• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.962 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.997 acteurs
  • 198.988 gebruikers
  • 9.370.978 stemmen

Piepkleine geneugten des levens

zoeken in:

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

LoL

Praten, draaien en trekken snap ik... maar slaan

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

melvddonk schreef:

Ik heb zelf altijd erg veel ruimte nodig in bed. Ik draai, ik praat, ik pak dekens af. Ik heb zelfs mijn vriend...

Echtgenoot toch?

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Ja, maar ik vind dat zo serieus klinken. Noem hem gewoon nog maar vriend, klinkt leuker.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Twee weken geleden nog na een feest met een maat op één matrasje wezen pitten bij iemand. Wel ieder in zijn eigen slaapzak, allebei met het gezicht naar de buitenkant en afgesproken dat als we last van elkaar hadden je de ander eraf mocht gooien. Bij meisjes is het nu eenmaal anders en ikzelf voel me ook minder op m'n gemak.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Mannen zijn raar. Maar voor vrouwen is het anders ja, die knuffelen ook wat sneller met elkaar enzo, zul je mannen niet snel zien doen anders worden ze spontaan homofoob.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Elineloves schreef:

Mannen zijn raar. Maar voor vrouwen is het anders ja, die knuffelen ook wat sneller met elkaar enzo, zul je mannen niet snel zien doen anders worden ze spontaan homofoob.

Ja, maar zo denken mannen sowieso. 2 zoenende mannen is niks, 2 zoenende vrouwen is bijzonder sexy

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

En daarom snappen wij vrouwen jullie mannen niet!

Heb het wel eens aan mijn vriend gevraagd wat mannen zo fascineert aan lesbiënnes, maar die houdt zich van de domme.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Groot verschil tussen lesbiennes en zoenende vrouwen natuurlijk. 99% van de vrouwen is bi-seksueel, hetero's zijn ook zo jaren negentig. Waarom zoenende vrouwen hot is? Een stelling waar je nooit een antwoord op krijgt. Hetzelfde als de vraag waarom de aardbol rond is; het is gewoon zo.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hetzelfde als de vraag waarom de aardbol rond is; het is gewoon zo.

Dat is anders niet zo moeilijk te verklaren hoor.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

BenicioDelToro schreef:

En daarom snappen wij vrouwen jullie mannen niet!

Heb het wel eens aan mijn vriend gevraagd wat mannen zo fascineert aan lesbiënnes, maar die houdt zich van de domme.

Lesbiënnes fascineren mij totaal niet. Ik zie wel heel graag films met twee bloedmooie hevig met elkaar seks bedrijvende actrices. Die gewone films zijn er echter veel te weinig. Let op het cursief geschreven bijvoeglijk naamwoord in de vorige zin.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Dat is anders niet zo moeilijk te verklaren hoor.

Was wel een verkeerd voorbeeld idd. Maar je weet wel wat ik bedoel .

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Jazeker.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Lesbiënnes fascineren mij totaal niet. Ik zie wel heel graag films met twee bloedmooie hevig met elkaar seks bedrijvende actrices. Die gewone films zijn er echter veel te weinig. Let op het cursief geschreven bijvoeglijk naamwoord in de vorige zin.

Kijk dan gewoon die andere films, die zijn er in overvloed

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Laatst nog hier in de kroeg twee meiden zien zoenen die allebei gewoon een vriend hebben (die waren erbij). Je kon gewoon zien dat het ze om de aandacht te doen was. Ik vind dat vrij kansloos.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat ben ik helemaal met je eens.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Als twee meiden elkaar echt versieren in een kroeg, samen naar huis gaan en echt lesbisch zijn vind ik het een ander verhaal. Maar puur voor de aandacht

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

melvddonk schreef:

Laatst nog hier in de kroeg twee meiden zien zoenen die allebei gewoon een vriend hebben (die waren erbij). Je kon gewoon zien dat het ze om de aandacht te doen was. Ik vind dat vrij kansloos.

Als het om de aandacht is, is het kansloos ja. Maar weer een voorbeeld, die vriendjes vonden het natuurlijk prachtig

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

melvddonk schreef:

Dat is een wekelijks terugkerend fenomeen tegenwoordig.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Ja, die vriendjes vonden het idd wel leuk ja. Ik moet zeggen dat er ook redelijk wat jongens binnenzaten die het ook kansloos vonden.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Vreselijk.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

speranza schreef:

(quote)

Meestal zijn twee vrouwen die seks met elkaar hebben lesbisch, volgens mij - of zijn jullie mannen ervan overtuigd dat alle vrouwen die het met een vrouw doen uiteindelijk wel weer voor een man zullen zwichten? Dat geldt voor een deel misschien, maar lang niet voor allemaal.

chevy93

• 12753 berichten
  • 1323 stemmen

kos schreef:

Misschien wekelijks bij jou thuis ( ). Hier gebeurt het nooit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

melvddonk schreef:

Ja, die vriendjes vonden het idd wel leuk ja. Ik moet zeggen dat er ook redelijk wat jongens binnenzaten die het ook kansloos vonden.

Die jongens die binnen zaten zijn dan ook aardig kansloos . Ik zie het probleem niet anno 2011.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

BenicioDelToro schreef:

(quote)

Meestal zijn twee vrouwen die seks met elkaar hebben lesbisch, volgens mij - of zijn jullie mannen ervan overtuigd dat alle vrouwen die het met een vrouw doen uiteindelijk wel weer voor een man zullen zwichten? Dat geldt voor een deel misschien, maar lang niet voor allemaal.

Ik had het niet over real life maar over actrices in films. Daar zitten vele heteroseksuele of biseksuele vrouwen tussen.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Die jongens die binnen zaten zijn dan ook aardig kansloos . Ik zie het probleem niet anno 2011.

Het waren dan ook twee meiden die alles doen om de aandacht van mannen te trekken, al tijden lang.. Mensen raken dat een beetje beu. Als die dan ook nog eens gaan zoenen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ze snappen iig dondersgoed hoe je die mannelijke aandacht moet trekken .

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Haha. Vind je dat serieus interessant dan? Ongeacht wat voor meiden het zijn? Ik kan me nog voorstellen dat als het twee bloedmooie meiden zijn die niet heel erg aandachtsgeil zijn dat het leuk is om naar te kijken.. Maar twee lelijke aandachtstrekkers?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ben het met je eens dat het domme beweegredenen zijn hoor .

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Haha, ik wil deze discussie gewoon te graag winnen denk ik

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Naomi Watts schreef:

Groot verschil tussen lesbiennes en zoenende vrouwen natuurlijk. 99% van de vrouwen is bi-seksueel, hetero's zijn ook zo jaren negentig. Waarom zoenende vrouwen hot is? Een stelling waar je nooit een antwoord op krijgt. Hetzelfde als de vraag waarom de aardbol rond is; het is gewoon zo.

99% zozo... Eh Naomi misschien moet je je collectie 18+ een tijdje achter slot en grendel houden

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.