- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Piepkleine geneugten des levens
Piepkleine geneugten des levens
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ik ben wel benieuwd verder. Hij wilde ook allemaal weten waarom ik het niet ging eten. Hij ging het zelf ook niet eten trouwens en de fotograaf ook niet.
Mama zei trouwens dat het naar noten smaakt.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Dat kan ik beamen... Smaakt best aardig hoor.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ik vond sprinkhanen de vorige keer zo vies om op te bijten. Dat kraakte helemaal enzo
Bleh. Verder smaakte het nergens naar, dus zo bijzonder vond ik het niet. De kok zei dat meelwormen ook een beetje 'crunchy' waren. Bleh.
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Ligt er misschien ook aan hoe het klaargemaakt is. Maar als ik kan kiezen tussen een lekkere malse biefstuk of een krekel dan weet ik ook wel wat ik kies 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Haha cool... Kennen ze dat niet daar in de States het eten van kriebelbeestjes?
Kennen we dat hier wel dan? 
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Ligt er misschien ook aan hoe het klaargemaakt is. Maar als ik kan kiezen tussen een lekkere malse biefstuk of een krekel dan weet ik ook wel wat ik kies
Krekel natuurlijk 
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Ja, ben het toch al een aantal keer tegengekomen in een restaurant (en bij de Sligro dus).
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Bij de Sligro staat het er vol mee. Je kan het proeven in een salade, ratatouille en zelfs verwerkt in chocolade! 
narva77 (crew films)
-
- 12724 berichten
- 6540 stemmen
Ordinair. dit is wat 'echter' dan zo fake tijdens uitgaan zoenen.
Wild Things ?
Owh nee, sorry, verkeerde topic! 
narva77 (crew films)
-
- 12724 berichten
- 6540 stemmen
Haha, zal ik zeker posten. Het leukste was dit:
Interviewer: 'How old are you?'
Ik: '21'
Later dacht ik: O nee, ik ben jarig geweest
. Haha, ik ben 22. Ik had het niet meer verteld tegen die interviewer btw, dus er zal wel 21 jaar oud staan in het interview.
Interviewer: "What's your Marital Status?"
Jij: "Boyfriend!....... Uhm, excuse me, I seem to remember I'm married!"

melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Haha. Nou, ik heb wel mijn meisjesnaam opgegeven als achternaam, maar dat doe ik eigenlijk overal nog steeds. Ik kan er maar niet aan wennen dat ik ineens een andere achternaam heb!
Krijg ook vaak op mijn donder van familieleden als ik de telefoon opneem.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1905 stemmen
Bier drinken terwijl het woensdagnacht (02-03) is.... Iedereen ligt op zijn bedje te ronken omdat ze er weer vroeg uit moeten, maar hier vloeien de pilsjes vergezeld door goede muziek op de koptelefoon.
Enigzins voel ik mij schuldig, maar aan de andere kant vind ik het heerlijk
Lekker uit het raam kijken naar de uitgestorven straten, lantaarnpalen die hun lichtbundels voor niks op het wegdek stralen, af & toe een eenzame vrachtwagen die voorbij komt tijdens zijn nachtdienst...
god-de-lijk
Een beetje motregen zou het plaatje helemaal compleet maken...
i.v.m. mijn werk ben ik om de 2 weken op dinsdag & woensdag vrij en niet in het weekend, terwijl mijn vriendin dan doordeweeks van huis aan de studie is in Deventer en aangezien ik toch liever alleen & in alle rust zuip komt dat mij wel goed uit 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Haha. Ik heb morgen ook een redelijk rustig dagje, dus ben mijn nacht aan het invullen met filmkijken, redbull drinken en veels te veel sigaretten roken. Mijn vriend moet er over twee uurtjes al uit. Ik heb medelijden 
narva77 (crew films)
-
- 12724 berichten
- 6540 stemmen
Echtgenooooooooooooooooooooooooot !!!!!!! 
@Boozebelly, neem er nog maar lekker eentje! Ikzelf zit nu nog aan de koffie en de shag, want ben aan het toevoegen! 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Hoe ik het zo lees, heb ik het nog makkelijk met opstaan tijdens een werkdag want hoe vroeg sommige wel niet op moeten staan... het gedachte alleen al
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Haha, hij is op het moment de hond aan het uitlaten en daarna gaat ie werken. Ik ben nog niet naar mijn bedje geweest. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
In de nieuwsbrief van KPN interactieve tv zien dat in juni eindelijk BBC1 en BBC2 bij het standaard zenderpakket zitten. Zoveel goede films gemist sinds ik dat heb, maar vanaf juni dus gelukkig niet meer.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Het warme Westenzonnetje dat door het raam mijn schouder verwarmd
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Interactieve tv of Digitenne?
In juni tenminste op interactief en Digitenne zal wat langer gaan duren, omdat 2 zenders daar voor zullen moeten wijken. zie hier o.a.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Het zou eigenlijk nog een maand langer duren, maar we gaan nu halverwege deze maart al verhuizen! 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Dankje! Ik heb gelukkig al een heleboel ingepakt, want anders was het zo goed als onmogelijk geweest. We hebben nu natuurlijk al die Carnavalsdagen + daarna nog opruimen/schoonmaken, dus dat is druk druk druk.
Ben wel echt blij dat we nu naar een huis gaan, vooral met onze hond is dat veel fijner dan een appartement boven ons café.
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Zeur niet, ik moet al een week naar school. Eindelijk weekend! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Heb net een behoorlijke boswandeling gemaakt met mijn moeder, vriendin en hondje Jordan. Was echt heerlijk, kon goed merken dat de zon kracht had, en zagen ook nog een konijntje lopen. Jordan werd af en hoe helemaal gek en vond het geweldig om met zijn pootjes door het losse zand te rennen. En het was overigens ook erg rustig, dus dan is het toch echt wel even genieten