- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Piepkleine geneugten des levens
Piepkleine geneugten des levens
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Dat is een wekelijks terugkerend fenomeen tegenwoordig.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
En daarom snappen wij vrouwen jullie mannen niet!
Heb het wel eens aan mijn vriend gevraagd wat mannen zo fascineert aan lesbiënnes, maar die houdt zich van de domme.

Geil hé? 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik wil het nummer van die blonde.
Nah ff serieus, dit is typisch natuurlijk, alsof alle lesbiennes zo uitzien.
Mijn zus is lesbisch, en die is vrij vrouwelijk. Ex-klasgenoten van mij waren echt van die barbie poppetjes, en zijn nu ook uit de kast gekomen. Het zijn niet alleen tuinbroeken-potten met kort haar. 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
AMaar puur voor de aandacht
Waarom niet? We leven toch in een vrij land, en ze doen er niemand pijn mee?
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
In de clubs die Kos ieder weekend bezoekt
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Ik wil het nummer van die blonde.
Nah ff serieus, dit is typisch natuurlijk, alsof alle lesbiennes zo uitzien.
Mijn zus is lesbisch, en die is vrij vrouwelijk. Ex-klasgenoten van mij waren echt van die barbie poppetjes, en zijn nu ook uit de kast gekomen. Het zijn niet alleen tuinbroeken-potten met kort haar.
Niet allemaal, maar het merendeel is wel zichtbaar 'butch' zoals ze dat zeggen.
Net zoals het merendeel van de homo's zichtbaar verwijfd is.
Da's toch zoals ik het ervaar
Hoe meer holebi's je tegen komt, hoe meer je gaat beseffen dat er veel mensen op de wereld toch gewoon karikaturen zijn van zichzelf.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
99% zozo... Eh Naomi misschien moet je je collectie 18+ een tijdje achter slot en grendel houden
lol
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Toen wij lesbiennes naast ons kregen verheugden mijn broer en ik daar ons al op, maar helaas waren het oude, tuinbroek-lesbiennes en zo lelijk als de nacht. Wat een afknapper was dat toen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Mwoah. Als ik kijk naar de benamingen: femme, androgynes en butch, dan zie ik de andro's het meest. Ben zelf een femme, maar in mijn omgeving zijn de meeste biseksuele of lesbische meisjes andro's. Een enkeling is butch.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik pas. Zijn dat benamingen van personages uit Startrek?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Haha, ik volg die post van Eline ook niet 
Ieder geval zijn de lesbo's van de foto's op deze pagina 
Ik dacht meer aan zoiets:

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
(afbeelding)
Ordinair. dit is wat 'echter' dan zo fake tijdens uitgaan zoenen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ordinair? Heerlijk! 
Is dat trouwens niet Denise Richards op je plaatje?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jullie hebben ons echt alleen nog maar nodig om voort te planten he? 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
(afbeelding)
Dat lesbo's er zo uit zien is een even groot cliché dan dat alle homo's er als deze 2 onderstaande figuren uit zien

Die 2 dames op jouw foto zijn wellicht 2 hetero-dames die slechts facultatief lesbo zijn. (zoals de vorige pagina's al beschreven).
Kom eens mee naar wat holebi-fuiven en ontmoet wat echte lesbo's. Nooit van je leven ga je nog durven fantaseren over lesbo's
(Al zijn er ook genoeg gewone dames, maar toch
)
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zet dat soort plaatjes eens in een spoiler zeg 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Kom eens mee naar wat holebi-fuiven en ontmoet wat echte lesbo's. Nooit van je leven ga je nog durven fantaseren over lesbo's
(Al zijn er ook genoeg gewone dames, maar toch
)
Been there, done that. Lavelöss: For all gay, straight and openminded people. Daar liepen genoeg normale, vrouwelijke types rond. En ook normale gay-mannen, niet van die Albert Verlinde klonen.
Maargoed, dit heeft ondertussen niks meer te maken met piepkleine geneugten volgens mij, dus ik laat het hier bij.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ordinair? Heerlijk! 
Is dat trouwens niet Denise Richards op je plaatje?
Is dat niet uit Wild Things?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zet dat soort plaatjes eens in een spoiler zeg
.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Damn, moet die film nog steeds eens een keer zien!
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Richards was wat voller gebouwd dan het meisje uit de foto.

FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Damn, moet die film nog steeds eens een keer zien!
Je kunt de scene ook wel ergens op het internet vinden, de rest van de film was een beetje teleurstellend 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Niet echt een piepkleine geneugten des levens ofzo, maar het was wel grappig:
Vandaag was ik samen met mijn moeder bij de Sligro om wat laatste inkopen te doen voor Carnaval. Nou stond daar zo'n kok te koken en kon je dingen proeven. Dit keer hadden ze een soort ratatouille met sprinkhanen en meelwormen erin. Ik heb ooit sprinkhanen geproefd en vond het erg vies om daar op te bijten, dus ik hoefde niet en wilde ook gelijk doorlopen. Mijn moeder wilde wel proberen, dus hebben we gewacht totdat die man klaar was met koken.
Toen kwam er zo'n man met een camera steeds foto's maken. Ik voel me dan erg ongemakkelijk en vond het dus een beetje irritant dat mama daar wilde wachten. Daarna kwam er een andere man allemaal vragen stellen. Het was een Amerikaan, aan zijn accent te horen. Toen mama uiteindelijk haar ratatouille op aan het eten was begon die gast nog meer foto's te maken en die Amerikaan nog meer vragen te stellen: 'Is it good? What's your name? etc..'
Uiteindelijk kwam er iemand van de Sligro om te vragen of de foto's en het 'interview' in de New York Times mocht komen!
Mama vond het goed en wilde meteen weten wanneer het in de New York Times komt. Het antwoord is halverwege maart. Over een paar weekjes maar eens googlen dan
.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Haha cool... Kennen ze dat niet daar in de States het eten van kriebelbeestjes?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Dat is wel heel leuk zeg! In eerste instantie lijkt het me ook vervelend, maar als je hoort waar het voor is, is het wel bijzonder. Tegen die tijd wil ik de link zien! 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Haha, zal ik zeker posten. Het leukste was dit:
Interviewer: 'How old are you?'
Ik: '21'
Later dacht ik: O nee, ik ben jarig geweest
. Haha, ik ben 22. Ik had het niet meer verteld tegen die interviewer btw, dus er zal wel 21 jaar oud staan in het interview.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Haha dat zou inderdaad wel lomp zijn geweest. ''Ehhh meneer, ik ben eigenlijk toch 22.'' Nouja, dat verstaat hij dan sowieso niet, als je het zo gezegd zou hebben. 
Over winkels gesproken.. Ik moest voor een nieuwe kast die NIET compleet geleverd was (frustratie), naar de Gamma voor 2 ontbrekende schroefjes. Ik daar naar toe, dan loop je een kwartier rond voordat je iemand gevonden hebt die je kan helpen, uiteindelijk iemand gevonden, maar de schroefjes die je nodig hebt, hebben ze niet. Uiteindelijk krijg je uit een of andere privé kist toch 2 schroefjes mee in de hoop dat dat de juiste zijn. Dat waren ze gelukkig wel, dat scheelde. Moest ik later op de dag weer terug naar de Gamma om iets te retourneren, kwam ik diezelfde jongen tegen die me geholpen had bij de schroefjes. Dus ik ga zo naar hem toe en toen kwam er heel stotterend en verlegen iets uit in de zin van: '' Ehhh ja nou eh.. die schroefjes he.. van vanochtend die eh.. ja die pasten wel.. Ofzo.. duuuus.. '' stond ik daar met een rood hoofd een beetje verlegen te doen. (Waar dat plots vandaan kwam, ik weet het niet). Die jongen keek me met grote ogen en een big smile aan en zei iets dat hij het fijn vond dat het gelukt was, waardoor ik nóg een roder hoofd kreeg en uiteindelijk zacht giechelend wegliep.
Jezelf voor lul zetten is zo maf. Omgekeerde opvliegers ofzo, geen negatieve maar positieve. Die jongen zal wel gedacht hebben ; wat een doos. Gelukkig kon hij er om lachen.
Leuk joh, even naar de winkel.