- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Piepkleine geneugten des levens
Piepkleine geneugten des levens
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
LoL
Praten, draaien en trekken snap ik... maar slaan 
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Ik heb zelf altijd erg veel ruimte nodig in bed. Ik draai, ik praat, ik pak dekens af. Ik heb zelfs mijn vriend...
Echtgenoot toch?

melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ja, maar ik vind dat zo serieus klinken.
Noem hem gewoon nog maar vriend, klinkt leuker.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Twee weken geleden nog na een feest met een maat op één matrasje wezen pitten bij iemand. Wel ieder in zijn eigen slaapzak, allebei met het gezicht naar de buitenkant en afgesproken dat als we last van elkaar hadden je de ander eraf mocht gooien.
Bij meisjes is het nu eenmaal anders en ikzelf voel me ook minder op m'n gemak.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Mannen zijn raar.
Maar voor vrouwen is het anders ja, die knuffelen ook wat sneller met elkaar enzo, zul je mannen niet snel zien doen anders worden ze spontaan homofoob.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Mannen zijn raar.
Maar voor vrouwen is het anders ja, die knuffelen ook wat sneller met elkaar enzo, zul je mannen niet snel zien doen anders worden ze spontaan homofoob.
Ja, maar zo denken mannen sowieso. 2 zoenende mannen is niks, 2 zoenende vrouwen is bijzonder sexy 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
En daarom snappen wij vrouwen jullie mannen niet!
Heb het wel eens aan mijn vriend gevraagd wat mannen zo fascineert aan lesbiënnes, maar die houdt zich van de domme.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Groot verschil tussen lesbiennes en zoenende vrouwen natuurlijk. 99% van de vrouwen is bi-seksueel, hetero's zijn ook zo jaren negentig. Waarom zoenende vrouwen hot is? Een stelling waar je nooit een antwoord op krijgt. Hetzelfde als de vraag waarom de aardbol rond is; het is gewoon zo.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Hetzelfde als de vraag waarom de aardbol rond is; het is gewoon zo.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
En daarom snappen wij vrouwen jullie mannen niet!
Heb het wel eens aan mijn vriend gevraagd wat mannen zo fascineert aan lesbiënnes, maar die houdt zich van de domme.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Was wel een verkeerd voorbeeld idd. Maar je weet wel wat ik bedoel
.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Kijk dan gewoon die andere films, die zijn er in overvloed 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Laatst nog hier in de kroeg twee meiden zien zoenen die allebei gewoon een vriend hebben (die waren erbij). Je kon gewoon zien dat het ze om de aandacht te doen was. Ik vind dat vrij kansloos.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Als twee meiden elkaar echt versieren in een kroeg, samen naar huis gaan en echt lesbisch zijn vind ik het een ander verhaal. Maar puur voor de aandacht 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Laatst nog hier in de kroeg twee meiden zien zoenen die allebei gewoon een vriend hebben (die waren erbij). Je kon gewoon zien dat het ze om de aandacht te doen was. Ik vind dat vrij kansloos.
Als het om de aandacht is, is het kansloos ja. Maar weer een voorbeeld, die vriendjes vonden het natuurlijk prachtig 
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Dat is een wekelijks terugkerend fenomeen tegenwoordig.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ja, die vriendjes vonden het idd wel leuk ja. Ik moet zeggen dat er ook redelijk wat jongens binnenzaten die het ook kansloos vonden.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Meestal zijn twee vrouwen die seks met elkaar hebben lesbisch, volgens mij - of zijn jullie mannen ervan overtuigd dat alle vrouwen die het met een vrouw doen uiteindelijk wel weer voor een man zullen zwichten? Dat geldt voor een deel misschien, maar lang niet voor allemaal.
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
). Hier gebeurt het nooit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, die vriendjes vonden het idd wel leuk ja. Ik moet zeggen dat er ook redelijk wat jongens binnenzaten die het ook kansloos vonden.
Die jongens die binnen zaten zijn dan ook aardig kansloos
. Ik zie het probleem niet anno 2011.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Meestal zijn twee vrouwen die seks met elkaar hebben lesbisch, volgens mij - of zijn jullie mannen ervan overtuigd dat alle vrouwen die het met een vrouw doen uiteindelijk wel weer voor een man zullen zwichten? Dat geldt voor een deel misschien, maar lang niet voor allemaal.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Die jongens die binnen zaten zijn dan ook aardig kansloos
. Ik zie het probleem niet anno 2011.
Het waren dan ook twee meiden die alles doen om de aandacht van mannen te trekken, al tijden lang.. Mensen raken dat een beetje beu. Als die dan ook nog eens gaan zoenen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ze snappen iig dondersgoed hoe je die mannelijke aandacht moet trekken
.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Haha. Vind je dat serieus interessant dan? Ongeacht wat voor meiden het zijn? Ik kan me nog voorstellen dat als het twee bloedmooie meiden zijn die niet heel erg aandachtsgeil zijn dat het leuk is om naar te kijken.. Maar twee lelijke aandachtstrekkers? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben het met je eens dat het domme beweegredenen zijn hoor
.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Haha, ik wil deze discussie gewoon te graag winnen denk ik 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Groot verschil tussen lesbiennes en zoenende vrouwen natuurlijk. 99% van de vrouwen is bi-seksueel, hetero's zijn ook zo jaren negentig. Waarom zoenende vrouwen hot is? Een stelling waar je nooit een antwoord op krijgt. Hetzelfde als de vraag waarom de aardbol rond is; het is gewoon zo.
99% zozo... Eh Naomi misschien moet je je collectie 18+ een tijdje achter slot en grendel houden