menu

Overig / Algemeen / Piepkleine geneugten des levens

zoeken in:
Brix, je maakt me jaloers Binnenkort eens langs de Record Collector passeren hier in Antwerpen, zullen ze waarschijnlijk ook wel iets van hebben. Ik zou alleen eens een deftige platenspeler moeten kopen want nu heb ik een stapel LP's die ik niet afspeel..

Bij de Record Collector in Antwerpen heb ik ook al mooie dingen weten te vinden.
Die hebben erg veel interessant materiaal.
Succes gewenst Metalfist.

Net terug van een feestje in het stadstheater Heerlen, waar een voormalig muzikant van mijn band afscheid nam van zijn indrukwekkende carrièrre als lector in muziektherapie aan een hogeschool (en nog het e.e.a. aan ronkende titels die ik niet eens kan herhalen)

Indrukwekkend genoeg om ook van de koningin nog een onderscheiding te ontvangen, die door de drukbezette burgemeester van Heerlen (Depla) uitgereikt werd(heb ik die ook eens van heel dichtbij gezien een man met humor trouwens)

Een aantal leden van mijn band en ikzelf overhandigden de CD waarover ik het al eerder had in dit topic, en die speciaal voor deze gelegenheid opgenomen was.

Leuk feestje, met goede live muziek etc.
Maar dat is niet het "geneugte" waarover het hier hoofdzakelijk gaat.

Dat is het feit dat we weer heelhuids uit het theater geraakt zijn na afloop.
Dat staat namelijk op slechts enkele meters afstand van het op instorten staande winkelcentrum Het Loon, dat veel in het nieuws is de laatste tijd.
De afsluithekken van het bedreigde gebied staan a.h.w. tegen de achterkant van het theater aan, en het was nog maar de vraag of dat nog in gebruik kon blijven.

Tijdens een van de toespraken hoorden we op de achtergrond een geluid dat menigeen op de gedachte gebracht zal hebben dat nu het theater aan de beurt was om te verzakken
Maar gelukkig dus (nog) niet.

Hehe, leuke verhalen om te lezen

Sneeuw, knuffelen en cakejes bakken!!!

FAG! oh eh hartstikke leuk natuurlijk, ik heb soms wat last van tourette.

(digitale tourette, zeldzaam geloof ik?)

Edit: OT, veruit het leukste sub-forum hier, met veel plezier gelezen! Zal zelf ook eens nadenken over een lijstje. Zou zo 100 dingen kunnen noemen gewoon! Alleen jammer dat ik het niet meer kan compenseren in het (gesloten: zooo jammer!) frustratie topic, hehe!

Maar... Cakejes bakken is ook leuk....

Kerstcadeaus zijn sowieso leuk maar ik heb van mijn broer en zijn vriendin dik fotoboek van The Beatles, de biografie van Johnny Cash en een DVD van Johnny Cash gekregen Altijd leuk als iemand je op een goede manier weet te verrassen want ik had geen enkel idee wat ik ging krijgen.

Het is al een tijd geleden maar ik ben er nu pas tot toe gekomen om de betreffende aflevering op te zoeken maar ik had mijn eindejaarslijst van 2011 (met argumentering) naar het Antwerpse programma Cinema gestuurd en bij The Artist is er een stuk van mijn recensie voorgedragen

Cinema 31 december 2011-1 januari 2012 | atv
Mijn 15 seconds of fame zijn te zien van 11:35 - 11:55 (ik moest wel Silverlight installeren om het filmpje te kunnen zien)

Tof kerel .

De presentator was blijkbaar zwaar onder de indruk van uw bijdrage mooi zo

Ik vond het ook erg leuk Er waren zo'n dikke 300 top 10 films ingezonden dus het gaf wel een leuke kick om mijn naam opeens te horen

Wat leuk joh!

Als je een pen helemaal leegmaakt. Serieus, hoevaal maak je een pen nou echt leeg? De laatste druppel inkt eruit? Meestal raak je ze kwijt of kauw je ze kapot...

Super Mario 64 op Nintendo 64 voor 12 euro gevonden. Old school gaming, here I come Sowieso een erg interessant winkeltje gevonden in Antwerpen in de Hoogstraat waar ze Final Fantasy 4, 5, 6 en 8 hebben maar mijn portefeuille kan dat jammer genoeg niet aan.. Ben echt bijna beginnen schreeuwen toen ik Ocarina of Time er in perfecte conditie zag liggen maar ook dat is maar voor later vrees ik.

* Bier voor € 1.
* Mijn vriendin niet horen of zien.
* Het vooruitzicht naar het nieuwe album van The Knife.
* Geen sms'jes krijgen.

Metalfist schreef:
Super Mario 64 op Nintendo 64 voor 12 euro gevonden. Old school gaming, here I come Sowieso een erg interessant winkeltje gevonden in Antwerpen in de Hoogstraat waar ze Final Fantasy 4, 5, 6 en 8 hebben maar mijn portefeuille kan dat jammer genoeg niet aan.. Ben echt bijna beginnen schreeuwen toen ik Ocarina of Time er in perfecte conditie zag liggen maar ook dat is maar voor later vrees ik.

Heerlijk! Ik wil ook nog steeds een N64 goedkoop vinden, kijken of ik mijn jeugd uit de jaren 90 kan herbeleven Mario 64, Mario Kart 64, GoldenEye 64...kon ik ze maar weer eens spelen op de tv. Have fun!

Stu-Pot schreef:

* Mijn vriendin niet horen of zien.

Daar zijn hele gemakkelijke oplossingen voor hoor!

Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Heerlijk! Ik wil ook nog steeds een N64 goedkoop vinden, kijken of ik mijn jeugd uit de jaren 90 kan herbeleven Mario 64, Mario Kart 64, GoldenEye 64...kon ik ze maar weer eens spelen op de tv. Have fun!

Wij hebben hier nog altijd een N64 van vroeger liggen maar als je ooit eens in Antwerpen bent, al die spellen die je nu noemt hadden ze daar liggen. Om echt een N64 zelf te vinden moet je maar eens wat rommelmarkten afdoen, zo ben ik zelf al aan een Sega en een SNES geraakt.

SelmaDuim schreef:
(quote)

Daar zijn hele gemakkelijke oplossingen voor hoor!

Als jij nu denkt aan dumpen, nee dat (nog) niet.

Stu-Pot schreef:
(quote)

Als jij nu denkt aan dumpen, nee dat (nog) niet.

Zolang je er ook van geniet om haar wel te horen of te zien...

Metalfist schreef:

Ziek Veel plezier ermee, Super Mario 64 geeft zoete herinneringen

Met deze uitspraak en het bijbehorende plaatje krijgt mijn gemoed meteen een boost

(afbeelding)

Het is weer eens gamegerelateerd bij mij maar daarstraks voor 5 euro de eerste Metal Gear Solid gevonden in perfecte staat in de kringloopwinkel. Kom ik thuis en pak ik het boekje eruit en blijkt dat daar nog de disc van de eerste Silent Hill onder zit! Ik ben weer eens content

Brix schreef:
Met deze uitspraak en het bijbehorende plaatje krijgt mijn gemoed meteen een boost

(afbeelding)

Metalfist schreef:
Het is weer eens gamegerelateerd bij mij maar daarstraks voor 5 euro de eerste Metal Gear Solid gevonden in perfecte staat in de kringloopwinkel. Kom ik thuis en pak ik het boekje eruit en blijkt dat daar nog de disc van de eerste Silent Hill onder zit! Ik ben weer eens content

Jaloers! Silent Hill is een parel van een game. Geniet ervan.

Niet echt een geneugte maar wil het toch even melden aangezien de adrenaline door mijn lijf gierde vannacht.

Wij wonen in een winkelstraat en boven een pinautomaat. Nu hoorde we vannacht uit het niets drie keer een keiharde knal. Eerst reed er twee keer een ( overigens gejatte) auto op het pand in, de derde knal was het opblazen van de kluis. Je schrikt gewoon wakker en dan zie je opeens drie mannen in de weer en in een andere auto (die al geparkeerd stond - afgesproken werk dus) vluchten. Zo onwerkelijk. Moesten ook evacueren omdat er vermoedelijk een soort gasbom was gegooid ook. Getuigenverklaring afgelegd bij de politie. Hopelijk kunnen ze ze pakken, maar acht de kans niet heel groot.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:38 uur

geplaatst: vandaag om 13:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.