schaal met Ferrero Rocher

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Kicke U-96, zou het zelf niet anders hebben gedaan. Ben al net zo'n kerstfreak.

_Se7en_

• 2041 berichten
  • 1777 stemmen

Dat is wel erg lelijk zeg, ben je de enige met zo'n werkplek (vast wel )? Kitsch = kunst .

narva77 (crew films)

• 12725 berichten
  • 6540 stemmen

Ik zal eens een duikboot richting Leiden sturen U-96, om je hele werkplek overhoop te schieten! Gadverdamme, wat ziet dat er verschrikkelijk uit zeg!

Ik kan persoonlijk nooit wachten totdat december weer voorbij is!

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

narva77 schreef:

Ik zal eens een duikboot richting Leiden sturen U-96, om je hele werkplek overhoop te schieten! Gadverdamme, wat ziet dat er verschrikkelijk uit zeg!

Ik kan persoonlijk nooit wachten totdat december weer voorbij is!

Thanks voor het compliment! Hier word ik echt helemaal blij van.

_Se7en_ schreef:

Dat is wel erg lelijk zeg, ben je de enige met zo'n werkplek (vast wel )? Kitsch = kunst .

De hele gang hangt ook vol met dit soort zooi, maar ik ben wel de fanatiekste.

Nog een leuk detail: die kerstkaarten zijn van vorig jaar.

narva77 (crew films)

• 12725 berichten
  • 6540 stemmen

U-96 schreef:

(quote)

Thanks voor het compliment! Hier word ik echt helemaal blij van.

Ow shit, hmmm, dan moet ik wat anders verzinnen. Weet je wat? Ik laat die duikboot lekker thuis hier in Vlissingen! Lekker pûh.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Da's idd wel erg lelijk! Zou wel de hele dag lachen als ik daar zou moeten werken, puur om mijn eigen walgelijke smaak

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Haha inderdaad. Ik lach mezelf ook voortdurend uit. Heerlijk.

Bij ons op kantoor is het serieus, maar het gaat gepaard met een hoop lol. Zo kon ik vandaag bij het brengen van een bakkie koffie voor een collega makkelijk tegen hem zeggen dat ik erin klaargekomen ben.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Leuk voor alle jeugdige moviemetertjes hier.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.