- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Piepkleine geneugten des levens
Piepkleine geneugten des levens
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Bij de bakker Bart is het altijd standaard het Bartje met filet american, peper, zout en uitjes. Ook heerlijk.

maar dan zonder uitjes.
samijo
-
- 151 berichten
- 358 stemmen
Ja, je kan er van alles krijgen. Ik ga altijd voor het broodje kalkoensfilet met sla 
Bij de bakker Bart is het altijd standaard het Bartje met filet american, peper, zout en uitjes. Ook heerlijk.
wist jullie ook dat mcdonalds suiker toevoegen aan hen "gezonde maaltijdsalades" ja het is gezonder dan een bigmac. daarom denk ik dat de subway broodje is ook hetzelfde.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2933 stemmen
Enige Pringles die lekker zijn, in mijn ogen. 
kos
-
- 46688 berichten
- 8846 stemmen

maar dan zonder uitjes.
Filet Americain zonder uitjes???
.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
zout en azijn chips.....
Inderdaad vreemd dat die hier niet gemakkelijk te krijgen zijn (heb ze wel eens zien liggen in de supermarkt maar dan van die hele dure speciale chips) want die smaak is echt overheerlijk.
Poepgezicht
-
- 298 berichten
- 1247 stemmen
Heb een keer azijnchips van lay's gehad op vakantie, wat was dat vies zeg. Wist toen ik het kocht ook niet dat het azijnchips was.
samijo
-
- 151 berichten
- 358 stemmen
Heb een keer azijnchips van lay's gehad op vakantie, wat was dat vies zeg. Wist toen ik het kocht ook niet dat het azijnchips was.
haha dat hebben veel mensen. het is gewoon ff wennen! wij eten ze vanaf een jaar of 3 dus wij zijn keihard gewend. ook prawn cocktail chips!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad. Filet American zonder uitjes is als Bassie zonder Adriaan 
samijo
-
- 151 berichten
- 358 stemmen
Inderdaad vreemd dat die hier niet gemakkelijk te krijgen zijn (heb ze wel eens zien liggen in de supermarkt maar dan van die hele dure speciale chips) want die smaak is echt overheerlijk.
mijn moeder neemt ze altijd mee en als ik echt niet kan wachten dan koop ik ze van een engelse winkel in leiden...want de supermarkt dure zijn niet zo sterk!
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Yep. Ik ben meer een pure genieter, moet niet te veel gedoe op.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Dit samijo:
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Oh, wat is het toch fijn als je zelf een beetje chaggie bent, om dan de 'pech' van andere mensen te aanschouwen.
Vanochtend een blond en niet al te snugger blondje, die in pappie's dure bak aan het rijden was, pontificaal tegen een paaltje zien aanknallen.
En ze had het zelf niet eens door. Stapte uit, en liep richting winkel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Beschermd door de Europese Unie lol, lijkt wel alsof het om een met uitsterven bedreigde diersoort gaat.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Dat is met heel veel van die streekgerechten en producten, Champagne is daarvan wel het bekendste voorbeeld.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Betekent dit dat het nergens anders in Europa zo mag heten of mag het gewoon nergens anders (na)gemaakt worden?
kos
-
- 46688 berichten
- 8846 stemmen
Beide.
Zoals allerlei rommel die ze opeens pizza, mozzarella of feta gaan noemen. Dat kan gewoon niet.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Het beland toch allemaal in het riool.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Vreemd, hier is die smaak gewoon te koop bij de Albert Heijn. Sterker nog, ik heb twee bussen in de kast liggen. 
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Betekent dit dat het nergens anders in Europa zo mag heten of mag het gewoon nergens anders (na)gemaakt worden?
Champagne is het bekendste voorbeeld. Net 2 weken geleden ofzo moest er een product uit de schappen in de supermarkten worden gehaald, omdat er "Champagne" op de verpakking stond. Volgens mij ging het om een wasmiddel, maar dat weet ik niet meer zeker. Iets van "Champagne-fris" of zoiets...
Tja, dat feest ging dus even niet door voor die fabrikant (en geheel terecht trouwens)!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Meer een soort octrooi hebben we het hier dus over? Niet een bepaalde regio zijn cultuur/gebruiken laten houden die niemand mag kopiëren?
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Meer een soort octrooi hebben we het hier dus over? Niet een bepaalde regio zijn cultuur/gebruiken laten houden die niemand mag kopiëren?
Dat wasmiddel komt niet uit de Champagne-streek in Frankrijk, dus mag het gewoon niet die naam dragen. Maar het zal best óók met een octrooi te maken kunnen hebben. In ieder geval is het streek-gerelateerd.
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Volgens mij geldt dat ook voor bv. de Bossche Bol
en de Zeeuwse Bolus
maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik hoorde mijn oude vakantievriendin net op de radio, vanwege een rel over haar foto's van SuitSupply. (?) Grappig om op die manier iemand die je al een tijd niet hebt gesproken tegen te komen. Kleine wereld. Toch best bijzonder. Keek altijd enorm tegen dr op. Ze is blijkbaar 'bekend' nu, leuk voor dr! 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
http://www.suitsupply.nl/#/...
Staat iets over Reclame Commissie en zo. Dat zal het welzijn geweest.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
http://www.suitsupply.nl/#/...
Staat iets over Reclame Commissie en zo. Dat zal het welzijn geweest.
Ze is nu toevallig ook bij Pauw en Witteman @ Ned 1, wat een toeval.