• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.954 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.991 acteurs
  • 198.987 gebruikers
  • 9.370.970 stemmen

Piepkleine geneugten des levens

zoeken in:

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

AGE-411 schreef:

Mijn nonkel is dit weekend gekroond tot ridder in de orde van Oranje-Nassau. En die wist dat niet op voorhand. Hij moest naar Nederland komen voor een receptie zeiden ze hem, en pas toen ie daar aan kwam kreeg ie te horen dat ie gedecoreerd ging worden.

Leuke verrassing lijkt me dat.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

samijo schreef:

(quote)

omg zo lekker, ik rol over en kom ik een peuter tegen!

Ah, dat is wel heel schattig hoor! Slapende kindjes zijn sowieso heel lief. Laatst @ work nog een tijdje naar een slapend meisje van 6 jaar gekeken, zo schattig! Zo'n roze pyjamatje, knuffel onder haar arm, open mondje en rode wangetjes, die lange haartjes zo langs haar gezichtje en zachtjes snurkend.

Kinderen zijn echt geweldig. Lijkt me fantastisch om zelf kinderen te hebben en dan naar ze te kijken als ze slapen, of ze nou baby zijn of al wat ouder, lijkt me een heel fijn, liefdevol gevoel.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Lijkt me ook wat, over een jaar of 5... om er nu maar aan te denken.

Eerst nog een toffe baan vinden, ik neem aan dat kleintjes erg duur te onderhouden zijn.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Hoe oud ben je nu dan Minotaures?

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Vanavond gaan mijn mannetje en ik thuis tapas eten. Lekker veel eten gehaald, cdtje op, kaarsjes aan.. Héérlijk! Mijn ouders hebben een tapasrestaurant, dus daar een heleboel dingen gehaald, hoef ik ze hier alleen nog maar klaar te maken. Ik heb er zin in!

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Elineloves schreef:

(quote)

Ah, dat is wel heel schattig hoor! Slapende kindjes zijn sowieso heel lief. Laatst @ work nog een tijdje naar een slapend meisje van 6 jaar gekeken, zo schattig! Zo'n roze pyjamatje, knuffel onder haar arm, open mondje en rode wangetjes, die lange haartjes zo langs haar gezichtje en zachtjes snurkend.

Kinderen zijn echt geweldig. Lijkt me fantastisch om zelf kinderen te hebben en dan naar ze te kijken als ze slapen, of ze nou baby zijn of al wat ouder, lijkt me een heel fijn, liefdevol gevoel.

Lijkt me ook een geweldige ervaring. Ik heb dat al als ik Fay zie van de Pfaffs, wat een heerlijke meid is dat toch, echt zo schattig. Ik heb dat sowieso erg sterk hoor met kinderen, vooral met meisjes. Heb zelfs al wat spulletjes gekocht bij de Prenatal in Utrecht, gewoon omdat ik dat leuk vind om te doen, ze hebben tegenwoordig ook zoveel schattige dingen voor baby's. En ja mijn vriend weet ervan

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Elineloves schreef:

Hoe oud ben je nu dan Minotaures?

Nog paar maanden dan 22. Kinderen wil ik toch een beetje aan 3/4e van mijn 20 hebben, nog wel te doen lijkt mij.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Als het al mijn mannetje lag was ik al wel 2 keer zwanger geweest, maar ik vind mezelf af en toe nog een klein kind.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

@ Rianneke: Haha leuk joh! Een goede voorbereiding is het halve werk, en het siert mensen wanneer ze er serieus mee omgaan en er echt naar uitkijken. Zijn helaas genoeg mensen die het niet serieus genoeg nemen wanneer er een kind op komst is.

Denk dat het juist één van de leukste dingen is, langzaamaan al spulletjes verzamelen. Zeker wanneer je tegen iets schattigs aanloopt wat je écht niet kunt laten liggen. Ook met namen e.d. van kinderen, veel mensen (met name de mannen denk ik) denken daar nog helemaal niet over na, maar brainstormen over kindernamen is gewoon tof.

Fay is dat kleine bolletje toch van Lyndsey? (of hoe je haar naam ook schrijft) Zag haar laatst in een té schattig wit jurkje rondhuppelen, zo aandoenlijk. Die jochies van Debby vind ik anders ook echt knapperdjes, volgens mij wel boefjes maar ze zijn echt stoere kereltjes.

Ben zelf niet echt van Disney, maar voor kinderen is het een paradijs

(afbeelding)

(afbeelding)

Hier zou je bijna zelf in willen slapen, hehe.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Klopt Fay is die kleine van Lindsey, echt een leuk kindje die gek is op knuffelen. Kan ik echt van genieten van die kleine meisjes die zo aanhankelijk zijn, ik wil dan ook heel graag een meisje later En ja die jongens van Debby zijn erg knap, dat donkere haar en ogen! Jammer dat het niet hele leuke kinderen zijn in de omgang. Tenminste voor zover wij dat zien op tv.

Wat een waanzinnige kamers, zoiets had ik vroeger ook wel willen hebben Dat is ook zo leuk aan meisjes, al die roze kleertjes, prinsesjes hier, prinsesjes daar, samen Assepoester kijken later. Krijg er al helemaal zin in

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Elineloves schreef:

Laatst @ work nog een tijdje naar een slapend meisje van 6 jaar gekeken, zo schattig! Zo'n roze pyjamatje, knuffel onder haar arm, open mondje en rode wangetjes, die lange haartjes zo langs haar gezichtje en zachtjes snurkend.

Radio op 10 centimeter afstand van haar neerzetten en dan plots op maximaal volume draaien!

Da's pas leuk!

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

... Goeie pappie, indeed. Wacht jij nog maar even met kinderen.

Nouja, beter dat dan dat je het kind wakker maakt met geschreeuw omdat Ajax gewonnen heeft.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Elineloves schreef:

... Goeie pappie, indeed. Wacht jij nog maar even met kinderen.

Nouja, beter dat dan dat je het kind wakker maakt met geschreeuw omdat Ajax gewonnen heeft.

Ik neem wel een cavia ofzo, die zijn minder vervelend

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Nouja zeg! Minpunten hoor! Mannen die gek zijn op kinderen scoren altijd wel punten bij mij.

Edit: Hm, dat komt er ook niet helemaal lekker uit zeg, haha. Bedoel het dus niet zoals het overkomt.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Zou het voor mijn vriend ook wel leuk vinden als hij later een zoon heeft die met hem mee kan naar de voetbal, zie dat al helemaal voor me, kind mee naar de voetbal, komen ze na een paar uur weer terug helemaal onder het bier en mayonaise omdat Feyenoord weer eens verloren heeft (grapje schat)

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

En dan zo'n klein dochtertje die naar papa toegaat, een kusje en knuffeltje geeft en zegt: 'Komt wel goed schatje'.

(afbeelding)

Zucht, ik word week van kinder-verhaaltjes.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Als ik hoor over goeie papa's moet ik altijd aan dit filmpje denken

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Oh my god, dan had mijn vent echt ruzie met me hoor, als hij zoiets flikte! Kijk nou hoe zielig voor die kids. Die doen geen oog meer dicht.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Haha dat moet wel traumatiserend zijn ja. Maar later kunnen ze er vast om lachen

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Elineloves schreef:

Nouja zeg! Minpunten hoor! Mannen die gek zijn op kinderen scoren altijd wel punten bij mij.

Edit: Hm, dat komt er ook niet helemaal lekker uit zeg, haha. Bedoel het dus niet zoals het overkomt.

Benno L. en Josef Fritzl zijn het helemaal met je eens

Maar ik snapte je punt wel haha.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Zo'n opmerking had ik al verwacht ja, vandaar mijn edit. Voorspelbare vent!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Filmpje is helaas FAKE & GAY!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Elineloves schreef:

Oh my god, dan had mijn vent echt ruzie met me hoor, als hij zoiets flikte! Kijk nou hoe zielig voor die kids. Die doen geen oog meer dicht.

Wat doen die 2 kids in 1 bed samen?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Elineloves schreef:

Zo'n opmerking had ik al verwacht ja, vandaar mijn edit. Voorspelbare vent!

Maar als ik ooit met je uit mag dan moet ik dus eerst een kind huren zodat ik me voor kan doen als een leuke papa?

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Waarom is dat gek? 2 broertjes slapen wel vaker bij elkaar hoor. Zo te zien dezelfde leeftijd, dus misschien twins. Of het is gewoon zoontjelief met een vriendje. Ik sliep vroeger ook met vriendinnetjes in één bed tijdens sleepovers, en nu ook nog gewoon. Is dat bij mannen anders dan, slaap jij nooit naast een vriend na een feest of tijdens een vakantie?

The Oceanic Six schreef:

Maar als ik ooit met je uit mag dan moet ik dus eerst een kind huren zodat ik me voor kan doen als een leuke papa?

Neem je cavia maar mee, dan kan die spelen met die van mij. Ik liet mijn cavia wel eens los in de woonkamer, dan rende hij alle kanten op en ging hij op 'ontdekkingstocht' (Lees: onder alle meubels door rennen). Was grappig, cavia's zijn bijna even leuk als kindjes.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik heb ooit met 5 kameraden in een zetel voor 3 de nacht doorgebracht na een feestje terwijl we juist hadden gehoord dat één van die kameraden homo is. Hilariteit alom! Moet je volgens mij sowieso nooit veel achter zoeken.

samijo

• 151 berichten
  • 358 stemmen

Elineloves schreef:

En dan zo'n klein dochtertje die naar papa toegaat, een kusje en knuffeltje geeft en zegt: 'Komt wel goed schatje'. (afbeelding)

Zucht, ik word week van kinder-verhaaltjes.

annie's 2 lievielings zinnetjes op moment zijn, Pap/mam, ik heb je Zo gemist....(terwijl wij zijn bij elkaar de hele dag) en Pap/mam, je bent mijn beste vriendenen.

dan smelt mijn hele hart. [/quote]

en als het over roze spulletjes/barbies heb ze nix mee, voor het laatste gevraagd, "wat wil je voor je verjaardag?

Een vootball (zwart en wit)

Een playmobil boot?

geen echte meid haha

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Haha komt misschien nog, de make upjes en nagellakjes en de justin bieber foto's..

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Elineloves schreef:

Is dat bij mannen anders dan, slaap jij nooit naast een vriend na een feest of tijdens een vakantie?

Ik niet hoor, ik kijk wel uit.

Vroeger wel gedaan als neefjes langskwamen, wel voeten naast hoofd. Dus voor kinderen (jongens dan) is het zeker niet vreemd.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb zelf altijd erg veel ruimte nodig in bed. Ik draai, ik praat, ik pak dekens af. Ik heb zelfs mijn vriend al eens een blauw oog geslagen. Wij hebben nu echt een groot twee-persoonsbed, maar vriendinnen hebben het na één keertje naast me gelegen te hebben echt wel gezien. Dan willen ze allemaal liever op een matrasje:P

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.