• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 199.011 gebruikers
  • 9.372.151 stemmen

Piepkleine geneugten des levens

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

dominion schreef:

Heb ik ook dan wil ik een beetje bijknippen en dan doen ze het te kort dat ik geen gel meer kan doen

Gaat dit over je rughaar?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Eindelijk schijnt het zonnetje weer eens. Héérlijk.

Het was inderdaad heerlijk weer.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Gaat dit over je rughaar?

Nee beenhaar nou goed

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

14 jarige knul met rughaar, 't circus in met 'm!

Ik haat kappers, had eerst zo'n bloedmooi kapstertje, die is weg, dus zit het al helemaal tegen. Gelukkig kan ik wel eens een knipbeurt overslaan, m'n haar is lekker makkelijk

speranza schreef:

(quote)
Het was inderdaad heerlijk weer.

Pfoeh Met m'n stageklas de hele middag buiten gezeten, heerlijk!!

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Tonypulp schreef:

Pfoeh Met m'n stageklas de hele middag buiten gezeten, heerlijk!!

Moet morgen van 14:00 tot in de avond in de keuken werken wel erg jammer met dat mooi weer

chevy93

• 12753 berichten
  • 1323 stemmen

dominion schreef:

Nee beenhaar nou goed

Nou, niet echt. Ik vind het nogal verontrustend dat je gel wilt doen op je beenhaar.

Het is bij mij ook altijd te kort, maar dat doe ik expres, omdat ik anders naar de kapper toe blijf gaan... Alleen ik ben nooit geduldig, dus het duurt altijd te lang voordat het weer op de lengte is die ik wil.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb zelf ook van nature erg stug haar.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Jullie moeten niet zeuren, je zit maar 10 minuten in die stoel en dan ben je overal vanaf! Jullie hoeven je niet bezig te houden met laagjes in je haar, highlights, lowlights, welke kleur verf.. etc.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Alleen vanwege mijn stug haar blijft het vaak vast zitten in de tondeuse en dat verdomd veel pijn.

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

Ik heb pigmentloze vlekken op mijn lichaam, die gek genoeg jaar per jaar verdwijnen. Ik heb er ook een achterop mijn hoofd waardoor ik grijze haartjes heb Elke keer als ik naar de kapper ga moet ik dit uitleggen en krijg ik te horen dat dit ''niet erg is''.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Bij mij vond ze ook een grijze haar voordat ze begon. 'Oeps, dat kan natuurlijk niet he, die trek ik je even uit hoor!'.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Lang leve de tondeuze!

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

Haha, bij mij zijn het een stuk of 5 a 7 bij elkaar, dus het valt wel op als mijn haar lang is. Maar ik zit er niet mee, op mijn lichaam is het wel vervelend maar gelukkig verdwijnen ze heel langzaam.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Lekkere meiden die met hun strakke lichamen in het zonnetje voorbij pareren. Iedereen lijkt ook meteen weer vrolijker en aardiger. De zon moet hier gewoon altijd schijnen!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Lekkere meiden die met hun strakke lichamen in het zonnetje voorbij pareren.

Ja, dat zag ik vandaag al in de trein, dat de strakke laag ingesneden topjes alweer terug zijn bij de dames

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Lang leve de strakke laag ingesneden topjes bij de dames!

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Mijn kapster blijft de mooiste van allemaal. Met of zonder ingesneden topje.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Je zult in vergelijking met mijn kapper absoluut gelijk hebben Eline. Want ik ben dankzij de tondeuze mijn eigen kapper. En ik ben in een ingesneden topje bepaald geen piepkleine geneugte des levens kan ik je gerust verklappen. Ook zonder ingesneden topje niet trouwens.

_Se7en_

• 2041 berichten
  • 1777 stemmen

Daar geloven wij natuurlijk helemaal niets van en daarom vragen we jou vriendelijk om een foto van jezelf met een strak, laag ingesneden topje aan .

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Gelukkig durft _Se7en_ te vragen wat ik niet durfde, dus ik schaar me achter haar. Dat is dan 2 tegen 1, kom maar op Pruim. Wij bepalen wel of het een geneugte is.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Jessen0wnt schreef:

Ik heb pigmentloze vlekken op mijn lichaam, die gek genoeg jaar per jaar verdwijnen. Ik heb er ook een achterop mijn hoofd waardoor ik grijze haartjes heb Elke keer als ik naar de kapper ga moet ik dit uitleggen en krijg ik te horen dat dit ''niet erg is''.

Zo heb ik een operatielitteken van ruim 10 cm op mijn hoofd naar aanleiding van hersenletsel wat ik aan een ongeluk heb overgehouden toen ik 17 jaar oud was. Op zich zie je dat niet, omdat mijn haar er overheen valt, maar als ik bij de kapper zit kunnen ze daar niet omheen. Soms heb je dan een kapster die er niets van durft te zeggen, terwijl je wel ziet dat ze het gezien heeft, maar meestal vragen ze hoe ik aan het litteken kom.

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

Ja, eigenlijk veel beter als ze het vragen. Bij mij zeggen ze het altijd, alsof ze het hebben ontdekt terwijl het niet te missen is. Maar het is altijd wel leuk om te zien aan hun gezichten zal ik het wel of niet zeggen... Huh... is dat?.

Een kapster dacht dat ik het heel erg vond toen ze het zei, ging ze zeggen wat er aan haar lichaam wel niet mankeerde. Zij had namelijk heel veel moedervlekken en werd als krentenbol vroeger uitgescholden. Volgens mij heeft ze er hedendaags nog steeds last van

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

Elineloves schreef:

Hij heeft zijn antwoord via PM, om verdere offtopic te voorkomen.

Ik vind Eline wel iets voor moderator, valt me op dat je altijd forum netjes probeert te houden. Zoals het hoort

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Wakker worden op 31 December

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

_Se7en_ schreef:

Daar geloven wij natuurlijk helemaal niets van en daarom vragen we jou vriendelijk om een foto van jezelf met een strak, laag ingesneden topje aan .

Elineloves schreef:

Gelukkig durft _Se7en_ te vragen wat ik niet durfde, dus ik schaar me achter haar. Dat is dan 2 tegen 1, kom maar op Pruim. Wij bepalen wel of het een geneugte is.

Ik heb al aangegeven niet zo van het carnaval-vieren te zijn.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Wel waarrrr, mister Clockwork!

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Hahaha. Fuck. Jou ontgaat en jij vergeet ook niks hè? Ik zal eens gaan kijken of mijn vrouw nog wat leuks in de kast heeft liggen

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Stoer!

kos

• 46688 berichten
  • 8846 stemmen

moviemafketel schreef:

Lekkere meiden die met hun strakke lichamen in het zonnetje voorbij pareren. Iedereen lijkt ook meteen weer vrolijker en aardiger. De zon moet hier gewoon altijd schijnen!

Rokjes ftw! .

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Gluren onder korte rokjes

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.