• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.275 series
  • 34.086 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.285 gebruikers
  • 9.390.835 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat is die Vleminckx toch een achterlijke gek zeg

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Mooi zeg, die ploegentijdrit bij nacht. Sowieso een lekkere aftrap van een grote ronde. Alleen jammer dat Cav dan de leiderstrui pakt.

Matige prestatie van de Raboploeg trouwens, het is te hopen dat Menchov hierdoor niet gedemotiveerd raakt.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat is die Vleminckx toch een achterlijke gek zeg

Wat heeft die flapdrol nu weer gedaan dan? Vreselijke speler, bah. Meest onsportieve moment sinds Tomasson (Milan-Ajax 3-2, 2003) staat op zijn naam.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

rep_robert schreef:

Meest onsportieve moment sinds Tomasson (Milan-Ajax 3-2, 2003)

chevy93

• 12755 berichten
  • 1327 stemmen

eRCee schreef:

Mooi zeg, die ploegentijdrit bij nacht. Sowieso een lekkere aftrap van een grote ronde. Alleen jammer dat Cav dan de leiderstrui pakt.

Matige prestatie van de Raboploeg trouwens, het is te hopen dat Menchov hierdoor niet gedemotiveerd raakt.

Menchov maakt niet uit. Ze gaan niet voor het klassement.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Toch een vreemd interview met de Rabo Rus dan!

Menchov looking for third Vuelta title

Rabobank Russian looks to finish up strong

Denis Menchov of Rabobank is going into the Vuelta a Espana with the intention of winning the race for the third time. “I'm not tired mentally and physically I'm fine. I'm going with the intention of winning, but it is never easy.“

Interviewed by the Spanish website AS.com, the 32-year-old said that he is looking to be strong at the end of the three-week race. “I think the race will be decided in the end, at the Andorra stage and, above all, in the block of Asturias stages and the time trials. That's where we should be strong.”

His toughest rivals may be Andy and Fränk Schleck of Team Saxo Bank. “On reputation they appear to be the most dangerous. But they have to prove it.”

Menchov finished third in the Tour de France this year and won the Giro d'Italia in 2009, while he has already won the Vuelta twice. “Yes I have always done well here. I do not know why. In the mountains it is as hard as the Tour and Giro. I know the Spanish roads better, but like in the Tour there are also some unknown areas every year. Perhaps it's that I feel better in September, I don't know.”

The Russian, who next year will ride for Team Geox, also went into the Tour with the aim of winning. “And I was not far away. I gambled on making up time in the last time trial.” Menchov had been fourth overall going into the penultimate stage time trial, 21 seconds behind Euskaltel's Samuel Sanchez. He took two minutes out of the Basque rider, moving on to the podium.

“Overall, I have to be happy with my performance,” he concluded

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hey, las net dat Hugo Borst niet meer wekelijks bij SV zit omdat ie het zo'n ingekakt programma vind.

Of is dat hier al besproken? Ik wist het nog niet namelijk, wel eerlijk van hem.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Hm net degene die een beetje voor leven in de brouwerij zorgde.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Voetbalzone - Meepraten over voetbal. Hodgson: ‘De Europa League is zwaarder dan de Champions League’

Weer een mooi voorbeeldje hoe de media werkt. Als je kop leest denk je dat meneer Hodgson dement aan het worden is en toe is aan een aanleunwoning, maar als je de tekst leest, dan miszegt ie niks. Zo iets is natuurlijk ook aan de hand met de Jol - Suarez opmerking.

Verdraaien van teksten en selectief of deels quoten is aan de orde van de dag. Reden waarom ik de media op dit vlak nog zelden serieus neem.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1327 stemmen

Het moet in één oogopslag trekken. Zonder foto's zal dat dan met tekst moeten. En het liefst nog een verdraaide quote.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Klopt dat zo zo kennelijk moet werken, maar ik stoor me daar aan. Dat is ook de reden waarom ik een hekel heb aan de telegraaf (al zijn ze in de sport soms wel goed op de hoogte) en liever de volkskrant lees.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Meest onsportieve moment sinds Tomasson (Milan-Ajax 3-2, 2003) staat op zijn naam.

.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Dat is ook waar ik het hier vaker over gehad heb; die titels of koppen of een uit zijn verband gerukte quote wordt door velen meteen aangegrepen iemand aan het kruis te nagelen, terwijl er in werkelijkheid een (grote) nuance in de tekst (zowel gedrukt als gesproken) te vinden is.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

wavanbuuren schreef:

Klopt dat zo zo kennelijk moet werken, maar ik stoor me daar aan. Dat is ook de reden waarom ik een hekel heb aan de telegraaf (al zijn ze in de sport soms wel goed op de hoogte) en liever de volkskrant lees.

Telegraaf.nl, lijkt wel of ze die schreeuwerige krant inscannen en gelijk op internet gooien.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Helemaal waar. Daar irriteer ik me ook mateloos aan. En dan heb je ook nog die vreselijke "Hond te water" en "kat weggelopen" berichtjes en natuurlijk de Dries Roelvinks en Jantje Smits waarvan het kennelijk interessant is als ze een nieuwe onderbroek hebben gekocht. Altijd garant voor een half uurtje irritatie dat Telegraaf.nl

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Wat is die Rose toch een zielig mannetje. Zijn fysieke spel is niks mis mee, maar wel altijd janken als je dan een keer een vrije trap tegen krijgt of wanneer je zelf een tikkie krijgt.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ik irriteer me ook mateloos aan alles en iedereen, zal wel aan het feit komen dat ik net wakker ben. Die Haverkort heeft er echt geen kaas van gegeten. Fluit de hele tijd waar ie niet moet fluiten, aan beide kanten. Zie de hele tijd perfecte tackles op de bal die bestraft worden en duidelijke overtredingen worden zo opzichtig genegeerd.

Rose had trouwens inderdaad geel mogen krijgen, hele tijd zeiken en die smerige overtreding op Suarez, gelukkig nam Suarez op sportieve wijze revanche

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Mulder is en blijft gewoon de keeper hoor ik op Eredivisie Live net, dit gaat een leuk middagje worden

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Nu irriteer ik me ook alweer aan Tan en Kluivert. Die gozerd neem een sliding van achteren, net op het moment dat Suarez zijn pas afmaakt. Typisch voorbeeld van een samenlop van omstandigheden. Doen ze weer net alsof het een bewussie is

Haverkort is inderdaad al jaren een hele matige scheids.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

En ik irriteer me aan het feit dat Jol Urby laat staan en Sulemani niet inbrengt. Verder laat ik me niet meer irriteren vandaag.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

He, het is nog geen 0-8, slecht Ajax.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Die wedstrijd was 1-8 geworden moviemafketel

Gelukkig fluit Haverkort nu iets normaler. Gelukkig ook weinig aanleiding om fouten te maken, dat dan weer wel.

Overigens een beauty van Urby

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Had NAC een Maaskant-eindelijk-opgedonderd-bevrijdend-gevoel-avondje?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Rose

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Eindelijk durft Jol De Zeeuw er een keer uit te halen. Werd eens tijd.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Doet ie elke wedstrijd hoor Tom

Dit is wel een saaie wedstrijd, Ajax doet geen stap teveel en bij iedere versnelling wordt er eventjes gescoord. Kat in het bakkie.

Snel vergeten dit en lekker hopen dat de anderen punten verspelen.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

timbo_ schreef:

Toch een vreemd interview met de Rabo Rus dan!

Denk ook zeker dat het vooraf wel de bedoeling is voor het klassement te gaan met Menchov (zie selectie met ardila, garate, ten dam, sterk team bergop). Maar hij raakt nogal snel gedemotiveerd als hij al gepresteerd heeft eerder in het jaar.

Overigens is het niet 'ik irriteer me aan' maar 'het irriteert me' of 'ik erger me aan'. Voor alle geirriteerde voetballiefhebbers hierboven.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ik irriteer me aan jou opmerking.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

En ik erger me aan jouw irritatie.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat was Ajax slecht, en wat een weelde dat je dan toch met 0-5 wint.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.