- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Piepkleine geneugten des levens
Piepkleine geneugten des levens
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Naar een nieuwe kapper gaan die 3 keer zo goedkoop is en in 10 minuten als een bezetene op mijn haar los ging en toch tevreden naar buiten lopen het zonnetje tegemoet. 
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Vandaag van mijn tante een film gekregen die ik al erg lang wilde hebben.
Maar de engelse versie was gedubd en was superslechte kwaliteit dus kwam zij eens met de originele Thaise dvd die ook nog eens erg zeldzaam is 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Geeneens vakantie met me studie, dus zeuren om vakantie is inderdaad niet gepast
.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Na vijf dagen heel hard werken en erg lange dagen gemaakt te hebben is de Carnaval dan eindelijk afgelopen! We hebben een paar weken geleden het café verkocht en vandaag was de laatste dag dat we open waren. Nu kunnen we gaan verhuizen en gaan solliciteren! 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Als je een cafe koopt en het daarna sluit zul je wel moeten gaan solliciteren inderdaad 
Ik neem aan dat je het verkocht hebt.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Haha, verkocht idd. Ik heb het aangepast 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Springuur van 12u tot 13u is normaal.
Van 13u tot 14u theorieles van labo.
Normaal had ik dan van 14u tot 16u nog 'Ethiek'. Maar dat valt weg 
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Vanmiddag deze old school telefoon binnengekregen via marktplaats voor maar vijftien euro. Alleen bellen en smsen, grote toetsen en zelfs een antenne. 

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Uit het leger overgebleven? Alleen Victor Victor Bravo Bravo in te spreken? 
Supergrote geneugte zullen we het maar noemen.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Nee, uit de jaren 90 overgebleven. 
En ook Alpha Alpha, Roger en Affirmitve dus dat is heel wat.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Veel beter dan die iphones met overbodige - en verslavende luxe toch?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik heb helemaal niet meer zo'n ding. Haat bellen.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Ik heb helemaal niet meer zo'n ding. Haat bellen.
Jij doet het gewoon weer met 2 bekertjes en een touwtje? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
gebruik mijn oude prepaid nog als wekker. Kan niks meer met dat ding verder, omdat ik niet op tijd heb opgewaardeerd. Vind het best zo.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Werk ook thuis en anders spreekt men maar in.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ik doe ook niet echt veel met mijn mobieltje. Heb een oude samsung, zonder camera etc, met een pre-paid kaartje erin. Kan wel vier maanden doen met 20 euro beltegoed ofzo.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Vanmiddag deze old school telefoon binnengekregen via marktplaats voor maar vijftien euro. Alleen bellen en smsen, grote toetsen en zelfs een antenne. 
(afbeelding)

Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Momenteel is iedereen in de ban van de zwarte bes, dus is het knap om nog mensen met 'normale telefoontjes/mobiels' te zien.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
2 dagen bijna non-stop bezig zijn om een thuisnetwerkje aan te leggen en er na 50 pagina's over gelezen te hebben er maar niet achterkomt waarom het niet werkt. Dan maar even laten voor wat het is en er weer fris tegenaan. Weer lukt het de hele tijd niet, terwijl ik alles heb gedaan wat er stond. Dan eindelijk een site tegenkomen waar precies mijn probleem staat en de perfecte uitleg erbij. Heerlijk dat geluid van de printer na bijna 3 dagen te horen als ik met mijn laptop wat wil uitprinten. Hallelujaaaaaa praise the lord. Bleek dus dat PCveilig van KPN erg lastig deed en ik daar wat dingen moest omzetten.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Dik 4 uur bij de kapper zitten in de hoop het kapsel te krijgen wat je wil, daarna naar buiten lopen en het resultaat nog beter vinden dan verwacht. Normaal doen kapsters nooit precies dat wat ik graag wil, maar deze wel. En ze was nog bloedmooi en gezellig ook!
Dag dag lange zwarte lokken, en hallooo zomers kapseltje!
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Gelukkig maar, altijd vervelend als je lelijke kappers hebt. 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Eindelijk schijnt het zonnetje weer eens. Héérlijk.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Een nieuwe Xbox360 kopen omdat de oude kapot is en dan thuis merken dat je geen beeld kan ontvangen wat eerder wel kon, waarna je via Google een oplossing vind 
Toch wel een prettig moment.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Dik 4 uur bij de kapper zitten in de hoop het kapsel te krijgen wat je wil, daarna naar buiten lopen en het resultaat nog beter vinden dan verwacht. Normaal doen kapsters nooit precies dat wat ik graag wil, maar deze wel. En ze was nog bloedmooi en gezellig ook!
Dag dag lange zwarte lokken, en hallooo zomers kapseltje!
Waar zijn de foto's?
Heb altijd een hekel aan de kapper. Aardige mensen maar na 10 minuten is het gelukkig klaar en ben ik het spuugzat. Kom je thuis, kijk je nog eens goed en blijkt het ook nog niet naar m'n zin te zijn 
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Heb ik ook dan wil ik een beetje bijknippen en dan doen ze het te kort dat ik geen gel meer kan doen